Volgens mij is er nu toch ook geen limiet.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:07 schreef Geqxon het volgende:
Maar de F1 kwam dan ook uit de tijd dat er nog geen limieten waren en alles om zo veel mogelijk PK's ging.
Daar kunnen ze toch wel iets op vinden, die Veyron die trekt duizend PK.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:16 schreef eer-ik het volgende:
uitstoot, blablabla
nee, ik kon zo gauw niet meer voorbeelden bedenken![]()
Dat soort zaken dient nu wel rekening mee gehouden te worden.
True, true....quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:17 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Daar kunnen ze toch wel iets op vinden, die Veyron die trekt duizend PK.
Leg eens uit?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:26 schreef Geqxon het volgende:
BMW heeft de technologie een 1001pk BMW M6 uit te brengen. Maar ze hebben meer dan genoeg reden dat niet te doen.
Jij snapt hem.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:40 schreef Five_Aces het volgende:
BMW houd vast aan het RWD aandrijfprincipe. Bij een M6 zou dat haast geen doen zijn om dat op de weg te krijgen, dus is het niet echt nuttig om er 1000 PK in te gooien.
Freude am fahren komt niet alleen uit veel PK's
misschien kunnen ze dan een veyron killer onder mini uitbrengenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:40 schreef Five_Aces het volgende:
BMW houd vast aan het RWD aandrijfprincipe. Bij een M6 zou dat haast geen doen zijn om dat op de weg te krijgen, dus is het niet echt nuttig om er 1000 PK in te gooien.
en zo'n blok moet ook zonder nukken minstens 250.000km draaienquote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:40 schreef Five_Aces het volgende:
Dan praat je over 15 jaar verschil. Motorisch geweldig, maar op andere vlakken weer achterhaald. Mercedes heeft nu de SLR als paradepaardje, dus moet BMW ook maar met een krachtpatser aankomenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:05 schreef Youp het volgende:
[..]met de SLR concureren
alsjeblieft zeg... de SLR kan nieteens tegen zn "voorganger" op, de McLaren F1 (GTR) met BMW motor welteverstaan....
ik wacht op de M6 CSLquote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:23 schreef OnlineGokker het volgende:
[..]
Dan praat je over 15 jaar verschil. Motorisch geweldig, maar op andere vlakken weer achterhaald. Mercedes heeft nu de SLR als paradepaardje, dus moet BMW ook maar met een krachtpatser aankomen
Prioriteiten stellenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:45 schreef Youp het volgende:
godver.... we hebben een uitnodiging gehad van BMW nederland om op 20 augustus naar circuit Zolder te komen om daar naar de 130i cup te gaan kijken en nog wat andere spectaculaire dingen bij te wonen... je kan daar ook een BMW drivers training gaan doen en zowel mn stiefpa als mn moeder doen dat waarschijnlijk... natuurlijk wil ik dat ook welalleen ben ik dan op vakantie
![]()
![]()
![]()
Mijn vriendin heeft er ook een gekregen. Ze gaat waarschijnlijk ook, want ze is door mij zo langzamerhand wel aangestoken met het virus welke rode bloedcellen omzet in pure benzine.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:45 schreef Youp het volgende:
godver.... we hebben een uitnodiging gehad van BMW nederland om op 20 augustus naar circuit Zolder te komen om daar naar de 130i cup te gaan kijken en nog wat andere spectaculaire dingen bij te wonen... je kan daar ook een BMW drivers training gaan doen en zowel mn stiefpa als mn moeder doen dat waarschijnlijk... natuurlijk wil ik dat ook welalleen ben ik dan op vakantie
![]()
![]()
![]()
eerder een opvolger van de Z8, maar dan denk ik meer een concurent voor de Audi R8. Ik hoop een middenmotor a la BMW M1quote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:34 schreef AcidTrance het volgende:
[..]
Hoopt op een comeback van de 8 serie![]()
ja ik denk dat ik er een dagje voor terug kom... zit toch maar in zeeland in een vakantiehuisjequote:
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:04 schreef DS4 het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft er ook een gekregen. Ze gaat waarschijnlijk ook, want ze is door mij zo langzamerhand wel aangestoken met het virus welke rode bloedcellen omzet in pure benzine.
dat is de 6serie dus gewordenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:34 schreef AcidTrance het volgende:
[..]
Hoopt op een comeback van de 8 serie![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |