Yepquote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:46 schreef Dromenvanger het volgende:
Vanavond een bescheiden aantal biertjes. Biertjes drinken met dit weer is prettig![]()
Haaiquote:
Broodjes in de kantine zijn altijd zo duurquote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:56 schreef Dromenvanger het volgende:
Brood droogt inderdaad helemaal uit met dit weer
Kaas gaat smelten ook nog eens
Heb je geen bedrijfs-kantine waar jij werkt? Kun je daar een vers broodje eten of wat anders.
Weet je wat ik lekker vind met dit weer. Een pot koude tomaten-soep van Unox.
Koude tomatensoep vind ik lekker
Ja daar denk ik maar gewoon de hele dag aan inderdaadquote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:01 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Nog effe Metro, en dan heb je vakantie![]()
Dat heb ik ook altijd als ik vrij ben. Dan wil i kgewoon niet opstaan. Verveel me dan soms de hele dag. Lekker lang uitslapen, dan ben je én fitter én je dag is sneller omquote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:07 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Haai
Waar is een haai
Alles goed met je
Hier gaat het beter. Van 21:00 tot 12:30 geslapen
En dat doet goed. Vorige nacht hele nacht wakker gelegen en dan gaat de dag niet om. De dag duurt dan te lang.
Smaakt lekker en dan voelt het meer als echte vakantie hier. De zomer zonder alcoholische versnapering is geen echte zomerquote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:03 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Yep
Hoewel de Whiskey me gisteravond in de schaduw ook goed deed
Inderdaad is alles duur. En ga je iedere dag uitgebreid in de kantine eten dan ben je zo weer 100 euro armer of zelfs nog meer.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:08 schreef Metro2005 het volgende:
Broodjes in de kantine zijn altijd zo duuren daar heb ik gewoon geen geld voor over elke maand.
Ik vind het heerlijk. Die koude gehaktballetjes die erin zitten smaken best als ze koud zijn. Koude tomatensoep is niet zo slecht. Maar dat is dus mijn smaakquote:koude tomatensoep, is dat lekker? lijkt me nogal ranzig eerlijk gezegd
Ik heb maanden lang gehad dat ik om 0500 wakker werd, ik kon niet meer slapen en wilde niet meer slapen. Ik wilde opstaan om 0400 of 0500. Ook tijden gehad dat ik al om 0300 wilde opstaan. En nachten lang dat ik helemaal niet sliep. Die nachten komen nog steeds vaker voor. Dan ga ik dus op zolder muziek luisteren en schrijven en getallen opschrijven ook. Bezig-heids-therapiequote:Dat heb ik ook altijd als ik vrij ben. Dan wil i kgewoon niet opstaan. Verveel me dan soms de hele dag. Lekker lang uitslapen, dan ben je én fitter én je dag is sneller omheerlijk soms
Met mij alles goedquote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:07 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Haai
Waar is een haai
Alles goed met je
Hier gaat het beter. Van 21:00 tot 12:30 geslapen
En dat doet goed. Vorige nacht hele nacht wakker gelegen en dan gaat de dag niet om. De dag duurt dan te lang.
Mooi dat alles okey is daarquote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:16 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Met mij alles goed![]()
Fijn dat jij je ook beter voeltEn ik zie dat je je niet uit je tent liet lokken daarstraks, goedzo
![]()
Vanwaar die plotselinge omslagquote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:17 schreef The_Shining het volgende:
Weetje ik zat zo te denken op het balkon en bedacht me dat ik eigenlijk beter niet meer kan posten op fok, mijn tijd anders besteden. Door de shredder halen is dan ook weer iets te veel want hier zitten nou eenmaal veel leuke mensen maar toch.. adios fok, for now byebyehet was gezellie.
En bedankt voor de vele inzichten die jullie me gegeven hebbenenjoy the summer, your life enz.etc
Shining.. doe nou meteen zo dramaqueen achtigquote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:17 schreef The_Shining het volgende:
Weetje ik zat zo te denken op het balkon en bedacht me dat ik eigenlijk beter niet meer kan posten op fok, mijn tijd anders besteden. Door de shredder halen is dan ook weer iets te veel want hier zitten nou eenmaal veel leuke mensen maar toch.. adios fok, for now byebyehet was gezellie.
En bedankt voor de vele inzichten die jullie me gegeven hebbenenjoy the summer, your life enz.etc
Hoezo dat?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:17 schreef The_Shining het volgende:
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:10 schreef Dromenvanger het volgende:
Nog even over mijn lange teksten.
Het is mijn enige manier van schrijven, een aangeboren manier. Ik kan niet anders schrijven.
Het is alsof ik bezig ben met rappen of wat dan ook. Ik kan niet eerst 10 minuten denken voordat ik ga schrijven. Ik schrijf het vloeiend op en het stroomt uit het toetsenbord.
Als mensen het te lang vinden dan slaan ze het maar over of ze halen de kern-punten eruit. Ik ga in ieder geval mijn schrijven niet aanpassen omdat er een paar mensen zijn die het te lang vinden. Ik schrijf het ook op voor mezelf om de reis verder te zetten, de reis en de ontsnapping dus, mezelf richting de uitgang schrijven ook wel. Voor mezelf en voor mensen die er misschien wat mee kunnen. Informatie vind ik dus belangrijk. En communiceren ook. Communiceren op een gezonde manierMet wederzijds respect
Ik kan ook niet haperen tijdens het schrijven. Een bericht stroomt eruit als water en zo gaat dat mijn hele leven al. Tis een aangeboren manier van schrijven.
Als 2999 en 600 gebruikers het niet bevalt dan nog ga ik door op deze manier.
Maar ik weet dat er minstens 3 mensen zijn die af en toe meelezen. Vaak genoeg reacties gehad op berichten en mensen die zeggen dat ik goed bezig ben. En juist voor die mensen blijf ik ook zo schrijven en informatie verschaffen.
Op mijn eigen manier.
Doet me denken aan het nummer.
" Ieder heeft zijn eigen ritme, ritme moet je leren".
Nou, laat mij dan mijn eigen ritme hebben en dan mag de rest van de wereld ook zijn eigen ritme hebben. 6,5 miljard mensen met een eigen leven en eigen ritme. En dat werkt goed genoeg.
Ik zal zeker doorgaan, ik kan ook niet anders dan doorgaanquote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:14 schreef Metro2005 het volgende:
[..]lekker doorgaan met posten. Zo blijft het topic tenminste ook nog een beetje in leven
![]()
Je biedt af en toe best nieuwe inzichten in dingen
Maakt ook niet uit dat niet alles gelezen wordtquote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:17 schreef Atuniel het volgende:
Nou ik sla het hier en daar nog wel eens over hoor DV.. pak ik inderdaad de kernwoorden, snel lezen
Pff. heb het toch wel warm nu hoor.. geen zin meer .. beetje misselijk ook
Nou inderdaad ja.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:03 schreef Dromenvanger het volgende:
1 biertje en half aangeschoten zijn is prettig
Gelukkig is de trein niet in de fik gevlogen toen je vriendin erin zat.
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:04 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Nou inderdaad ja.![]()
Enfin, ik ga ervandoor, lekker in de nóg hetere auto stappen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |