quote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:14 schreef bigshadow het volgende:
Volgens mij is het ilse de Lange
Als je in elk trivia-topic post als teller is het niet al te moeilijk hoor... En eerst op kladpapier schrijven is ook altijd slim. Toen ik nog wel telde, deed ik vaak een stuk of wat in 1 keer. En mailde dat in het excelbestand naar Belsen. Het bestand sloeg ik voor mezelf op, zodat ik altijd zou weten waar ik gebleven was.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:28 schreef jerver73 het volgende:
STOP........ ik ben net terug van 2 dgn zeilen en het kabinet is gevallen...kan iemand belsen nou even naar de de vorige topic titles EN naar de romeinse nummering kijken ... volgens mij is dit idd nr 739, het vorige topic heet ook al 739, en volgens mij zijn we ook nog ergens een romeins cijfertje overgeslagen .. het maakt het er qua tellen allemaal niet veel makkelijker op...
maar die kan je voor jezelf gewoon toch nummeren? het gaat erom dat het excelbestand klopt. Of de OP's kloppen is wat minder van belang voor de telling. Het excelbestand zal altijd de goede nummering hebben.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:34 schreef jerver73 het volgende:
het gaat mij er nu om dat ik in mn keurige xcl bestandje nu 2 keer een ronde 739 krijg door dat er al drie OP s niet kloppen
Oke mooi. Maar vergeet vooral niet dat jouw bestand altijd de juiste nummering heeft. Belsen zal de OP tzt weer herstellen....quote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:40 schreef jerver73 het volgende:
heeft het nu ook weer.... ik dacht even dat ik ergens een ronde "kwijt " geraakt was.. maar dat is niet zo ... ik zal weer lief verder tellen ...
Alweer? Stel nou dat we overgaan op gewone cijfers, waar ik overigens niet voor ben, dan moeten we voortaan die vermakelijke discussies missen...quote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:47 schreef Gambolputty het volgende:
Misschen moeten we een keer een poll houden over die Romeinse letters?
In de OP staan geen romeinse cijfersquote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:47 schreef Gambolputty het volgende:
Misschen moeten we een keer een poll houden over die Romeinse letters?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |