I know, ik ging tenslotte met je mee.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:43 schreef wyccie het volgende:
Dat heb je mooi gezegd.
Ik ken d'r niet. Maar ze lijkt echt op JK Rowling op de eerste foto!
't Is echt meer dan blinkend schoon hoor, in mijn boekje. Ziekelijk schoon haast.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:49 schreef wyccie het volgende:
Ach nou ja, echt blinkend schoon is het ook niet, hè.
Denk niet dat ik zo'n overijverig poetsvrouwtje ben. Integendeel. Ik laat mijn afwas net zo goed verschimmelen hoor![]()
Schande! Ontaarde vrouw!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:34 schreef wyccie het volgende:
Je ziet het niet op de foto, maar ik had zondag afgewassen, en nog steeds niet de schone vaat in de kast gezet.![]()
quote:
Ik ga dus mooi niet bij jou schoonmaken Scrut!
'Our Denise'quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:50 schreef Tokay het volgende:
[..]
I know, ik ging tenslotte met je mee.
Maar bij nader inzien is het Denise Royle, de lapzwansende dochter uit The Royle Family.
En die mensen zeggen altijd shite.Net zoals ze ta zeggen, wanneer ze 'thanks' bedoelen.
Moeder van Baby David (mét Beckham-shirtje)!quote:
Prachtige serie, zó goed getroffenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:00 schreef Tokay het volgende:
[..]
Moeder van Baby David (mét Beckham-shirtje)!
Foto van het doopfeestje:
[afbeelding]
![]()
Wow, dit moet mijn moeder horen. Wat zal ze trots op me zijnquote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:54 schreef Gellius het volgende:
't Is echt meer dan blinkend schoon hoor, in mijn boekje. Ziekelijk schoon haast.
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:07 schreef Gellius het volgende:
Je stelt me nu al aan je moeder voor?
Geweldig, inderdaad!quote:
Dat zijn die schoonmaakdames van dat tv-programma van SBS6.quote:
Da's veeeel beter inderdaad!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Ik lees jouw quote voor door de telefoon.
Wordt dat programma niet uitgezonden door RTL?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:15 schreef Tokay het volgende:
[..]
Dat zijn die schoonmaakdames van dat tv-programma van SBS6.
Moeder en dochter. Marja en Tiny, of zo?
Hoi dartquote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:17 schreef dartfanaat het volgende:
Wordt dat programma niet uitgezonden door RTL?
Hoe schoon is jouw huis, of zoiets
Marja en Linyquote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:15 schreef Tokay het volgende:
[..]
Dat zijn die schoonmaakdames van dat tv-programma van SBS6.
Moeder en dochter. Marja en Tiny, of zo?
De stroom is op in het Oosten des Lands?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:18 schreef peaceman het volgende:
Een laatste groet aan mijn RJPvD vriendjes...![]()
Ga je mee in de defecte Space-shuttle?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:20 schreef peaceman het volgende:
Nee, ik vrees dat ik morgen verdampt zal zijn![]()
Hoi Tokayquote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:19 schreef Tokay het volgende:
[..]
Hoi dartgeen idee joh, RTL4 of SBS6 't is toch allemaal één pot nat!
Mag je van Diaan niet meer RJPvD'en, peaceman?![]()
Is niet nodig... de temperatuur doet hier genoeg om mij te laten verdampenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ga je mee in de defecte Space-shuttle?
Klopt, RTLquote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:17 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Wordt dat programma niet uitgezonden door RTL?
Hoe schoon is jouw huis, of zoiets
Patagonië is the place for you to go to.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
Is niet nodig... de temperatuur doet hier genoeg om mij te laten verdampen![]()
Ik wil regen, wintertruien, sneeuwkettingen en vooral ijsmeesters die tevergeefs samenkomen omdat het niet koud genoeg is!
Ja, maar jij hebt vakantiequote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Patagonië is the place for you to go to.![]()
Ik vind het wel lekker weer
Die regen is voorspeld voor morgenavond, maar eerst nog een snikhete dag.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
Is niet nodig... de temperatuur doet hier genoeg om mij te laten verdampen![]()
Ik wil regen, wintertruien, sneeuwkettingen en vooral ijsmeesters die tevergeefs samenkomen omdat het niet koud genoeg is!
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:26 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Die regen is voorspeld voor morgenavond,
quote:maar eerst nog een snikhete dag.
Laten we het hopen......quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
Het schijnt dit weekend trouwens wel wat normaler te worden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |