abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 juli 2006 @ 14:22:47 #137
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39506317
Onder hebben we geen airco. Ik heb alleen op zolder eentje staan. Maar die zet ik meestal op koele lucht blazen.

Stiekem hoop ik toch op onweer
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 14:27:21 #138
152502 Atuniel
Papa de familias
pi_39506461
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 14:21 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Inderdaad niet uit te houden.

Ik zit dus nu ook liever binnen. 25,7 is het binnen en dat is al om compleet gek van te worden

20 graden is normaal de temperatuur in de winter binnen. En heb je 5,7 graden meer dan merk je dat toch wel.
Mn vrouw zei net dat het bij ons binnen 29 Graden is
En wij zijn allebei helemaal geen koukleumen, swinters staat de kachel nog maar ingesteld op 19 graden.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 14:30:02 #139
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_39506529
Tis ook altijd gelijk zo overdreven in nederland. De sneeuw is net weg of je krijgt al gelijk een temperatuur van 30 graden naar je hoofd geslingerd.
Het is óf knetterheet, benauwd en plakkerig, óf het is nat en koud

Ik wil gewoon dat het constant 20 graden is

En nu lekker warme koffie
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  dinsdag 4 juli 2006 @ 14:37:01 #140
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39506728
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 14:27 schreef Atuniel het volgende:

[..]

Mn vrouw zei net dat het bij ons binnen 29 Graden is
En wij zijn allebei helemaal geen koukleumen, swinters staat de kachel nog maar ingesteld op 19 graden.
29 graden

Hier heeft de schuifpui open gestaan vanmorgen, daarna zijn de rolluiken en de lamellen plus deuren en ramen gesloten

Tis wel warm, vanavond zal het benauwd worden binnen. Je verbruikt toch enige zuurstof de hele dag. Sowieso is de lucht erg warm binnen.

Maar rustig blijven is belangrijk, en niet teveel letten op de warmte volgens mij

Als je teveel let op de warmte, dan wordt de warmte alleen maar warmer.

Lichaam koel houden.

Hoofd koel

En vooral niet teveel inspanning verrichten
  dinsdag 4 juli 2006 @ 14:38:01 #141
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39506761
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 14:30 schreef Metro2005 het volgende:
Tis ook altijd gelijk zo overdreven in nederland. De sneeuw is net weg of je krijgt al gelijk een temperatuur van 30 graden naar je hoofd geslingerd.
Het is óf knetterheet, benauwd en plakkerig, óf het is nat en koud

Ik wil gewoon dat het constant 20 graden is

En nu lekker warme koffie
Constant is het klimaat zeker niet. Extremen altijd. Ik werd er vroeger dus echt knetter van. Nu sluit ik me meer af.

Als ik echt mezelf niet doe afsluiten met deze temperaturen dan weet ik niet waar ik het zoeken moet.

Ik heb ook koffie

Lekkere koffie Maar lekkere koffie is niet juist. Koffie is altijd lekker

Was net even aan het denken over simpelheid. Simpel is makkelijk. Simpel denken, en door het simpele denken geen zorgen hebben. En tevens door het simpele denken sneller tot het weten komen. Denken. Mijn pa zegt dat altijd..." Denken moet je aan paarden overlaten, die hebben een groot hoofd"

Als ik complex aan het denken ben, dan maak ik het mezelf moeilijk. Dan kan ik beter wat minder diep nadenken Simpel en makkelijk eerder.

Complex denken leidt volgens mij alleen maar dat je verstrikt raakt in het web.

Dan ga je zo diep met denken en zover door, dat je uiteindelijk niet meer weet wat links en rechts is.

Sowieso is het op een dag met deze temperaturen onverstandig om onnodig te denken

Iedere vorm van inspanning maakt de hitte gevoelsmatig groter. Dat is hier dus het geval

Als ik rustig blijf, dan is de warmte gewoon minder.

[ Bericht 14% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 04-07-2006 14:44:40 ]
  dinsdag 4 juli 2006 @ 14:40:31 #142
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39506832
Het is niet alleen de warmte. Het lijkt hier alsof de lucht gewoon ongezond is.

Alsof er giftige stoffen erin zitten. Alsof er te weinig zuurstof in de lucht zit.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 14:44:19 #143
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_39506940
Ik beweeg maar gewoon zo min mogelijk met deze warmte dan gaat het redelijk. Wordt er altijd wel erg slaperig van beetje vervelend op je werk
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  dinsdag 4 juli 2006 @ 14:45:31 #144
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39506977
De warmte is inderdaad ook nog eens om lusteloos van te worden

De warmte bekneld ook. En de warmte plakt.

Met een koel hoofd is het vanzelf beter.

Ik ga vaker naar buiten om even te roken, en dan overvalt de warmte gewoon. Alsof het een Sahara is.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 14:46:55 #145
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39507024
Even vers bakkie koffie pakken

Vanavond een bescheiden aantal biertjes. Biertjes drinken met dit weer is prettig
  dinsdag 4 juli 2006 @ 14:51:09 #146
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_39507167
bwegh mijn brood is helemaal hard en de kaas erop is gesmolen
  dinsdag 4 juli 2006 @ 14:56:53 #147
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39507353
Brood droogt inderdaad helemaal uit met dit weer
Kaas gaat smelten ook nog eens
Heb je geen bedrijfs-kantine waar jij werkt? Kun je daar een vers broodje eten of wat anders.

Weet je wat ik lekker vind met dit weer. Een pot koude tomaten-soep van Unox.

Koude tomatensoep vind ik lekker
  dinsdag 4 juli 2006 @ 15:01:42 #148
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_39507520
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 14:51 schreef Metro2005 het volgende:
bwegh mijn brood is helemaal hard en de kaas erop is gesmolen
Nog effe Metro, en dan heb je vakantie
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 15:02:07 #149
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_39507535
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 10:51 schreef Atuniel het volgende:
Catfight
Wie ikke? Juist niet.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 15:03:21 #150
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_39507572
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 14:46 schreef Dromenvanger het volgende:
Even vers bakkie koffie pakken

Vanavond een bescheiden aantal biertjes. Biertjes drinken met dit weer is prettig
Haai Droom
  dinsdag 4 juli 2006 @ 15:03:51 #151
152502 Atuniel
Papa de familias
pi_39507593
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 14:46 schreef Dromenvanger het volgende:
Yep
Hoewel de Whiskey me gisteravond in de schaduw ook goed deed
  dinsdag 4 juli 2006 @ 15:04:31 #152
152502 Atuniel
Papa de familias
pi_39507619
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 15:02 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Wie ikke? Juist niet.
He jammer

Nee hoor
  dinsdag 4 juli 2006 @ 15:07:59 #153
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39507718
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 15:03 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Haai Droom
Haai

Waar is een haai

Alles goed met je

Hier gaat het beter. Van 21:00 tot 12:30 geslapen

En dat doet goed. Vorige nacht hele nacht wakker gelegen en dan gaat de dag niet om. De dag duurt dan te lang.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 15:08:18 #154
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_39507729
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 14:56 schreef Dromenvanger het volgende:
Brood droogt inderdaad helemaal uit met dit weer
Kaas gaat smelten ook nog eens
Heb je geen bedrijfs-kantine waar jij werkt? Kun je daar een vers broodje eten of wat anders.

Weet je wat ik lekker vind met dit weer. Een pot koude tomaten-soep van Unox.

Koude tomatensoep vind ik lekker
Broodjes in de kantine zijn altijd zo duur en daar heb ik gewoon geen geld voor over elke maand.

koude tomatensoep, is dat lekker? lijkt me nogal ranzig eerlijk gezegd
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 15:01 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Nog effe Metro, en dan heb je vakantie
Ja daar denk ik maar gewoon de hele dag aan inderdaad laatste weekje.
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 15:07 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Haai

Waar is een haai

Alles goed met je

En dat doet goed. Vorige nacht hele nacht wakker gelegen en dan gaat de dag niet om. De dag duurt dan te lang.
Dat heb ik ook altijd als ik vrij ben. Dan wil i kgewoon niet opstaan. Verveel me dan soms de hele dag. Lekker lang uitslapen, dan ben je én fitter én je dag is sneller om heerlijk soms
  dinsdag 4 juli 2006 @ 15:10:38 #155
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39507810
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 15:03 schreef Atuniel het volgende:

[..]

Yep
Hoewel de Whiskey me gisteravond in de schaduw ook goed deed
Smaakt lekker en dan voelt het meer als echte vakantie hier. De zomer zonder alcoholische versnapering is geen echte zomer

Whiskey waag ik me voorlopig niet aan. Komt misschien ooit een keer dat ik whiskey ga drinken nog.

Ik drink dus gewoon mijn biertje door. Stoppen ermee is niet eens nodig. Als ik het bij een bescheiden hoeveelheid hou, is het gewoon goed.

Van de Jehova ben ik dus niet

En geheel-onthouder al helemaal niet. Ik zie ook niet de zin erin om geheelonthouder te worden. Alcohol kan zelfs goed doen in tijden van stress. En als je dan een prettige aangeschoten bui krijgt, dan is dat meegenomen

Alcohol

Maar wel met mate Niet dat ik black-outs krijg. Black-outs had ik vroeger vaker tijdens het stappen Dan werd ik wakker en dacht ik van...."Huh, wat heb ik gisteren allemaal gedaan".

Missing pieces of the puzzle
  dinsdag 4 juli 2006 @ 15:13:35 #156
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39507902
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 15:08 schreef Metro2005 het volgende:

Broodjes in de kantine zijn altijd zo duur en daar heb ik gewoon geen geld voor over elke maand.
Inderdaad is alles duur. En ga je iedere dag uitgebreid in de kantine eten dan ben je zo weer 100 euro armer of zelfs nog meer.
quote:
koude tomatensoep, is dat lekker? lijkt me nogal ranzig eerlijk gezegd
Ik vind het heerlijk. Die koude gehaktballetjes die erin zitten smaken best als ze koud zijn. Koude tomatensoep is niet zo slecht. Maar dat is dus mijn smaak
quote:
Dat heb ik ook altijd als ik vrij ben. Dan wil i kgewoon niet opstaan. Verveel me dan soms de hele dag. Lekker lang uitslapen, dan ben je én fitter én je dag is sneller om heerlijk soms
Ik heb maanden lang gehad dat ik om 0500 wakker werd, ik kon niet meer slapen en wilde niet meer slapen. Ik wilde opstaan om 0400 of 0500. Ook tijden gehad dat ik al om 0300 wilde opstaan. En nachten lang dat ik helemaal niet sliep. Die nachten komen nog steeds vaker voor. Dan ga ik dus op zolder muziek luisteren en schrijven en getallen opschrijven ook. Bezig-heids-therapie

Nu kan ik weer omdraaien in bed. Kijk ik op de klok en is het 0900 uur of 10:00, dan blijf ik gewoon nog ff liggen en val ik weer even in slaap

0500 opstaan. Veels te vroeg. De dag moet lekker vlot voorbij gaan denk ik. Dat je niet constant op de klok hoeft te kijken en te zien dat het zo langzaam gaat.

Heb lekkere koffie gezet, al zeg ik het zelf
  dinsdag 4 juli 2006 @ 15:16:20 #157
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_39507992
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 15:07 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Haai

Waar is een haai

Alles goed met je

Met mij alles goed

Fijn dat jij je ook beter voelt En ik zie dat je je niet uit je tent liet lokken daarstraks, goedzo
pi_39508034
Weetje ik zat zo te denken op het balkon en bedacht me dat ik eigenlijk beter niet meer kan posten op fok, mijn tijd anders besteden. Door de shredder halen is dan ook weer iets te veel want hier zitten nou eenmaal veel leuke mensen maar toch.. adios fok, for now byebye het was gezellie.

En bedankt voor de vele inzichten die jullie me gegeven hebben enjoy the summer, your life enz.etc
  dinsdag 4 juli 2006 @ 15:18:12 #159
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_39508047
Goed, ik ga naar de volgende vergadering, in een heel warm gebouw

Maar daarna gelijk door naar huis en dan lekker in de tuin een roseetje drinken

Tot later allemaal
  dinsdag 4 juli 2006 @ 15:19:59 #160
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39508114
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 15:16 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Met mij alles goed

Fijn dat jij je ook beter voelt En ik zie dat je je niet uit je tent liet lokken daarstraks, goedzo
Mooi dat alles okey is daar

Ik voel me gewoon stabieler en sterker, heb een aantal poorten gesloten. Vandaar mijn signature even. Ik wil mijn domein gesloten houden en als mensen te dichtbij komen dan moet ik zorgen dat ze niet binnen komen. Ik zou in principe niet eens moeten aanvallen en uit mijn domein komen.

En tevens moet ik binnen mijn domein gaat stap achteruit doen. Ik moet binnen mijn domein in het midden blijven

En als er dan mensen zijn die mij uit het centrum willen halen, dan moet ik gewoon verstand gebruiken en zorgen dat ze met zachte hand afstand nemen. Niet met harde hand. Geweld lost niets op.

Maar ik heb dus mijn domein dat helemaal van mezelf is. En vanuit dat domein voer ik interactie uit met mensen.

Ooit een boek gelezen over emotionele intelligentie. Daar werd ook veel gesproken over domeinen. Het domein liet die auteur zien in de vorm van een circel die om je heen staat. En dan is het nodig dat je binnen die circel gewoon standvastig blijft en stabiel.

En zeker niet laten jagen in het domein. Pak je het goed aan dan blijf je altijd in het midden staan. Dan sta je op je stoep-tegel en kom je daar niet meer vandaan.

En dan is er tevens ook genoeg vrijheid in het domein. Die circel kun je zo groot maken als je wilt. Door de geslotenheid van de circel is het alleen zo dat je niet vatbaar bent voor negatieve invloeden
  dinsdag 4 juli 2006 @ 15:22:37 #161
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39508187
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 15:17 schreef The_Shining het volgende:
Weetje ik zat zo te denken op het balkon en bedacht me dat ik eigenlijk beter niet meer kan posten op fok, mijn tijd anders besteden. Door de shredder halen is dan ook weer iets te veel want hier zitten nou eenmaal veel leuke mensen maar toch.. adios fok, for now byebye het was gezellie.

En bedankt voor de vele inzichten die jullie me gegeven hebben enjoy the summer, your life enz.etc
Vanwaar die plotselinge omslag

Hopelijk ligt dat niet aan mij. Ik bedoel het niet fout. Ik bescherm alleen mezelf en dat doe ik gewoon uit mezelf, uit mezelf en voor mezelf Als ik mezelf niet bescherm dan is het fout. Ik wil dus compleet vrij zijn van invloeden van buitenaf. Ik wil wel deelnemen aan alles, maar dan wel zonder de zeik dat ik alle kanten opgesleurd wordt. Ik wil in het middelpunt blijven dus. Daar waar ik niet om te stoten ben. Op mijn voetstuk blijven waar niemand me ervan af kan halen.

Vandaar dat ik soms wel eens vertel waar het op staat.

En dan laat ik andere mensen liever met rust, zolang ze mij maar met rust laten.

Aan mij heb je geen last, zolang je maar niet bemoeit met mijn zaken. Ik heb een eigen unieke weg te bewandelen dus ook.

En dan heb ik behoefte aan afstand en nog meer.

Mensen die een bepaalde toon tegen mij aanslaan die laat ik het dan weten. Vanuit mijn domein.

Opkomen voor jezelf ook wel.

De ene keer opkomen voor jezelf op een niet juiste manier, en de andere keer helemaal bedachtzaam.

Zolang ik maar baas ben van mijn domein
  dinsdag 4 juli 2006 @ 15:25:02 #162
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39508251
Dat ik op fok! zo actief ben dat is ook omdat fok! te verlijken is met een echte samenleving. Wat op fok! gebeurt zie je ook in het echt in zekere mate.

Dat ik veel op internet verkeer is gewoon om wijzer te worden. En het heeft een voordeel dat ik in het echt ook beter opereer.

Wat ik hier meemaak dan neem ik mee naar de echte wereld. Het beste van 2 werelden ook wel.

Over die afstand houden, dat is voor mij heilig.

Scheiding. Afscheiding. Ik wil niet helemaal deel uitmaken van het geheel. Ben ik teveel aangesloten aan het geheel, dan is mijn eigen visie zo naar de knoppen. En tevens voelt het als opsluiting als ik vast zit en deel uit maak van het geheel.

Vandaar vind ik individualiteit belangrijk. Ik ben een individu. Met unieke kenmerken. En zo heeft ieder mens zijn unieke kenmerken.

Ga ik deel uitmaken van grote groepen, dan overheersen de kenmerken van de groep. Dan verlies ik dus terrein en ook verlies ik dan de identiteit.

Als je niet oppast dan wordt je zo meegesleurd door alles en nog wat. Dan verlies je de controle en het overzicht en nog meer.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 15:26:33 #163
152502 Atuniel
Papa de familias
pi_39508294
quote:

Shining.. doe nou meteen zo dramaqueen achtig
Er is toch niks aan de hand? Verschil van inzicht kan toch gebeuren, misschien wel juist hier in Truth? Ik persoonlijk zou je missen als je hier niet meer kwam posten eigenlijk.. je hebt voor mijn gevoel toch wel rake opmerkingen en zaken die tot nadenken zetten namelijk.

Zand er over klaar allebei
  dinsdag 4 juli 2006 @ 15:29:06 #164
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39508383
Ik vind dat the_shining ook vaker juiste opmerkingen plaats

Maar ik wil gewoon met rust gelaten worden. Ik wil ook niet op de man spelen. Ik wil gewoon dat het niet persoonlijk gaat worden. Gisteren was ik even persoonlijk op de man aan het spelen en dat is ook fout. Maar als mensen mij zeggen dat ik vaker iets moet ondernemen, dan is dat al persoonlijk. Mensen hebben niets met mijn leven te maken. Zelf ben ik baas van mijn leven. Al sluit ik mezelf 100 jaar op in een bunker, dan nog mag ik dat zelf weten. En dan nog heeft niemand wat te maken met mijn keuze's. Dat bedoel ik te zeggen. Ik heb een eigen manier van leven dus. En ik kom vaak genoeg buiten de deur, en in de toekomst zal ik veel buiten de deur komen. Nu is het ff nodig om zaken op een rijtej te zetten en inzicht te krijgen. Eigen inzichten verschaffen dus

Ik hou van afstand dus. En zeker hou ik niet van persoonlijk worden.

Persoonlijk worden op een negatieve manier dus.

Als ik het heb over dat domein, dan is dat algemeen bedoeld.

Ik wil los staan van alles. Alleen door los te staan blijf ik mezelf.

Als iemand mij wat verteld, dan neem ik het ook niet meer zomaar voor waar aan. Kritisch blijven kijken dus ook wel. Neem je alles voor waar aan, dan verlies je wederom alles waar je zelf voor staat.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 15:35:29 #165
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39508507
Laatste post duurde even met invoeren.

Ik wil verder vertellen over invloeden van mensen. Dat kun je zien als de matrix waar mensen ook overmeesterd worden en zonder te denken functioren. De massa die overheerst. Het massale denken. Weinig mensen met een uitgekiende mening. Ze kopen alleen maar spullen, ze praten elkaar na als papegaaien en durven niet eens voor de mening uit te komen omdat ze bang zijn om anders geworden te vonden, en dan heb je nog het feit dat veel mensen geen eigen mening hebben, ze denken niet eens na.. Afwijkingen Afwijkingen van de norm. Deze alinea slaat dus niet op The_shining, the_shining heeft wel een eigen mening als je het mij vraagt. En dat is ook niet erg. Ieder een eigen mening.

Daarom zet ik me tegen de massa af. Ik wil geen meeloper zijn dus. Genoeg mensen in de massa immiteren elkaar.

Alsof ze allemaal op elkaar lijken. En dan heerst er een bepaalde sfeer die het in stand doet houden.

Alsof mensen geen eigen mening meer hebben. Dan laten ze zich ook nog eens leiden door de media en zo nemen ze alles voor koek en ei aan.

En daarom juist vind ik het belangrijk dat ik mijn hoofd erbij hou. Hoor of zie ik wat, dan denk ik vanzelf erbij na. Ook de realiteit dus.

Adelaar van mijn part.

Ik kan ook niet een massa-mens worden

Daar ben ik teveel voor veranderd. Voor 2000 was ik een massa-mens zonder eigen mening en visie. En daar ben ik vanaf gestapt.

En dan niet dat the_shining een massa mens is. Zomaar om het te vermelden.

Wat mij betreft mag er ook zand over gegooid worden. Heb sowieso geen zin in conflicten. En ook daarom zeg ik van.."Afstand houden, dan ontstaat geen conflict".

dinsdag 4 juli 2006 @ 15:40:51 #166
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39508652
Trouwens over dat verlaten van fok!. Ik heb dat ook vaker gedaan. Af en toe weg en dan vanzelf weer terug komen.

Je zomaar laten wegjagen lijkt me gewoon niet okey.

Je moet je door niemand laten wegjagen

Opkomen voor jezelf.

En dan kan het best zijn dat er een woorden-wisseling plaats doet vinden, maar goed, daarmee kun je vanzelf weer vrede sluiten. Een woordenwisseling op zijn tijd kan altijd gebeuren.

Omdat mensen verschillen van elkaar. Als meningen botsen dan krijg je wel eens een conflict. Maar zo'n conflict kun je oplossen door zand erover te doen of bij te praten totdat het conflict weg is.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 15:54:17 #167
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_39509024
quote:

Hoezo dat?

Zou jammer zijn als je weg zou gaan
  dinsdag 4 juli 2006 @ 15:54:56 #168
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39509044
Ik denk maar zo.

Als je te dicht op elkaars lip gaat zitten, dan ontstaat er spanning en ga je over en weer Vingertje wijzen. Misschien zit dat ook zo in elkaar met oorlog in de wereld. Ze zitten te dicht op elkaars lippen, ze laten elkaar niet met rust. Ze zijn niet genoeg bezig met hun eigen land. Ze bemoeien zich teveel met andere landen. Als ieder land zich op een gezonde manier met zijn eigen zaken bemoeit, dan is het tevens vanzelf beter. Zo kun je dus de grens doortrekken. Bemoeienissen overal.

Toen er gisteren gezegd werd dat ik te weinig onderneem ( wat niet het geval is, ik ben een ondernemer in hard en nieren) dan kom ik vanzelf in actie.

Kan heel onschuldig gegaan zijn dat persoonljike oordeel. Maar ik heb geen zin erin dat mensen persoonlijk worden en zich bemoeien met elkaars leven.

En dus kwam ik gisteren even in actie daar tegen. Ik had ook niet kunnen reageren maar het was gewoon even het moment dat ik ertegen inga.

Als mensen zeggen dat ik weinig inhoud heb in mijn schrijven, zoals die ene persoon. Dan kan ik niet doen alsof mijn neus bloedt, of ik zeg van. " Ik weet van mezelf dat ik genoeg inhoud heb en vaak genoeg diep ga".

Niet op ingaan lijkt dan het meest vanzelfsprekende om te doen. Toch werd ik gisteren uit mijn domein gelokt. Omdat men persoonlijk op mij speelde, hoe onschuldig het ook was.

Mensen bemoeien zich al genoeg met elkaar. Laat dat op internet dan liever niet zo zijn.

Elkaar met rust laten en in de waarde laten dus

En vooral niet bemoeien met andermans zaken, zoals gisteren gebeurde. Niemand heeft zich te bemoeien met mijn zaken. Behalve de crew mag me hier bannen als ik over de grenzen ga. En ik ga niet snel over de grenzen. Ik vertel alleen hoe ik erover denk.

En ik denk dus gewoon dat je elkaar met rust moet laten. Je kunt dan rustig met elkaar omgaan en dieper filosferen maar de manier waarop iemand leeft, dat gaat niemand wat aan.

En over mijn leven, ik ben een ondernemer. Ik onderneem graag. Nu onderneem ik hier actie om tot inzichten te komen. En ooit ga ik mijn horizon verbreden, als het geld naar voren komt. Zit te vaak krap bij kas, dus een wereld-reis zit er nu sowieso niet in. En ga ik op werel-reis dan wil ik gewoon genoeg geld hebben, niet zoals sommige mensen doen dat ze tijdens de wereld-reis gaan werken om de reis te betalen.

Ik wil van te voren 10,000 euro of meer. zakgeld om te besteden aan eten en drinken en souveniers. En dan zonder geld-zorgen op reis Op reis gaan zonder aan geld te denken. Voldoende geld hebben dus.

Maar dat komt later nog wel

[ Bericht 17% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 04-07-2006 16:03:09 ]
  dinsdag 4 juli 2006 @ 16:10:03 #169
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39509482
Nog even over mijn lange teksten.

Het is mijn enige manier van schrijven, een aangeboren manier. Ik kan niet anders schrijven.

Het is alsof ik bezig ben met rappen of wat dan ook. Ik kan niet eerst 10 minuten denken voordat ik ga schrijven. Ik schrijf het vloeiend op en het stroomt uit het toetsenbord.

Als mensen het te lang vinden dan slaan ze het maar over of ze halen de kern-punten eruit. Ik ga in ieder geval mijn schrijven niet aanpassen omdat er een paar mensen zijn die het te lang vinden. Ik schrijf het ook op voor mezelf om de reis verder te zetten, de reis en de ontsnapping dus, mezelf richting de uitgang schrijven ook wel. Voor mezelf en voor mensen die er misschien wat mee kunnen. Informatie vind ik dus belangrijk. En communiceren ook. Communiceren op een gezonde manier Met wederzijds respect

Ik kan ook niet haperen tijdens het schrijven. Een bericht stroomt eruit als water en zo gaat dat mijn hele leven al. Tis een aangeboren manier van schrijven.

Als 2999 en 600 gebruikers het niet bevalt dan nog ga ik door op deze manier.

Maar ik weet dat er minstens 3 mensen zijn die af en toe meelezen. Vaak genoeg reacties gehad op berichten en mensen die zeggen dat ik goed bezig ben. En juist voor die mensen blijf ik ook zo schrijven en informatie verschaffen.

Op mijn eigen manier.

Doet me denken aan het nummer.

" Ieder heeft zijn eigen ritme, ritme moet je leren".

Nou, laat mij dan mijn eigen ritme hebben en dan mag de rest van de wereld ook zijn eigen ritme hebben. 6,5 miljard mensen met een eigen leven en eigen ritme. En dat werkt goed genoeg.

Maar er zijn dus geen 6,5 miljard mensen met eigen ritme. Er is een massa die elkaar naloopt. Grote massa van mensen die geen eigen ritme hebben. Ook massa van mensen die gewoon meelopen zomaar. Meelopen zonder besef.

En dat slaat dus ook op de film the matrix Ook daar zie je dat naar voren komen. Mensen die met een soort automatisme leven. Automatisch zonder besef.

Mensen die tot hun dood een ritme hebben dat wellicht niet juist is. Mensen in de massa zijn zonder te beseffen dat ze in de massa zijn. Ze zijn gewoon een massa en het is een massa. Geen individuen in de massa.

En nu genoeg

Vanavond lekker biertje drinken Genieten van het biertje ook wel. Rustig drinken en niet in 1 keer het glas leeg. Vroeger had ik in 3 slokken het glas leeg. Tegenwoordig doe ik veel rustiger met bier. Meer genieten dus

En dat is okey Genieten is sowieso okey

[ Bericht 14% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 04-07-2006 16:15:41 ]
  dinsdag 4 juli 2006 @ 16:14:29 #170
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_39509628
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 16:10 schreef Dromenvanger het volgende:
Nog even over mijn lange teksten.

Het is mijn enige manier van schrijven, een aangeboren manier. Ik kan niet anders schrijven.

Het is alsof ik bezig ben met rappen of wat dan ook. Ik kan niet eerst 10 minuten denken voordat ik ga schrijven. Ik schrijf het vloeiend op en het stroomt uit het toetsenbord.

Als mensen het te lang vinden dan slaan ze het maar over of ze halen de kern-punten eruit. Ik ga in ieder geval mijn schrijven niet aanpassen omdat er een paar mensen zijn die het te lang vinden. Ik schrijf het ook op voor mezelf om de reis verder te zetten, de reis en de ontsnapping dus, mezelf richting de uitgang schrijven ook wel. Voor mezelf en voor mensen die er misschien wat mee kunnen. Informatie vind ik dus belangrijk. En communiceren ook. Communiceren op een gezonde manier Met wederzijds respect

Ik kan ook niet haperen tijdens het schrijven. Een bericht stroomt eruit als water en zo gaat dat mijn hele leven al. Tis een aangeboren manier van schrijven.

Als 2999 en 600 gebruikers het niet bevalt dan nog ga ik door op deze manier.

Maar ik weet dat er minstens 3 mensen zijn die af en toe meelezen. Vaak genoeg reacties gehad op berichten en mensen die zeggen dat ik goed bezig ben. En juist voor die mensen blijf ik ook zo schrijven en informatie verschaffen.

Op mijn eigen manier.

Doet me denken aan het nummer.

" Ieder heeft zijn eigen ritme, ritme moet je leren".

Nou, laat mij dan mijn eigen ritme hebben en dan mag de rest van de wereld ook zijn eigen ritme hebben. 6,5 miljard mensen met een eigen leven en eigen ritme. En dat werkt goed genoeg.
lekker doorgaan met posten. Zo blijft het topic tenminste ook nog een beetje in leven
Je biedt af en toe best nieuwe inzichten in dingen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')