Op het Six Flags evenemententerrein, geloof ik?quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:54 schreef bukgeit het volgende:
Is de Kamikamus al gevonden?
Nee, in het nieuwe logo staat een geprolongeerde Rapidrazorbobquote:Op donderdag 29 juni 2006 23:50 schreef knars het volgende:
Het ís het nieuwe logo van Lowlands?
Ach wat, ik ga dit antwoord gewoon goed rekenen, want Kamikamus hád in het LL-logo terecht kunnen komen, ware het niet dat die de laatste jaren bezet is door Rapidrazorbob. Kamikamus is net als Bob een van de vele Lowlandspoppetjes. Hij hipte vorig jaar over de LL-site rond.quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:43 schreef ranja het volgende:
Komt-ie in het logo van Lowlands?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat van wie?quote:Standing on the corner
was this rock'n'roll® dude
in his leather pants thinkin'he was so cool
He had the shades
Farrah Fawcett hair
or was that a wig?
[ Bericht 9% gewijzigd door ranja op 30-06-2006 00:19:00 ]
Hoe heet het dan?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:24 schreef Asmodian het volgende:
Ik weet wel de naam van het nummer, maar heb geen flauw idee van wie
Ik welquote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:42 schreef Asmodian het volgende:
"Seventies Rock Must Die", denk ik. 'Ken jij de band?
Doh!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:47 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Vooropgesteld dat ik wel de titel ken, maar de songtekst niet herken:
LARD
Ach ja, natuurlijkquote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:47 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Vooropgesteld dat ik wel de titel ken, maar de songtekst niet herken:
LARD
Kan je zeggen dat die het niet zijn. Trustquote:Op vrijdag 30 juni 2006 01:02 schreef ranja het volgende:
lijkt op eentje van Louis XIV, die zijn wel van de blote dames
Nee, maar redelijk warm.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 08:09 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Is dat misschien iets van N.E.R.D. ? Goeiemorgen trouwens
"Tiet veur 'n Pafke" was van die karakters, en daar komt het wel in voor maar dus niet qua titelquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:21 schreef cafca het volgende:
Ik zat me af te vragen of Slaon Pa van Pisa nou een liedje was of niet...
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:29 schreef Asmodian het volgende:
Heet het nummer van Britney Spears niet '...Baby One More Time'?
Juist, zo zat het. Dank uquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:25 schreef ranja het volgende:
[..]
"Tiet veur 'n Pafke" was van die karakters, en daar komt het wel in voor maar dus niet qua titel
Bonnyquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:37 schreef cafca het volgende:
Ian Dury - Hit me with your rythm stick
Herman Brood - Hit
The Police - Truth Hits Everybody
Rolling Stones - One Hit
Michael Jackson - Beat it
Joe Jackson - Beat Crazy
Iggy Pop - Beat 'em up
Madness - On the beat, pete
Red hot chili peppers - Knock me down
Bonny ST. Clair - Sla je arm om me heen
Maar Britney was toch niet goed, dus niet getreurd...quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:49 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Twee x te laat bij dezelfde vraag...![]()
ook een fan?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:57 schreef Mark het volgende:
Cornelis Vreeswijk
Nee, gewoon heel bekende fotoquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:58 schreef cafca het volgende:
ook een fan?
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:06 schreef schaap001 het volgende:
Thor ?
Helemaal juist! Zodiac Mindwarp and the Love Reaction om helemaal precies te zijn!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:15 schreef Mark het volgende:
Zodiac Mindwarp?
en Joey DeMaio ziet er toch wel anders uit
Mwah, daar heb je toch wel gelijk in.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:15 schreef Mark het volgende:
Zodiac Mindwarp?
en Joey DeMaio ziet er toch wel anders uit
Snel!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:29 schreef schaap001 het volgende:
Sure. Tonic - Lemon Parade
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:03 schreef Flibble het volgende:
Mew
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:03 schreef Flibble het volgende:
Mew
Uit Denemarken. Beetje progrock en pompeus. Op die laatste plaat krijgen ze hulp van Dinosaur Jr himself: J Mascis.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:14 schreef Mark het volgende:
[..]
[afbeelding]
gaat nog steeds geen enkel belletje rinkelen
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:49 schreef HmmMikeyMike het volgende:
Coheed & Cambria - Good Apollo I'm Burning Star IV: Volume One: From Fear Through the Eyes of Madness
Of wou je daar iets mee zeggen?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:57 schreef Flibble het volgende:
is dat de vraag?
Nee hoor, ik vroeg me af wat de vraag was!quote:
Nee, ik dacht dat HmmMikeyMike er misschien iets mee wilde zeggenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:01 schreef Flibble het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vroeg me af wat de vraag was!![]()
Ohw haha!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:03 schreef cafca het volgende:
[..]
Nee, ik dacht dat HmmMikeyMike er misschien iets mee wilde zeggen
Van de briljante "Them Girls"-videoquote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:49 schreef Flibble het volgende:
zig en zag
quote:Open up your mouth
Touch your lips to mine
That we may make a kiss that can pierce through death & survive
Your words have branded my mind
Driewerf geen ideequote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:11 schreef Flibble het volgende:
Van wie en van welk nummer komt dit mooie stukje tekst:
[..]
Ben je me weer voorquote:
quote:I saw you, in a way
Beyond figure out
These lines of life have been drawn... and can't be removed
Our eyes is all it took to know
Sorry Flibble, helpt niksquote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:34 schreef Flibble het volgende:
Dan maar zo:
[afbeelding]
Ik neem genoegen met bandnaam en albumnaam.
Dat had ik nooit geraden. Heb sowieso geen antenne voor teksten, over 't algemeen.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:29 schreef Flibble het volgende:
Het bewuste nummer was btw 'The blood is love'.
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:34 schreef Flibble het volgende:
justin timberlake?
DaisyDuke + 1quote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:50 schreef DaisyDuke het volgende:
Marilyn Manson
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:07 schreef GLO het volgende:
J. Mascis
Sorry, ik werd even in beslag genomen door dringende werkzaamheden.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:17 schreef Mark het volgende:
The Archies
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:11 schreef peaceman het volgende:
Zal ik dan ook een makkie doen?
Daar heb je het alquote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:26 schreef peaceman het volgende:
als je goed kijkt wel hoor...al moet je er enige muzikale kennis voor hebben natuurlijk![]()
O sorry hoor, geen idee hoe dat moet - heb me nog niet in de ins en outs van die site verdieptquote:p.s. waarom ben ik nog geen vriendje van je GLO op lastfm?![]()
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:30 schreef Diaan73 het volgende:
The Dresden Dolls?
Via add.....de Beta version, als subscriber is trouwens geweldigquote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:31 schreef GLO het volgende:
O sorry hoor, geen idee hoe dat moet - heb me nog niet in de ins en outs van die site verdiept
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
mijn meissie verslaat Leo Blokhuis...alias GLO
![]()
![]()
![]()
Diaan73 +1
En hoe doet je meissie dat dan?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
mijn meissie verslaat Leo Blokhuis...alias GLO
![]()
![]()
![]()
Diaan73 +1
Ik heb niets verradenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:41 schreef GLO het volgende:
[..]
En hoe doet je meissie dat dan?![]()
Oftewel: hoe moeten normale Leo Blokhuizen in die tekening The Dresden Dolls herkennen?![]()
Huh? Nou ja zegquote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
Dankzij de wenkbrauwen van Amanda...
Geen flauw idee... te vermoeiendquote:Welk album en van wie?
IWSYIFOP
DG, PHM
YHKM
TYWtML
ItFWAWl
TFWMBK
LiaP
INBAHN
OTSIR
TMYAaWoA
IJWtStBH
ALIAB
Lieve GLO je kunt het aan de wenkbrauwen van Amanda (voor de kijker links) zien.... die staan ook heel duidelijk op de cd en ik heb haar van dichtbij gezien op Pinkpop en had ze dat ook. Tja misschien dat een vrouw daar meer op let....quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:41 schreef GLO het volgende:
[..]
En hoe doet je meissie dat dan?![]()
Oftewel: hoe moeten normale Leo Blokhuizen in die tekening The Dresden Dolls herkennen?![]()
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:45 schreef bukgeit het volgende:
Ringleader Of The Tormentors van Morrissey
quote:I Will See You In Far Off Places
Dear God, Please Help Me
You Have Killed Me
The Youngest Was the Most Loved
In the Future When All’s Well
The Father Who Must Be Killed
Life is a Pigsty
I’ll Never Be Anybody’s Hero Now
On The Streets I Ran
To Me You Are a Work of Art
I Just Want to See the Boy Happy
At Last I Am Born
Nou, mij is het nog nooit opgevallen hoor, maar ook als ik het wél geweten had zou ik het hoe dan ook geen makkie willen noemenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik heb niets verraden![]()
Als je Amanda een beetje kent is die tatoo erg herkenbaar...![]()
Ben je niet in de war met Wire's 154? [=aantal optredens van de band tot dat moment]quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:49 schreef ranja het volgende:
die is al eens geweest.
maar weet het niet meer
iets met dagen touren ofzo
Haha, ik heb die cd drie keer gedraaid en nog niet één keer op de titels gelet...quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:48 schreef ranja het volgende:
Het is natuurlijk wel erg herkenbaar, die titels, mits je het album kent
Voor mij was het door die tattoo wenkbrauwen een makkie, maar zoals ik al zei..ik denk dat een vrouw daar meer op let.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:51 schreef GLO het volgende:
[..]
Nou, mij is het nog nooit opgevallen hoor, maar ook als ik het wél geweten had zou ik het hoe dan ook geen makkie willen noemen
Nee, dat was met 154 van Wire, aantal optredens tot dan toe, ook een vraag van bukgeitquote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:49 schreef ranja het volgende:
die is al eens geweest.
maar weet het niet meer
iets met dagen touren ofzo
Ruim 27 jaar onderweg.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:55 schreef ranja het volgende:
10.000 dagen is trouwens best lang touren ook![]()
Nee maar je bent enigszins warm.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:56 schreef ranja het volgende:
Hm, heeft 1 van de 27-jaar slachtoffers dan misschien precies 10.000 dagen geleefd? Kurt Cobain misschien?
Mwah. Ik heb gewoon haar gezicht nooit van dichtbij bekeken. Dat heeft niets met mijn man zijn te maken hoor. Van andere mensen ken ik elk gezichtshaartjequote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Voor mij was het door die tattoo wenkbrauwen een makkie, maar zoals ik al zei..ik denk dat een vrouw daar meer op let.
Ow okay... het staat volgens mij ook heel duidelijk op de cds....quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:58 schreef GLO het volgende:
[..]
Mwah. Ik heb gewoon haar gezicht nooit van dichtbij bekeken. Dat heeft niets met mijn man zijn te maken hoor. Van andere mensen ken ik elk gezichtshaartje![]()
Kouder, maar houd die 27 jaar vast. De sleutel ligt in het nummer Wings For Marie (Part 1) van 10.000 Days, maar eigenlijk is dit gewoon een weet-vraag waarvan ik hoopte dat iemand 'm meteen zou kunnen beantwoorden.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:00 schreef Captain_Redbeard het volgende:
De bandleden hebben gemeen dat ze 27 jaar geleden voor het eerst een instrument bespeelden![]()
Houd die zanger ook vast.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:00 schreef ranja het volgende:
Of was de zanger van Tool 10.000 dagen oud toen het album uitkwam?
Op de bandleden, de zanger dus.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:04 schreef peaceman het volgende:
heeft die 27 jaar specifiek betrekking op de bandleden of algemeen?
Tsja... die heb ik niet.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow okay... het staat volgens mij ook heel duidelijk op de cds....
Maar wie is Marie dan? (Ik weet het wel, maar nu jullie nog)quote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:07 schreef peaceman het volgende:
toen hij 27 was, kwam hun eerste album uit?
dat zei ikquote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:08 schreef peaceman het volgende:
zijn vriendin, Marie overleed toen ze 27 was?
Warmst tot nu toe, maar niet goed. Ik denk trouwens dat hij echt 27 was toen Tool's eerste album uitkwam.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:08 schreef peaceman het volgende:
zijn vriendin, Marie overleed toen ze 27 was?
über-heiss!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:09 schreef Berkery het volgende:
Het heeft te maken met de moeder van de zanger, geloof ik. Ze lijdt aan iets chronisch, al 10.000 dagen. Manisch-depressief oid.
zo?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:09 schreef Berkery het volgende:
Het heeft te maken met de moeder van de zanger, geloof ik. Ze lijdt aan iets chronisch, al 10.000 dagen . Manisch-depressief oid. dood
Weet ik. De muziek heb ik welquote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dan houdt het inderdaad op.. zijn wel leuke cds trouwens....
Het is eigenlijk ook goed genoeg voor het punt: Judith Marie Garrison, de moeder van zanger Maynard James Keenan, overleed in 2003 na een ziekbed van 27 jaar, waarbij ze gedeeltelijk verlamd was.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:09 schreef Berkery het volgende:
Het heeft te maken met de moeder van de zanger, geloof ik. Ze lijdt aan iets chronisch, al 10.000 dagen. Manisch-depressief oid.
zijn jouw mp3's ook gesigneerd?quote:
trustenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:21 schreef bukgeit het volgende:
Over 20.000 seconden gaat die vermaledijde wekker weer af
Onze cd's zijn gesigneerd door Amandaquote:
Laat mij maar alleenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
Onze cd's zijn gesigneerd door Amanda![]()
Ik ga ook pitten trouwens
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:14 schreef bigshadow het volgende:
Volgens mij is het ilse de Lange
Als je in elk trivia-topic post als teller is het niet al te moeilijk hoor... En eerst op kladpapier schrijven is ook altijd slim. Toen ik nog wel telde, deed ik vaak een stuk of wat in 1 keer. En mailde dat in het excelbestand naar Belsen. Het bestand sloeg ik voor mezelf op, zodat ik altijd zou weten waar ik gebleven was.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:28 schreef jerver73 het volgende:
STOP........ ik ben net terug van 2 dgn zeilen en het kabinet is gevallen...kan iemand belsen nou even naar de de vorige topic titles EN naar de romeinse nummering kijken ... volgens mij is dit idd nr 739, het vorige topic heet ook al 739, en volgens mij zijn we ook nog ergens een romeins cijfertje overgeslagen .. het maakt het er qua tellen allemaal niet veel makkelijker op...
maar die kan je voor jezelf gewoon toch nummeren? het gaat erom dat het excelbestand klopt. Of de OP's kloppen is wat minder van belang voor de telling. Het excelbestand zal altijd de goede nummering hebben.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:34 schreef jerver73 het volgende:
het gaat mij er nu om dat ik in mn keurige xcl bestandje nu 2 keer een ronde 739 krijg door dat er al drie OP s niet kloppen
Oke mooi. Maar vergeet vooral niet dat jouw bestand altijd de juiste nummering heeft. Belsen zal de OP tzt weer herstellen....quote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:40 schreef jerver73 het volgende:
heeft het nu ook weer.... ik dacht even dat ik ergens een ronde "kwijt " geraakt was.. maar dat is niet zo ... ik zal weer lief verder tellen ...
Alweer? Stel nou dat we overgaan op gewone cijfers, waar ik overigens niet voor ben, dan moeten we voortaan die vermakelijke discussies missen...quote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:47 schreef Gambolputty het volgende:
Misschen moeten we een keer een poll houden over die Romeinse letters?
In de OP staan geen romeinse cijfersquote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:47 schreef Gambolputty het volgende:
Misschen moeten we een keer een poll houden over die Romeinse letters?
die zijn heel erg engels, vraag me af of die een AMG foto hebben...quote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:48 schreef Walvisje het volgende:
De meneer links lijkt op Trevor Horn zonder bril... Maar ik ga toch voor The Look
Noquote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:05 schreef ranja het volgende:
Yes?
Ranja +1quote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:30 schreef ranja het volgende:
Poco
Ja, want dat was volgens mij Paco...quote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:32 schreef Walvisje het volgende:
Volgens my had Poco een hit met Amor De Mis Amores... of laat mijn geheugen me nu echt in de steek?
waarschijnlijk door Glo of Schaap of wie er maar van 70s rock houdtquote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:32 schreef peaceman het volgende:
Kan me herinneren dat ie wel eens binnen 20 seconden geraden was![]()
2 versies met hits, maar dat bedoelde je natuurlijk ookquote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:49 schreef Neleos het volgende:
Er zijn 2 bands van, in ieder geval Nirvana en Scorpions.
Dat wist ik wel ja. Die andere Nirvana en die andere Scorpions heb ik al eens gevraagd hier.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:55 schreef ranja het volgende:
[..]
2 versies met hits, maar dat bedoelde je natuurlijk ook
Neleos +1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |