abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 juli 2006 @ 16:17:51 #171
152502 Atuniel
Papa de familias
pi_39509752
Nou ik sla het hier en daar nog wel eens over hoor DV.. pak ik inderdaad de kernwoorden, snel lezen

Pff. heb het toch wel warm nu hoor.. geen zin meer .. beetje misselijk ook
  dinsdag 4 juli 2006 @ 16:18:47 #172
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39509795
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 16:14 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

lekker doorgaan met posten. Zo blijft het topic tenminste ook nog een beetje in leven
Je biedt af en toe best nieuwe inzichten in dingen
Ik zal zeker doorgaan, ik kan ook niet anders dan doorgaan

Ik zit hier vrijwillig maar ook onder bevel

Onder bevel van mezelf zit ik hier door te gaan en door te gaan. Om nogmaals de uitgang te bereiken en boven mijn denken staan. Uit het doolhof van het denken blijven ook wel

Fijn dat er toch af en toe wat bruikbaars tussen zit. Ook daar schrijf ik het voor op.

Maar mijn bedoeling is dus niet om mensen te hersen-spoelen en massa's mensen te bereiken. Ik doe het gewoon om het te doen of iets dergelijks

Omdat het bij mijn leven en vlucht-route hoort.

Ben niet voor niets op 10 jarige leeftijd begonnen met typen op een oude typmachine

Kreeg toen tijdens die cursus commentaar dat ik teveel aan het geinen was, ik was niet serieus genoeg. Ondanks dat had ik het hoogst aantal aanslagen per minuut met de minste fouten Diploma heb ik nog ergens liggen.

Typen geleerd op een oude typ-machine dus. Daar werden de toetsen afgeplakt met gekleurde stickers

Je werd verplicht tot blind typen Vanaf het begin werden de toetsen afgeplakt
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 16:20:04 #173
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39509846
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 16:17 schreef Atuniel het volgende:
Nou ik sla het hier en daar nog wel eens over hoor DV.. pak ik inderdaad de kernwoorden, snel lezen

Pff. heb het toch wel warm nu hoor.. geen zin meer .. beetje misselijk ook
Maakt ook niet uit dat niet alles gelezen wordt

Ik lees het zelf ook niet altijd door. Of ik lees het snel door.

Warmte inderdaad, tis een hel. Alsof iemand de kolen op het vuur aan het gooien is.

En dit is dus een kort bericht. Zo schrijf ik ook vaak genoeg korte berichten. Niet alles is 2 A4'tjes lang

Vaak genoeg korte berichten.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 16:25:27 #174
152502 Atuniel
Papa de familias
pi_39510026
Toch post je gemiddeld minder dan mij
  dinsdag 4 juli 2006 @ 16:30:30 #175
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39510222

Ik zie het inderdaad Ik schrijf langere teksten maar post minder berichten Zo komt het toch in balans

Weet je wat een fijn gevoel is ?

Het gevoel dat niemand boven je staat

Het gevoel dat niemand boven je staat en dat je eigen baas bent. Eigen baas van je eigen wereld en leven Eigen baas van je eigen lichaam en ziel en geest. Op bijna alle opzichten eigen baas

Niemand boven je, maar wel naast mensen staan. Naast mensen staan is prettiger. Niet boven mensen en niet onder mensen. Ga je onder mensen staan dan is het ook niet goed. Dan is naast mensen staan de juiste weg. Zo krijg je ook nooit ruzie

Niet boven mensen maar naast mensen Ook daar zal ikzelf rekening mee moeten houden. Dat ik zelf niet het gedrag vertoon dat ik boven mensen ga staan. Maar als dan iemand commentaar heeft of boven mij staat, dan is het zo dat ik zelf weer boven die mensen ga staan Als ik in het echt boven mensen sta, dan komt er een blik in mijn ogen. Dan kijk ik strakker uit de ogen. En dan kan ik boven mensen staan als mensen mij dus aankijken of wat zeggen. Dan komt het verdedings-mechanise naar voren. Alsof het een natuurlijk instinct is. Natuurlijk instinct om te overleven hier

Dat gaat vanzelf en is verdediging. Iemand gaat boven mij staan, ik voel me onderdrukt en neem actie en ga vervolgens boven die mensen staan. Dan kan ik beter zorgen dat ik niet boven die mensen kom te staan die commentaar hebben, maar meteen naast die mensen kom te staan door anders te handelen.

Maar goed. Dat is mijn denkwijze dus Het gevoel hebben dat niets boven je staat. Ook in de realiteit en in het gevoel. Dan voelt dat meer als vrijheid aan Dat je dus ook niet onder de realiteit staat. Bij de realiteit zou ik bijna zeggen van..." Boven de realiteit staan is wel belangrijk". De realiteit is geen menselijke vorm, dus zo erg is het niet om boven de realiteit te staan. Misschien is boven de realiteit staan wel nodig

Kleine toevoeging nog even. Daarom vind ik het God principe af en toe lastig. Eigen baas wilt ook zeggen dat God niet boven je staat Je bent dan zelf helemaal onafhankelijk. Staat God boven je, dan word je onderdrukt.

[ Bericht 7% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 04-07-2006 16:37:15 ]
  dinsdag 4 juli 2006 @ 16:46:23 #176
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39510766
Nog even koffie pakken

Sigaren roken is ook okey

Ik vind een sigaar roken prettig. Ik ben nu dus ook bezig met een sigaar roken
  dinsdag 4 juli 2006 @ 16:55:29 #177
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39511064
Volgens mij heeft fok ook last van de hitte.

Het forum gaat soms niet vlot.

Hebben jullie daar ook last van???

Het forum hapert soms hier.

Laatste tijd ging het forum lekker vlot, vandaag zit er weer een hapering in vaker. Geen constante hapering maar wel vaker dat het even niet lukt met invoeren en opvragen van pagina's.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 17:02:22 #178
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_39511283
hoorde net van mijn vriendin dat de trein die ze moest hebben in brand staat op centraal station Rotterdam
lekker is dat.

Roken doe ik trouwens niet meer, drinken doe ik zo weinig dat ik van 1 biertje al half aangeschoten ben (dat is op zich wel goedkoop dronken worden, aan de andere kant kun je echt helemaal niks drinken als je nog moet autorijden )
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  dinsdag 4 juli 2006 @ 17:03:43 #179
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39511320
1 biertje en half aangeschoten zijn is prettig

Gelukkig is de trein niet in de fik gevlogen toen je vriendin erin zat.

Straks 3 flessen brand drinken Gewoon om te komen tot nog meer ontspanning. Drank haalt de spanning eraf. Een mooi hulpmiddel om te relaxen 's avonds.

Daarom drink ik dus ook mijn biertje nog. Omdat het zorgt voor een geestelijk fijner gevoel. En van 3 flessen raak ik niet bezopen, alleen aangeschoten. En de dag erna merk ik niets.

Van 4 flessen raak ik ook niet bezopen. Bij 6 flessen begin ik de controle te verliezen. Dus drink ik ook liever geen 6 flessen.

Alcohol met mate drinken, aangeschoten mag ik worden maar niet bezopen

Zo hou ik de controle erop. Mezelf een beetje controleren ook wel
  dinsdag 4 juli 2006 @ 17:04:38 #180
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_39511351
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 17:03 schreef Dromenvanger het volgende:
1 biertje en half aangeschoten zijn is prettig

Gelukkig is de trein niet in de fik gevlogen toen je vriendin erin zat.
Nou inderdaad ja.

Enfin, ik ga ervandoor, lekker in de nóg hetere auto stappen

Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  dinsdag 4 juli 2006 @ 17:05:51 #181
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39511391
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 17:04 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Nou inderdaad ja.

Enfin, ik ga ervandoor, lekker in de nóg hetere auto stappen

Succes met de hitte in de auto
  dinsdag 4 juli 2006 @ 17:19:06 #182
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39511836
Vandaag is het trouwens onafhankelijks-dag in Amerika. " Today we celebrate independance day". Amahoela zeg. Kijk ook eens naar de hele wereld. Zo doet hollywood ook vaker. Hollywood wekt ook altijd de intentie dat het allemaal om Amerika draait. Vele films draaien om Amerika en dat Amerika de wereld redt en nog meer. Amerika boven alles

Maar goed. Ze hebben het over onafhankelijkheid terwijl ze de hele wereld willen hebben in hun bezit.

Ze bemoeien zich vaker met andere landen en willen onafhankelijk zijn en anderen onderdrukken. Ze willen de hele wereld bepalen en hebben een dag die heet onafhankelijkheids dag. Jezelf boven alles plaatsen en dan zeggen dat het onafhankelijkheids-dag is? En dan maakt het niet uit hoe die dag ontstaan is. De dag onafhankelijkheidsdag zou voor de hele wereld moeten gelden. Een wereldwijde feestdag. Anders moet je het anders noemen. Sommige woorden mag je gewoon niet opeisen voor jezelf. En het is opeisen en misbruik van het woord onafhankelijkheid.

Dat klopt toch niet

Ze willen zich vaak bemoeien met zaken van andere landen en ondertussen vieren ze onafhankelijkheids dag

Dat klopt toch niet. Onafhankelijkheids dag wil zeggen dat het overal onafhankelijk is.

Als je een dag in leven roept om dat te vieren, dan moet je ook buiten Amerika kijken.

Is het zo dat er ook maar in 1 land geen onafhankelijkheid is, dan zouden ze de naam onafhankelijkheids dag niet mogen gebruiken.

Als het dierendag of vaderdag is, dan geldt het toch ook voor alle dieren en vaders over de hele wereld.

Maar Amerika heeft dan sowieso de neiging om alleen naar zichzelf te kijken. Amerika doet veel voor eigen belangen. Amerika denkt te vaak aan eigen belangen.

Een soort 3e rijk wat sommigen beweren. En volgens mij zit daar toch een kern van waarheid in.

En tevens zou het zo moeten zijn dat er op onafhankelijkheids dag geen sprake is van afhankelijkheid van Amerikaanse economie. Nederland is van alle kanten afhankelijk van Amerika op economisch opzicht. En dus is er wederom geen sprake van onafhankelijkheid. Alsalles individueel functioneert is het zo dat het dichterbij gaat komen. Individueel en toch enigszins verbonden. Maar niet afhankelijk. Los van elkaar. Los van elkaar en naast elkaar.

Dus in principe is het nog geen tijd om een onafhankelijkheids dag te vieren.

Is het tijd voor onafhankelijkheidsdag. Dan is die dag voor de hele wereld.

Genoeg landen die niet onafhankelijk zijn.

Dus Amerika heeft het recht niet eens om die naam te gebruiken. Die naam moet gebruikt worden voor de hele wereld. Onafhankelijkheid over de hele wereld.

Ze stelen dat woord gewoon in principe. Ze hebben dat woord gestolen. Gestolen en gebruikt voor eigen zege. Niet kijkend naar landen waar mensen niet vrij zijn en nog meer. Niet kijkend naar landen die niet vrij zijn.

Egoistisch gedrag gewoon.

[ Bericht 10% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 04-07-2006 17:36:11 ]
  dinsdag 4 juli 2006 @ 17:28:01 #183
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39512101
Moest er ff uit

Onafhankelijkheid voor alle mensen en landen Alle mensen vrij.

Dan kun je spreken van een echte Onafhankelijkheids dag. En zover is het nog lang niet.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 17:44:23 #184
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39512496
Bier staat koud

Straks lekker genieten van een ijskoud biertje

Het leven is mooi

Ik voel me trouwens compleet in mijn eigen domein zitten. Alsof ik de circel heb afgesloten. Fire-wall installed Geen enkele trojan en geen enkel virus mag naar binnen komen van buitenaf Al het negatieve afstoten. Zo moet het gaan straks. Het domein beschermen helemaal. Zodat ik me steeds beter ga voelen en steeds beter kan denken en actie kan ondernemen Met een nuchtere en heldere kijk op de zaak Niet al te sterk beinvloedbaar zijn door van alles en nog wat. Neutraal ook wel Helemaal neutraal. Dan word ik een neutraal orgaan

Fire-wall die al het slechte doet tegenhouden. Zo zit ik veilig in mijn domein. En zo voelt het ook aangenaam aan. En zo voelt het rustig aan en ben ik ook kalm.

Harde geluiden is nog een probleem soms. Maar ook daar werk ik aan.

Ik moet safety installen

Aanpassen en veiligheid toevoegen ook

Sleutelen aan mezelf

Negatieve afstoten en positieve binnen laten. Een gezonde stroming van alles

En nu hou ik even mijn kop

Muziek erbij. Pink Floyd opzetten denk ik

[ Bericht 16% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 04-07-2006 17:51:57 ]
  dinsdag 4 juli 2006 @ 17:52:11 #185
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39512706
Smiley overdosis
  dinsdag 4 juli 2006 @ 18:23:28 #186
129732 MostValuablePrincess
welke kant draait 'ie op?
pi_39513527
EDIT:-even verbeteren-

[ Bericht 99% gewijzigd door MostValuablePrincess op 04-07-2006 18:29:48 ]
  dinsdag 4 juli 2006 @ 18:30:03 #187
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39513729
Bewust fouten maken

Bewust een glas bier kapot gooien

Ik ben niet gestoord Gezond verstand hier. Dus ik hou me bezig met andere zaken.

Fouten maken is niet erg, maar fouten bewust maken. Wat heb je daaraan? Fouten in het leven roepen dus.

Je bereikt er totaal niets mee.

Het gaat om inzicht. En via het inzicht weten wat je moet doen. Mijn inzicht zegt dat ik glas mag laten vallen, maar alleen als het per ongeluk gebeurt. Glas mag per ongeluk kapot vallen. Maar niet met opzet.

Glas gaat echt niet voor meer geluk zorgen als je het met opzet kapot laat vallen.

Glas brengt geluk als het in zuivere vorm kapot valt. Als het dus echt een fout is die erin zit.

Ook een edit. Je hebt je complete bericht eraf gehaald om te verbeteren. Je had beter het bericht kunnen laten staan en verbeteringen aanbrengen terwijl de tekst nog staat.

Je hoeft niet alles te verwijderen om het bericht te optimaliseren

Is zonde van de tijd en inspanning.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 18:31:12 #188
129732 MostValuablePrincess
welke kant draait 'ie op?
pi_39513767
Ja bewust fouten maken ja.
Wacht u even ik kom er zo op terug. Eerst even die voorhistorie eruithalen met de Annunaki enzo.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 18:31:42 #189
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39513786
Ik maak fouten per ongeluk

Bewust fouten maken slaat nergens op.

Dat is mijn visie. Als iets in orde is, dan hoef je het niet kapot te maken. Sowieso lijkt me de invloed van bewuste fouten nihil. Geforceerd bezig zijn heb ik het dan ook over, forceren is niet goed. Het moet spontaan zijn. Dus ook dat dwangmatige liegen van jou is niet in orde. Je bent dan niet spontaan en houdt een masker voor en je houdt jezelf en mensen voor de gek.

Opbouwend bezig zijn heeft wel voordelen.

Of via teksten zaken kraken.

Met spullen gooien zie ik het heil niet in. En liegen ook niet

Iemand die als ondertitel heeft over dwangmatig liegen kan en wil ik bij voorhand niet serieus nemen

Kun je meteen de moeite besparen van je volgende bericht. Misschien dat iemand anders het serieus neemt, ik zal het niet eens lezen

En kom ook niet aan met buiten-aardsen die de wereld overnemen, en reptielen en nog meer. Want daar heb ik geen boodschap aan.

Heb je eerste bericht globaal gelezen en ik kon er daadwerkelijk niets mee aanvangen.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 18:35:16 #190
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_39513890
Hallo allemaal, zijn jullie de dag een beetje redelijk door gekomen ?
DV heeft zijn pc dicht gespijkerd zie ik
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  dinsdag 4 juli 2006 @ 18:37:54 #191
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39513980
Niet alleen mijn pc moet dicht-gespijkerd zijn deedeetee.

Mijn hoofd en alles wat te maken heeft met mijn menselijke wezen moet vrij zijn van invloed van buitenaf.

Nogmaals dat domein. Ik moet mijn domein beschermen en nog meer. Overal waar ik kom. Hier op internet en in het echt. Overal ter wereld. Misschien zelfs overal in dit universum.

De juiste zaken mogen toegang krijgen. De negatieve zaken blijven buiten mijn bereik. Op die manier word ik gezond en verstandig en hou ik een goede mening erop na.

Over het weer. Ik hou me rustig

Als ik me druk ga maken dan breekt het zweet me uit.

Hoe hou jij je hoofd koel met dit weer?
  dinsdag 4 juli 2006 @ 18:39:33 #192
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39514026
Over mijn pc even. Mijn pc eist nog enige aandacht qua veiligheid. Hoewel ik redelijk veilig online ben.

Een goede virus-scanner heb ik draaien, virus-scan gekregen bij de pc, en die blijf ik houden, een balletje dat steeds springt naar rechts is de virus-scanner, die virus-scanner is continu alert. Een fire-wall ook. Hoewel ik zone-alarm tijdelijk eraf heb gegooid. Misschien ooit installeren weer.

Alleen moet ik nog actie ondernemen tegen spy-ware. Dus wellicht straks even een scan doen

Ik maak me op dit moment ook weinig zorgen hoe ik online ben. Teveel achterdocht van eventuele aanvallen heb ik geen zin in nu.

Ooit misschien alles dicht-timmeren, maar dan alleen als het echt nodig is.

Heb geen belangrijke bestanden op mijn pc staan. Eigenlijk gebruik ik de pc alleen voor internet en om muziek te luisteren tijdens internet.

Af en toe een tekst in word als internet eruit ligt. Dus ze mogen best alles zien wat erin zit.

Zolang ze maar geen bestanden erop zettten die schadelijk zijn. Zolang ze mijn computer maar niet besturen van buitenaf.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 18:44:31 #193
78780 deedeetee
pi_39514168
Ik doe de rolluiken omlaag aan de kant waar de zon staat en de deuren en ramen dicht als het buiten warmer is als binnen.
Als er gepoetst moet worden doe ik dat 's ochtends vroeg.

Ik heb Spybot Search & Destroy
  dinsdag 4 juli 2006 @ 18:53:44 #194
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39514469
Spybot search & Desroy heb ik een hele tijd geleden gehad. Ooit een bundel van die programma's gedownload.

Origineel is beter, sowieso omdat je bij het origineel een eigen code krijgt. Bij mij voelt het al onprettig aan als ik een serial gebruik die niet van mij is. illegale software voelt onprettig. Nieuwe windows die in 2007 gelanceerd wordt op de markt ga ik dus ook zeker kopen. Vooral op dat terrein. Ik wil dan geen kopie. Wel gratis software maar geen kopie.

Ook programma's die gratis zijn, maar wil je meer opties dan moet je weer betalen. En dan heb je op internet nog programma's die de intentie wekken dat ze gratis zijn, download je het programma vervolgens, dan krijg je alsnog te maken ermee dat je moet betalen. Mensen lokken door ze het idee te geven dat ze gratis gebruik mogen maken ervan, en vervolgens alsnog geld vragen. Daar heb ik dus een programma van. Op internet doen ze net alsof het gratis is, klik je aan dan krijg je de rekening voor je ogen

Software. Goed, ze moeten de ontwikkelings-kosten betalen en dat is terecht. Naar mijn idee hoeft zo'n bedrijf niet miljarden te verdienen.

Gewoon redelijke winsten maken en redelijke prijzen vragen zodat iedereen veilig op internet kan. Break-even point heb je nog bij bedrijven. Waar opbrengsten gelijk zijn aan kosten. Maar of dat mekka is in het bedrijf. Dan moet ik de boeken erbij nemen Denk niet dat break-even point het mekka is, je moet geld hebben om te investeren. Maar missen worden de toekomstige investeringen in de kostprijs berekend via afschrijvingen ( ben even bezig met mijn oude opleiding )

Uitbuiten van consumenten vind ik fout. Een prijs die ver boven het toelaatbare ligt ook wel. Als ze 1 euro teveel vragen dan is dat al fout.

Een bedrijf moet vooruit kunnen richting de toekomst, een bedrijf moet voldoende te investeren hebben en een bedrijf moet zijn personeel kunnen betalen en de rest van het nodige.

Iedere euro die onnodig verdiend wordt over de rug van consumenten is uitbuiting.

[ Bericht 16% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 04-07-2006 19:00:37 ]
  dinsdag 4 juli 2006 @ 19:05:54 #195
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39514833
Afschrijvings-kosten en ontwikkelings-kosten berekenen in de kost-prijs.

Ik krijg de informatie terug van mijn oude opleiding

Eindelijk toegang weer tot mijn geheugen.

Ik merk dat dus vaker, dat ik gewoon mijn geheugen weer terug aan het krijgen ben

Heb gigantisch veel informatie in mijn hoofd zitten van vroeger. Vooral economische kennis. Gigantisch veel is overdreven maar ik heb genoeg kennis erin zitten.

Prijs-elasticiteit Ik wil de formules weer weten daarvan. Het hefboom-effect in de economie Alle boekhoud-regels Alles wil ik terug hebben

Ik heb het ooit bestudeerd, ik heb het ooit gelezen. Dus dan moet het ook mogelijk zijn om het tot de details weer terug te vragen Het dikke boek van management en organisatie Dat boek wil ik tot in de details weten weer. En vervolgens door borduren op de huidige kennis. Aanvullingen zoeken op het boek. Vooruit denken op oude stof.

Totale toegang tot mijn geheugen. Tijden gehad dat er een muur was gemetseld. Ik kon niet meer terug kijken. Ik was alles kwijt.

Maar even naar buiten

Heb er zin in

En ook zin in biertje

6 kleine flesjes vandaag, meer dan genoeg. Ik wil niet dronken worden. Ik wil alert blijven maar toch aangeschoten zijn. In het weekend drink ik meer Omdat het dan weekend is

In een droom leven
  dinsdag 4 juli 2006 @ 19:20:19 #196
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39515203
Komt er nog eentje. Die spontaan naar voren kwam.

Kostprijs = C / N + V / W

c = constante kosten
n = normale productie

v = variabele kosten
w = verwachte productie.

En dan kun je normale verkoop en verwachte verkoop erbij nemen als je praat over iets anders Volgens mij praat je dan over de verkoop-prijs. Als je de verkoop erbij betrekt. Dan is:

n = normale verkoop
w = verwachte verkoop

Maar dat weet ik niet, dat moet ik uitdoktoren

De puzel valt op de plek hier. Mijn verleden integreert met het heden. Kostbare informatie komt naar voren

Straks weet ik alle boeken weer. Weet ik alles wat ik ooit geleerd heb.

Maar goed. Dat is dus met name belangrijk om mijn identiteit te weten. Al zou die opleiding onbelangrijk zijn, wat niet het geval is. Als ik ooit jaren bezig ben geweest met economie, dan moet het logisch zijn dat die kennis naar voren komt.

Toegang tot het geheugen.

Toen ik het met mijn pa erover had toen zei hij van..." Toegang tot het RAM geheugen".

Random access memory

Memory dus ook in mijn hoofd

Tijd voor biertje weer

[ Bericht 8% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 04-07-2006 19:35:30 ]
  dinsdag 4 juli 2006 @ 19:24:01 #197
78780 deedeetee
pi_39515309
Kijk jij maar uit met die biertjes, straks word je nog teut
Dan typ je mss in één ruk een heel topic vol
  dinsdag 4 juli 2006 @ 19:29:10 #198
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39515453
Teut Teut de teutige

Ik doe rustig aan.

Misschien ontwikkel ik wel een formule.

De formule van. " Het glas is eeuwig vol".

Gewoon een formule verzinnen

Just kidding

Ik ben gewoon rustig en niet gejaagd. Neem me de tijd en denk beter na. Af en toe spontaan bezig zijn en soms meer kalmer.

Geheugen is belangrijk

Geheugen is erg belangrijk.

Read only memory heb je nog

Maar goed, dat is een hele andere tak van de sport. Hoewel dat ook interessant is
  dinsdag 4 juli 2006 @ 19:36:36 #199
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39515718
Bier merk ik trouwens al

2 gedronken en ik ben al een beetje aangeschoten

Maar dat maakt niet uit. De spirit is nog altijd aanwezig. Depressief ben ik niet

Depressief zijn is not done

Depressief zijn is soms gewoon een feit. Maar het is not done.

Een vreemd verhaal even......

Ik zei tegen iemand van de zorg waar ik vaker kom om te ouwehoeren, de zorg die niet weet wat ze met me aanmoeten omdat ik me niet de les laat lezen op een aantal opzichten .

Ik zei dus " Over een tijdje is iedereen genezen".

Weet je wat ik als antwoord kreeg

" Dat zou niet mooi zijn, dan raak ik me baan kwijt en weet ik niet wat ik moet doen".

Die persoon had liever zieke mensen en haar baan dan gezonde mensen

Zo zullen in de zorg meer mensen zijn die het alleen als baan zien. Totaal geen affectie met de persoon die klachten heeft. Ze zien het als brood op de plank en hopen lang te mogen genieten van hun werk.

Daarom neem ik die hele instelling niet serieus

Amateurs zijn het

Maar goed, zo heb je overal amateuren rondlopen. De wereld is nog lang niet klaar met ontwikkeling. De wereld moet nog ontwikkeld worden.

[ Bericht 29% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 04-07-2006 19:43:18 ]
  dinsdag 4 juli 2006 @ 19:43:20 #200
78780 deedeetee
pi_39515939
Ik heb nog een hele bak hertog toffee ijs en daar ga ik nu helft van opeten
  dinsdag 4 juli 2006 @ 19:54:51 #201
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39516303
Laat het lekker smaken

Ijs is lekker met dit weer. Ik eet te weinig ijs. ijs als verkoeling

Weet je wat ik denk over de huidige stand van zaken hier

De laatste loodjes van de ellende zijn er nog. Maar die wegen niet zwaar. Nog conflicten her en der maar die pak ik dus aan. Conflicten met mezelf dus ook nog. Er zitten nog fouten in mijn systeem. Conflicten in mijn innerlijke systeem heb ik. Daarnaast kom ik conflicten tegen tijdens de interactie met mensen die conflicten hebben in zich. Genoeg mensen die conflicten hebben nog. Mensen die gestoord zijn dus Kom ik als individu in aanmerking met mensen die conflicten met zich meedragen in het echte leven. Dan ontstaat er vanzelf een conflict. Ik heb geen conflicten, de ander heeft een conflict. En doordat de ander een conflict heeft, krijg ik vanzelf te maken met het conflict van die ander. Mijn omgeving krijg dan een conflict. In principe zou de hele wereld conflict-loos moeten zijn. Dan pas is de wereld gezond

En wie weet zitten er nog conflicten in de realiteit of achter de realiteit. Zitten er conflicten in de realiteit en achter de realiteit. Dan krijg ik weer te maken met conflicten. Heb vanaf mijn eerste jaar te maken gehad met conflicten. Het systeem was nooit gezond. Misschien was het in de baarmoeder al een conflict te noemen. Maar die pak ik dus allemaal aan Ik pak ieder conflict aan. Doe ik dat niet, dan zal ik nooit genezen zijn. Ieder conflict moet eruit. Hoe klein het conflict ook mag zijn.

En dan ben ik klaar voor het echte werk

Het afwerken van problemen heeft 6 jaar mogen duren, en daarna is het een eeuwigheid aan opbouwen.

Eerst afbouwen van ellende en daarna het leven opbouwen. En opbouwen kent geen grenzen.

De lucht in

De lucht in

An dir production. Ik wilde bijna nemen als onder-titel. " klaar voor het echte werk".

Wat het echte werk is dat komt later naar voren. Maar ik wil dus werken Hobby als werken.

Eerst verder met problemen afwerken

Deleting all problems

[ Bericht 7% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 04-07-2006 20:00:40 ]
  dinsdag 4 juli 2006 @ 20:02:38 #202
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39516514
Het systeem kan zo mooi zijn

Het systeem kan ultiem zijn Ultiem en zonder grenzen.

En dan ben je vrij binnen het systeem dus. Je bent compleet vrij. Het plakt niet meer aan elkaar en het zit niet meer in elkaar geweven.

Het systeem kan ultiem zijn. En dan valt alles naar beneden. Of het valt uit elkaar. Het systeem valt uit elkaar en het systeem stopt met functioneren. Mensen krijgen het voor het zeggen. Het systeem verliest zijn kracht en macht. Dat geldt voor alle systemen. Het grootste systeem en het kleinste systeem. Ieder systeem dat een nadelige invloed doet uitoefenen wordt stop gezet.

Die tijd gaat zeker nog komen. Ik heb sowieso een missie en dat is dat ik zelf 100 procent gezond ben.

Is het zo dat externe conflicten mijn gezondheid aantasten. Dan is het logisch dat ik aan conflict-hantering ga doen. Dan is dat mijn volste recht.

Raak ik ziek door andere mensen of instanties of overheden, dan ben ik bevoegd tot aanpassingen doorvoeren. Aanpassingen doorvoeren dus. Onafhankelijkheid nastreven. De klefheid uit het systeem halen. Het mis-functioneren van het systeem weghalen. Tot het kleinste detail. Tot de wortel gaan van alles.

Als ik straks toegang heb tot alles, dan pas ik ook alles aan. Mensen vinden geen schade eronder op dat moment. Integendeel, ze zullen gezonder dan ooit worden door mijn acties.

En zo voeren meer mensen acties. Miljoenen mensen voeren actie. Maar goed. Samen staan we sterk.

Ik ga me gewoon 1010010110 procent inzetten op een rustige manier.

Voor eens en voor altijd het probleem oplossen. Oplossen

Oplossing is een scheikundige reactie. Zo zal ik scheikunde nog moeten bekijken.

Oplossing van problemen. Het probleem lost op in het niets en verdwijnt

[ Bericht 30% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 04-07-2006 20:08:35 ]
  dinsdag 4 juli 2006 @ 20:09:37 #203
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39516762
En dan mogen mensen best zeggen dat ik weinig te vertellen heb

Maar ik heb een missie voor ogen. Net zoals er overal mensen zijn met een missie.

Ieder mens kan de wereld veranderen, dus ik wil dat ook doen op mijn eigen manier. En dan laat ik mensen met rust.

Ik zorg alleen ervoor dat het conflict wordt opgelost. De fouten eruit gehaald worden.

Etc etc etc.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 20:20:42 #204
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39517204
Kaoma - Lambada

Lekker nummer

Mijn externe harde schijf kun je als barbecue gebruiken

Dat ding is echt overhit. Maar goed, hopelijk kan hij tegen een stootje.

Als ik nu een ei kapot sla dan kan ik dat ei bakken

Volgens mij niet genoeg koeling of iets dergelijks
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')