abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41191697
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 23:05 schreef spurs het volgende:
Helaas uitgeloot voor de kaarten voor Luxemburg - Nederland.
Hier ook, 3 keer zelfs uitgeloot, maar inmiddels toch via-via-via-via wat kunnen regelen. Veel te duur, maar toch.

Wordt denk ik de enige uitwedstrijd, heel misschien Slovenië, maar de rest lijkt niet te betalen.
pi_41193339
Heb ook geen kaarten kunnen bemachtigen, helaas.
pi_41193616
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 06:31 schreef BramKVO het volgende:
0-0
We zijn geen Belgie.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 26 augustus 2006 @ 16:24:53 #79
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_41197675
0-6 5maal kjh
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 16:26:37 #80
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_41197707
Reguliere 0-4-zege. Wederom 2x KJH.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_41219231
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 11:43 schreef DRD het volgende:

[..]

Hier ook, 3 keer zelfs uitgeloot, maar inmiddels toch via-via-via-via wat kunnen regelen. Veel te duur, maar toch.

Wordt denk ik de enige uitwedstrijd, heel misschien Slovenië, maar de rest lijkt niet te betalen.
Daar had ik dus geen zin in, was niet van plan om veel te veel te betalen voor Luxemburg uit.

Zoals het er nu naar uitziet ga ik ook naar Slovenië en Albanië of Roemenië zou ook nog weleens kunnen, maar dat is nog veel te ver weg.

Heb je een passe-partout en voor welk vak?
volgende wedstrijden:
pi_41219587
Wrom op een zaterdag
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_41223871
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 12:29 schreef StarGazer het volgende:
Wrom op een zaterdag
Waarom niet? Worden meerdere wedstrijden op zaterdag gespeeld, vorige kwalificaties was dit ook het geval
volgende wedstrijden:
pi_41241520
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 12:15 schreef spurs het volgende:

[..]

Daar had ik dus geen zin in, was niet van plan om veel te veel te betalen voor Luxemburg uit.

Zoals het er nu naar uitziet ga ik ook naar Slovenië en Albanië of Roemenië zou ook nog weleens kunnen, maar dat is nog veel te ver weg.

Heb je een passe-partout en voor welk vak?
Geen passe-partout, vond de "aanbieding" niet de moeite waard met deze poule. Ga toch niet alle wedstrijden in het stadion bekijken en ben dan met losse kaarten goedkoper uit.

Albanië en Roemenië zijn nog erg ver weg. Bulgarije gaat het in ieder geval niet worden en Slovenië lijkt dan de enige overgebleven keus. Of oranje moet een leuke vriendschappelijke wedstrijd uit spelen. Griekenland zie ik wel zitten.

En is 100% op de echte prijs van het kaartje zo duur? Op het WK zijn toch wel gekkere percentages betaald (niet door mij).

On-topic voorspelling: 0-4.
pi_41298204
Dit zou mijn opstelling zijn voor Luxemburg:

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
                              Van der Sar

Ooijer                 Mathijsen    
De Jong                                                        De Cler

Landzaat                                 Schaars

Van Persie

Kuyt                        Huntelaar                          Babel

- Achterin een solide defensie, goed genoeg tegen Luxemburg i.i.g. Mathijsen kan het grotendeels wel in zijn eentje af zodat Ooijer als een soort verdedigende middenvelder kan fungeren.
- De Jong en De Cler zijn twee aanvallende backs met een actie. Dat is nodig want ze zullen allebei geen directe tegenstander hebben verwacht ik
- Landzaat en Schaars zijn gewoon pure middenvelders die zowel verdedigend als aanvallend hun mannetje staan. Dat laatste is vooral belangrijk tegen Luxemburg.
- Van Persie een linie naar achter gehaald, aangezien hij de enige 'nummer 10' is in de selectie. Dat lijkt mij nodig tegen Luxemburg, de punt-naar-achteren lijkt mij wat overbodig.
- Kuyt, Huntelaar en Babel zijn de beste opties die we hebben voor de aanval momenteel. Ze kunnen allemaal in de spitspositie spelen dus ik verwacht veel positiewisselingen om die amateurs een beetje in de war te brengen. Babel en Kuyt kunnen naar binnen trekken om zo ruimte te maken voor De Cler en De Jong.
Babel is hard nodig omdat hij samen met Van Persie zo ongeveer de enige is die echt een actie in huis heeft en zijn man uit kan spelen.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_41307202
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 23:42 schreef DRD het volgende:

[..]

Geen passe-partout, vond de "aanbieding" niet de moeite waard met deze poule. Ga toch niet alle wedstrijden in het stadion bekijken en ben dan met losse kaarten goedkoper uit.

Albanië en Roemenië zijn nog erg ver weg. Bulgarije gaat het in ieder geval niet worden en Slovenië lijkt dan de enige overgebleven keus. Of oranje moet een leuke vriendschappelijke wedstrijd uit spelen. Griekenland zie ik wel zitten.
Heb er wel eentje, maar ik zal ook niet alle wedstrijden gaan denk ik. Vorige passe-partout ook niet elke wedstrijd geweest en die kaartjes ben je zo kwijt.

Bulgarije komt voor mij ook financieel gezien ff te vroeg, wel jammer. Is een leuke stad Sofia! Maar ja kans op Slovenië is wel erg groot en de rest zie ik allemaal wel, is nog ver weg.
volgende wedstrijden:
pi_41311571
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 21:58 schreef spurs het volgende:

[..]

Heb er wel eentje, maar ik zal ook niet alle wedstrijden gaan denk ik. Vorige passe-partout ook niet elke wedstrijd geweest en die kaartjes ben je zo kwijt.

Bulgarije komt voor mij ook financieel gezien ff te vroeg, wel jammer. Is een leuke stad Sofia! Maar ja kans op Slovenië is wel erg groot en de rest zie ik allemaal wel, is nog ver weg.
Maar kaarten verkopen mag toch helemaal niet?

is een Centraal Orange Army topic misschien een idee voor het plannen en praten over die andere wedstrijden? Is nog niet echt druk hier, maar dat komt hopelijk nog wel

De selectie voor deze wedstrijd is wel erg dun geworden.

Edwin van der Sar, Henk Timmer, Khalid Boulahrouz, geschorst, Joris Mathijsen, Giovanni van Bronckhorst geschorst, Tim de Cler, Urby Emanuelson ziek, John Heitinga, Kew Jaliens, Andre Ooijer, Theo Janssen, Nigel de Jong lies, Denny Landzaat , Stijn Schaars, Wesley Sneijder, bevalling, Rafael van der Vaart bovenbeen, Ryan Babel, Klaas-Jan Huntelaar, Dirk Kuyt, Martijn Meerdink, Robin van Persie knie, Jan Vennegoor of Hesselink.

Dan is nu Demy de Zeeuw erbij, maar dan nog kom ik tot 16fitte en inzetbare spelers. Belachelijk
pi_41311631
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 23:34 schreef DRD het volgende:

[..]

is een Centraal Orange Army topic misschien een idee voor het plannen en praten over die andere wedstrijden? Is nog niet echt druk hier, maar dat komt hopelijk nog wel

De selectie voor deze wedstrijd is wel erg dun geworden.

Edwin van der Sar, Henk Timmer, Khalid Boulahrouz, geschorst, Joris Mathijsen, Giovanni van Bronckhorst geschorst, Tim de Cler, Urby Emanuelson ziek, John Heitinga, Kew Jaliens, Andre Ooijer, Theo Janssen, Nigel de Jong lies, Denny Landzaat , Stijn Schaars, Wesley Sneijder, bevalling, Rafael van der Vaart bovenbeen, Ryan Babel, Klaas-Jan Huntelaar, Dirk Kuyt, Martijn Meerdink, Robin van Persie knie, Jan Vennegoor of Hesselink.

Dan is nu Demy de Zeeuw erbij, maar dan nog kom ik tot 16fitte en inzetbare spelers. Belachelijk
Zitten ook weinig creatieve spelers bij,vooral van Persie wordt een gemis,vond hem tegen Ierland sterk spelen.
pi_41317197
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 23:34 schreef DRD het volgende:

[..]

Ik heb ook nooit gezegd dat ik ze verkoop
volgende wedstrijden:
pi_41331973
Overigens is de vedette van Luxemburg onlangs overgestapt van Borussia Mönchengladbach naar RC Strasbourg. Jeff Strasser dus.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_41416599
quote:
Luxemburg eerste horde van Oranje op weg naar EK 2008

WALS NAAR WENEN

LUXEMBURG, zaterdag
IN een landje dat slechts een spat is op de globe, maar zich desondanks een groothertogdom mag noemen en waar Nederlanders hoofdzakelijk komen om te tanken en zwart geld weg te sluizen, begint voor Oranje de wals naar Wenen. Of het een sierlijke ouverture zal zijn, moet ernstig worden betwijfeld. Alvorens over 644 dagen de eindronde van het EK begint, dient de ploeg van Marco van Basten zich te ontdoen van elf goedwillende doch hulpbehoevende pseudo-profs. „Een tegenstander die niet wil voetballen, is altijd moeilijk te verslaan”, weet de bondscoach uit ervaring.

Luxemburg dus. Ooit mocht heel Nederland de dwerg dankbaar zijn. Na het verlies in Wit-Rusland, elf jaar geleden, leek Oranje uitgeschakeld voor het EK in Engeland. Op het vliegveld van Minsk zei iemand tegen de toenmalige bondscoach dat Luxemburg diezelfde avond Tsjechië met 1-0 had verslagen. Hiddink vond dat geen goede grap, maar slikte die verontwaardiging al snel in. Het was de wonderlijke werkelijkheid en Nederland zou zich via een beslissingswedstrijd tegen Ierland alsnog kwalificeren.

Met de megastunt tegen de Tsjechen hield het ook gelijk op, de hoop op een wedergeboorte ten spijt. Sinds die gedenkwaardige avond in 1995 verloor Luxemburg maar liefst 47 kwalificatieduels op rij. Zelfs Liechtenstein was in de aanloop naar het WK van afgelopen zomer twee keer ruimschoots te sterk: 0-4 en 0-3.

De man die destijds in WitRusland het doel van Oranje voor het eerst verdedigde, staat vanavond op het punt een magische grens te overschrijden. Met nog vijf speelminuten komt Edwin van Sar op tienduizend minuten in het Nederlands elftal; een team dat trouwens de voorbije dagen al licht sarcastisch Jong Oranje werd genoemd, aangevuld met enkele dispensatiespelers. Van der Sar (114) heeft in zijn eentje namelijk zeventien interlands minder gespeeld dan de tien veldspelers samen.

Door de afwezigheid van de WK-gangers Rafael van der Vaart, Wesley Sneijder, Ruud van Nistelrooy, Mark van Bommel, Arjen Robben, Khalid Boulahrouz en Giovanni van Bronckhorst moest Van Basten behoorlijk sleutelen en zo kan het gebeuren dat in het nietige Stade Josy Barthel – nog net iets luxer dan een amateurcomplex – drie debutanten van Dublin in de basis staan: Theo Janssen, Stijn Schaars en Klaas-Jan Huntelaar.

De vragen over de verjongingskuur zullen Van Basten inmiddels vervelen, maar kalm benadrukte hij dat het wat hem betreft toeval is. „Als een speler wegvalt, kijk je naar alternatieven. Op kwaliteit, niet op leeftijd. Toevallig komen wij volgens ons selectiebeleid iedere keer bij jonge spelers terecht. Het is zeker niet zo dat wij verjongen om te verjongen. Wij veranderen om te verbeteren.”

Een stelling die lang geleden in Engeland al werd teruggebracht tot het bekende adagium: als je goed genoeg bent, ben je ook oud genoeg. Van Basten: „Iemand kan op zijn 18e al heel ervaren zijn en een ander is het op zijn 32e nog niet. Jongens als Stijn Schaars en Demy de Zeeuw zijn jong en voetballen met hun verstand. Nou is vorm een ongrijpbaar begrip, maar je verstand verlies je niet als je het veld in moet.”

In Rijnsburg trainde Oranje al een keer met Jan Vennegoor of Hesselink als vierde aanvaller. Het lijkt een aantrekkelijke optie, maar Van Basten houdt deze variant ongetwijfeld achter de hand voor het geval Luxemburg te taai blijkt. Hij begint vermoedelijk waar Oranje ophield tegen Ierland, dus met drie aanvallers (Van Persie/Huntelaar/ Kuyt), drie middenvelders (Landzaat/Schaars/Janssen) en vier verdedigers (Heitinga/ Ooijer/Mathijsen/De Cler) en Van der Sar op doel. Dit is ook het systeem dat Van Basten voor ogen staat in de zwaardere kwalificatie-interlands. En het werkte tegen Ierland, dus waarom een andere koers varen?

Vennegoor of Hesselink zelf geloofde ook niet in een basisplaats. „Over mijn rol bestaan geen misverstanden. Ik kom er pas in als het niet goed gaat en iets geforceerd moet worden. Het beste zou dus zijn als ik nooit aan spelen toekom. De Nederlandse aard is verzorgd voetbal van achteruit en ik zie niet in waarom je zo niet tegen Luxemburg zou spelen. Starten met een stormram zoals jaren geleden is een beetje achterhaald.”

De nieuwe spits van Celtic kreeg bijval van de bondscoach. „Wij denken dat deze ploeg zo
rijp en volwassen is dat we zowel tegen makkelijke als moeilijke tegenstanders een goed resultaat kunnen behalen.”

quote:
Luxemburg is ploeg in opbouw

Van onze speciale verslaggever

LUXEMBURG, zaterdag
De Luxemburgse bondscoach Guy Hellers (41) heeft geen gemakkelijke taak. Van alle 474.000 inwoners die het dwergstaatje telt, moet de ex-prof van het Belgische Standard Luik een representatief elftal in het veld zien te brengen. De meest ervaren speler en tevens aanvoerder, Jeff Strasser (31), verdient ook echt zijn geld met voetballen. Hij speelt in de Franse eerste divisie bij Racing Strasbourg en heeft al een lange profcarrière achter de rug bij onder meer FC Metz, FC Kaiserslautern en Borussia Mönchengladbach.

De ploeg van Hellers zit momenteel in een periode van transformatie en de coach dicht zijn elftal dan ook weinig kansen toe tegen het Nederlands elftal. „Zelfs tegen deze jonge Nederlandse ploeg zonder enkele van hun grote sterren acht ik de kans op een succesje minimaal.” Ook Hellers’ oudste speler, Sébastien Remy, ziet Luxemburg vanavond geen punten pakken: „Ik denk niet dat het een voordeel is dat er nu zoveel jonge spelers bij Nederland meedoen. Die zullen alleen maar extra gemotiveerd zijn en zich willen bewijzen.”

Bij Luxemburg zitten de ervaren spelers, onder wie de genaturaliseerde Fransman Remy, bijna aan het einde van hun carrière en de jeugdige talenten zijn eigenlijk nog niet rijp voor het grote werk. Zo zit het grootste talent van Luxemburg zelfs niet eens in de selectie voor de wedstrijd tegen Oranje. Miralem Pjanic (pas 16 jaar) speelt nu al bij FC Metz in het tweede elftal en wordt vergeleken met Robert Pires, ook toevallig begonnen bij dezelfde club.

Er is dus nog hoop. Echter niet voor de directe toekomst, want tussen de oudste en jongste lichting zit een grote groep spelers, waarvan er slechts twee in het tweede elftal van een profclub spelen, linksback Mario Mutsch (Aachen) en de eenzame spits Aurélien Joachim (Bochum). Voor de rest van zijn team moet Hellers een beroep doen op amateurs.

pi_41417171
Ik stem in voor de 4 aanvallers!
pi_41418298
Hoe hard gaat de Hunter scoren vanvond !
pi_41418377
Ik hoop dat de Hunter gaat scoren!
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_41418383
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 11:01 schreef Monco1976 het volgende:
Hoe hard gaat de Hunter scoren vanvond !
Zacht mag ook hoor..
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_41418753
Waarom speelt Nederland in hemelsnaam met de punt-naar-achteren tegen Luxemburg?
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_41418967
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 11:27 schreef koningdavid het volgende:
Waarom speelt Nederland in hemelsnaam met de punt-naar-achteren tegen Luxemburg?
Alsof het uitmaakt.

Zelfs de centrale verdedigers gaan scoringskansen krijgen.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_41419017
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 11:37 schreef WeebI het volgende:

[..]

Alsof het uitmaakt.

Zelfs de centrale verdedigers gaan scoringskansen krijgen.
Tegen een defensief blok als Luxemburg zou ik met een nummer 10 gaan spelen.
pi_41419453
0-6
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')