wow dude, post foto's!quote:Op maandag 31 juli 2006 19:48 schreef Der_Michael het volgende:
Nieuwe coupe is trouwens toppieVandaag binnen gekomen bij ons
![]()
Het motorprogrammaquote:306bhp 3.0-litre turbo six
408bhp 4.4-litre turbo
507bhp 5.0-litre V10
605bhp 6.3-litre V12
dat is een platgedrukte en naar achteren getrokken 1seriequote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:41 schreef OnlineGokker het volgende:
Op die zelfde site staat ook de X6
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vind 'm helemaal niks
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:26 schreef Geqxon het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)_s/bmw/38587042.html
Ik vertrouw de verkoper niet. Rara, hoe komt dat?
mooiquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:09 schreef Geqxon het volgende:
Youp, ik vind je nieuwe user-icon eng.
Doet me gelijk aan Wagon R+'s denken
ah das meteen duidelijk. hoeveel cc is 325 dan,2500 ?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:22 schreef Catch22- het volgende:
Je snapt 1 heel essentieel ding niet
de laatste 2 getallen geven vaak de motor aan. bij de 316 is het een 1600 en bij de 318 een 1800.
Hoeveel ga je rijden?
Bouwjaar maakt niet zoveel uit.
Motor moet je zelf kiezen, ik zou zelf een 318 nemen..
BMW is NIET zuinig
Als je in de buurt woont zou je dat ding eens kunnen gaan bekijken. Lage KM stand, ook al is er een NAP, ALTIJD wantrouwen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:16 schreef Razz_Gul het volgende:
[..]
ik zag net deze , nogal een uitzondering vanwege de lage km! wat is jullie oordeel ?
Je snapt 1 heel essentieel ding duidelijk niet: 316i is 1800cc.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:22 schreef Catch22- het volgende:
Je snapt 1 heel essentieel ding niet
de laatste 2 getallen geven vaak de motor aan. bij de 316 is het een 1600 en bij de 318 een 1800.
domme vraag , wat is NAP ?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:22 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Als je in de buurt woont zou je dat ding eens kunnen gaan bekijken. Lage KM stand, ook al is er een NAP: ALTIJD wantrouwen.
een X5 is wel een stuk sneller en ligt stukken beter op de weg dan een range roverquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:50 schreef OnlineGokker het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Als het om de neus gaat vind ik alle X5's niet mooi. Zo'n lomp ding blijf ik toch vergelijken met gewone BMW's. Ik ga dan liever voor een Range Rover die top is in tereinwagens
Niet altijdquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:30 schreef Transvaal het volgende:
[..]
Je snapt 1 heel essentieel ding duidelijk niet: 316i is 1800cc.
Bij z'n beoogde budget wel. Doe niet alsof je alleswetend bent, want dat ben je in dit geval duidelijk niet.quote:
E46 316 = 1800ccquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:30 schreef Transvaal het volgende:
[..]
Je snapt 1 heel essentieel ding duidelijk niet: 316i is 1800cc.
Is het begonnen met die nattigheid, of had je er met die hitte ook al last van?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:51 schreef Catch22- het volgende:
Ik heb een probleem met mijn bmw.. Symptomen
1. Moeilijk starten. De startmotor gaat vrij lang door voor hij start
2. Bij het accelereren onder de 3000rpm heb ik af en toe een 'tok' ofzo, heel even. Net als je hebt als je veel te laag in de toeren zit, maar dan niet constant maar 2-3x (als ik bijv. van 2500 naar 3000+ toeren ga
Ik denk zelf dat het de bougies zijn ofzo. Het rare is dat het probleem zich niet voordoet bij 3000+ rpm..
Ik breng 'm altijd naar de garage, die zoeken het wel uit. Maar als het er allemaal oud uitziet kan je je otoo wel eens op een nwe. rotor, verdelerkap, bougiekabels en bougies trakteren. En er hoort dus een 2-delige plastic beschermkap tegen spatwater, om de verdelerkap te zitten.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:17 schreef Catch22- het volgende:
e30 316 idd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |