sorrie das mn kleine al dan (ooit)quote:
doeiiiiquote:
dat ik het raar vind as je in een relatie zegt, dat je misschien ook wel met andere zou willen flirten/denken weet ik veel wat. where's the love?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:07 schreef Gebs het volgende:
[..]
Uuhm wat bedoel je percies want volgens mij heb jij nu mijn rode draad gejat
owja, nouja dan ga ik wel aan de kant staan om rijst naar je kop te smijtenquote:
dat magquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:08 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
owja, nouja dan ga ik wel aan de kant staan om rijst naar je kop te smijten
Ik denk dat boem-dikkie daar niet helemaal op doeldequote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:08 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
dat ik het raar vind as je in een relatie zegt, dat je misschien ook wel met andere zou willen flirten/denken weet ik veel wat. where's the love?
dan heb ik het verkeerd opgevat, in dat geval: xqz-me!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:09 schreef Gebs het volgende:
[..]
Ik denk dat boem-dikkie daar niet helemaal op doelde
Maar ja dat is wel raar
Woohooquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:09 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Niet volmaken hè schat?
Anders machtig ik jou om er één te openen.
flirten mag wel zei ik al , k hou heel veel hoor van mijn meisje! maar tóen destijds dat het uit was was t een beetje een dieptepunt,quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:08 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
dat ik het raar vind as je in een relatie zegt, dat je misschien ook wel met andere zou willen flirten/denken weet ik veel wat. where's the love?
Ach ja ik snap het ook nie meerquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:10 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
dan heb ik het verkeerd opgevat, in dat geval: xqz-me!![]()
gebs zei t al, ik doelde er niet op dat ik het mis om met wijven na een avond discotheek in het bed te duiken ( NEUKEEEquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:10 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
flirten mag wel zei ik al , k hou heel veel hoor van mijn meisje! maar tóen destijds dat het uit was was t een beetje een dieptepunt,na 1 dag was t ook alweer aan, toen miste ik haar al
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |