sorrie das mn kleine al dan (ooit)quote:
doeiiiiquote:
dat ik het raar vind as je in een relatie zegt, dat je misschien ook wel met andere zou willen flirten/denken weet ik veel wat. where's the love?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:07 schreef Gebs het volgende:
[..]
Uuhm wat bedoel je percies want volgens mij heb jij nu mijn rode draad gejat
owja, nouja dan ga ik wel aan de kant staan om rijst naar je kop te smijtenquote:
dat magquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:08 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
owja, nouja dan ga ik wel aan de kant staan om rijst naar je kop te smijten
Ik denk dat boem-dikkie daar niet helemaal op doeldequote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:08 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
dat ik het raar vind as je in een relatie zegt, dat je misschien ook wel met andere zou willen flirten/denken weet ik veel wat. where's the love?
dan heb ik het verkeerd opgevat, in dat geval: xqz-me!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:09 schreef Gebs het volgende:
[..]
Ik denk dat boem-dikkie daar niet helemaal op doelde
Maar ja dat is wel raar
Woohooquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:09 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Niet volmaken hè schat?
Anders machtig ik jou om er één te openen.
flirten mag wel zei ik al , k hou heel veel hoor van mijn meisje! maar tóen destijds dat het uit was was t een beetje een dieptepunt,quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:08 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
dat ik het raar vind as je in een relatie zegt, dat je misschien ook wel met andere zou willen flirten/denken weet ik veel wat. where's the love?
Ach ja ik snap het ook nie meerquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:10 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
dan heb ik het verkeerd opgevat, in dat geval: xqz-me!![]()
gebs zei t al, ik doelde er niet op dat ik het mis om met wijven na een avond discotheek in het bed te duiken ( NEUKEEEquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:10 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
flirten mag wel zei ik al , k hou heel veel hoor van mijn meisje! maar tóen destijds dat het uit was was t een beetje een dieptepunt,na 1 dag was t ook alweer aan, toen miste ik haar al
![]()
je beseft pas wat je mist als je het niet meer hebtquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:10 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
flirten mag wel zei ik al , k hou heel veel hoor van mijn meisje! maar tóen destijds dat het uit was was t een beetje een dieptepunt,na 1 dag was t ook alweer aan, toen miste ik haar al
![]()
nee maar je zei wel flirten...quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:11 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
gebs zei t al, ik doelde er niet op dat ik het mis om met wijven na een avond discotheek in het bed te duiken ( NEUKEEE)
idd was wel zo hoor.. ik was er eigelijk zelf kapot van...quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
je beseft pas wat je mist als je het niet meer hebt
fuck.. ik wilde je NET uitvragenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:11 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
gebs zei t al, ik doelde er niet op dat ik het mis om met wijven na een avond discotheek in het bed te duiken ( NEUKEEE)
flirten doe ik nu nog wel een beetje hoor, en mijn vriendin ook wel als we uit gaan.. maar verder als dansen zal ik nooit gaan, en ben ik ook nog nooit gegaan.. , mijn vriendin ook niet btwquote:
Mjah ik heb het toch nooit door als er iemand met mij staat te flirtenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:13 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
flirten doe ik nu nog wel een beetje hoor, en mijn vriendin ook wel als we uit gaan.. maar verder als dansen zal ik nooit gaan, en ben ik ook nog nooit gegaan.. , mijn vriendin ook niet btw
gvd alweer 2 reactie smetquote:
whehe staat vet zo'n meisje tegen jou aan te schuren, jij zo?? duuuss. wat ga jij eten vanavond?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:13 schreef Gebs het volgende:
[..]
Mjah ik heb het toch nooit door als er iemand met mij staat te flirten
Maak dan ook is een keer een inhoudelijke postquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:13 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
gvd alweer 2 reactie smetachter elkaar
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:14 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
whehe staat vet zo'n meisje tegen jou aan te schuren, jij zo?? duuuss. wat ga jij eten vanavond?
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:14 schreef Gebs het volgende:
[..]
Maak dan ook is een keer een inhoudelijke post
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:14 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
whehe staat vet zo'n meisje tegen jou aan te schuren, jij zo?? duuuss. wat ga jij eten vanavond?
Meer zo van, ja oprotten je staat in de wegquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:14 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
wat is daar mis mee?quote:
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:14 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
![]()
btw....schuren is flirten?(ik probeer jullie te begrijpen he)
hij maakte een overstatementquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:14 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
![]()
btw....schuren is flirten?(ik probeer jullie te begrijpen he)
haha, he wijf, duw die mensen voor me eens weg, dan kan ik fatsoenlijk bier halenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:15 schreef Gebs het volgende:
[..]
Meer zo van, ja oprotten je staat in de weg
okay, dat vind ik wel erg apart klinken, magoed ieder zijn mening.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wat is daar mis mee?
mijn relatie wordt soms zelfs sterker door het flirten omdat ik dan weet dat ik nog aantrekkelijk ben en me dus ook leuker ga kleden enzo...
waardoor mn vriend me weer leuker ziet en complimentje geeft, waardoor we weer goede sex hebben![]()
nee flirten is niet vaud in MIJN relatie en ogen
maaarrrr bier is belangrijkquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:15 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
haha, he wijf, duw die mensen voor me eens weg, dan kan ik fatsoenlijk bier halen
maar t is toch ook gewoon leuk om je leuk te kleden in t algemeen? Gewoon om te zien dat er nog wel andere jongens zijn die je ook leuk vindenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:16 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
okay, dat vind ik wel erg apart klinken, magoed ieder zijn mening.
Althans ik kleed me leuk om (in dit geval) mijn vriend lust voor het oog te geven, niet voor anderen.
daarom staat er 'in dit geval'quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:17 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
maar t is toch ook gewoon leuk om je leuk te kleden in t algemeen?
fuck dansende wijven in de discotheek, ik ga voor t bierquote:
ik ook niet door anderen, maar als ik me goed voel is dat een reactie..quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:16 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
okay, dat vind ik wel erg apart klinken, magoed ieder zijn mening.
Althans ik kleed me leuk om (in dit geval) mijn vriend lust voor het oog te geven, niet voor anderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |