abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39503016
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 12:24 schreef Chewie het volgende:
Ben ik nu op Fok! de elite?
Mwah. Onderknuppelelite .
quote:
Morgen krijg ik te horen hoeveel mijn werkgever ervoor over heeft om van mij af te komen
Verwacht je er wat van? Ik kreeg geloof ik een half jaarsalaris mee.
Waarom willen ze je weg, wil jij dat, heb je wat nieuws?

Nee hoor, niks nieuwsgierig van aard
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_39503325
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 12:32 schreef sigme het volgende:

Verwacht je er wat van? Ik kreeg geloof ik een half jaarsalaris mee.
Waarom willen ze je weg, wil jij dat, heb je wat nieuws?

Nee hoor, niks nieuwsgierig van aard
Onze afdeling wordt eind van het jaar opgeheven, moedermaatschappij gaat deze taken overnemen, dan zou ik een jaarsalaris + vakantiegeld en bonus meekrijgen. Dat wordt uiteraard ook nu mijn inzet. Gaan ze daar niet mee akkoord dan dreig ik met de ziektewet wat gezien mijn (persoonlijke) problemen geen probleem kan zijn volgens huisarts. Arboarts stuurde overigens aan op beeindiging dienstverband en vond ziektewet niet nodig maar die zit er dan ook voor het bedrijf. Vandaar dat met mij de onderhandelingen eerder beginnen.

Voor mezelf is het belangrijkste dat ik zo snel mogelijk weg ben uit Rotterdam waar ik dus absoluut niet kan aarden. Gelukkig heb ik al een paar dingen lopen en kan ik in september waarschijnlijk weer beginnen met werken in het noorden.
pi_39503398
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 12:41 schreef Chewie het volgende:

[..]

Onze afdeling wordt eind van het jaar opgeheven, moedermaatschappij gaat deze taken overnemen, dan zou ik een jaarsalaris + vakantiegeld en bonus meekrijgen. Dat wordt uiteraard ook nu mijn inzet. Gaan ze daar niet mee akkoord dan dreig ik met de ziektewet wat gezien mijn (persoonlijke) problemen geen probleem kan zijn volgens huisarts. Arboarts stuurde overigens aan op beeindiging dienstverband en vond ziektewet niet nodig maar die zit er dan ook voor het bedrijf. Vandaar dat met mij de onderhandelingen eerder beginnen.

Voor mezelf is het belangrijkste dat ik zo snel mogelijk weg ben uit Rotterdam waar ik dus absoluut niet kan aarden. Gelukkig heb ik al een paar dingen lopen en kan ik in september waarschijnlijk weer beginnen met werken in het noorden.
Succes .

En alvast welkom terug natuurlijk .
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 4 juli 2006 @ 12:49:53 #255
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_39503532
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 12:41 schreef Chewie het volgende:
Hoelang werkte je daar ?
pi_39504281
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 12:23 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Moslims vormen geen enkele elite in de landen waar ze geen meerderheid vormen. Dat is juist een deel van het probleem.
In Amerika wel, min of meer.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_39504362
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 12:49 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Hoelang werkte je daar ?
5 jaar nu, volgens sociaal plan bij ons houd dat in half jaar doorbetaald (maar omdat ze van je afwillen betalen ze dat in 1 keer) + elke jaar 1 maand + bonus en vakantiegeld.
pi_39504404
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 12:44 schreef sigme het volgende:

[..]

Succes .
Dank je
quote:
En alvast welkom terug natuurlijk .
Zit nu al tijdelijk bij mijn ouders.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 13:22:11 #260
89730 Drugshond
pi_39504476
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 13:18 schreef Chewie het volgende:

[..]

5 jaar nu, volgens sociaal plan bij ons houd dat in half jaar doorbetaald (maar omdat ze van je afwillen betalen ze dat in 1 keer) + elke jaar 1 maand + bonus en vakantiegeld.
Erg luxe regeling, dat is facto 2.x volgens de kartonrechtersformule. Terwijl er nog niet eens sprake is van een schuldvraag die bij de werkgever ligt.
pi_39504575
pi_39504912
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 13:18 schreef Chewie het volgende:

[..]

Zoiets had ik ook, behalve dat het afkopen van die doorbetaalde periode alleen op mijn verzoek kon, en ik dat niet verzocht heb. Mijn collega's ook niet, en dat bleek uiters voordelig omdat de verslagvergunning niet verleend werd .

Ik kreeg nog extra bonus vanwege het vinden van een nieuwe baan omdat het sociaal plan darain voorzag. Wie geen baan vond kreeg nog twee jaar aanvulling op de uitkering.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 13:44:25 #263
89730 Drugshond
pi_39505172
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 13:30 schreef Apropos het volgende:
Dat was nu precies mijn idee en ik ben blij dat het opgelost is. Verder heb ik niets aan te merken.
Zie je wel dat FB-werkt. .

Maar je blijft toch een lul, maar ik haal de notes wel weg nu het opgelost is.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 13:47:19 #264
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_39505234
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 13:15 schreef Apropos het volgende:

[..]

In Amerika wel, min of meer.
Daar zijn inwonende moslims ook niet een probleem waar echt veel mensen in Amerika van wakkerliggen.
pi_39505302
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 13:44 schreef Drugshond het volgende:
Maar je blijft toch een lul, maar ik haal de notes wel weg nu het opgelost is.
Ik zou het niet graag andersom hebben gezien.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 13:52:15 #266
89730 Drugshond
pi_39505711
quote:
Wat vreselijk. Heb je wat meer artikelen?
pi_39506083
pi_39507662
Hoe heet de strip met dat kleine ventje?

George post ze weleens.
pi_39507780
Ik heb geen idee, MaartenX.
pi_39507874
GVD, wat is het heet.
pi_39512246
Fuck Rita Verdonk.

Supernigger maakt gehakt van haar!
pi_39512587
http://en.wikipedia.org/wiki/Imperial_Japanese_Navy

Interessant om te lezen, hoe (Geallieerd) Europa Japan flink helpte met hun marine . Vooral de Fransen en Britten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')