oh jaquote:
gefeliciteerd ! 29 juni 2 jaar geleden had jij nog meer vlinders inje buik als een gemiddelde mieren eten die niet van mieren houdtquote:
playerquote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:58 schreef Gebs het volgende:
[..]
Waarom is de langste relatie bij mij 6 maanden waarbij ik die maand meetel waarin we elkaar niet hebben gezien en ten we elkaar zagen het hebben uitgemaakt
Wat heb jij met mieren?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:58 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
gefeliciteerd ! 29 juni 2 jaar geleden had jij nog meer vlinders inje buik als een gemiddelde mieren eten die niet van mieren houdt!
Omdat jij populair bentquote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:58 schreef Gebs het volgende:
[..]
Waarom is de langste relatie bij mij 6 maanden waarbij ik die maand meetel waarin we elkaar niet hebben gezien en ten we elkaar zagen het hebben uitgemaakt
kon trouwens geen beest verzinnenquote:
quote:
quote:
Misschien welquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:00 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
kon trouwens geen beest verzinnenen miereneter klinkt wel leuk , want een olifant die van zijn dieet afwijkt eet heus geen vlinders
![]()
Gebs.. Kop op jongen!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:00 schreef Gebs het volgende:
[..]wat een kut leven ik wil samen met iemand oud worden, niet iedere keer hopeloos verloren zijn omdat iemand me gedumpt heeft
Onwaarschjinlijk is het in ieder geval welquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:00 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
kon trouwens geen beest verzinnenen miereneter klinkt wel leuk , want een olifant die van zijn dieet afwijkt eet heus geen vlinders
![]()
nou ik hoor ook vaak genoeg, dat mn relatie veelste serieus is hoor voor mn leeftijd..quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:00 schreef Gebs het volgende:
[..]wat een kut leven ik wil samen met iemand oud worden, niet iedere keer hopeloos verloren zijn omdat iemand me gedumpt heeft
Hier een gelequote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:00 schreef XQZ-me het volgende:
volgens mij raak ik nu de rode draad kwijt
Nou ja alweer 1 maand met maaykequote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:01 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Gebs.. Kop op jongen!
Het komt heus wel goed!
over 2 jaar ga ik je felicitere dat je al heel lang hebt! tenminste als t niks word met die duitsersquote:
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:02 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
* Rond kijkt
* Kleren kapot trekt
Asje.
nee maar ff serieusquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:02 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
over 2 jaar ga ik je felicitere dat je al heel lang hebt! tenminste als t niks word met die duitsers!
Dat probleem had ik ookquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:01 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
nou ik hoor ook vaak genoeg, dat mn relatie veelste serieus is hoor voor mn leeftijd..
wat zijn de leeftijden hier dan?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:03 schreef Gebs het volgende:
[..]
Dat probleem had ik ooken dan ook nog is met iemand die een x aantal jaar jonger is en dat helemaal niet zo ziet
Ach is meest voorkomende hoor dat vrouw jonger isquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:03 schreef Gebs het volgende:
[..]
Dat probleem had ik ooken dan ook nog is met iemand die een x aantal jaar jonger is en dat helemaal niet zo ziet
Zélfs bij mijquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:03 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ach is meest voorkomende hoor dat vrouw jonger is.
Bij mij is t andersom.. ik denk soms wel eens als ik naar mijn vriendne kijk, ook wel leuk, beetje geflirt en al het bijkomende in discotheken enzoo.. maar daarna denk ik toch weerquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:03 schreef Gebs het volgende:
[..]
Dat wel natuurlijkquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:03 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ach is meest voorkomende hoor dat vrouw jonger is.
jij denkt als je naar je vrienden kijktquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:04 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Bij mij is t andersom.. ik denk soms wel eens als ik naar mijn vriendne kijk, ook wel leuk, beetje geflirt en al het bijkomende in discotheken enzoo.. maar daarna denk ik toch weerik heb toch lekker een leuk vriendinnetje waar ik alles mee kan doen/denken/bepraten etc
TMI TMIquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:04 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Bij mij is t andersom.. ik denk soms wel eens als ik naar mijn vriendne kijk, ook wel leuk, beetje geflirt en al het bijkomende in discotheken enzoo.. maar daarna denk ik toch weerik heb toch lekker een leuk vriendinnetje waar ik alles mee kan doen/denken/bepraten etc
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:04 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
jij denkt als je naar je vrienden kijkt![]()
pr0n films enzoquote:
naja raar dat je dat denkt in een relatie, as ik het ff mag zeggen.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:05 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]ik denk soms dat het ook wel weer eens leuk zou zijn om met de meiden te flirten etc als vrijgezel, want ik ben een beetje dat vrijgezelle gevoel kwijt na 2 jaar
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:05 schreef Ladylike het volgende:
ik heb al bijna 12 jaar verkering
deze kerst zijn we 12 jaar verloofd
Of flirten met je vriendenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:05 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]ik denk soms dat het ook wel weer eens leuk zou zijn om met de meiden te flirten etc als vrijgezel, want ik ben een beetje dat vrijgezelle gevoel kwijt na 2 jaar
Ik ben voor maayke een jaar vrijgezel geweest, ik mis er niks aanquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:05 schreef boem-dikkie het volgende:
gewoon doen.. flirten kan geen kwaadquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:05 schreef boem-dikkie het volgende:
was in een diepte punt etc;) 6 maand geleden ofzo , toen is t ook uit geweest !quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:06 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
naja raar dat je dat denkt in een relatie, as ik het ff mag zeggen.
*fapfapfapquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:05 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
pr0n films enzo! verdiend goed btw
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |