Volgens mij is er nu toch ook geen limiet.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:07 schreef Geqxon het volgende:
Maar de F1 kwam dan ook uit de tijd dat er nog geen limieten waren en alles om zo veel mogelijk PK's ging.
Daar kunnen ze toch wel iets op vinden, die Veyron die trekt duizend PK.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:16 schreef eer-ik het volgende:
uitstoot, blablabla
nee, ik kon zo gauw niet meer voorbeelden bedenken![]()
Dat soort zaken dient nu wel rekening mee gehouden te worden.
True, true....quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:17 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Daar kunnen ze toch wel iets op vinden, die Veyron die trekt duizend PK.
Leg eens uit?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:26 schreef Geqxon het volgende:
BMW heeft de technologie een 1001pk BMW M6 uit te brengen. Maar ze hebben meer dan genoeg reden dat niet te doen.
Jij snapt hem.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:40 schreef Five_Aces het volgende:
BMW houd vast aan het RWD aandrijfprincipe. Bij een M6 zou dat haast geen doen zijn om dat op de weg te krijgen, dus is het niet echt nuttig om er 1000 PK in te gooien.
Freude am fahren komt niet alleen uit veel PK's
misschien kunnen ze dan een veyron killer onder mini uitbrengenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:40 schreef Five_Aces het volgende:
BMW houd vast aan het RWD aandrijfprincipe. Bij een M6 zou dat haast geen doen zijn om dat op de weg te krijgen, dus is het niet echt nuttig om er 1000 PK in te gooien.
Freude am fahren komt niet alleen uit veel PK's
en zo'n blok moet ook zonder nukken minstens 250.000km draaienquote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:40 schreef Five_Aces het volgende:
BMW houd vast aan het RWD aandrijfprincipe. Bij een M6 zou dat haast geen doen zijn om dat op de weg te krijgen, dus is het niet echt nuttig om er 1000 PK in te gooien.
Freude am fahren komt niet alleen uit veel PK's
Dan praat je over 15 jaar verschil. Motorisch geweldig, maar op andere vlakken weer achterhaald. Mercedes heeft nu de SLR als paradepaardje, dus moet BMW ook maar met een krachtpatser aankomenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:05 schreef Youp het volgende:
[..]met de SLR concureren
alsjeblieft zeg... de SLR kan nieteens tegen zn "voorganger" op, de McLaren F1 (GTR) met BMW motor welteverstaan....
ik wacht op de M6 CSLquote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:23 schreef OnlineGokker het volgende:
[..]
Dan praat je over 15 jaar verschil. Motorisch geweldig, maar op andere vlakken weer achterhaald. Mercedes heeft nu de SLR als paradepaardje, dus moet BMW ook maar met een krachtpatser aankomen
Prioriteiten stellenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:45 schreef Youp het volgende:
godver.... we hebben een uitnodiging gehad van BMW nederland om op 20 augustus naar circuit Zolder te komen om daar naar de 130i cup te gaan kijken en nog wat andere spectaculaire dingen bij te wonen... je kan daar ook een BMW drivers training gaan doen en zowel mn stiefpa als mn moeder doen dat waarschijnlijk... natuurlijk wil ik dat ook welalleen ben ik dan op vakantie
![]()
![]()
![]()
Mijn vriendin heeft er ook een gekregen. Ze gaat waarschijnlijk ook, want ze is door mij zo langzamerhand wel aangestoken met het virus welke rode bloedcellen omzet in pure benzine.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:45 schreef Youp het volgende:
godver.... we hebben een uitnodiging gehad van BMW nederland om op 20 augustus naar circuit Zolder te komen om daar naar de 130i cup te gaan kijken en nog wat andere spectaculaire dingen bij te wonen... je kan daar ook een BMW drivers training gaan doen en zowel mn stiefpa als mn moeder doen dat waarschijnlijk... natuurlijk wil ik dat ook welalleen ben ik dan op vakantie
![]()
![]()
![]()
eerder een opvolger van de Z8, maar dan denk ik meer een concurent voor de Audi R8. Ik hoop een middenmotor a la BMW M1quote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:34 schreef AcidTrance het volgende:
[..]
Hoopt op een comeback van de 8 serie![]()
ja ik denk dat ik er een dagje voor terug kom... zit toch maar in zeeland in een vakantiehuisjequote:
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:04 schreef DS4 het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft er ook een gekregen. Ze gaat waarschijnlijk ook, want ze is door mij zo langzamerhand wel aangestoken met het virus welke rode bloedcellen omzet in pure benzine.
dat is de 6serie dus gewordenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:34 schreef AcidTrance het volgende:
[..]
Hoopt op een comeback van de 8 serie![]()
ja maar de 8serie was de opvolger van de 6 serie als bmw's "grote sportcoupe" en die is nu weer vervangen door de 6 seriequote:
in de M3 GTR ligt ook een V8 he... en een 4 liter 6 in lijn heeft nogal lompe internals plus het is echt een enorme motor... een V8 is veel compacterquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:12 schreef Inorbit het volgende:
zet je toch aan het denken waarom ze er van af stappen.
ik denk dat als ze er een 4 liter 6 in lijn van maken dat ze er ook zo dik 400 pk uit persen, vast wel meer
ik hoop dat dat ook zo aflooptquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:06 schreef OnlineGokker het volgende:
Na 6 jaar is nog steeds de M3 de beste. Beloofd wat voor de nieuwe M3 motor
Bij een helehoop GTR's ligt die GTR motor er anders niet in, maar of een 6 cilinder of de V8 van de E39 M5.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:55 schreef Youp het volgende:
[..]
in de M3 GTR ligt ook een V8 he... en een 4 liter 6 in lijn heeft nogal lompe internals plus het is echt een enorme motor... een V8 is veel compacter
5 man in een BMW Almera Tinoquote:
pssst.. nissanquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
5 man in een BMW Almera Tino
edit: [PTA SC] Porsche 917/30 Can Am @ 1098 nm is trouwens een beter platform
het is een BMW topic, en ik heb een voorbeeldfunctie, grapjasquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:57 schreef Devilnl het volgende:
[..]
pssst.. nissan
Hoe ga jij er btw heen? fiets??? wil je anders ook wel ophalen.. rij ik gewoon ff de andere kant om
Is een vacuüm meter. Meet de onderdruk in je spruitstuk. Zelfde onderdruk gebruikt de rembekrachtiger ook. Meer een indicatie dan een exact instrument. Ik kijk zelf alleen maar of ik boven of onder de 10 liter/100 KM zitquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:06 schreef Catch22- het volgende:
iemand hier enig idee hoe die verbuiksmeter werkt (in een e30 in dit geval)?
Is het het echte verbruik of gewoon een simpele berekening van het toerentel + snelheid ofzo
zit ik tot de 100 wel onder, daarna gaat hij tussen de 10 en 12l/100km staanquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:57 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Is een vacuüm meter. Meet de onderdruk in je spruitstuk. Zelfde onderdruk gebruikt de rembekrachtiger ook. Meer een indicatie dan een exact instrument. Ik kijk zelf alleen maar of ik boven of onder de 10 liter/100 KM zit
echt? de mijne is het zuinigst op 110 120 km/uquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:07 schreef Catch22- het volgende:
[..]
zit ik tot de 100 wel onder, daarna gaat hij tussen de 10 en 12l/100km staan
maar dan moet je ook andere vertanding hebbenquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:29 schreef Catch22- het volgende:
ja, maar ik heb maar een 1600 he
wow dude, post foto's!quote:Op maandag 31 juli 2006 19:48 schreef Der_Michael het volgende:
Nieuwe coupe is trouwens toppieVandaag binnen gekomen bij ons
![]()
Het motorprogrammaquote:306bhp 3.0-litre turbo six
408bhp 4.4-litre turbo
507bhp 5.0-litre V10
605bhp 6.3-litre V12
dat is een platgedrukte en naar achteren getrokken 1seriequote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:41 schreef OnlineGokker het volgende:
Op die zelfde site staat ook de X6
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vind 'm helemaal niks
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:26 schreef Geqxon het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)_s/bmw/38587042.html
Ik vertrouw de verkoper niet. Rara, hoe komt dat?
mooiquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:09 schreef Geqxon het volgende:
Youp, ik vind je nieuwe user-icon eng.
Doet me gelijk aan Wagon R+'s denken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |