Nee hoorquote:Op zondag 2 juli 2006 01:30 schreef arnout109 het volgende:
het was toch in oostenrijk?
2 keer verlorenquote:Op zondag 2 juli 2006 06:41 schreef Paul_NL het volgende:
Ja en zonder puntverlies, maar Bassie heeft zowiezo pas 3 keer gelijkgespeeld en een keer verloren in officiele interlands
Over Luxemburg geen kwaad woord he, aan hun hebben we te danken dat Nederland mocht meespelen in Engeland op het EK van '96.quote:
Ja, en dat is nota bene de professionele wielrenner Kim Kirchenquote:Op zondag 2 juli 2006 12:50 schreef EnGCatjuh het volgende:
Luxemburg had toch maar 1 officiële prof?
Relaxed, dan komt zelfs Purrel in Oranje door schorsingen...quote:
Goh, kom je ook redelijk snel achterquote:Op zondag 2 juli 2006 13:30 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Tegenwoordig is Europa meer oostblok dan wat anders
Er komen er steeds meer bij! Kunnen we niet nog een paar landen uit de Atlantische Oceaan optrekken.quote:
Kunnen de Kanaaleilanden of Gibraltar geen team insturen?quote:Op zondag 2 juli 2006 14:12 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Er komen er steeds meer bij! Kunnen we niet nog een paar landen uit de Atlantische Oceaan optrekken.![]()
sorry?quote:Op zondag 2 juli 2006 16:04 schreef DutchGooner het volgende:
Verkapte "iklaatwetendatiknaarlandsdowneroadga" post
hij-laat-weten-dat-hij-naar-lansdowne-road-gaat-postquote:
Valt wel mee.quote:Op zondag 2 juli 2006 16:04 schreef Erwtensoep het volgende:
Luxemburg uit, altijd lastig.
Oh ik dacht land down under maar dan helemaal verkeerd gespeldquote:Op zondag 2 juli 2006 16:33 schreef WeebI het volgende:
[..]
hij-laat-weten-dat-hij-naar-lansdowne-road-gaat-post
Onee, geen Boula!!!quote:Op maandag 3 juli 2006 10:04 schreef Dylan Dog het volgende:
We missen dus Van Bronckhorst en Boulahrouz tegen Luxemburg.
Hmmmm, lastig.
Ik gok 0-1.
Worden enkel de gele kaarten kwijtgescholden? En blijven de dubbel geel, dus rode, kaarten niet kwijtgescholden?quote:Op maandag 3 juli 2006 10:04 schreef Dylan Dog het volgende:
We missen dus Van Bronckhorst en Boulahrouz tegen Luxemburg.
Hmmmm, lastig.
Ik gok 0-1.
Ik zie die laatste 3 nog niet in het grote Oranje komen eerlijk gezegd. Maar we zullen zien.quote:Op maandag 3 juli 2006 17:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zonder vd Sar, Van Nistelrooij, Van Bommel en Ooijer.
Met Emanuelson, Huntelaar, Schaars en Hofs/De Zeeuw.
2 Hele profs dus!quote:Op maandag 3 juli 2006 17:18 schreef pekel het volgende:
Jeff Strasser van Borussia Mönchengladbach en Aurélien Joachim van VFL Bochum zijn de 2 betere spelers van Luxemburg. Oppassen geblazen dus.
Waarom zonder die spelers?quote:Op maandag 3 juli 2006 17:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zonder vd Sar, Van Nistelrooij, Van Bommel en Ooijer.
Met Emanuelson, Huntelaar, Schaars en Hofs/De Zeeuw.
vd Sar stopt. RVN staat sowieso niet in de basis. Verhaal voor Van Bommel en Ooijer is ook over met het oog op 2008.quote:
Stopt vd Sar echt?quote:Op maandag 3 juli 2006 20:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
vd Sar stopt. RVN staat sowieso niet in de basis. Verhaal voor Van Bommel en Ooijer is ook over met het oog op 2008.
Hij heeft me nog niet teruggebeld, dus ik weet het nog niet zeker.quote:
Zeg dan gewoon dat je dat denkt! Ik dacht dat ik weer van alles had gemistquote:Op maandag 3 juli 2006 20:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hij heeft me nog niet teruggebeld, dus ik weet het nog niet zeker.
Nee, maar dat verwacht ik wel.
Er zijn wel meer professionele Luxemburgse wielrenners: de gebroeders Schleck, Benoit Joachim bijvoorbeeldquote:Op zondag 2 juli 2006 12:57 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Ja, en dat is nota bene de professionele wielrenner Kim Kirchen![]()
Is die verwachting nog ergens op gebaseerd? Ik verwacht eigenlijk dat hij nog tot het EK doorgaat. Van Basten gaat hem gewoon duidelijk maken dat we hem echt niet kunnen missenquote:
Pas opgegeven voor lidmaatschap bij Supportersclub Oranje, vraag ik info over EK-kwalificatie en dan krijg ik geen mail terugquote:Op maandag 3 juli 2006 19:56 schreef spurs het volgende:
Morgen gaat de aanvraag voor de passe-partout eruit en het is de bedoeling dat ik 2 uitwedstrijden mee ga pakken.
Toevallig de eigenaar van die grote IJmuiden-Nederlandse vlag die geregeld bij oranje hangt?quote:Op maandag 3 juli 2006 19:56 schreef spurs het volgende:
Morgen gaat de aanvraag voor de passe-partout eruit en het is de bedoeling dat ik 2 uitwedstrijden mee ga pakken.
Zou het nog een eker proberen, ik kreeg een paar weken terug binnen een paar uurtjes antwoord terug.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:23 schreef Kevin1Bravo het volgende:
[..]
Pas opgegeven voor lidmaatschap bij Supportersclub Oranje, vraag ik info over EK-kwalificatie en dan krijg ik geen mail terug.
Neequote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:45 schreef DRD het volgende:
[..]
Toevallig de eigenaar van die grote IJmuiden-Nederlandse vlag die geregeld bij oranje hangt?
Dat denk ik ook ga, maar toch proberen om kaarten te bemachtigen. Denk dat de kans nihil is dat ze zullen uitwijken naar een locatie buiten Luxemburg.quote:Luxemburg-uit zal wel een aardige run op kaarten gaan betekenen in deze poule met verder alleen Oostblok. Veel te klein stadion (8000) daar. Weet iemand hoe groot de kans is dat ze uitwijken naar bijvoorbeeld Metz of Saarbrucken?
En Charly Gaul niet te vergetenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 08:18 schreef Falco het volgende:
[..]
Er zijn wel meer professionele Luxemburgse wielrenners: de gebroeders Schleck, Benoit Joachim bijvoorbeeld.
Ow vanmorgen zeiden ze nog uiterlijk morgen, nah ja wachten we nog een dag langer....quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:57 schreef DRD het volgende:
Net de SCO aan de telefoon gehad. Ze wachten nog op de kaarten die uit Luxemburg naar Nederland komen. Er is inmiddels geloot en iedereen krijgt morgen (of de dag erna) een brief in de bus.
Nee. Klinkt toch voor geen moer man.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:09 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
Dat Huntelaar tralalalala moet maar eens veranderd worden in:
Huntelaar oh oh, Huntelaar oh oh oh oh (Jari is per slot van rekening vertrokken).
Ben het gewend om het zo te noemen, niet lullig bedoeld ofzo.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:33 schreef methodmich het volgende:
Valt me nu pas op in jouw onderschrift... Noem jij FC Dordrecht nog altijd Dordrecht '90?
Jammer dat je uitgeloot bent!
Hier ook, 3 keer zelfs uitgeloot, maar inmiddels toch via-via-via-via wat kunnen regelen. Veel te duur, maar toch.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:05 schreef spurs het volgende:
Helaas uitgeloot voor de kaarten voor Luxemburg - Nederland.
Daar had ik dus geen zin in, was niet van plan om veel te veel te betalen voor Luxemburg uit.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:43 schreef DRD het volgende:
[..]
Hier ook, 3 keer zelfs uitgeloot, maar inmiddels toch via-via-via-via wat kunnen regelen. Veel te duur, maar toch.
Wordt denk ik de enige uitwedstrijd, heel misschien Slovenië, maar de rest lijkt niet te betalen.
Waarom niet? Worden meerdere wedstrijden op zaterdag gespeeld, vorige kwalificaties was dit ook het gevalquote:
Geen passe-partout, vond de "aanbieding" niet de moeite waard met deze poule. Ga toch niet alle wedstrijden in het stadion bekijken en ben dan met losse kaarten goedkoper uit.quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:15 schreef spurs het volgende:
[..]
Daar had ik dus geen zin in, was niet van plan om veel te veel te betalen voor Luxemburg uit.
Zoals het er nu naar uitziet ga ik ook naar Slovenië en Albanië of Roemenië zou ook nog weleens kunnen, maar dat is nog veel te ver weg.
Heb je een passe-partout en voor welk vak?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | Ooijer Mathijsen De Jong De Cler Landzaat Schaars Van Persie Kuyt Huntelaar Babel |
Heb er wel eentje, maar ik zal ook niet alle wedstrijden gaan denk ik. Vorige passe-partout ook niet elke wedstrijd geweest en die kaartjes ben je zo kwijt.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:42 schreef DRD het volgende:
[..]
Geen passe-partout, vond de "aanbieding" niet de moeite waard met deze poule. Ga toch niet alle wedstrijden in het stadion bekijken en ben dan met losse kaarten goedkoper uit.
Albanië en Roemenië zijn nog erg ver weg. Bulgarije gaat het in ieder geval niet worden en Slovenië lijkt dan de enige overgebleven keus. Of oranje moet een leuke vriendschappelijke wedstrijd uit spelen. Griekenland zie ik wel zitten.
Maar kaarten verkopen mag toch helemaal niet?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:58 schreef spurs het volgende:
[..]
Heb er wel eentje, maar ik zal ook niet alle wedstrijden gaan denk ik. Vorige passe-partout ook niet elke wedstrijd geweest en die kaartjes ben je zo kwijt.![]()
Bulgarije komt voor mij ook financieel gezien ff te vroeg, wel jammer. Is een leuke stad Sofia! Maar ja kans op Slovenië is wel erg groot en de rest zie ik allemaal wel, is nog ver weg.
Zitten ook weinig creatieve spelers bij,vooral van Persie wordt een gemis,vond hem tegen Ierland sterk spelen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:34 schreef DRD het volgende:
[..]
Maar kaarten verkopen mag toch helemaal niet?![]()
is een Centraal Orange Army topic misschien een idee voor het plannen en praten over die andere wedstrijden? Is nog niet echt druk hier, maar dat komt hopelijk nog wel
De selectie voor deze wedstrijd is wel erg dun geworden.
Edwin van der Sar, Henk Timmer, Khalid Boulahrouz, geschorst, Joris Mathijsen, Giovanni van Bronckhorst geschorst, Tim de Cler, Urby Emanuelson ziek, John Heitinga, Kew Jaliens, Andre Ooijer, Theo Janssen, Nigel de Jong lies, Denny Landzaat , Stijn Schaars, Wesley Sneijder, bevalling, Rafael van der Vaart bovenbeen, Ryan Babel, Klaas-Jan Huntelaar, Dirk Kuyt, Martijn Meerdink, Robin van Persie knie, Jan Vennegoor of Hesselink.
Dan is nu Demy de Zeeuw erbij, maar dan nog kom ik tot 16fitte en inzetbare spelers. Belachelijk
Ik heb ook nooit gezegd dat ik ze verkoopquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:34 schreef DRD het volgende:
[..]
Maar kaarten verkopen mag toch helemaal niet?![]()
quote:Luxemburg eerste horde van Oranje op weg naar EK 2008
WALS NAAR WENEN
LUXEMBURG, zaterdag
IN een landje dat slechts een spat is op de globe, maar zich desondanks een groothertogdom mag noemen en waar Nederlanders hoofdzakelijk komen om te tanken en zwart geld weg te sluizen, begint voor Oranje de wals naar Wenen. Of het een sierlijke ouverture zal zijn, moet ernstig worden betwijfeld. Alvorens over 644 dagen de eindronde van het EK begint, dient de ploeg van Marco van Basten zich te ontdoen van elf goedwillende doch hulpbehoevende pseudo-profs. „Een tegenstander die niet wil voetballen, is altijd moeilijk te verslaan”, weet de bondscoach uit ervaring.
Luxemburg dus. Ooit mocht heel Nederland de dwerg dankbaar zijn. Na het verlies in Wit-Rusland, elf jaar geleden, leek Oranje uitgeschakeld voor het EK in Engeland. Op het vliegveld van Minsk zei iemand tegen de toenmalige bondscoach dat Luxemburg diezelfde avond Tsjechië met 1-0 had verslagen. Hiddink vond dat geen goede grap, maar slikte die verontwaardiging al snel in. Het was de wonderlijke werkelijkheid en Nederland zou zich via een beslissingswedstrijd tegen Ierland alsnog kwalificeren.
Met de megastunt tegen de Tsjechen hield het ook gelijk op, de hoop op een wedergeboorte ten spijt. Sinds die gedenkwaardige avond in 1995 verloor Luxemburg maar liefst 47 kwalificatieduels op rij. Zelfs Liechtenstein was in de aanloop naar het WK van afgelopen zomer twee keer ruimschoots te sterk: 0-4 en 0-3.
De man die destijds in WitRusland het doel van Oranje voor het eerst verdedigde, staat vanavond op het punt een magische grens te overschrijden. Met nog vijf speelminuten komt Edwin van Sar op tienduizend minuten in het Nederlands elftal; een team dat trouwens de voorbije dagen al licht sarcastisch Jong Oranje werd genoemd, aangevuld met enkele dispensatiespelers. Van der Sar (114) heeft in zijn eentje namelijk zeventien interlands minder gespeeld dan de tien veldspelers samen.
Door de afwezigheid van de WK-gangers Rafael van der Vaart, Wesley Sneijder, Ruud van Nistelrooy, Mark van Bommel, Arjen Robben, Khalid Boulahrouz en Giovanni van Bronckhorst moest Van Basten behoorlijk sleutelen en zo kan het gebeuren dat in het nietige Stade Josy Barthel – nog net iets luxer dan een amateurcomplex – drie debutanten van Dublin in de basis staan: Theo Janssen, Stijn Schaars en Klaas-Jan Huntelaar.
De vragen over de verjongingskuur zullen Van Basten inmiddels vervelen, maar kalm benadrukte hij dat het wat hem betreft toeval is. „Als een speler wegvalt, kijk je naar alternatieven. Op kwaliteit, niet op leeftijd. Toevallig komen wij volgens ons selectiebeleid iedere keer bij jonge spelers terecht. Het is zeker niet zo dat wij verjongen om te verjongen. Wij veranderen om te verbeteren.”
Een stelling die lang geleden in Engeland al werd teruggebracht tot het bekende adagium: als je goed genoeg bent, ben je ook oud genoeg. Van Basten: „Iemand kan op zijn 18e al heel ervaren zijn en een ander is het op zijn 32e nog niet. Jongens als Stijn Schaars en Demy de Zeeuw zijn jong en voetballen met hun verstand. Nou is vorm een ongrijpbaar begrip, maar je verstand verlies je niet als je het veld in moet.”
In Rijnsburg trainde Oranje al een keer met Jan Vennegoor of Hesselink als vierde aanvaller. Het lijkt een aantrekkelijke optie, maar Van Basten houdt deze variant ongetwijfeld achter de hand voor het geval Luxemburg te taai blijkt. Hij begint vermoedelijk waar Oranje ophield tegen Ierland, dus met drie aanvallers (Van Persie/Huntelaar/ Kuyt), drie middenvelders (Landzaat/Schaars/Janssen) en vier verdedigers (Heitinga/ Ooijer/Mathijsen/De Cler) en Van der Sar op doel. Dit is ook het systeem dat Van Basten voor ogen staat in de zwaardere kwalificatie-interlands. En het werkte tegen Ierland, dus waarom een andere koers varen?
Vennegoor of Hesselink zelf geloofde ook niet in een basisplaats. „Over mijn rol bestaan geen misverstanden. Ik kom er pas in als het niet goed gaat en iets geforceerd moet worden. Het beste zou dus zijn als ik nooit aan spelen toekom. De Nederlandse aard is verzorgd voetbal van achteruit en ik zie niet in waarom je zo niet tegen Luxemburg zou spelen. Starten met een stormram zoals jaren geleden is een beetje achterhaald.”
De nieuwe spits van Celtic kreeg bijval van de bondscoach. „Wij denken dat deze ploeg zo
rijp en volwassen is dat we zowel tegen makkelijke als moeilijke tegenstanders een goed resultaat kunnen behalen.”
quote:Luxemburg is ploeg in opbouw
Van onze speciale verslaggever
LUXEMBURG, zaterdag
De Luxemburgse bondscoach Guy Hellers (41) heeft geen gemakkelijke taak. Van alle 474.000 inwoners die het dwergstaatje telt, moet de ex-prof van het Belgische Standard Luik een representatief elftal in het veld zien te brengen. De meest ervaren speler en tevens aanvoerder, Jeff Strasser (31), verdient ook echt zijn geld met voetballen. Hij speelt in de Franse eerste divisie bij Racing Strasbourg en heeft al een lange profcarrière achter de rug bij onder meer FC Metz, FC Kaiserslautern en Borussia Mönchengladbach.
De ploeg van Hellers zit momenteel in een periode van transformatie en de coach dicht zijn elftal dan ook weinig kansen toe tegen het Nederlands elftal. „Zelfs tegen deze jonge Nederlandse ploeg zonder enkele van hun grote sterren acht ik de kans op een succesje minimaal.” Ook Hellers’ oudste speler, Sébastien Remy, ziet Luxemburg vanavond geen punten pakken: „Ik denk niet dat het een voordeel is dat er nu zoveel jonge spelers bij Nederland meedoen. Die zullen alleen maar extra gemotiveerd zijn en zich willen bewijzen.”
Bij Luxemburg zitten de ervaren spelers, onder wie de genaturaliseerde Fransman Remy, bijna aan het einde van hun carrière en de jeugdige talenten zijn eigenlijk nog niet rijp voor het grote werk. Zo zit het grootste talent van Luxemburg zelfs niet eens in de selectie voor de wedstrijd tegen Oranje. Miralem Pjanic (pas 16 jaar) speelt nu al bij FC Metz in het tweede elftal en wordt vergeleken met Robert Pires, ook toevallig begonnen bij dezelfde club.
Er is dus nog hoop. Echter niet voor de directe toekomst, want tussen de oudste en jongste lichting zit een grote groep spelers, waarvan er slechts twee in het tweede elftal van een profclub spelen, linksback Mario Mutsch (Aachen) en de eenzame spits Aurélien Joachim (Bochum). Voor de rest van zijn team moet Hellers een beroep doen op amateurs.
Zacht mag ook hoor..quote:Op zaterdag 2 september 2006 11:01 schreef Monco1976 het volgende:
Hoe hard gaat de Hunter scoren vanvond !
Alsof het uitmaakt.quote:Op zaterdag 2 september 2006 11:27 schreef koningdavid het volgende:
Waarom speelt Nederland in hemelsnaam met de punt-naar-achteren tegen Luxemburg?![]()
Tegen een defensief blok als Luxemburg zou ik met een nummer 10 gaan spelen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 11:37 schreef WeebI het volgende:
[..]
Alsof het uitmaakt.
Zelfs de centrale verdedigers gaan scoringskansen krijgen.
Oranje uit = Talpa. Onthoud dat maar vastquote:Op zaterdag 2 september 2006 12:48 schreef Kolkus het volgende:
Hoe laat en voor welke zender?!
quote:'Janssen debuteert in Oranje-basis'
Theo Janssen kan naar alle waarschijnlijkheid zaterdagavond, wanneer het Nederlands elftal haar eerste EK-kwalificatieduel tegen Luxemburg zal spelen, zijn opwachting maken in de basiself van Oranje.
Net als Janssen, kregen ook Denny Landzaat en Stijn Schaars een hesje op de afsluitende training, wat wellicht betekent dat er een zeer onervaren middenveld van start gaat.
Van der Sar start logischerwijs in het doel en ziet Ooijer en Mathijsen voor zich als het centrale verdedigingsduo. Heitinga fungeert als rechtsback, terwijl Tim de Cler zijn opwachting maakt op de linkerkant. De aanval wordt waarschijnlijk gevormd door Robin van Persie, Klaas-Jan Huntelaar en Dirk Kuijt.
De opstelling is nog niet definitief, omdat bondscoach Marco van Basten nog twijfelt over het inzetten van drie of vier middenvelders of aanvallers.
De afgang van van Basten komt nog wel in een van de vele uitwedstrijden in Oost-Europa.quote:Op zaterdag 2 september 2006 15:36 schreef Skwish het volgende:
Ik hoop dat Nederland niet verder komt dan 0-0. dan kan Van Basten eindelijk inzien dat hij met zijn selectiebeleid verkeerd bezig is... maarja dat zal wel niet, 3 of 4-0 kan het volk weer tevreden zijn![]()
quote:Op zaterdag 2 september 2006 15:36 schreef Skwish het volgende:
Ik hoop dat Nederland niet verder komt dan 0-0. dan kan Van Basten eindelijk inzien dat hij met zijn selectiebeleid verkeerd bezig is... maarja dat zal wel niet, 3 of 4-0 kan het volk weer tevreden zijn![]()
ik kan me een 9-0 herinnerenquote:Op zaterdag 2 september 2006 16:15 schreef Saekerhett het volgende:
Grootste uitslag van Nederland ooit was toch 8-0 op Malta? Als ze even hun best doen vanavond en KJ pakt zijn goals weer mee en het loopt allemaal lekker, dan zie ik wel een 0-10
Je hebt gelijk:quote:
malloot.quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:45 schreef Badabingea het volgende:
't zal wel 0-1 worden ofzo.
T kan maar zo, als je die eerste goal er niet in krijgt...quote:
dan kan je ook zomaar 2-0 verliezen ja... dat hebben we met AJAX gezien.quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:59 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
T kan maar zo, als je die eerste goal er niet in krijgt...
Ik ga er niet vanuit dat die stucadoors en dakdekkers een bal mogen aannemen over de middellijnquote:Op zaterdag 2 september 2006 19:01 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
dan kan je ook zomaar 2-0 verliezen ja... dat hebben we met AJAX gezien.![]()
![]()
Ze hebben wel Strasser hoor!quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:02 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik ga er niet vanuit dat die stucadoors en dakdekkers een bal mogen aannemen over de middellijn
De livestream van Talpa doet het volgens mij gewoon nog hoor.quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:40 schreef WinIT het volgende:
Uhm ja hallo! heeft iemand een linkje of zow waar ik de wedstrijd op internet kan kijken ivm het ontbreken van Talpa hiero. ik kon namelijk altijd op www.talpa.tv gewoon live kijken, vanaf 18.00 uur kon dat. dat kan nou niet meer, maar misschien dat je pas een paar minuten voor de wedstrijd daar op kunt klikken?? weet iemand een antwoord op deze beide vragen??
Leroy
Waar ken ik die knakker toch ook van?quote:
Ja het weer wordt gespnsord door Niveaquote:
Jij probeert posts te krijgenquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:27 schreef skiczukie het volgende:
Ik mis een Antiliaan in de basis, oprotten met die nepneger van een Landzaat.
Ik probeer het niet, ik heb ze al.quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij probeert posts te krijgen?
Wedstrijd is te zien op https://www.bluesq.comquote:Op zaterdag 2 september 2006 19:40 schreef WinIT het volgende:
Uhm ja hallo! heeft iemand een linkje of zow waar ik de wedstrijd op internet kan kijken ivm het ontbreken van Talpa hiero. ik kon namelijk altijd op www.talpa.tv gewoon live kijken, vanaf 18.00 uur kon dat. dat kan nou niet meer, maar misschien dat je pas een paar minuten voor de wedstrijd daar op kunt klikken?? weet iemand een antwoord op deze beide vragen??
Daar ben ik het mee eens... hoewel deze commentator nou ook weer niet het neusje van de spreekwoordelijke zalm isquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:24 schreef skiczukie het volgende:
Ik ben blij dat ik me niet hoef te ergeren aan Jeroen Grueter.![]()
erg he?quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:29 schreef skiczukie het volgende:
Wat slecht dat ze het WK-nummer draaien nu. Dat Love Generation.
Let op, zal je net zien dat hij geblesseerd raakt en Ajax zijn ''top'' spits moet missen dit seizoen door een debiele interland tegen luxemburg.quote:
Mooi toch zo'n antie heldquote:
NOS?quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:32 schreef pingu_ het volgende:
Richten ze op een tv scherm ofzo? Wazig beeld iig.
NOS.
we missen wel meer, Davids, V.Bommel, Gio, Makaay, Boulahrouz om maar es een paar te noemen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:37 schreef BigFire het volgende:
we missen Rafael
quote:
en een echte coach natuurlijkquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:40 schreef venomsnake het volgende:
[..]
we missen wel meer, Davids, V.Bommel, Gio, Makaay, Boulahrouz om maar es een paar te noemen.![]()
das waarquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:40 schreef venomsnake het volgende:
[..]
we missen wel meer, Davids, V.Bommel, Gio, Makaay, Boulahrouz om maar es een paar te noemen.![]()
Waarschijnlijk betaalt in obligaties idd.quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:39 schreef BigFire het volgende:
feyenoord heeft de rest van het geld besteedt om Huntelaar te laten blesseren?
quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:39 schreef Paran0id het volgende:
Heitinga
3x in de buurt vd bal geweest
1. Bijna eigen doelpunt
2. Kloten bij de cornervlag met balverlies
3. Overtreding op een amateur
En idd, het kijkt niet lekker door dat beeld.quote:
dat vooral ja!quote:
nee, op het reuzenradquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:43 schreef Danny_Ramone het volgende:
Gaat Perversie in 1x op het doel rammen ?
Niemand heeft genoeg credits om zo'n KUT bal te schietenquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:44 schreef TheGeneral het volgende:
Ach van Persie heeft genoeg credits om dit te mogen doen.
van Persie wel.quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:45 schreef denthemen het volgende:
[..]
Niemand heeft genoeg credits om zo'n KUT bal te schieten
zie je op de BBC ook vaak. geen probleem.quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:47 schreef Kluupkluup het volgende:
En waarom heeft mijn tv zowel zwarte balken aan de onder/bovenkant als de beide zijkanten?!
Hoezo doomscenarioquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:31 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Let op, zal je net zien dat hij geblesseerd raakt en Ajax zijn ''top'' spits moet missen dit seizoen door een debiele interland tegen luxemburg.![]()
Beste speler van het NL elftal op het WK en de laatste paar oefenwedstrijden. (ook vlak voor het WK)quote:
Je ken ook overdrijvenquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:49 schreef Danny_Ramone het volgende:
Tis net of je naar fc knudde 3 - fc bal op het dak 8 zit te kijken.........
maar ja met zo'n slechte keeper in het doel van luxemburg kan zelfs feyenoord nog scoren!
Niks mis met de keeper hoorquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:49 schreef Danny_Ramone het volgende:
Tis net of je naar fc knudde 3 - fc bal op het dak 8 zit te kijken.........
maar ja met zo'n slechte keeper in het doel van luxemburg kan zelfs feyenoord nog scoren!
Advocaat heeft weliswaar een opmerkelijke wisselbeleid maar Van Basten heeft een nog baggere selectiebeleid.quote:
Als ie z'n mannetje maar niet laat lopen vandaagquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:51 schreef LuukBes het volgende:
Janssen en z'n lange ballen& steekballen.![]()
Het trieste is dat het nog waar is ook.quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:51 schreef Asskicker14 het volgende:
JAMMMMMMMER, Luxemburg had het zo verdiend.
Die zouden wel winnen ja, van Luxembourg.quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ja, allemaal lekker hopen dat Nederland verliest
Mongolen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |