Honda Prelude 2.0I uit 1997:quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:54 schreef ThaFreak het volgende:
volgende topic weer offtopic is deleten en notes erbij![]()
heb precies hetzelfde op het bouwjaar na, die van mij is 2003quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:55 schreef sanger het volgende:
Renault Clio 1.6 16V Dynamique
Bouwjaar 2002
Full options
Foto volgt zaterdag zodra ik hem heb opgehaald.
Heb ook climate control! Bevalt ie? Wat is je km stand? Mijne 42.392!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:00 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
[..]
heb precies hetzelfde op het bouwjaar na, die van mij is 2003
met climate control
Golfjes zijn inderdaad zum kotzenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:04 schreef Cybje het volgende:
Ik heb onderstaand auto'tje. Rijdt wel xtremely relaxed ... en ondanks dat-ie vrij groot is, gaat-ie harder dan die opgevoerde Golfjes waar al die sjonnies in rijden.
Waarschijnlijk ben je ook betere vrienden met Shell, BP en Esso?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:04 schreef Cybje het volgende:
Ik heb onderstaand auto'tje. Rijdt wel xtremely relaxed ... en ondanks dat-ie vrij groot is, gaat-ie harder dan die opgevoerde Golfjes waar al die sjonnies in rijden.
Mercury Grand Marquis LS uit 1994
[afbeelding]
Mooie bak hoor! Heb staan twijfelen tussen die nieuw of voor een tweedehands gaan.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:07 schreef thaduck het volgende:
Ik heb een Renault Clio III 1.5 DCI
Bouwjaar 2006
11.000 op de teller
Zoiets dus, maar met 2 deurtjes meer
[afbeelding]
10.000 in het jaar? Sjee.. Dat heb ik in 2,5 maand gedaanquote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:07 schreef sanger het volgende:
[..]
Heb ook climate control! Bevalt ie? Wat is je km stand? Mijne 42.392!
ja liever een amerikaanse vrouwen autoquote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:04 schreef Cybje het volgende:
[afbeelding]
Shell (Express), Tango en Argos Oil tank ik vaak, dus daar ben ik goede vrienden mee jaquote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:08 schreef sanger het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ben je ook betere vrienden met Shell, BP en Esso?
Wat verbruikt zo een ding nou?
Hier was het geen keus, ik rijd lease. Maar zelf zou ik um nooit nieuw hebben gekocht. Maar ik vind nieuw zowiezo zonde geld, ik merk weinig voordeel met deze nieuwe auto t.o.v. mijn oude 11 jaar oude Citroën ZX eikquote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:09 schreef sanger het volgende:
[..]
Mooie bak hoor! Heb staan twijfelen tussen die nieuw of voor een tweedehands gaan.
Mag ik wat uitleg bij deze reactie ?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:09 schreef nicket84 het volgende:
[..]
ja liever een amerikaanse vrouwen auto![]()
Type 2 dus.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:10 schreef thaduck het volgende:
[..]
Hier was het geen keus, ik rijd lease. Maar zelf zou ik um nooit nieuw hebben gekocht. Maar ik vind nieuw zowiezo zonde geld, ik merk weinig voordeel met deze nieuwe auto t.o.v. mijn oude 11 jaar oude Citroën ZX eik
Maar hij rijdt verder fijn hoor, de voorkant vind ik nogal mooi
[Edit]
Jij heb 2e hands type 2 of 3 gekocht?
[/Edit]
Hij blijft ook lelijk ehquote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:12 schreef Klonk het volgende:
ff wat mensen shockeren![]()
[afbeelding]
'99 Fiat Multipla ELX![]()
breedbekkikkerquote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:12 schreef Klonk het volgende:
[afbeelding]
Weinig he! De prijs was er (origineelquote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:09 schreef thaduck het volgende:
[..]
10.000 in het jaar? Sjee.. Dat heb ik in 2,5 maand gedaan
Ik heb de type III met airco (geen climate) en bevalt goed overigens
Golf is zeau doorsnee en heeft een onlosmakelijk/ onsmakelijk sjonnie imago.quote:
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:12 schreef Klonk het volgende:
[afbeelding]
AH. hup naar de Fok!MC danquote:
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:44 schreef Kizim het volgende:
mn 3de auto tot nu toe en met deze rijd ik toch het liefste, aangenaam rijden![]()
wist ik niet, staat nog wel in de FAQ van online plaatjes posten?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:17 schreef sanger het volgende:
Image shack doet het niet op Fok!
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:33 schreef Marjan1985 het volgende:
Nou ik doe ook maar mee. Mijn Fiat Punto!
[afbeelding]
[afbeelding]
sinds 2 mei in mijn bezit. Zit leuk geluidje in (ingebouwde boxen enz) en rijd van a naar b en daar ben ik al blij mee![]()
[Offtopic]quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:04 schreef Cybje het volgende:
[afbeelding]
Past goed bij je naamquote:Op woensdag 5 juli 2006 10:21 schreef M5 het volgende:
Passat 2.8 V6 4Motion Highline
Hangt van het gewicht van je rechtervoet af denk ikquote:Op woensdag 5 juli 2006 10:36 schreef Nevada92 het volgende:
inderdaad, erg mooie wagen !!! Zal wel lekker zuipen...
idd, maar met gezonde rijstijl zo tussen de 1 op 8 en 1 op 10.quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:39 schreef sanger het volgende:
[..]
Hangt van het gewicht van je rechtervoet af denk ik
Valt reuze meequote:Op woensdag 5 juli 2006 10:40 schreef M5 het volgende:
[..]
idd, maar met gezonde rijstijl zo tussen de 1 op 8 en 1 op 10.
Fotoquote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:08 schreef Dragoneer het volgende:
Saab 9-3 Aero
Je woont bij mij om de hoekquote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:36 schreef Mr-Z het volgende:
Als niemand het doet...
Vorige topics:
Wat voor auto heb jij ?
Wat voor auto heb jij? [deel 2]
[..]
Honda Prelude 2.0I uit 1997:
[afbeelding]
[afbeelding]
hee een echte autoquote:Op zaterdag 8 juli 2006 12:13 schreef KonnieKipke het volgende:
Volvo 850 GLT 20V AUT
[[img=http://www.euronet.nl/~kgielen/cruising.jpg]afbeelding[/img]]
[[img=http://www.euronet.nl/~kgielen/marktplaats.jpg]afbeelding[/img]]
Post evengoed maar.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 12:18 schreef vosss het volgende:
Ik heb een Delta HF Turbo (maar dat wisten de meeste ws al)
picserver doet lastig en ik heb zo 123 even geen foto's bij de hand om te uploaden.quote:
Oke dan.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 13:57 schreef vosss het volgende:
[..]
picserver doet lastig en ik heb zo 123 even geen foto's bij de hand om te uploaden.
Als picserver het weer doet zal ik wel ff posten als ik eraan denk
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:28 schreef Neteru het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Mazda 323F 1.8 uit '95![]()
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 13:19 schreef gias het volgende:
[..]
hee een echte auto
ik zelf
Volvo 242 L (1976)
[afbeelding]
[afbeelding]
Dan kan ik natuurlijk niet achter blijvenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 14:28 schreef Fiets-toeter het volgende:
Toyota Supra MkIV 3l 6 in-lijn
[afbeelding]
Ikke ook een 850. Een zilvere GLT uit 92. Geen automaat. Ziet er niet zo mooi meer uit, maar rijdt super lekker. Heeft nu 338k gelopen. Foto doe ik binnenkort wel.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 12:13 schreef KonnieKipke het volgende:
Volvo 850 GLT 20V AUT
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:32 schreef Captain_Chaos het volgende:
Mijn '71 Mercedes Benz 280 SE automatic
[afbeelding]
Die ouwe was 1000 keer beter. Wat kost zo'n Mercury nou in de VS? Voor hoeveel heb je hem weg gedaan?quote:Op zondag 9 juli 2006 21:55 schreef vicz het volgende:
Honda Civic Coupe LX (automatic) 2003:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De witte auto was mijn oude bakbeest (Mercury Grand Marquis 1978)..
airbag gedoe...quote:Op maandag 10 juli 2006 08:35 schreef OG-Loco het volgende:
Hangt daar één of ander warninglabel uit je dashkastje? Amerika.
Hmm, inderdaad, ik zal ook dit deeltje maar eens voorzien van een paar pics van m'n bolide:quote:
Die teller gaat toch maar tot 99.999 ?quote:Op zondag 9 juli 2006 15:46 schreef Acryl het volgende:
mijn autootje![]()
VW polo 1.0 45pk
van oktober 1987
km stand is iets meer dan 70000 km![]()
(heb net mn rijbewijs dus leuk als een beginners auto, en t rijd perfect en is niet stuk te krijgen)
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:12 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Die teller gaat toch maar tot 99.999 ?
Vet.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 14:28 schreef Fiets-toeter het volgende:
Toyota Supra MkIV 3l 6 in-lijn
[afbeelding]
Bedoel je de mijne?quote:Op maandag 17 juli 2006 08:50 schreef Tomfan het volgende:
Clio --> mooie velgen !
Wat voor upgradesquote:Op maandag 17 juli 2006 09:37 schreef noidea het volgende:
Nissan 200sx met 2l turbo motor, en nog wat andere upgrades.
[afbeelding]
[afbeelding]
waarom zou je een GTI front op een 1.4 willen hebben.quote:Op maandag 17 juli 2006 10:05 schreef mark_dabomb het volgende:
[afbeelding]
VW FOX 1.4 met GTI neusje en 15" lichtmetaal
je zit in je auto dus van het neusje zie je helemaal niets.quote:Op maandag 17 juli 2006 10:28 schreef mark_dabomb het volgende:
Omdat het mooier staat.....
Ja spuitwerk komt nog wel.quote:Op maandag 17 juli 2006 10:21 schreef sanger het volgende:
[..]
Wat voor upgrades![]()
En alleen wat spuitwerk![]()
jij ben waarschijnlijk de enige Nederlander die alleen naar het interieur van een auto kijkt als ie gaat shoppenquote:Op maandag 17 juli 2006 10:32 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
je zit in je auto dus van het neusje zie je helemaal niets.![]()
Puike deur!quote:Op maandag 17 juli 2006 19:58 schreef HaerdenC het volgende:
Toyota Avensis
[afbeelding]
Sol Executive uitvoering full map navigatie en 18 duims BSA Velgen ...
Veerpootbrugquote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:24 schreef sanger het volgende:
Steunbalk tussen de veerpoten (ben de naam effe kwijt)
Niks, maar als je nou een paar foto's post, waar dan de hele auto opstaat ofzo.. Ipv alleen de zijkant.quote:Op maandag 17 juli 2006 20:04 schreef HaerdenC het volgende:
huh wat is er met mijn deur ??
[afbeelding]
zo misschien beter zichtbaar ...
Van zo'n afgeragde Carina naar deze doe je best netjes.quote:Op maandag 17 juli 2006 19:58 schreef HaerdenC het volgende:
Toyota Avensis
[afbeelding]
Sol Executive uitvoering full map navigatie en 18 duims BSA Velgen ...
Kijk dat woord zocht ik!quote:
D-CAT?quote:Op maandag 17 juli 2006 20:04 schreef HaerdenC het volgende:
huh wat is er met mijn deur ??
[afbeelding]
zo misschien beter zichtbaar ...
bluh, zoiets wil ik ook.. Ik had audi a3 uit 97, maar deze ruleert zwaar.quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:13 schreef duckes het volgende:
Mijne
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
A3 2.0 FSI Ambiante uit 2005
Goed sparen he, tja ik weet het in deze beroerde tijd....quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:34 schreef fr0x het volgende:
[..]
bluh, zoiets wil ik ook.. Ik had audi a3 uit 97, maar deze ruleert zwaar.
Kost alleen een hoop centen
Mooie bak Vodkat! Zal leuk staan voor je nieuwe huisje!quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:32 schreef Vodkat het volgende:
Mijn (onze...:P) auto:
een VW Golf type 3, 1.8 GT
[afbeelding]
Thanksquote:Op donderdag 27 juli 2006 17:45 schreef sanger het volgende:
[..]
Mooie bak Vodkat! Zal leuk staan voor je nieuwe huisje!
Ik weet niet meer wie, maar iemand wilde op pagina 2 graag mijn auto zien en aangezien picserver het weer doet, bij deze:quote:Op zaterdag 8 juli 2006 13:57 schreef vosss het volgende:
[..]
picserver doet lastig en ik heb zo 123 even geen foto's bij de hand om te uploaden.
Als picserver het weer doet zal ik wel ff posten als ik eraan denk
Bijna 200 pk, dus hij is idd tamelijk rap van zn plek ja.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:23 schreef noidea het volgende:
En hij gaat nog best rap van z'n plek geloof ik.
Klopt! Maarrr..... Deze is niet duur, weinig kilometers en inruil! Dus...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:10 schreef vosss het volgende:
Nu is het geen tijd meer om cabrio's aan te schaffen. Dat moet je "off-season" doen, dat scheelt echt bakken met geld!
Ja Alto's zijn wel popi om fout te tunen he?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:18 schreef Intelligence het volgende:
Heb 2 auto's
Mijn projectwagen, een Corrado G60 (originele nederlander)
En een daily ride om naar mn werk te komen, een s(alto) die binnenkort in dukes of hazzard style gepimpt gaat wordenZo fout
![]()
Ik heb je gespot met de hele corvette-club op een parkeerplaats, was met een hele bus vol kinderen opweg naar Frankrijk.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:13 schreef D.Rose het volgende:
he, ik had hier nog niet gepost
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:17 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik heb je gespot met de hele corvette-club op een parkeerplaats, was met een hele bus vol kinderen opweg naar Frankrijk.
een parkeerplaats waar?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:17 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik heb je gespot met de hele corvette-club op een parkeerplaats, was met een hele bus vol kinderen opweg naar Frankrijk.
Auto is alleen nodig als het sneeuwt toch? Voor de rest zjin motoren goedkoper, sneller, leuker etc.quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:42 schreef Vodkat het volgende:
[..]
Thanks
Maar de motoren zijn onze speeltjes hoor![]()
[afbeelding]
Ehm volgens mij was het ergens in het zuiden van Nederland, op ehm even denken 7 juli. Ik heb nog een foto van je auto op m'n mobiel staanquote:
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:29 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ehm volgens mij was het ergens in het zuiden van Nederland, op ehm even denken 7 juli. Ik heb nog een foto van je auto op m'n mobiel staanMaar geen bluetooth hier
Ja daar was hetquote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:44 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dan ben ik echt gespot
wel ff posten in het goede topic he
Is het toevallig daar waar onderstaande foto is genomen?
(ja, heb ff wat cencureerd)
[afbeelding]
moest wel daar zijn, of later op de avond een parkeerplaats in Valkenburg, maar dan had je vast geweten dat het in Valkenburg wasquote:
ja, da's ook weer zoiets hequote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:50 schreef Sjoewe het volgende:
Ik vond het ook weer zo erg om daar te gaan staan, 'Is deze auto van een fokker?'
thanksquote:Maar hee, vette bak,14.gif
Ja echt een klein droppiequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:23 schreef ijsmeis het volgende:
Ze is bijna even hoog als de GFT bak zie ik nu.
Rechtsvoor schade ja, maar dat zie je niet op de foto, want dat zit meer aan de zijkant. Volgens mij stond de motorkap open.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:35 schreef sanger het volgende:
Die Honda heeft beetje schade voor of lijkt het zo?
Die Suzuki is echt stoer!
Dan is dat het!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Rechtsvoor schade ja, maar dat zie je niet op de foto, want dat zit meer aan de zijkant. Volgens mij stond de motorkap open.
Tis een Sjonnie-Honda dus zal wel zijn motor hebben opgeblazen of in de prak geredenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:35 schreef PNG het volgende:
Wat is ermee gebeurt dan ?
Waarom is iederéén met een ietwat optisch getunede auto een sjonniequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:45 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Tis een Sjonnie-Honda dus zal wel zijn motor hebben opgeblazen of in de prak gereden![]()
Is dat niet duur qua verzekering, wegenbelasting etc..?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:20 schreef ijsmeis het volgende:
Nou, dit zijn mijn auto's:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding].
heb je zelfde als mijquote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:17 schreef Riann het volgende:
Susuki swift uit 97
deze is wel niet van mij maar ziet er precies hetzelfde uit ook zelfde kleur enzo
[afbeelding]
Dat ga ik deze maand ondervindenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:41 schreef Barcelona het volgende:
[..]
Is dat niet duur qua verzekering, wegenbelasting etc..?
Was nog niet wakker (reed in file) en heb hem op een andere auto gezetquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:35 schreef PNG het volgende:
Wat is ermee gebeurt dan ?
Omdat meneer met zijn colt de "sjonnie" wagens niet bij kan houwequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:47 schreef babba het volgende:
[..]
Waarom is iederéén met een ietwat optisch getunede auto een sjonnie
Amen !!!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:24 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Auto is alleen nodig als het sneeuwt toch? Voor de rest zjin motoren goedkoper, sneller, leuker etc.![]()
Nee jij de 2 wielers wel zeker?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:34 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Omdat meneer met zijn colt de "sjonnie" wagens niet bij kan houwe![]()
Auto's en motoren zijn 2 compleet andere zaken sletquote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:36 schreef Cageon het volgende:
Nee jij de 2 wielers wel zeker?
Ik hoor jou nog wel als je vtec dr onder rammelt, net zoals die uitlaat en je hitteschildquote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:39 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Auto's en motoren zijn 2 compleet andere zaken slet
zorg jij nou maar dat je dat stuk Oostenrijkse rommel nou maar weer aan het rijden krijgt en HOUDT!
Die jij gelast hebtquote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:42 schreef Cageon het volgende:
[..]
Ik hoor jou nog wel als je vtec dr onder rammelt, net zoals die uitlaat en je hitteschild![]()
Als je het doet, doe het dan goed, pruts rommel van een uitlaat, laat ik maar niet beginnen over hoe die uitlaat gelast is!![]()
wait is er on-topic aan je reactiequote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:36 schreef Cageon het volgende:
[..]
Amen !!!![]()
[..]
Nee jij de 2 wielers wel zeker?
Mister opa-sjonnie himself.. Ga dan degelijk rijden, BMW ofzo!
Vergeet ik bijna on-topic te blijven, ik rijd een Rode Honda Civic Hatchback 1.5 dual-point automaat. Owja en die is van moeders. De motor is belangrijker.. ook al rijd die momenteel niet
Kdenk dat jij een bril moet kopen, maar dat zal wel aan mij liggen.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 08:45 schreef D.Rose het volgende:
[..]
wait is er on-topic aan je reactie
Het gaat over welke auto je hebt. De auto over welke jij het hebt is van je moeder.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:29 schreef Cageon het volgende:
[..]
Kdenk dat jij een bril moet kopen, maar dat zal wel aan mij liggen.
Er staat toch echt DUIDELIJK wat voor auto ik rijd/heb
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:29 schreef Cageon het volgende:
[..]
Kdenk dat jij een bril moet kopen, maar dat zal wel aan mij liggen.
Er staat toch echt DUIDELIJK wat voor auto ik rijd/heb
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het gaat over welke auto je hebt. De auto over welke jij het hebt is van je moeder.
.zip('it)quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het gaat over welke auto je hebt. De auto over welke jij het hebt is van je moeder.
zucht. dat jij nou drie auto's hebt. die auto's waarin jij rijd zijn evenveel waard als zijn motor manquote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
volgens mij zit er een steekje bij je los of niet?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:46 schreef Cageon het volgende:
[..]
.zip('it)
Een half ei is geen ei?
Gedeelde auto is geen auto?
Ook dat is allemaal psychisch!
Huillie.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:46 schreef Cageon het volgende:
[..]
.zip('it)
Een half ei is geen ei?
Gedeelde auto is geen auto?
Ook dat is allemaal psychisch!
oke, dus je mag hier geen auto plaatsen waar je in rijd, die eigenlijk niet van jou is? begrijp ik dat goed?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:55 schreef D.Rose het volgende:
[..]
volgens mij zit er een steekje bij je los of niet?
Volgens mij is de TT toch duidelijk genoeg, vind je niet?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:56 schreef Houniet het volgende:
[..]
oke, dus je mag hier geen auto plaatsen waar je in rijd, die eigenlijk niet van jou is? begrijp ik dat goed?
Zie je, zo moeilijk is het allemaal nietquote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:56 schreef Houniet het volgende:
[..]
oke, dus je mag hier geen auto plaatsen waar je in rijd, die eigenlijk niet van jou is? begrijp ik dat goed?
Dat is toch overduidelijk de beredenering die hier gehanteerd word.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:55 schreef D.Rose het volgende:
[..]
volgens mij zit er een steekje bij je los of niet?
Vind je niet dat je zelf eens met iets beters moet komen?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:58 schreef Cageon het volgende:
[..]
Dat is toch overduidelijk de beredenering die hier gehanteerd word.
Dat die nou net niet op mijn naam staat, maar ik wel sleutels heb maakt t dat het niet ontopic is?
Owja @ijsmeis, je moet toch met iets beters komen dan huilie.... een .zip misschien?
Als ik alle dingen waar ik een sleutel van heb (gehad) tot mijn eigendom mag rekenen kon ik rentenierenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:58 schreef Cageon het volgende:
[..]
Dat is toch overduidelijk de beredenering die hier gehanteerd word.
Dat die nou net niet op mijn naam staat, maar ik wel sleutels heb maakt t dat het niet ontopic is?
Cageon rijd in een auto die niet op zijn naam staatquote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:01 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Als ik alle dingen waar ik een sleutel van heb (gehad) tot mijn eigendom mag rekenen kon ik rentenieren
(gehad) dat doet t em!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:01 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Als ik alle dingen waar ik een sleutel van heb (gehad) tot mijn eigendom mag rekenen kon ik rentenieren
nee, zolang ik deze auto al heb, is hij nog nooit gewassenquote:
prima, dan kunnen de leasebakken achterwege blijven, en de voertuigen waar een lening op rust ook.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:57 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Zie je, zo moeilijk is het allemaal niet
SCHAAM JE!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:03 schreef Houniet het volgende:
[..]
nee, zolang ik deze auto al heb, is hij nog nooit gewassen
Auto's waar een lening op rust staat wel op je naam, en de leasebak 'heb' je ookquote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:06 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
prima, dan kunnen de leasebakken achterwege blijven, en de voertuigen waar een lening op rust ook.
zullen we het topic maar sluiten dan?![]()
Komen nogquote:
Precies lekker posten die foto's! wat boeit het nou of je hem moet delen met je moeder..quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:10 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Auto's waar een lening op rust staat wel op je naam, en de leasebak 'heb' je ook
Sluiten is niet nodig, zolang mensen maar achterwege laten wat pappa en mamma rijden en wat jij mag lenen.
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:15 schreef bietelboer het volgende:
wat boeit het nou of je hem moet delen met lenen van je moeder..
dat heet standaard CRX n00bquote:
standaard crx n00bquote:Op donderdag 27 juli 2006 18:05 schreef babba het volgende:
[..]
Deze kan wel in het stratenmakerferrari's topic
Why? Waarom je skelter uitvoeren met die onzin toevoegingen, wat is er in godsnaam zo leuk aan, nut heeft het toch niet... en iedere keer weer discussie voeren met oom agent dat ie echt geen 92db of meer maakt (of waar ligt de grens voor skelters?) en dat het echt zo mag...quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:32 schreef Asmooh het volgende:
[..]
dat heet standaard CRX n00b
ik ga ook 2 van deze pijpjes lasse
[afbeelding]
Tjah , waarom zou je een mooie dure auto nemen ipv een fiat pinda?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:22 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Why? Waarom je skelter uitvoeren met die onzin toevoegingen, wat is er in godsnaam zo leuk aan, nut heeft het toch niet... en iedere keer weer discussie voeren met oom agent dat ie echt geen 92db of meer maakt (of waar ligt de grens voor skelters?) en dat het echt zo mag...
Dat je aan je auto sleutelt en verfraaiingen aanbrengt oke, maar dit valt onder het kopje ' de tieten van lolo ferrari', vandaar de reacties:
[afbeelding]
quote:
Dat zeg jij, ik zeg, prima, maar vind het dan niet vreemd dat velen jouw auto zien zoals jij zelf naar de foto van dat gekke wijf kijktquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:02 schreef Asmooh het volgende:
[..]
Tjah , waarom zou je een mooie dure auto nemen ipv een fiat pinda?
waarom zou je een breedbeeld tv kijken als je ook op een 12" zwart/wit tv kan kijken?
Waarom zou je een bad nemen als je ook een douche kan hebben?
Waarom mooie dingen in je huis neer zetten als je het ook leeg kan laten?
Waarom een koophuis nemen als je ook kan huren?
Snap je het al ? Waarom dat kun je bij alles stellen.
Dat iedereen gelijk sjonnies gaat roepen slaat nergens op.. en waarom? dezelfde redenen waarom je iets anders zou doen, je vind het mooi.. enz enz enz..
waarom zet je mooie dingen in huis? je vind het mooi..
waarom maakt iemand 2 uitlaten onder zn auto? hij/zij vind het mooi.
waarom tuned / pimpt iemand zijn / haar auto? hij/zij vind eht mooi!
waarom zou iemand dan wel mooie dingen in zijn/haar huis mogen, maar geen getunde of gepimpte auto? want dan gaat iedereen hier op fok weer lopen schreeuwen dat het een sjonnie is!
Dan zijn alle andré hazes luisteraars ook kampers?
ga zo maar door, slaat dus eigenlijk nergens op...
Lolo heeft ook niet het alleenrecht om zichzelf te mismakenquote:verder zijn veel CRX'jes al standaard uitgerust met dubbelepijp etc, zoals die foto van die jongen waar iedereen sjonnie op zei.
Uhm, nou juist niet dus, mijn punt is helemaal relevant, alleen geef jij er een andere draai aan.quote:maw.
onzin.
Beoordeel je dus niet op je hobby, je kan van deze auto best een hele toffe machine maken. Voordeel is al dat je niet gekozen hebt voor een doorsnee sjonnie-die-iedereen-al-heeft-autoquote:Ontopic
[afbeelding]
Wat moet gedaan worden
- Getunde Motorblok met turbo, 1.7 200PK.
- Compleet opnieuw spuiten
- Nieuwe voorlampen
- Dubbele uitlaat
- Nieuwe velgen
- Verlaging
- Complete binnenkant veranderen
- Sport stoelen
- Car PC
- nieuwe geluids installatie
- Nieuwe zijspiegels
- Bodykit
nog wel meer, maar ga niet alles opnoemen
Dankuquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:40 schreef Beaker het volgende:
[..]
omg
Deze auto blijft mooi!
Hebben hem zelf ook gehad en sinds een jaar hebben we een Chrysler, maar ik moet gewoon even zeggen dat ik hem heel mooi vind![]()
Van dat geld dat je in die Volvo steekt, koop je ook occasion van 5 jaar oudquote:Op zondag 6 augustus 2006 17:37 schreef Moody het volgende:
Van dat geld dat je in die Volvo steekt, koop je ook occasion van 5 jaar oud
...mét het voordeel dat je je geld veel minder weg smijt, want de kans is niet groot dat iemand je pimp-Volvo daarna wil kopen voor een bedrag in de buurt van wat je er gaat insteken.
Maar goed, als het je hobby is, valt het wel te rechtvaardigen
Dat was 1 reden om een volvo 480 te nemen.quote:Op zondag 6 augustus 2006 11:06 schreef NiGeLaToR het volgende:
Beoordeel je dus niet op je hobby, je kan van deze auto best een hele toffe machine maken. Voordeel is al dat je niet gekozen hebt voor een doorsnee sjonnie-die-iedereen-al-heeft-auto
Maargoed, misschien dat nu duidelijker is wat Lolo je probeerder te vertellen
Ik bedoel dat je voor het geld dat je in die Volvo gaat steken, je ook een andere auto van 5 jaar oud kan kopenquote:Op zondag 6 augustus 2006 17:44 schreef Asmooh het volgende:
Er is geen volvo 480 van 2001, ik vind 480 gewoon heel erg mooi model.
Ik bedoel dus: Je steekt er voor 4000 euro in, maar krijgt er over 1 of 2 jaar (wanneer je misschien dagelijks 100 km. of meer naar je werk moet rijden - ik noem maar wat) nog amper 1500 euro voor terug. "Gepimpte" auto's zijn heel persoonlijk....quote:Volvo 480 is nog behoorlijk in de trek, een 480 turbo kopen mensen JUIST om de power, dus een 480 getunde blok zouden mensen sneller willen, want dan hoeven ze het zelf niet meer te doen
Dat is ook weer zo, maar ik zou geen geld in een auto steken als ik hem niet lang zou willen hebben.quote:Op zondag 6 augustus 2006 17:51 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je voor het geld dat je in die Volvo gaat steken, je ook een andere auto van 5 jaar oud kan kopen
Je noemt voor minimaal 4000-5000 euro op (alleen een fatsoenlijke audio-install - 2 goede deur-speakers, amp en leuke radio - kost al 800-1000 euro ex. inbouw)
[..]
Ik bedoel dus: Je steekt er voor 4000 euro in, maar krijgt er over 1 of 2 jaar (wanneer je misschien dagelijks 100 km. of meer naar je werk moet rijden - ik noem maar wat) nog amper 1500 euro voor terug. "Gepimpte" auto's zijn heel persoonlijk....
Heel vet, die wielenquote:
Dus die 'ferrari' komt er bij als extra? of is die alweer uit het plannenboekje verdwenen?quote:Op zondag 6 augustus 2006 18:07 schreef Asmooh het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo, maar ik zou geen geld in een auto steken als ik hem niet lang zou willen hebben.
en Ja, ik wil persee een volvo en ja persee een 480 en liefste nog 480 cabrio, maar die is erg lastig te krijgen.
en inderdaad het is misschien duur maar ik vind het zeker de moeite waard
en iedereen eigen keuze, de een rijdt rond in een dikke 2.8 liter bak en standaard, terwijl ik liever rond kros in een dik gepimpte bak
Dank je!quote:
Mooiquote:Op zondag 6 augustus 2006 19:27 schreef Monco1976 het volgende:
Mijn Honda Civic Sport Vtec (special edition):
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ik hou deze auto.. hek meer plezier vanquote:Op zondag 6 augustus 2006 18:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dus die 'ferrari' komt er bij als extra? of is die alweer uit het plannenboekje verdwenen?
Leuk karretje hoor.quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:27 schreef Monco1976 het volgende:
Mijn Honda Civic Sport Vtec (special edition):
edit: laat maar...
oh dat meen je niet..quote:
Hint, die is nu under constructionquote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:09 schreef Stamp_Kip het volgende:
[..]
oh dat meen je niet..![]()
* Stamp_Kip geilt op corrado's
Me vriend heeft de celica t20..quote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:57 schreef johnwoo het volgende:
Pas met een vriend een autootje gekocht voor erbij (weekendjes, circuitdagjes). De rode dus, de zwarte had ik al:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Filmpjes: 7500 rpm | driveby
MR2 ftw!![]()
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:33 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Hint, die is nu under constructionKomt ander blok in, en ik ga alles maar dan ook alles wat ook maar klein beetje versleten is vervangen door nieuwe onderdelen de komende jaren, vandaar dat ik die suzuki alto erbij heb
Van mijn auto staan geen foto's online, maar het is er zo een:quote:
Hahaha, hoor de autohater. Jij hoort met de trein te gaanquote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:31 schreef k_man het volgende:
[..]
Van mijn auto staan geen foto's online, maar het is er zo een:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Niet deze dus, maar wel dit model en deze kleur. Andere velgen en ander interieur.
omdat je zo aandringtquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:44 schreef Quannum het volgende:
[..]
Leuk karretje hoor.
Upload je pics ff op http://xs.to of http://www.imagevenue.com, imageshack werkt niet op Fok!...
Ik zeg je 1 ding, Corrado rijden is wel duur! Zijn wel bloed snel, maar gaat vaak alles wel een keer kapot als je boven de 150k gelopen heb.... maar t rijgedrag, ik heb in veel autos gereden en niets is zo fijnc als mijn Cquote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:39 schreef Stamp_Kip het volgende:
[..]
Me vriend heeft de celica t20..
Om eerlijk tezijn vind ik de MR2 mooier![]()
[..]
ook nog een rooie
* Stamp_Kip glijd van stoel af
Ben langzaam aan het rondkijken voor ene..
Al komtie dr over een jaar,maar hij komt![]()
*Intelligence kippies dag helemaal goed gemaakt![]()
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:27 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Ik zeg je 1 ding, Corrado rijden is wel duur! Zijn wel bloed snel, maar gaat vaak alles wel een keer kapot als je boven de 150k gelopen heb.... maar t rijgedrag, ik heb in veel autos gereden en niets is zo fijnc als mijn C![]()
Masterlijkquote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:21 schreef Fat_Mike het volgende:
Ik heb deze 64er impala coupe
[afbeelding]
en een plamuurgrijze () dodge aspen uit 78 waar ik dagelijks in rij
Echt wel stoer bakkiequote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:21 schreef Fat_Mike het volgende:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:21 schreef Fat_Mike het volgende:
[afbeelding]
Alleen jammer dat het een Golf isquote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:48 schreef kevin20v het volgende:
Er zit nu zo'n 1,5 jaar werk in, de wagen is volledig overnieuw gespoten in een custom kleurtje, velgen heb ik zelf gepolijst, en er zit airride onder![]()
Sorry, maar je benen niet kwijt in een golf?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:12 schreef ijsmeis het volgende:
Leuk ding wel. Maar het blijft inderdaad een Volkswagen. waar ik mijn benen niet in kwijt kan
.
Nee, ik ben juist klein waardoor de stoel ver naar voren moet waardoor ik met mijn knieën tegen het dashboard zit.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:13 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Sorry, maar je benen niet kwijt in een golf?
Ben je boven de 2 meter ofzo?
NFI maar het lijkt net alsof je achterwiel is afgebroken.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:48 schreef kevin20v het volgende:
Dit is de mijne![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Sorry guys dat ik er zo veel heb gepost...![]()
Er zit nu zo'n 1,5 jaar werk in, de wagen is volledig overnieuw gespoten in een custom kleurtje, velgen heb ik zelf gepolijst, en er zit airride onder![]()
Vreemd, maar je kan de stoel toch ook een stukkie omlaag doen?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, ik ben juist klein waardoor de stoel ver naar voren moet waardoor ik met mijn knieën tegen het dashboard zit.
Dit heb ik bij geen enkele andere auto gehad, behalve bij een passat en wat golfjes.
Dan kom ik niet meer boven het stuur uitquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:15 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Vreemd, maar je kan de stoel toch ook een stukkie omlaag doen?
Dan moet je wel heel erg klein zijn.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:16 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan kom ik niet meer boven het stuur uit![]()
![]()
.
1.65m.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:19 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Dan moet je wel heel erg klein zijn.
Onder de 1.60 iedergeval, dan inderdaad geen Golf voor jou.
Dan heb je lange benen, een vriend van mij is ongeveer dezelfde lengte en die past zonder problemen in een Golf.quote:
Vagquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:29 schreef kevin20v het volgende:
danke voor de complimentjes![]()
Het is een Golf 4 1.8 20v nee ik heb nog geen lederen interieur, komt deze winter nog (recaro)
de auto is op de foto's ongeveer een cm of 13 verlaagd maar kan met de druk op de knop naar boven, dat de achterwielen raar lijken te staan komt omdat de as van een golf/bora nu eenmaal zo werkt...
Hoe lager de auto hoe meer het wiel naar voren schuift in de wielkasten...
Ohw btw het maakt mij helemaal niets uit of het een golf is of niet, ik ben een vag-fan geen golf-fan...
Als de financiën een beetje mee zouden zitten dan stond er een nieuwe Jetta/passat/Touareg/Pheaton/S3/S4/S6/S8 maar ik heb deze gekocht toen ik 19 was bij de vw dealer, (ben nu 22). Toevallig was het een golf, een proefritje en ik was verkocht![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |