quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:24 schreef Muck het volgende:
Nou kijk, mijn buurmeisje (7 of 8) sprong bij me op schoot
"Marjooooooooooo?"
- "ja?"
"wanneer ga je trouwen?"
- *proest *stik "Rita (=mijn moeder) was 19 toen ze ging trouwen zei ze"
- "ja, en? "
"je bent AL 20"
- *grijns "tja, ik ga voorlopig niet trouwen hoor! reken daar de komende 10 jaar maar niet op"
helemaal teleurgesteld: "en waarom niet dan?"
- "met wie moet ik in godsnaam trouwen dan?!"
"met Piet!"
- "ja maar schatje, Piet is mijn broer"
"ja, en?"
Wrom niet?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:27 schreef Muck het volgende:
dat ik met jou getrouwd ben kan ik toch niet tegen mijn buurmeisje zeggen gekkie
ehm, ik vond het gewoon zo schattig dat ze het begrip trouwen niet echt helemaal doorheeftquote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:26 schreef Gebs het volgende:
Maar wat is nou precies het probleem wat je probeert te omschrijven Muck
Uuhm, leg is uit volgens mij snap ik het ook nog nie helemaalquote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:28 schreef Muck het volgende:
[..]
ehm, ik vond het gewoon zo schattig dat ze het begrip trouwen niet echt helemaal doorheeft
jaquote:
precies!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja![]()
kinderen kunnen leuke dingen zeggen
Kinderen zijn schattigquote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja![]()
kinderen kunnen leuke dingen zeggen
Over nutteloze informatie gesprokenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:33 schreef Gebs het volgende:
Ik heb een multi purpose hook aan me zakmes zitten
Dat lijkt me niet verstandig icm kidsquote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:33 schreef Gebs het volgende:
Ik heb een multi purpose hook aan me zakmes zitten
jaquote:
Ja ik mag elke zaterdag ochtend op een stel jong passenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:35 schreef Muck het volgende:
[..]
ja
maar alleen van een ander hoor
ik wil wel op mijn neefje van een half jaar oud passen (O+!) maar als ie na 2 dagen weer naar huis gaat ben ik óók blij
vooral de keer dat ie de hele avond en nacht krampjes had![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |