Met Frank Masmeijerquote:Op woensdag 7 juni 2006 09:40 schreef c0nd0r het volgende:
Dinges!.
Barra, maar die mag er wel uit.quote:Op woensdag 7 juni 2006 09:42 schreef Mobster273 het volgende:
trouwens, van wie is die icon tussen Marc en Erwin in?
die linkt ook niet naar een fb...
ah, ok, ik herkende hem al nietquote:Op woensdag 7 juni 2006 09:43 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Barra, maar die mag er wel uit.
Komt hier toch niet meer...
BarraCupraCudaquote:Op woensdag 7 juni 2006 09:42 schreef Mobster273 het volgende:
trouwens, van wie is die icon tussen Marc en Erwin in?
die linkt ook niet naar een fb...
ben er al, ben er alquote:Op woensdag 7 juni 2006 09:42 schreef Mobster273 het volgende:
en waar is de rest?
*ongerust om zich heen kijkt....
Jij hebt last van een spamaanval?quote:Op woensdag 7 juni 2006 09:43 schreef Mobster273 het volgende:
*hartslag oploopt
ik mis je al zodra ik me omdraaiquote:Op woensdag 7 juni 2006 09:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ben er al, ben er al![]()
leuk dat je me mist![]()
zo iets jaquote:
maar het waren er maar 5quote:
Je weet het maar hoe heet het, dat is dinges..quote:Op woensdag 7 juni 2006 09:40 schreef c0nd0r het volgende:
Dinges!.
spuit 11quote:Op woensdag 7 juni 2006 09:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je weet het maar hoe heet het, dat is dinges..
je hoort alleen het woord niet dat is dinges..
*zingt*
lijkt me best lastig...quote:
oeh, VooDooquote:Op woensdag 7 juni 2006 09:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
lijkt me best lastig...
Zal ik je een haarpoppetje maken?
ik begon te zingen, dat deed jij nietquote:
laast een film gezien waar een of andere nerd een haarpoppetje had van haren van de meid die hij leuk vondquote:
ik zei al dat ik het anders zeiquote:Op woensdag 7 juni 2006 09:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik begon te zingen, dat deed jij niet![]()
dan laat dat haarpoppetje maar zittenquote:Op woensdag 7 juni 2006 09:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
laast een film gezien waar een of andere nerd een haarpoppetje had van haren van de meid die hij leuk vond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |