Nee hoorquote:Op zondag 2 juli 2006 01:30 schreef arnout109 het volgende:
het was toch in oostenrijk?
2 keer verlorenquote:Op zondag 2 juli 2006 06:41 schreef Paul_NL het volgende:
Ja en zonder puntverlies, maar Bassie heeft zowiezo pas 3 keer gelijkgespeeld en een keer verloren in officiele interlands
Over Luxemburg geen kwaad woord he, aan hun hebben we te danken dat Nederland mocht meespelen in Engeland op het EK van '96.quote:
Ja, en dat is nota bene de professionele wielrenner Kim Kirchenquote:Op zondag 2 juli 2006 12:50 schreef EnGCatjuh het volgende:
Luxemburg had toch maar 1 officiële prof?
Relaxed, dan komt zelfs Purrel in Oranje door schorsingen...quote:
Goh, kom je ook redelijk snel achterquote:Op zondag 2 juli 2006 13:30 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Tegenwoordig is Europa meer oostblok dan wat anders
Er komen er steeds meer bij! Kunnen we niet nog een paar landen uit de Atlantische Oceaan optrekken.quote:
Kunnen de Kanaaleilanden of Gibraltar geen team insturen?quote:Op zondag 2 juli 2006 14:12 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Er komen er steeds meer bij! Kunnen we niet nog een paar landen uit de Atlantische Oceaan optrekken.![]()
sorry?quote:Op zondag 2 juli 2006 16:04 schreef DutchGooner het volgende:
Verkapte "iklaatwetendatiknaarlandsdowneroadga" post
hij-laat-weten-dat-hij-naar-lansdowne-road-gaat-postquote:
Valt wel mee.quote:Op zondag 2 juli 2006 16:04 schreef Erwtensoep het volgende:
Luxemburg uit, altijd lastig.
Oh ik dacht land down under maar dan helemaal verkeerd gespeldquote:Op zondag 2 juli 2006 16:33 schreef WeebI het volgende:
[..]
hij-laat-weten-dat-hij-naar-lansdowne-road-gaat-post
Onee, geen Boula!!!quote:Op maandag 3 juli 2006 10:04 schreef Dylan Dog het volgende:
We missen dus Van Bronckhorst en Boulahrouz tegen Luxemburg.
Hmmmm, lastig.
Ik gok 0-1.
Worden enkel de gele kaarten kwijtgescholden? En blijven de dubbel geel, dus rode, kaarten niet kwijtgescholden?quote:Op maandag 3 juli 2006 10:04 schreef Dylan Dog het volgende:
We missen dus Van Bronckhorst en Boulahrouz tegen Luxemburg.
Hmmmm, lastig.
Ik gok 0-1.
Ik zie die laatste 3 nog niet in het grote Oranje komen eerlijk gezegd. Maar we zullen zien.quote:Op maandag 3 juli 2006 17:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zonder vd Sar, Van Nistelrooij, Van Bommel en Ooijer.
Met Emanuelson, Huntelaar, Schaars en Hofs/De Zeeuw.
2 Hele profs dus!quote:Op maandag 3 juli 2006 17:18 schreef pekel het volgende:
Jeff Strasser van Borussia Mönchengladbach en Aurélien Joachim van VFL Bochum zijn de 2 betere spelers van Luxemburg. Oppassen geblazen dus.
Waarom zonder die spelers?quote:Op maandag 3 juli 2006 17:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zonder vd Sar, Van Nistelrooij, Van Bommel en Ooijer.
Met Emanuelson, Huntelaar, Schaars en Hofs/De Zeeuw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |