das wel een lekker lange pauze, breng je die gewoon door in de schoolkantine??quote:
Yupquote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:50 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
das wel een lekker lange pauze, breng je die gewoon door in de schoolkantine??
1 voordeel, het regent er nooitquote:
wat handig, een mooie kapotte kaart, heb je er een goede prijs voor betaald?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:50 schreef Gebs het volgende:
[..]
Ik kom er net achter dat de 3d kaart die ze opgestuurd hebben kaput is
Heb hem nieuw bij een web winkel besteld dus stuur hem gewoon terug met Dead On Arivalquote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:51 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
wat handig, een mooie kapotte kaart, heb je er een goede prijs voor betaald?
tja, kan, wel een storende zaak overigensquote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:53 schreef Gebs het volgende:
[..]
Heb hem nieuw bij een web winkel besteld dus stuur hem gewoon terug met Dead On Arival
Mjah ik ben al gestoord dus dat maakt dan ook niet meer uitquote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:54 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
tja, kan, wel een storende zaak overigens
klopt, maar nu is ook je computer gestoordquote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:56 schreef Gebs het volgende:
[..]
Mjah ik ben al gestoord dus dat maakt dan ook niet meer uit
of de vorige keer beter je best doenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:01 schreef boem-dikkie het volgende:
Ben ik weer
4,1 op CCNAwhehe. nja maar herkansen
Nja, maar gister zei die gast dat hij naar volgende week werd uitgesteld, en dat was dus niet zoquote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:03 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
of de vorige keer beter je best doen
Dus dan leer je meteen maar helemaal niets meer want je gelooft hem meteen?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:04 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Nja, maar gister zei die gast dat hij naar volgende week werd uitgesteld, en dat was dus niet zo![]()
klaag hem aanquote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:04 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Nja, maar gister zei die gast dat hij naar volgende week werd uitgesteld, en dat was dus niet zo![]()
*hard wegzwemt....quote:
Je pwnd je stagebegeleider hardquote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:59 schreef Mobster273 het volgende:
overigens heb ik net mijn stagebegeleider door het plafond gejaagd
ik liep naar de WC, en bij een tussendeur kwam hij van de andere kant, maar hij keek terwijl hij liep nog naar iemand met wie hij een gesprek had, door het raam zag ik hem al aankomen en liep dus door terwijl ik "Pas op!" zei, nooit gedacht dat hij zo hoog kon springen![]()
okee speciaal voor jou dan:quote:
ik welquote:
blubquote:
oehquote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:13 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Omdat ik weer een mooie nieuwe functie erbij heb in mijn coole systeem.
Doe dat isquote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:14 schreef Muck het volgende:
[..]
oeh
zal ik je een beachelijk verhaal vertellen?
Ja doe isquote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:14 schreef Muck het volgende:
[..]
oeh
jajajajaja, belachelijke verhalen zijn leukquote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:14 schreef Muck het volgende:
[..]
oeh
dan lees ik het dadelijk wel, ben er ff weg vanquote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:16 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
jajajajaja, belachelijke verhalen zijn leuk
Blijkbaarquote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:21 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
O en dat is weer belangrijker dan ons.
nee hoor liefie, maar ik kan gewoon niet typen en bellen tegelijkquote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:21 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
O en dat is weer belangrijker dan ons.
Ja enquote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:24 schreef Muck het volgende:
Nou kijk, mijn buurmeisje (7 of 8) sprong bij me op schoot
"Marjooooooooooo?"
- "ja?"
"wanneer ga je trouwen?"
- *proest *stik "Rita (=mijn moeder) was 19 toen ze ging trouwen zei ze"
- "ja, en? "
"je bent AL 20"
- *grijns "tja, ik ga voorlopig niet trouwen hoor! reken daar de komende 10 jaar maar niet op"
helemaal teleurgesteld: "en waarom niet dan?"
- "met wie moet ik in godsnaam trouwen dan?!"
"met Piet!"
- "ja maar schatje, Piet is mijn broer"
"ja, en?"
En ik dan?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:24 schreef Muck het volgende:
Nou kijk, mijn buurmeisje (7 of 8) sprong bij me op schoot
"Marjooooooooooo?"
- "ja?"
"wanneer ga je trouwen?"
- *proest *stik "Rita (=mijn moeder) was 19 toen ze ging trouwen zei ze"
- "ja, en? "
"je bent AL 20"
- *grijns "tja, ik ga voorlopig niet trouwen hoor! reken daar de komende 10 jaar maar niet op"
helemaal teleurgesteld: "en waarom niet dan?"
- "met wie moet ik in godsnaam trouwen dan?!"
"met Piet!"
- "ja maar schatje, Piet is mijn broer"
"ja, en?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |