Heel de OP naar de klotequote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:39 schreef Mobster273 het volgende:
oh ja, al die plaatjes heb ik ff geen zin in
die fixt c0nd0r wel als hij terug is
zo, die drie mogen wel weer terug, al die zever met UI's rotten me niksquote:
scheer je weg danquote:
mobsterquote:
quote:
ik ook tot 22 aug!!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:08 schreef Muck het volgende:
[..]
ik sinds gisteren officieel
tot 22 augustus
ja zeg, ik heb toch niks aan van die vervelende lui die zitten te patsen met dat ze vakantie hebben terwijl ik nog aan het werk benquote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:07 schreef Muck het volgende:
[..]
mobster
dat uitgerekend jij me hier weg wil hebben
waarom heb je zo ongelofelijk lang vakantie?quote:
vooruit dan maarquote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:09 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ja zeg, ik heb toch niks aan van die vervelende lui die zitten te patsen met dat ze vakantie hebben terwijl ik nog aan het werk ben![]()
dus als je de vakantie buiten beschouwing laat, mag je hier blijven zo lang je wil![]()
kijk dat is al beterquote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:10 schreef Muck het volgende:
[..]
vooruit dan maar
ik ga morgen kennis maken bij mijn stage bedrijf
jawelquote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:11 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
kijk dat is al beter
heb je er vertrouwen in?
dat mag ik aannemen, wie kan jou nou weigerenquote:
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:14 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
dat mag ik aannemen, wie kan jou nou weigeren
ja sorryquote:hee, mijn quote is uit je sig...
ehm, weet ik al niet eens meerquote:
mjah, kan je nagaan hoe vaak ik die dingen leesquote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:21 schreef Muck het volgende:
[..]
ehm, weet ik al niet eens meer
maar hij is er al een tijdje uit hoor
daaromquote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:21 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
mjah, kan je nagaan hoe vaak ik die dingen lees
frankly my dear, i don't give damnquote:
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:27 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
frankly my dear, i don't give damn
om maar even een bekende quote te gebruiken waarvan ik geen idee heb waar die vandaan komt
ik weet iig wanneer ik iets niet weetquote:
dat is waarquote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:29 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ik weet iig wanneer ik iets niet weet
dat kan je ook niet van iedereen zeggen
word kan ook niet alle legale samenvoegingen gaan onthoudenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:32 schreef Muck het volgende:
[..]
dat is waar
ik ben notulen aan het schrijven voor de muziek
heb zojuist een nieuw woord bedacht: emailadreswijzigingen word kent het niet eens
omdat ik lekker vroeg klaar was, een jaartje hard doorgewerktquote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:09 schreef Muck het volgende:
[..]
waarom heb je zo ongelofelijk lang vakantie?
groot gelijk heb je!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:37 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
omdat ik lekker vroeg klaar was, een jaartje hard doorgewerkt
![]()
zeikstraal, wijs blij dat het goed weer is, ik zit GVD in een veel te koude airco ruimtequote:
ik hoop dat ie lekker wasquote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:14 schreef Muck het volgende:
zoooo
klaar met de notulen
ik ga buiten een ijsje eten
dag
mijn broertje ook, vind ik helaas voor jou toch net iets belangrijkerquote:
snap i kwel, alhoewel ik ook érg leuk benquote:Op woensdag 5 juli 2006 01:01 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
mijn broertje ook, vind ik helaas voor jou toch net iets belangrijker
IDD!quote:Op woensdag 5 juli 2006 02:14 schreef VASND het volgende:
godverdommesetvpveeltelangweggeweest.
ben ik ook wel blij om hoorquote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:26 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
zeikstraal, wijs blij dat het goed weer is, ik zit GVD in een veel te koude airco ruimte
nou dat valt eigenlijk ook nog wel mee, heb alleen geen oog dicht gedaan vannacht....quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:28 schreef Gebs het volgende:
[..]
Eigenlijk is het gewoon een kut morgen maar ja
Je en gelukkig duurt het nog wel even voordat dit heerlijke weer voorbji isquote:Op woensdag 5 juli 2006 10:31 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
nou dat valt eigenlijk ook nog wel mee, heb alleen geen oog dicht gedaan vannacht....
28,5 graden eneen luchtvochtigheid waar ze een nieuwe schaal voor moeten uitvinden
Morgen word het slechter hiero in t noorden, kans op buien en een klein beetje afkoelingquote:Op woensdag 5 juli 2006 10:34 schreef Gebs het volgende:
[..]
Je en gelukkig duurt het nog wel even voordat dit heerlijke weer voorbji is
Ik mag hopen dat het een beetje gaat afkoelen want dit hou ik niet lang meer volquote:Op woensdag 5 juli 2006 10:45 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Morgen word het slechter hiero in t noorden, kans op buien en een klein beetje afkoeling
Mjah van mij mag het wel onder de 30quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:03 schreef Mobster273 het volgende:
het moet niet afkoelen, dat beetje minder slapen neem ik graag voor lief....
boven de 40quote:
Als het gelukt is kom dan ook ff bij mij langsquote:Op woensdag 5 juli 2006 11:11 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
boven de 40
alleen 's nachts he....misschien moet ik maar een vrieskist van mijn kamer maken
Gewoon allemaal ijsklontjes onder je dekbedovertrek leggequote:Op woensdag 5 juli 2006 11:11 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
boven de 40
alleen 's nachts he....misschien moet ik maar een vrieskist van mijn kamer maken
verwacht me niet binnen 60 jaarquote:Op woensdag 5 juli 2006 11:17 schreef Gebs het volgende:
[..]
Als het gelukt is kom dan ook ff bij mij langs
en dan een lekker nat bed hebben?quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:19 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Gewoon allemaal ijsklontjes onder je dekbedovertrek legge!
Wel koudquote:Op woensdag 5 juli 2006 11:20 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
en dan een lekker nat bed hebben?
ja, maar doe dan toch maar warm en zweterigquote:
of allemaal van die koel dingen voor als je gekneusde enkels hebt ofzoquote:Op woensdag 5 juli 2006 11:27 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ja, maar doe dan toch maar warm en zweterig
Als je zweet heb je ook een nat bedquote:Op woensdag 5 juli 2006 11:27 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ja, maar doe dan toch maar warm en zweterig
jaah met van die gel erinquote:Op woensdag 5 juli 2006 11:28 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
of allemaal van die koel dingen voor als je gekneusde enkels hebt ofzo!
die slaan ook aan, dan wordt het nog natquote:Op woensdag 5 juli 2006 11:28 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
of allemaal van die koel dingen voor als je gekneusde enkels hebt ofzo!
niet zo nat hoorquote:
daarom zei ik het nuquote:
ik ook, maar ik zou druk moeten zijnquote:
Ja ik zou ook druk moeten zijnquote:Op woensdag 5 juli 2006 12:00 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ik ook, maar ik zou druk moeten zijn
probleem is dat ik me ook zou vervelen als daar druk mee zou zijnquote:
Ik snap hem nietquote:Op woensdag 5 juli 2006 12:03 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
probleem is dat ik me ook zou vervelen als daar druk mee zou zijn![]()
dat ik iets moet doen wat ik niet leuk vind....quote:
Me verstand staat op nul manquote:Op woensdag 5 juli 2006 12:58 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
dat ik iets moet doen wat ik niet leuk vind....
en ik me dus ook verveel als ik datgene aan het doen ben....
zo moeilijk was dat toch niet
nou en? hier heb je geen verstand voor nodigquote:
Ik vond hem toch echt te moeilijk.quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:07 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
nou en? hier heb je geen verstand voor nodig
ik weet wel wat het daarover zegtquote:Op woensdag 5 juli 2006 13:10 schreef Gebs het volgende:
[..]
Ik vond hem toch echt te moeilijk.
Ik weet niet wat dit over mijn geestelijk niveau zegt maar toch
Het is ook veel te warm om proper te kunnen discussierenquote:Op woensdag 5 juli 2006 13:12 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ik weet wel wat het daarover zegt
maar omdat ik zo mild ben vandaag zal ik het voor mezelf houden
het is niet warm genoegquote:Op woensdag 5 juli 2006 13:14 schreef VASND het volgende:
[..]
Het is ook veel te warm om proper te kunnen discussieren
Whehe, moet je nu eens een eindje hard gaan fietsen of gaan joggenquote:Op woensdag 5 juli 2006 13:16 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
het is niet warm genoeg
kutairco's
en buiten is het kankerbenauwd30 graden en net een regenbui geweest, kan je voorstellen wat dat met de luchtvochtigheid doet
joggen is kut, maar fietsen zou heel prettig zijn, alleen ik moet mijn racefiets nog fixenquote:Op woensdag 5 juli 2006 13:18 schreef VASND het volgende:
[..]
Whehe, moet je nu eens een eindje hard gaan fietsen of gaan joggen!.
Ik wilde gisteravond naar de sportschool gaanquote:Op woensdag 5 juli 2006 13:18 schreef VASND het volgende:
[..]
Whehe, moet je nu eens een eindje hard gaan fietsen of gaan joggen!.
Met dit weer moet je niet te actief doenquote:Op woensdag 5 juli 2006 13:28 schreef Gebs het volgende:
[..]
Ik wilde gisteravond naar de sportschool gaan, maar toen ben ik toch maar gaan zwemmen met me zusje en me vader
Je kunt best wel actief gaan zwemmen hoorquote:Op woensdag 5 juli 2006 13:33 schreef VASND het volgende:
[..]
Met dit weer moet je niet te actief doen![]()
.
jawel, juist welquote:Op woensdag 5 juli 2006 13:33 schreef VASND het volgende:
[..]
Met dit weer moet je niet te actief doen![]()
.
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 6 juli 2006 10:57 schreef Mobster273 het volgende:
GEFELICITEERD!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb nu vakantie
![]()
![]()
![]()
tot ergens in Augustus
IK OOKquote:
Halloquote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:13 schreef Muck het volgende:
boem-dikkie
gefeliciteeeeeerd![]()
![]()
en der rest:
hoi
Hoe is het er nu mee?quote:
warm, moe, chagerijnig....quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:10 schreef VASND het volgende:
[..]
Hoe is het er nu mee?
*ishierveeltelangnietgeweest
Ik ben 3 dagen geleden verbrand en crepeer nu van de jeuk, echt niet leuk meer..quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:52 schreef Muck het volgende:
[..]
warm, moe, chagerijnig....
maar verder wel goed hoor
en met jou dan?
aan het vervellen?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:53 schreef VASND het volgende:
[..]
Ik ben 3 dagen geleden verbrand en crepeer nu van de jeuk, echt niet leuk meer..
mooi zoquote:Maar verder wel goed.
Een beetje, niet heel erg.. wel nog flink rood.quote:
Ik ga ook maar eens even lunchenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:58 schreef Muck het volgende:
mmar goed, ik ga nu eerst maar even naar het postkantoor
doeidoei
Ik ga vanavond feesten en morgen op vakantiequote:Op zaterdag 8 juli 2006 14:01 schreef boem-dikkie het volgende:
Zooo hallo
Vanochtend getrained, en moet straks werken!
Jullie nog vanavond/vanmiddag plannen:D?
Hoe was t gebsiee?quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:00 schreef Gebs het volgende:
Ik ben net terug uit frankfurt en ik ga vanaaf ook naar de bios
'tisser?quote:Op maandag 17 juli 2006 09:15 schreef Muck het volgende:
zucht...
gewoon zomaar even.... zucht....quote:
Het weer helpt ook niet echt mee he.quote:
had je me niet even kunnen opzoeken?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:36 schreef VASND het volgende:
tututuutuutu met mn vriendin in spé paar daagjes naar zeeland
Ik ga as zondag pasquote:Op maandag 17 juli 2006 18:27 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
had je me niet even kunnen opzoeken?![]()
Neeeheeee, komende zondagquote:Op donderdag 20 juli 2006 01:16 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
3 dagen geleden? toen lag ik geloof ik op strand![]()
Correct.quote:
Geen idee ik dacht van welquote:Op donderdag 20 juli 2006 01:56 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
is c0nnie nou nog niet terug van vakantie?
Hey, schatje!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:39 schreef VASND het volgende:
, Kennisen en Collega's!
Poessie!quote:
awwhquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:46 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Alles goed. Ik heb jullie] je gemist
.
Hoe was de vakantie?
Hoi.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:22 schreef ErwinEHVNL het volgende:
oi
quote:
oh gelukkig maarquote:
Awwww, kusje erop?quote:
Ja graagquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:36 schreef Muck het volgende:
[..]
oh gelukkig maar
[..]
Awwww, kusje erop?
quote:According to recent research conducted by a German psychologist, most people (66 percent) turn their head to the right when kissing so that the noses don't bump
ik doe mijn hoofd ook weleens naar achteren, als het enge tantes betreftquote:Op zondag 13 augustus 2006 13:42 schreef Gebs het volgende:
[..]
Ik doe me hoofd ook meestal naar rechts, maar soms wel is naar links, of soms helemaal nie
had meer verwachtquote:Mensen zoenen gemiddeld in totaal twee weken van hun leven.
heel gezond !!quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:08 schreef Gebs het volgende:
Hmmm soms ben ik wel is uren achter elkaar aan het zoenen![]()
quote:Tijdens het zoenen worden in je hersenen een heleboel stoffen aangemaakt, waaronder een hormoon waardoor je je gelukkig gaat voelen. Dit hormoon heet phenylethylamine (oftewel PEA). Met een lange kus train je ook je kaak-en wangspieren en wordt je bloedsomloop gestimuleerd. Daarnaast stimuleert een tongzoen je speekselproductie en dit helpt mee met het voorkomen van gaatjes in je tanden en kiezen.
ik nooitquote:Op zondag 13 augustus 2006 21:08 schreef Gebs het volgende:
[..]
Hmmm soms ben ik wel is uren achter elkaar aan het zoenen![]()
Mjah in het openbaar is het een beetje kansloos om zo lang te zoenenquote:Op maandag 14 augustus 2006 10:10 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
ik nooit!
K zat laatst nog in de shadraq in groningen bier te zuipen s'nachts, zat er zo'n jongen en meisje tegenover ons en die bleven serieus echt 2 uur achter elkaar aan elkaar geplakt! daar word je toch wel flauw van op een gegeven moment?
zaterdag was er hier zo'n stel dat zeer uitgebreid stond te dansen afgewisseld met langdurige enj heftige zoensessies, in beide posities hielden ze zo min mogelijk rekening met andere mensen in de tamelijk volle kroeg, maar uiteindelijk hielden ze op toen ik ze aan bood om de hotelkamer voor ze te betalenquote:Op maandag 14 augustus 2006 11:11 schreef Gebs het volgende:
[..]
Mjah in het openbaar is het een beetje kansloos om zo lang te zoenen
ze waren mss bezig voor t wereldrecord kussenquote:Op maandag 14 augustus 2006 11:13 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
zaterdag was er hier zo'n stel dat zeer uitgebreid stond te dansen afgewisseld met langdurige enj heftige zoensessies, in beide posities hielden ze zo min mogelijk rekening met andere mensen in de tamelijk volle kroeg, maar uiteindelijk hielden ze op toen ik ze aan bood om de hotelkamer voor ze te betalen
quote:De langste kus ooit was op 5 April 1999. Toen zoenden Karmit Tsubera and Dror Orpaz maar liefst 30 uur en 45 minuten.
niet echt, want tijdens het dansen waren ze natuurlijk niet aan het kussenquote:Op maandag 14 augustus 2006 12:53 schreef Kizim het volgende:
[..]
ze waren mss bezig voor t wereldrecord kussen
[..]
totdat je het zelf bentquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:22 schreef Muck het volgende:
sowieso... kleffe stelletjes in het openbaar
hey! reageer eens als je er toch gewoon bent...quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:22 schreef Muck het volgende:
sowieso... kleffe stelletjes in het openbaar
!! inderdaad, doe ik ookquote:
Das inderdaad niet veel, valt nog reuze mee.. das 336 uur in je hele leven..quote:
geloof me, ik doe nooit, nee écht nóóit klef in het openbaarquote:
ik geloof je wel hoorquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:19 schreef Muck het volgende:
[..]
geloof me, ik doe nooit, nee écht nóóit klef in het openbaar
omdat ik kots op andere kleffe stelletjes
klef doe je maar thuis
zo
en mobbie, ik wast er echt nie
Ik was een tent in de tuin aan het bouwen
kusjes okee, maar halve vrjpartijeen....quote:Op woensdag 16 augustus 2006 08:49 schreef Kizim het volgende:
ik geef toch wel lekker kusjes in t openbaar hihi [afbeelding]
jaa, ik moest even kijken of mijn tent nog helemaal compleet en heel was voor lowlandsquote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:51 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ik geloof je wel hoor
je was snel weg kennelijk, want tussen jouw bericht en de mijne zat toch niet echt veel tijd
omdat je te weinig kusjes uitdeeltquote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:09 schreef Ladylike het volgende:
waarom heb ik eigenlijk zo weinig mensen in mijn msn lijst?
ik wil je wel toevoegen hoorquote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:09 schreef Ladylike het volgende:
waarom heb ik eigenlijk zo weinig mensen in mijn msn lijst?
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:11 schreef Kizim het volgende:
[..]
omdat je te weinig kusjes uitdeelt![]()
quote:
maar ge hebt geen saai leven!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:25 schreef Muck het volgende:
my god... afgelopen weekend lowlands, gisteren een verjaardag vandaag naar school, en morgen bgint mijn stage
Ik ben echt half dood, kan bijna nietmeer praten en heb een ingetapete enkel
komt wel goed
Present!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:30 schreef ErwinEHVNL het volgende:
hee gevaarlijke fok! gansters hier?!
Ja man!quote:
Vrij logisch beiden.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:40 schreef Kizim het volgende:
ik lees juist een artikel:
vrouwen vallen niet op mannen met sandalen
mannen hebben liever geen siliconen-tetten-vrouw
-einde mededeling-
Nee.quote:Op zaterdag 9 september 2006 22:26 schreef pussydeluxe het volgende:
Hey. Ik ook hier?
mequote:Op dinsdag 19 september 2006 15:18 schreef pussydeluxe het volgende:
Waar is c0nd0r gebleven?
huiliequote:Op dinsdag 19 september 2006 15:42 schreef Jo0Lz het volgende:hier is ook niets meer te beleven. Verschrikkelijk zeg
Ik heb hem nog wel is op msnquote:Op woensdag 20 september 2006 22:42 schreef boem-dikkie het volgende:
muuck
is c0nd0r nog wel in leven?
Gebsquote:
ik ben, ehm, stage-gaandquote:Ik ben ook weer schoolgaand enzo alleen dan anders
ik ookquote:
*mepquote:Op donderdag 21 september 2006 13:57 schreef ErwinEHVNL het volgende:
hee muck..nog zin in een theezakje?
Hij doet net alsof ie een sociaal leven heeftquote:Op donderdag 21 september 2006 13:25 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ook
geloof dat ie nog wel ademt enzo hoor
dat zal het zijnquote:Op donderdag 21 september 2006 14:38 schreef Gebs het volgende:
[..]
Hij doet net alsof ie een sociaal leven heeft
wanneer heb ik gezegd dat ik lief ben?quote:
toen we nog in WOW zatenquote:Op donderdag 21 september 2006 14:46 schreef Muck het volgende:
[..]
wanneer heb ik gezegd dat ik lief ben?
de hoeveelste keer was het?quote:Op woensdag 20 september 2006 15:23 schreef ErwinEHVNL het volgende:
MIJN ONZIN BAN VAN 4 maanden, 19 dagen, 16 uur en 53 minuten IS ERAF!!!!
ow jaquote:
Zo is het maar net muckquote:Op donderdag 21 september 2006 21:45 schreef Muck het volgende:
[..]
ow ja
hmm, nou ja, het was een goede reden voor een mep
* geeft tikkie op bil terugquote:Op donderdag 21 september 2006 21:45 schreef Muck het volgende:
[..]
ow ja
hmm, nou ja, het was een goede reden voor een mep
het zou ook verdomme een keer tijd worden....quote:Op vrijdag 22 september 2006 10:59 schreef boem-dikkie het volgende:
we komen langzaam aan naar het einde toe
owquote:Op vrijdag 22 september 2006 16:26 schreef Gebs het volgende:
Ik had vandaag ook vrij, en weer gezellig een rel met me moeder
Hahaha, niet eensquote:Op zaterdag 23 september 2006 19:04 schreef Muck het volgende:
[..]
ow
je hebt haar verteld over haar "ideale" schoondochter?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |