Goh, kom je ook redelijk snel achterquote:Op zondag 2 juli 2006 13:30 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Tegenwoordig is Europa meer oostblok dan wat anders
Er komen er steeds meer bij! Kunnen we niet nog een paar landen uit de Atlantische Oceaan optrekken.quote:
Kunnen de Kanaaleilanden of Gibraltar geen team insturen?quote:Op zondag 2 juli 2006 14:12 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Er komen er steeds meer bij! Kunnen we niet nog een paar landen uit de Atlantische Oceaan optrekken.![]()
sorry?quote:Op zondag 2 juli 2006 16:04 schreef DutchGooner het volgende:
Verkapte "iklaatwetendatiknaarlandsdowneroadga" post
hij-laat-weten-dat-hij-naar-lansdowne-road-gaat-postquote:
Valt wel mee.quote:Op zondag 2 juli 2006 16:04 schreef Erwtensoep het volgende:
Luxemburg uit, altijd lastig.
Oh ik dacht land down under maar dan helemaal verkeerd gespeldquote:Op zondag 2 juli 2006 16:33 schreef WeebI het volgende:
[..]
hij-laat-weten-dat-hij-naar-lansdowne-road-gaat-post
Onee, geen Boula!!!quote:Op maandag 3 juli 2006 10:04 schreef Dylan Dog het volgende:
We missen dus Van Bronckhorst en Boulahrouz tegen Luxemburg.
Hmmmm, lastig.
Ik gok 0-1.
Worden enkel de gele kaarten kwijtgescholden? En blijven de dubbel geel, dus rode, kaarten niet kwijtgescholden?quote:Op maandag 3 juli 2006 10:04 schreef Dylan Dog het volgende:
We missen dus Van Bronckhorst en Boulahrouz tegen Luxemburg.
Hmmmm, lastig.
Ik gok 0-1.
Ik zie die laatste 3 nog niet in het grote Oranje komen eerlijk gezegd. Maar we zullen zien.quote:Op maandag 3 juli 2006 17:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zonder vd Sar, Van Nistelrooij, Van Bommel en Ooijer.
Met Emanuelson, Huntelaar, Schaars en Hofs/De Zeeuw.
2 Hele profs dus!quote:Op maandag 3 juli 2006 17:18 schreef pekel het volgende:
Jeff Strasser van Borussia Mönchengladbach en Aurélien Joachim van VFL Bochum zijn de 2 betere spelers van Luxemburg. Oppassen geblazen dus.
Waarom zonder die spelers?quote:Op maandag 3 juli 2006 17:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zonder vd Sar, Van Nistelrooij, Van Bommel en Ooijer.
Met Emanuelson, Huntelaar, Schaars en Hofs/De Zeeuw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |