in de M3 GTR ligt ook een V8 he... en een 4 liter 6 in lijn heeft nogal lompe internals plus het is echt een enorme motor... een V8 is veel compacterquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:12 schreef Inorbit het volgende:
zet je toch aan het denken waarom ze er van af stappen.
ik denk dat als ze er een 4 liter 6 in lijn van maken dat ze er ook zo dik 400 pk uit persen, vast wel meer
ik hoop dat dat ook zo aflooptquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:06 schreef OnlineGokker het volgende:
Na 6 jaar is nog steeds de M3 de beste. Beloofd wat voor de nieuwe M3 motor
Bij een helehoop GTR's ligt die GTR motor er anders niet in, maar of een 6 cilinder of de V8 van de E39 M5.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:55 schreef Youp het volgende:
[..]
in de M3 GTR ligt ook een V8 he... en een 4 liter 6 in lijn heeft nogal lompe internals plus het is echt een enorme motor... een V8 is veel compacter
5 man in een BMW Almera Tinoquote:
pssst.. nissanquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
5 man in een BMW Almera Tino
edit: [PTA SC] Porsche 917/30 Can Am @ 1098 nm is trouwens een beter platform
het is een BMW topic, en ik heb een voorbeeldfunctie, grapjasquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:57 schreef Devilnl het volgende:
[..]
pssst.. nissan
Hoe ga jij er btw heen? fiets??? wil je anders ook wel ophalen.. rij ik gewoon ff de andere kant om
Is een vacuüm meter. Meet de onderdruk in je spruitstuk. Zelfde onderdruk gebruikt de rembekrachtiger ook. Meer een indicatie dan een exact instrument. Ik kijk zelf alleen maar of ik boven of onder de 10 liter/100 KM zitquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:06 schreef Catch22- het volgende:
iemand hier enig idee hoe die verbuiksmeter werkt (in een e30 in dit geval)?
Is het het echte verbruik of gewoon een simpele berekening van het toerentel + snelheid ofzo
zit ik tot de 100 wel onder, daarna gaat hij tussen de 10 en 12l/100km staanquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:57 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Is een vacuüm meter. Meet de onderdruk in je spruitstuk. Zelfde onderdruk gebruikt de rembekrachtiger ook. Meer een indicatie dan een exact instrument. Ik kijk zelf alleen maar of ik boven of onder de 10 liter/100 KM zit
echt? de mijne is het zuinigst op 110 120 km/uquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:07 schreef Catch22- het volgende:
[..]
zit ik tot de 100 wel onder, daarna gaat hij tussen de 10 en 12l/100km staan
maar dan moet je ook andere vertanding hebbenquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:29 schreef Catch22- het volgende:
ja, maar ik heb maar een 1600 he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |