eet smakelijkquote:
Herkenbaar probleemquote:Op donderdag 22 juni 2006 12:46 schreef Muck het volgende:
ik moet nog douchen en mijn kamer helemaal opruimen, maar ik heb er gewoon helemaal geen zin in.
over 2 uur moet ik de deur uit en dan moet het klaar zijn, maar ik heb er een hard hoofd in of dat gaat lukken
ik zie wel of ik mijn kamer klaar krijg, anders blijft ie maar lekker zo in de vakantiequote:
neequote:
Jaa sorry.. Ik beloof dat ik er vanavond ben! Zo niet dan sms ik er even overquote:Op donderdag 22 juni 2006 14:01 schreef Muck het volgende:
[..]
nee
naja, heel even, maar ook zo weer weg...
maar ik ben er vanavond nietquote:Op donderdag 22 juni 2006 14:03 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Jaa sorry.. Ik beloof dat ik er vanavond ben! Zo niet dan sms ik er even over
Ow ja dat was ook zo!.quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:07 schreef Muck het volgende:
[..]
maar ik ben er vanavond niet
ik heb bestuursvergadering
vertel eens, waarom zit haar altijd zó leuk als je bij de kapper vandaan komt, en als je het 2 dagen later zelf wilt doen niet meer
is goedquote:Op donderdag 22 juni 2006 14:12 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ow ja dat was ook zo!.
Dan sms ik wel gewoon
nee, duhquote:Omdat jij niet voor kapper hebt geleerd.
quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:16 schreef Muck het volgende:
[..]
is goed
[..]
nee, duh
dan had ik nu wel sjeneija of kimberly geheten en hoogblond haar gehad met bijgetekende wenkbrauwen en de hele dag kauwgom gekauwd met mijn mond open...
*kauwt*quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:16 schreef Muck het volgende:
[..]
is goed
[..]
nee, duh
dan had ik nu wel sjeneija of kimberly geheten en hoogblond haar gehad met bijgetekende wenkbrauwen en de hele dag kauwgom gekauwd met mijn mond open...
och nee toch.... bind haar vast!quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:23 schreef c0nd0r het volgende:
[..].
Dat is ook weer waar
Pikant detail: mijn zusje wil dat gaan doen
niks persoonlijks hoor schatquote:Op donderdag 22 juni 2006 14:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
*kauwt*
aangenaam, kimberly
*heeft oook kappersopleiding gedaan*
of zorg dat ze wordt ontorvenquote:
quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:27 schreef Muck het volgende:
[..]
niks persoonlijks hoor schat
valt me gewoon op dat de meisjes in de bus vaak van die prototype kapstertjes zijn
mijn eigen tante was ook kapster, dat ze nu in een inrichting zit heeft daar vastniks mee te maken
overigens:quote:
bewijs?quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:28 schreef c0nd0r het volgende:
[..].
Er zitten ook hele lieve mooie tussen
Niet mijn zusje
vast nietquote:Op donderdag 22 juni 2006 14:27 schreef Muck het volgende:
[..]
niks persoonlijks hoor schat
valt me gewoon op dat de meisjes in de bus vaak van die prototype kapstertjes zijn
mijn eigen tante was ook kapster, dat ze nu in een inrichting zit heeft daar vastniks mee te maken
tuurlijkquote:Op donderdag 22 juni 2006 14:28 schreef c0nd0r het volgende:
[..].
Er zitten ook hele lieve mooie tussen
hoe liefquote:Niet mijn zusje
quote:
mijn broer en ik sloegen elkaar echt de hersens in vroegerquote:
het hoort erbij zeker, heb ik ook met mijn broertjequote:Op donderdag 22 juni 2006 14:33 schreef Muck het volgende:
[..]
mijn broer en ik sloegen elkaar echt de hersens in vroeger
en nu ik het huis uit ben kunnen we het hartstikke goed met elkaar vinden
raar!
ja, ik denk het...quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:33 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
het hoort erbij zeker, heb ik ook met mijn broertje
Geloof niet dat dat ooit zal gebeurenquote:Op donderdag 22 juni 2006 14:33 schreef Muck het volgende:
[..]
raar!
de hersens inslaan of goed met elkaar overweg kunnen?quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:34 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Geloof niet dat dat ooit zal gebeuren.
same here..quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:33 schreef Muck het volgende:
[..]
raar!
denk dat het overal wel zo is...quote:
volgens mij ga je niet veel missenquote:Op donderdag 22 juni 2006 14:43 schreef Muck het volgende:
over 10 minuutjes ben i ker overigens vandoor
waaromquote:Op donderdag 22 juni 2006 14:43 schreef Muck het volgende:
over 10 minuutjes ben i ker overigens vandoor
oh ja, dat had ik natuurlijk ook nog kunnen vragenquote:
ik heb vanavond bestuursvergadering bij de muziekvereniging, en dat is dit keer toevallig bij mijn ouders thuis (paps is voorzitter) dus ik ga bij mijn ouders etenquote:
ohquote:Op donderdag 22 juni 2006 14:47 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb vanavond bestuursvergadering bij de muziekvereniging, en dat is dit keer toevallig bij mijn ouders thuis (paps is voorzitter) dus ik ga bij mijn ouders eten
klonk het enthousiastquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |