das wel mooi, heb je iig ook nog een geldige redenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee nog niet, mn arts vond ook maar dat ik me ziek moest melden
hey c0n
Hoi mupquote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee nog niet, mn arts vond ook maar dat ik me ziek moest melden
hey c0n
quote:
Het eeuwen oude, anders gaat de economie eraan, verhaalquote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:02 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
tja, maar als die bedrijven alleen maar dingen gingen maken die nooit kapot zouden gaan kunnen ze geen geld meer aan je verdienen
de economie niet, want er komen gewoon nieuwe dingen, maar de bedrijven zelf, of op zijn minst betreffende branche verdwijnt erg snel danquote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:22 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Het eeuwen oude, anders gaat de economie eraan, verhaal
daar doe ik het ook al een tijdje op, al is het voor mij nog 3 weken voor we gaanquote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:23 schreef Ladylike het volgende:
hey hey
dan maar zo denken: over 2 weken vakantie
snap ikquote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:26 schreef Ladylike het volgende:
motivatie is bij mij toch al tot -200 gedaald
dat kloptquote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:27 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
snap ik
maar voor jou hangt er niets meer van af, voor mij welals ik het niet haal moet ik nog een half jaar extra
dat helpt ook wel voor motivatie jaquote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat klopt
gelukkig heb ik school al gehad![]()
tuurlijk wel.. jij gaat harder leren zodat je snel daarbij kunt horenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:31 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
dat helpt ook wel voor motivatie ja
ik heb ook al zo'n berg vrienden die klaar zijn of nu afstuderen
dat helpt ook allemaal niet
dubieus of ik dat wel wilquote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
tuurlijk wel.. jij gaat harder leren zodat je snel daarbij kunt horen
tuurlijk wel.. tjakka enzoquote:
op zich, Emile citeren is wel de slechtste motivatie die je kan bedenkenquote:
okay, je hebt gelijkquote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:48 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
op zich, Emile citeren is wel de slechtste motivatie die je kan bedenken
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
okay, je hebt gelijk![]()
poging 2:
JE KUNT HET! HOPPA!
dat gaat voor de motivatie wel werken, de concentratie daarentegen zou wel eens een deukje kunnen oplopenquote:
nauwelijks, het ging niet om het korte rokje al was het een prettige bijkomstigheidquote:
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:09 schreef Ladylike het volgende:
:x
ik zal in gedachte cheeren
ik ben blond
ik ben blond
B
L
O
euhm...
Ik ben blond
dat er überhaupt nog heen bent gegaanquote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:24 schreef Ladylike het volgende:
okay dan
miss meld ik me strakjes al ziek.. ik heb er echt genoeg van hier :s
ik denk aan de clienten van mn baas...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:25 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
dat er überhaupt nog heen bent gegaan
ik had me vanochtend al ziek gemeld
kies de cliënten eruit die je echt wat goeds gunt, de rest gewoon laten liggenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik denk aan de clienten van mn baas...
ken een hoop persoonlijk en weet dus wat van hun rechtzaken afhangt.
als ik nu niet meer kom kan overal uitstel voor worden gevraagd, want zelfs de stukken voor een zitting van morgen zijn nieteens klaargemaakt door mn baas!
maar eigenlijk moet ik daar ook schijt aan hebben
dat net klaar van jou valt ook wel mee he?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:23 schreef Ladylike het volgende:
nee, nou ben ik net klaar.. moet iemand hebben om tegen te kletsen
hoogst twijfelachtig, maar probeer me eens te overtuigen?quote:
Hmm ja nu zou ik hier een heel verhaal neer kunnen zetten over wat ik zojuist bereikt heb, maar je zou er niet veel van snappen!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:13 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
hoogst twijfelachtig, maar probeer me eens te overtuigen?
goeie kans, maar dan heb je iig wat tijdverdrijfquote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:17 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Hmm ja nu zou ik hier een heel verhaal neer kunnen zetten over wat ik zojuist bereikt heb, maar je zou er niet veel van snappen!
ik was in gesprekquote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:44 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
dat net klaar van jou valt ook wel mee he?
een uur lang?quote:
Middels AJAX heb ik het voor elkaar gekregen dat er een nieuwe categorie kan worden toegevoegd en deze in de select-box meteen wordt toegevoegd en geselecteerd.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:17 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
goeie kans, maar dan heb je iig wat tijdverdrijf
voor tijdverdrijfg lijkt deze tekst me wat kort, maar je had wel gelijk, ik snap er geen klap vanquote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:25 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Middels AJAX heb ik het voor elkaar gekregen dat er een nieuwe categorie kan worden toegevoegd en deze in de select-box meteen wordt toegevoegd en geselecteerd.
geeft niet... ik ga nuquote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:25 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
een uur lang?
nou ja, nu heb je niet zo lang aansraak aan me, want ik ga zo lunchen
lol, en dan heb ik daar op gewachtquote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
geeft niet... ik ga nu
tot strakjes mensen
Ja inderdaad maar ik heb tijdverdrijf genoegquote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:27 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
voor tijdverdrijfg lijkt deze tekst me wat kort, maar je had wel gelijk, ik snap er geen klap van
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:13 schreef Mobster273 het volgende:
pauze voorbij
Tot sept. ong zekerquote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:13 schreef Mobster273 het volgende:
pauze voorbij
valt wel mee, tot 5 uur, maar dan is ie morgen om 7 uur ook weer voorbijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |