eet smakelijkquote:
Herkenbaar probleemquote:Op donderdag 22 juni 2006 12:46 schreef Muck het volgende:
ik moet nog douchen en mijn kamer helemaal opruimen, maar ik heb er gewoon helemaal geen zin in.
over 2 uur moet ik de deur uit en dan moet het klaar zijn, maar ik heb er een hard hoofd in of dat gaat lukken
ik zie wel of ik mijn kamer klaar krijg, anders blijft ie maar lekker zo in de vakantiequote:
neequote:
Jaa sorry.. Ik beloof dat ik er vanavond ben! Zo niet dan sms ik er even overquote:Op donderdag 22 juni 2006 14:01 schreef Muck het volgende:
[..]
nee
naja, heel even, maar ook zo weer weg...
maar ik ben er vanavond nietquote:Op donderdag 22 juni 2006 14:03 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Jaa sorry.. Ik beloof dat ik er vanavond ben! Zo niet dan sms ik er even over
Ow ja dat was ook zo!.quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:07 schreef Muck het volgende:
[..]
maar ik ben er vanavond niet
ik heb bestuursvergadering
vertel eens, waarom zit haar altijd zó leuk als je bij de kapper vandaan komt, en als je het 2 dagen later zelf wilt doen niet meer
is goedquote:Op donderdag 22 juni 2006 14:12 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ow ja dat was ook zo!.
Dan sms ik wel gewoon
nee, duhquote:Omdat jij niet voor kapper hebt geleerd.
quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:16 schreef Muck het volgende:
[..]
is goed
[..]
nee, duh
dan had ik nu wel sjeneija of kimberly geheten en hoogblond haar gehad met bijgetekende wenkbrauwen en de hele dag kauwgom gekauwd met mijn mond open...
*kauwt*quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:16 schreef Muck het volgende:
[..]
is goed
[..]
nee, duh
dan had ik nu wel sjeneija of kimberly geheten en hoogblond haar gehad met bijgetekende wenkbrauwen en de hele dag kauwgom gekauwd met mijn mond open...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |