Tja wij zijn airco-loos (ook in de auto) en dat is niet fijn..... maar goed... ik vind het gewoon net iets te warm eigenlijk..quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:27 schreef pos het volgende:
Ik vind het ook heerlijk weer en heb geen vakantie hoor, peace
Ja,en jij kan nog lekker in het park liggen...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Patagonië is the place for you to go to.![]()
Ik vind het wel lekker weer
Je bent niet de enige. Ik ga ook dood van de hitte.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:28 schreef peaceman het volgende:
ik vind het gewoon net iets te warm eigenlijk..
Op mijn werk heb ik vrijwel altijd airco en 's avonds na het werk is het toch ook genieten. Vannacht blijft het zelfs een graad of 20.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:30 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Ja,en jij kan nog lekker in het park liggen...
Ik heb ook geen airco, wel twee fannen (fans..whatever)quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tja wij zijn airco-loos (ook in de auto) en dat is niet fijn..... maar goed... ik vind het gewoon net iets te warm eigenlijk..
Nee,prettig is andersquote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Op mijn werk heb ik vrijwel altijd airco en 's avonds na het werk is het toch ook genieten. Vannacht blijft het zelfs een graad of 20.
Ik moet trouwens toegeven dat jij niet te benijden bent met deze temperaturen.
Jij hebt vast wel meer dan twee fans.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:35 schreef pos het volgende:
[..]
Ik heb ook geen airco, wel twee fannen (fans..whatever)
quote:aan het plafond in de woonkamer en ook 1 in de slaapkamer.
quote:Woensdag wordt het met name in het oosten van het land nog iets warmer dan vandaag. Een lokale 33 of 34 graden is mogelijk. De zwakke wind draait in de loop van de dag van oost naar zuidwest. Hierdoor koelt het in de middag in de kustprovincies wat af. Verder neemt de kans op een onweersbui toe. Dat zal in het zuidwesten eind van de ochtend, elders vooral in de middag en avond zijn.
dinsdag 04 juli 2006 16.00 uur
Klopt, in totaal dus driequote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij hebt vast wel meer dan twee fans.
In de winter zitten er helemaal geen lezende meisjes op de bankjesquote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:42 schreef Gellius het volgende:
De mooiste dag van het jaar vind ik altijd de dag dat je je voordeur uitstapt, je neus wiebelt eens wat heen en weer en ineens komt de boodschap aan: helderheid! klaarheid! de deken wordt opgetild: de winter komt er aan!
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:42 schreef Gellius het volgende:
je neus wiebelt eens wat heen en weer
Vier !quote:
Een beetjequote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:49 schreef Tokay het volgende:
Gaan jullie naar het voetballen kijken?
Ik ook een beetje, denk ik.quote:
Als je de volumeknop van je versterker op maximaal zet, komt er wind uit je boxen!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:51 schreef peaceman het volgende:
Is dat koeler dan fokken?
Dat is inderdaad een nadeel. Maar over een paar weken heb ik weer een lezend meisje op mijn bank zittenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In de winter zitten er helemaal geen lezende meisjes op de bankjes![]()
Italië - Duitsland (of omgekeerd).quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:56 schreef wyccie het volgende:
Oh, is er nog steeds voetbalWie tegen wie?
Sauerkraut tegen Spaghettiquote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:56 schreef wyccie het volgende:
Oh, is er nog steeds voetbalWie tegen wie?
Si.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:58 schreef fotoloog het volgende:
Forza Italy
Heb je 'm op foto?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:14 schreef Treinhomo het volgende:
Oh ja; pyl. We hebben je zondag gezien bij Guns 'n Roses.
Wel op video.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Heb je 'm op foto?
Seconden.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Dan moet ik 43 minuten naar G&R luisteren/kijken?
Ja; 't was een familie-uitje...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:24 schreef Gellius het volgende:
Dat is pyl en zijn hele familie!
't had dus evenzogoed 'Enjoy the silence' van Depeche mode kunnen zijn.quote:
Omdat een lekker moppie GnR er altijd wel in gaat.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:30 schreef Gellius het volgende:
Ik wist geeneens dat er nog muziek zat in Guns & Roses. de rolladevraag is nu: waarom?
Of het onovertroffen "Silence" van Ciccone Youth, het hobbybandje van Sonic Youth. Precies een minuut lang ook trouwens.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:30 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
't had dus evenzogoed 'Enjoy the silence' van Depeche mode kunnen zijn.
Of 'The misinterpretation of silence and its disastrous consequences' van Type O Negative.
Of "The Sound of Silence" van Simon & Garfunkelquote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:30 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
't had dus evenzogoed 'Enjoy the silence' van Depeche mode kunnen zijn.
Of 'The misinterpretation of silence and its disastrous consequences' van Type O Negative.
Heb je het nu over rollade?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:31 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Omdat een lekker moppie GnR er altijd wel in gaat.
Overigens (tevens verkapte punk-tip voor Gellius) ook zéér aangenaam gecovered door Undeclinable. (ambuscade)quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Of "The Sound of Silence" van Simon & Garfunkel![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |