Nou, mij is het nog nooit opgevallen hoor, maar ook als ik het wél geweten had zou ik het hoe dan ook geen makkie willen noemenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik heb niets verraden![]()
Als je Amanda een beetje kent is die tatoo erg herkenbaar...![]()
Ben je niet in de war met Wire's 154? [=aantal optredens van de band tot dat moment]quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:49 schreef ranja het volgende:
die is al eens geweest.
maar weet het niet meer
iets met dagen touren ofzo
Haha, ik heb die cd drie keer gedraaid en nog niet één keer op de titels gelet...quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:48 schreef ranja het volgende:
Het is natuurlijk wel erg herkenbaar, die titels, mits je het album kent
Voor mij was het door die tattoo wenkbrauwen een makkie, maar zoals ik al zei..ik denk dat een vrouw daar meer op let.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:51 schreef GLO het volgende:
[..]
Nou, mij is het nog nooit opgevallen hoor, maar ook als ik het wél geweten had zou ik het hoe dan ook geen makkie willen noemen
Nee, dat was met 154 van Wire, aantal optredens tot dan toe, ook een vraag van bukgeitquote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:49 schreef ranja het volgende:
die is al eens geweest.
maar weet het niet meer
iets met dagen touren ofzo
Ruim 27 jaar onderweg.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:55 schreef ranja het volgende:
10.000 dagen is trouwens best lang touren ook![]()
Nee maar je bent enigszins warm.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:56 schreef ranja het volgende:
Hm, heeft 1 van de 27-jaar slachtoffers dan misschien precies 10.000 dagen geleefd? Kurt Cobain misschien?
Mwah. Ik heb gewoon haar gezicht nooit van dichtbij bekeken. Dat heeft niets met mijn man zijn te maken hoor. Van andere mensen ken ik elk gezichtshaartjequote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Voor mij was het door die tattoo wenkbrauwen een makkie, maar zoals ik al zei..ik denk dat een vrouw daar meer op let.
Ow okay... het staat volgens mij ook heel duidelijk op de cds....quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:58 schreef GLO het volgende:
[..]
Mwah. Ik heb gewoon haar gezicht nooit van dichtbij bekeken. Dat heeft niets met mijn man zijn te maken hoor. Van andere mensen ken ik elk gezichtshaartje![]()
Kouder, maar houd die 27 jaar vast. De sleutel ligt in het nummer Wings For Marie (Part 1) van 10.000 Days, maar eigenlijk is dit gewoon een weet-vraag waarvan ik hoopte dat iemand 'm meteen zou kunnen beantwoorden.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:00 schreef Captain_Redbeard het volgende:
De bandleden hebben gemeen dat ze 27 jaar geleden voor het eerst een instrument bespeelden![]()
Houd die zanger ook vast.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:00 schreef ranja het volgende:
Of was de zanger van Tool 10.000 dagen oud toen het album uitkwam?
Op de bandleden, de zanger dus.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:04 schreef peaceman het volgende:
heeft die 27 jaar specifiek betrekking op de bandleden of algemeen?
Tsja... die heb ik niet.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow okay... het staat volgens mij ook heel duidelijk op de cds....
Maar wie is Marie dan? (Ik weet het wel, maar nu jullie nog)quote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:07 schreef peaceman het volgende:
toen hij 27 was, kwam hun eerste album uit?
dat zei ikquote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:08 schreef peaceman het volgende:
zijn vriendin, Marie overleed toen ze 27 was?
Warmst tot nu toe, maar niet goed. Ik denk trouwens dat hij echt 27 was toen Tool's eerste album uitkwam.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:08 schreef peaceman het volgende:
zijn vriendin, Marie overleed toen ze 27 was?
über-heiss!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:09 schreef Berkery het volgende:
Het heeft te maken met de moeder van de zanger, geloof ik. Ze lijdt aan iets chronisch, al 10.000 dagen. Manisch-depressief oid.
zo?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:09 schreef Berkery het volgende:
Het heeft te maken met de moeder van de zanger, geloof ik. Ze lijdt aan iets chronisch, al 10.000 dagen . Manisch-depressief oid. dood
Weet ik. De muziek heb ik welquote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dan houdt het inderdaad op.. zijn wel leuke cds trouwens....
Het is eigenlijk ook goed genoeg voor het punt: Judith Marie Garrison, de moeder van zanger Maynard James Keenan, overleed in 2003 na een ziekbed van 27 jaar, waarbij ze gedeeltelijk verlamd was.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:09 schreef Berkery het volgende:
Het heeft te maken met de moeder van de zanger, geloof ik. Ze lijdt aan iets chronisch, al 10.000 dagen. Manisch-depressief oid.
zijn jouw mp3's ook gesigneerd?quote:
trustenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:21 schreef bukgeit het volgende:
Over 20.000 seconden gaat die vermaledijde wekker weer af
Onze cd's zijn gesigneerd door Amandaquote:
Laat mij maar alleenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
Onze cd's zijn gesigneerd door Amanda![]()
Ik ga ook pitten trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |