Jij probeert posts te krijgenquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:27 schreef skiczukie het volgende:
Ik mis een Antiliaan in de basis, oprotten met die nepneger van een Landzaat.
Ik probeer het niet, ik heb ze al.quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij probeert posts te krijgen?
Wedstrijd is te zien op https://www.bluesq.comquote:Op zaterdag 2 september 2006 19:40 schreef WinIT het volgende:
Uhm ja hallo! heeft iemand een linkje of zow waar ik de wedstrijd op internet kan kijken ivm het ontbreken van Talpa hiero. ik kon namelijk altijd op www.talpa.tv gewoon live kijken, vanaf 18.00 uur kon dat. dat kan nou niet meer, maar misschien dat je pas een paar minuten voor de wedstrijd daar op kunt klikken?? weet iemand een antwoord op deze beide vragen??
Daar ben ik het mee eens... hoewel deze commentator nou ook weer niet het neusje van de spreekwoordelijke zalm isquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:24 schreef skiczukie het volgende:
Ik ben blij dat ik me niet hoef te ergeren aan Jeroen Grueter.![]()
erg he?quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:29 schreef skiczukie het volgende:
Wat slecht dat ze het WK-nummer draaien nu. Dat Love Generation.
Let op, zal je net zien dat hij geblesseerd raakt en Ajax zijn ''top'' spits moet missen dit seizoen door een debiele interland tegen luxemburg.quote:
Mooi toch zo'n antie heldquote:
NOS?quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:32 schreef pingu_ het volgende:
Richten ze op een tv scherm ofzo? Wazig beeld iig.
NOS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |