echt wel.. hoe gaan we het zaterdag vieren dat we bij deel 100 zijn?quote:Op donderdag 29 juni 2006 19:46 schreef znarch het volgende:
Wat gaat dit snel zeg
Dat wil ik ook wel.quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:04 schreef Jorikjet het volgende:
en ik ga twee chicks gitaarles geven!
quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:04 schreef Jorikjet het volgende:
Pics ??quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:04 schreef Jorikjet het volgende:
yes, gitaren pimpen is cool! ik ga van de week misschien nog een spaanse gitaar pimpen van een vriend van me.
The Girls staat in haar lijstjequote:Op donderdag 29 juni 2006 20:14 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Pics ??
Ik kan het natuurlijk ook wel zeggen, maar stel je voor dat ze oerlelijk zeggen
O ja, ik ga soort van bandje beginnen met Sjarr
quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:48 schreef Jorikjet het volgende:
geen pics, binnenkort wel haha
en misschien een domme vraag, waarvan ik het antwoord denk ik al wel weet, maar zou je met een single coil ook een spaanse gitaar kunnen versterken? dus de nylon snaren... heb hier nog een setje liggen en zou wel vet zijn als ik die in me blokker gitaar zetanders zet ik ze misschien in me western gitaar
alleen bij de brug ofzo
eh nylon snaren zijn toch niet bepaald magnetischquote:Op donderdag 29 juni 2006 20:48 schreef Jorikjet het volgende:
geen pics, binnenkort wel haha
en misschien een domme vraag, waarvan ik het antwoord denk ik al wel weet, maar zou je met een single coil ook een spaanse gitaar kunnen versterken? dus de nylon snaren... heb hier nog een setje liggen en zou wel vet zijn als ik die in me blokker gitaar zetanders zet ik ze misschien in me western gitaar
alleen bij de brug ofzo
ja of je moet er stalen snaren op zetten natuurlijkquote:Op donderdag 29 juni 2006 21:10 schreef Jorikjet het volgende:
ow
Ziet dat er toevallig een beetje donker uit, had pas ook ergens patat gegeten en dacht dat ze er zand over hadden gestrooidquote:Op donderdag 29 juni 2006 21:36 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Even aan de Drentse mariachis, ja, dit is belangrijk: ooit in Borger geweest? Daar hebben (of hadden, ik ben er al meer dan 8 jaar niet geweest) ze een patatwinkel die paprikazout over de patat doet. Echt lekkâh!
Lijkt me niet verstandigquote:Op donderdag 29 juni 2006 21:39 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ja of je moet er stalen snaren op zetten natuurlijk![]()
![]()
zei de lamzak met een huilie-smileyquote:
Hulde!quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:59 schreef Big_Boss_Man het volgende:
http://ton87.tomaatnet.nl/droomgear.html Dit is mijn gepimpte gear, alles wat ik destijds had zit er ook bij behalve m'n gitaar.
Grapje zeker?!quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:59 schreef Big_Boss_Man het volgende:
http://ton87.tomaatnet.nl/droomgear.html Dit is mijn gepimpte gear, alles wat ik destijds had zit er ook bij behalve m'n gitaar.
haha, leuke plaatjes van guitargeek gejat?quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:59 schreef Big_Boss_Man het volgende:
nou die heb ik al en dat scheelt moeite enzo dergelijksquote:Op donderdag 29 juni 2006 22:38 schreef sXe het volgende:
[..]
haha, leuke plaatjes van guitargeek gejat?
Maar waarom in hemelsnaam DE7's als droomgear?Kan me wel wat betere delays voorstellen (hoewel ik zelf een DE7 en DL10 heb)
ja, klinkt wel grappig maar het zou wel vet zijn als je er een soort van lopend liedje van kan maken, aangezien het nu niet echt door looptquote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:43 schreef DuranK het volgende:
Een heel topic weg geweest maar ja ik ben er weer
Heb met guitar pro een leuk akkoorden schema dat ik verzonnen heb gemaakt
http://rapidshare.de/files/24510353/Rare_akkoorden.gp5.html
Ja ik moet ook zeggen dat ik nog niet echt master ben in het programma. Ik had er ook wel kleine solotjes overheen maar das volgens mij echt een hel omdat in dat programma te krijgenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 01:04 schreef -Beer- het volgende:
[..]
ja, klinkt wel grappig maar het zou wel vet zijn als je er een soort van lopend liedje van kan maken, aangezien het nu niet echt door loopt![]()
Whehe, ja volgens mij ook. Overigens is het volgens mij wel mogelijk je gitaar aan te sluiten op je pc, die dat vervolgens meteen omzet naar midi, wat weer om te zetten valt in tab.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:11 schreef DuranK het volgende:
[..]
Ja ik moet ook zeggen dat ik nog niet echt master ben in het programma. Ik had er ook wel kleine solotjes overheen maar das volgens mij echt een hel omdat in dat programma te krijgen![]()
Enig idee in hoeverre (jouw ervaring, Brian) over de prijs te praten valt? Hoe makkelijk (of moeilijk) doen ze over inruil?quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:30 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Heb ff voor je gebelt, 650¤ en hij ijs ongeveer 4 / 5 jaar oud., sunburst, japan!
Ingo Hampf.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:20 schreef Jorikjet het volgende:
wie vinden jullie een coole sound hebben?
ik stem voor John Mayer.
Op de cd Live in Hyde park bij Can't Stopquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:09 schreef Svyatagor het volgende:
En John Frusciante heeft ook vaak zo'n superlekkere-nét-oversturende strat-toon![]()
![]()
Check trouwens de playwear op zijn gitaarquote:
Afhankelijk natuurlijk voor welk genre metal je gaat maar ik stem voor het gitaargeluid van Auke en Tommie van Blind Sight gebruikt voor de cd The Tenderstrike Salvation: nummer waar het geluid het bruutste aanwezig is: Relentless ---> van grote klasse....quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:20 schreef Jorikjet het volgende:
wie vinden jullie een coole sound hebben?
ik stem voor John Mayer's clean en Kurt Cobains distortion op Nevermind.
Ik weet niet hoeveel er nog af te praten valt, maar inruil doet 'ie niet zo moeilijk over, wat wil je er op inruilen dan ??quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:39 schreef TeleluvR het volgende:
Om maar even hier op terug te komen:
[..]
Enig idee in hoeverre (jouw ervaring, Brian) over de prijs te praten valt? Hoe makkelijk (of moeilijk) doen ze over inruil?
Beide ben ik het mee eensquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:09 schreef Svyatagor het volgende:
Idd, AJ heeft een supermooi geluid. En John Frusciante heeft ook vaak zo'n superlekkere-nét-oversturende strat-toon![]()
![]()
Oja, tvp dus
Weet ik nog niet echt, misschien toch beter om (particulier) te verkopen, zullen beide partijen blijer mee zijn. Ik heb in ieder geval gemaild eens kijken wat ie te zeggen heeft...quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:35 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel er nog af te praten valt, maar inruil doet 'ie niet zo moeilijk over, wat wil je er op inruilen dan ??
Ja maar dan ben je weer een fortuin aan verzendskosten kwijt ??quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:38 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Weet ik nog niet echt, misschien toch beter om (particulier) te verkopen, zullen beide partijen blijer mee zijn. Ik heb in ieder geval gemaild eens kijken wat ie te zeggen heeft...
Of misschien voor het eerst in mijn leven een gitaar nieuw kopen, is net zo duur!![]()
http://www.thomann.de/thoiw7_artikel-153841.html
Ik heb een tijdje geleden een oude gehad uit '83 maar was ook niet mijn ding, daarna de strat gekochtquote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:01 schreef Jorikjet het volgende:
vriend van me heeft een goude jazzmaster gehad, en nu zo'n sunburst als op die site van thomann. jazzmasters zijn niet me ding is gebleken!
kijk eens op guitarfetish.comquote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:42 schreef Jorikjet het volgende:
hoe zit het trouwens met een treble/mid booster voor in je gitaar? kan dit passief, dus dat je geen batterijtje nodig hebt, en is het zelf te maken of moet het gelijk veel geld kosten... lijkt me een leuk iets voor in me gitaar voor onder de onderste toneknop, die gebruik ik namelijk toch nooit
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:05 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje geleden een oude gehad uit '83 maar was ook niet mijn ding, daarna de strat gekocht
Barbarenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:01 schreef Jorikjet het volgende:
vriend van me heeft een goude jazzmaster gehad, en nu zo'n sunburst als op die site van thomann. jazzmasters zijn niet me ding is gebleken!
Tsja, de akkoorden klinken allemaal erg willekeurig, er zit niet bepaald een logica in. Je wisselt van te vaak van toonsoort. Het stoort mij, vooral bij die 'break' maak je het wel erg bont (iets van maat 31 ofzo).quote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:34 schreef DuranK het volgende:
Ben weer bezig geweest met het zelfde spul als pagina 1. Nou heb ik hem iets langer gemaakt en op het einde wordt die 'iets ruiger'. Het begin wordt in principe 2 keer herhaald dan. Wel leuk projectje dit![]()
http://rapidshare.de/files/24584420/Rare_akkoorden.gp5.html
waarom zijn ze tóch roze dan? en wat moet dit in het gitaristentopicquote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:47 schreef NiteSpeed het volgende:
Hallo! Ik heb nieuwe slippers, en ze zijn heel stoer.
[afbeelding]
Wel eventjes onthouden dat ze niet roze maar rood zijn.
Er staat een meesterlijk coole strat op afgebeeld. En in het echt zijn ze roohooood. Komt door de flitser ofzo.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:42 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
waarom zijn ze tóch roze dan? en wat moet dit in het gitaristentopic![]()
wtf hebben converse schoenen met emo te maken? Meer studenten dan emo's hoor/quote:Op zaterdag 1 juli 2006 04:01 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Converse, al die emo's dragen ook converse. Maar dan de schoenen, he. Money for nothing and chicks for free...
hij zegt niet converse is voor emo's, hij zegt emo's dragen converse.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:46 schreef Hammet het volgende:
[..]
wtf hebben converse schoenen met emo te maken? Meer studenten dan emo's hoor/
Maar hij associeert die emo's direct met converse. Hij suggereert dus wel dat converse voor emo's is.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:50 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
hij zegt niet converse is voor emo's, hij zegt emo's dragen converse.
is verschil.![]()
oeh, dat gaat lastig worden. Veel geluk!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:28 schreef --H-I-M-- het volgende:
Ik zoek nog een paartje roze hoge converse, maatje 47................iemand?
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:59 schreef Even het volgende:
Weeping Demon doet het niet meer![]()
Hij geeft nog wel een lampje als ik het pedaal induw maar geen geluid.. Ook niet als het effect uitstaat maar wel de kabel er nog in zit..
Iemand enig idee wat er aan de hand is?
95Q CRYBABY® WAH WAH U.S. Suggested List Price: $215.97quote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:01 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Bij mij was het net zo kut WD, tip, laten reparenen, en verpatsen
Ik ga over een maandje de 95Q CRYBABY® WAH WAH kopen
Hij is hier 175¤quote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:09 schreef Even het volgende:
[..]
95Q CRYBABY® WAH WAH U.S. Suggested List Price: $215.97
Ik zat eerder te denken aan de dynamic wah van boss
Maar had jij het zelfde probleem?
Ik ben er juist heel voorzichtig mee... Enig idee hoe ik het moet repareren?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:12 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Hij is hier 175¤
Maar ja ik had hetzelfde probleem, ik had hem op de veer stand staan, en na een maand waren de rubbertjes versleten, volgens mij had het wat te maken met dat ik te hard op dat ding trapte
Dat is de mijne ook... Ik gebruik em ook niet zo veel dus het liefst mn geld terug maar dat doen ze nietquote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:23 schreef guitarist.nl het volgende:
Nee eigenlijk niet, was nog binnen de garantie periode, ik ben dan weer zo lui om hem gewoon weg te brengen
Weeping Demon kopen?!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:47 schreef sXe het volgende:
ik ga binnenkort ook voor een wah kijken. Misschien kunnen we wel korting krijgen als we er 5 tegelijk kopen
Waar heb je ze gehaald?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:47 schreef NiteSpeed het volgende:
Hallo! Ik heb nieuwe slippers, en ze zijn heel stoer.
[afbeelding]
Wel eventjes onthouden dat ze niet roze maar rood zijn.
Hoogstraat Rotterdam, bij de Coach, Footlocker of een ander schoenenwinkeltje wat daar zit.quote:
Ja mn pa netquote:Op zondag 2 juli 2006 16:36 schreef --H-I-M-- het volgende:
Gefeliciteerd! altijd een heel vet nummer om te spelen als mensen vragen "speel eens iets!"
Ja ik ook vandaar master of puppetsquote:Op zondag 2 juli 2006 17:55 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Ik moet eens leren om met 1 liedje bezig te blijven haha.
Nieuwe gitaar?quote:Gitaar met nieuwe snaren staat klaar bij Rock Palace, dinsdag halen denk ik![]()
Ik weet niet wat erger is: snaren op je gitaar laten zetten door een ander of 2 jaar met de zelfde snaren doenquote:Op zondag 2 juli 2006 19:43 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Was het maar zon feest.
Heb er maar nieuwe snaren op laten zetten na 2 jaar![]()
Snaren waren nog goed verder hoor. En ik breek het vast toch, daarom maar laten doen.quote:Op zondag 2 juli 2006 19:46 schreef Even het volgende:
[..]
Ik weet niet wat erger is: snaren op je gitaar laten zetten door een ander of 2 jaar met de zelfde snaren doen
Ik heb 3 weken met mn snaren gedaan en heb ze net vervangen (10 min werk)![]()
Ik snap niet dat je snaren na 2 jaar nog heel zijn. Na 2 tot 3 maanden knapt er bij mij altijd wel eentje.quote:Op zondag 2 juli 2006 20:06 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Snaren waren nog goed verder hoor. En ik breek het vast toch, daarom maar laten doen.
Ik snap niet dat ze naar 2 jaar nog klinkenquote:Op zondag 2 juli 2006 20:47 schreef DuranK het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je snaren na 2 jaar nog heel zijn. Na 2 tot 3 maanden knapt er bij mij altijd wel eentje.
Waar haal jij t idee vandaan dat t een verwijzing was naar Hammett?quote:Op zondag 2 juli 2006 20:39 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Zoiezo lijp dat je Hammett niet kan spellen
Van z'n lang zal ze leven nietquote:
Ach als je het niet kan dan kan je het nietquote:Zowieso lijp dat je t niet zelf doet.
quote:Op zondag 2 juli 2006 20:39 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Zoiezo lijp dat je Hammett niet kan spellen
Jongens tochquote:Op zondag 2 juli 2006 21:06 schreef Hammet het volgende:
[..]
Waar haal jij t idee vandaan dat t een verwijzing was naar Hammett?
niks geen money for nothing voor ons!quote:Op zondag 2 juli 2006 22:08 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Inderdaad, we moeten nog magnetrons installeren en al die koelkasten en kleurentv's verplaatsen.
Omdat je een gitarist bent met toevallig een naam van een hele bekende gitarist?quote:Op zondag 2 juli 2006 21:06 schreef Hammet het volgende:
[..]
Waar haal jij t idee vandaan dat t een verwijzing was naar Hammett?
Pfff. Iedereen hier weet dat Hammet fervent liefhebber is van Melanie Hammet. Ik weet verder niet over wie jij het hebt, maar volgens mij kun je je tijd beter besteden dan hier zitten zeuren. Leer snaren verwisselen, par example.quote:Op zondag 2 juli 2006 22:42 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Omdat je een gitarist bent met toevallig een naam van een hele bekende gitarist?
Die Hammet tochquote:Op zondag 2 juli 2006 22:55 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Pfff. Iedereen hier weet dat Hammet fervent liefhebber is van Melanie Hammet.
Aaiquote:Ik weet verder niet over wie jij het hebt, maar volgens mij kun je je tijd beter besteden dan hier zitten zeuren. Leer snaren verwisselen, par example.![]()
Kan het moeilijk leren als ik net zeg dat me gitaar in de winkel staatquote:Op zondag 2 juli 2006 22:55 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Pfff. Iedereen hier weet dat Hammet fervent liefhebber is van Melanie Hammet. Ik weet verder niet over wie jij het hebt, maar volgens mij kun je je tijd beter besteden dan hier zitten zeuren. Leer snaren verwisselen, par example.![]()
Iedereen zou toch lief doen tegen elkaar ?!quote:Op zondag 2 juli 2006 23:45 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Kan het moeilijk leren als ik net zeg dat me gitaar in de winkel staat
Daar heb ik nooit ja op gezegt en als hun door blijven baggeren krijgen ze antwoordquote:Op zondag 2 juli 2006 23:50 schreef Even het volgende:
[..]
Iedereen zou toch lief doen tegen elkaar ?!
Kerelquote:Op zondag 2 juli 2006 23:52 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Daar heb ik nooit ja op gezegt en als hun door blijven baggeren krijgen ze antwoord
Nou het zal me verder ook mn reet roesten... Ik ga nog ff pingelen en dan slapenquote:
quote:Op zondag 2 juli 2006 23:52 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Daar heb ik nooit ja op gezegt en als hun door blijven baggeren krijgen ze antwoord
Geen strat helaas...quote:Op maandag 3 juli 2006 10:35 schreef Jorikjet het volgende:
hihi
voor teleluvr; http://koopjes.marktplaat(...)trisch/40532289.html
strat ruilen voor een jazzmaster. misschien dat je er een hebt waar je vanaf wilt
Oh en dude, dat ziet er leuk uit, hoe heb je dat plaatje gemaakt?? hoe kom je aan die miniatuurtjes?quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:59 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Die heb ik vorige week geprobeerd, ik vond het echt een kloteding, ik vond 'm lastig in de bediening, de knoppen voor feedback etc. zijn voor mij TE gevoeling... ik vond het echt helemaal niks! enige voordeel: hij is solide, van metaal, lekker stevig en daar kan je volgens mij wel met je volle gewicht op gaan staan! maar dat was voor mij ook alles...quote:Op maandag 3 juli 2006 13:16 schreef --H-I-M-- het volgende:
TC maakt echt supergoede delays! Misschien is die van line 6 ook goed, maar daar ken ik alleen de grote delaybak van (die met die 4 knoppen) die ook meesterlijk is.
Ik heb een Boss DD3, die bevalt me zeer goed al mist 'ie wel een tap-tempo functie. Maar meestal gebruik ik een van de delays in mijn PodXT.quote:Op maandag 3 juli 2006 13:52 schreef Thomzzzzz het volgende:
[..]
Die heb ik vorige week geprobeerd, ik vond het echt een kloteding, ik vond 'm lastig in de bediening, de knoppen voor feedback etc. zijn voor mij TE gevoeling... ik vond het echt helemaal niks! enige voordeel: hij is solide, van metaal, lekker stevig en daar kan je volgens mij wel met je volle gewicht op gaan staan! maar dat was voor mij ook alles...
Dat zou kunnen ja!quote:Op maandag 3 juli 2006 14:41 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ik wel
Als ik hem dan ruil, kun je die jazzmaster van mij overkopen
Ja, er staat er 1 op marktplaats, 1200 euro, da's me toch wel echt te duur... en anders ismisschien een Gsharp ofzo ook nog wel een optie, die schijnen toch ook wel goed te zijn... als we dan toch overstappen op 19" stuffquote:Op maandag 3 juli 2006 14:54 schreef --H-I-M-- het volgende:
Als je iets dieper in je portomonee wil graaien kun je ook voor de heilige delaygraal gaan:
de TC 2290
Nah, als ik een mooi aanbod krijg.....quote:Op maandag 3 juli 2006 15:08 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Dat zou kunnen ja!![]()
Maar jij gaat je strat toch houden, naar ik aanneem!
quote:Op maandag 3 juli 2006 15:21 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Nah, als ik een mooi aanbod krijg.....
Ook als het gaat om wisselende partners?quote:Op maandag 3 juli 2006 15:22 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
![]()
Brian is de hoer van het bitariftentopic...![]()
![]()
alleen jammer dattie zo af en toe vast loopt! je hebt dan niks aan het ding, en soms laatie zelfs geen geluid meer door... zal je maar gebeuren tijdens een optredenquote:Op maandag 3 juli 2006 13:16 schreef --H-I-M-- het volgende:
Misschien is die van line 6 ook goed, maar daar ken ik alleen de grote delaybak van (die met die 4 knoppen) die ook meesterlijk is.
Oh ik vond 'm gewoon kut om wat ik ervan heb gemerkt toen ik 'm probeerde, maar deze info is altijd nuttig...quote:Op maandag 3 juli 2006 16:54 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
alleen jammer dattie zo af en toe vast loopt! je hebt dan niks aan het ding, en soms laatie zelfs geen geluid meer door... zal je maar gebeuren tijdens een optreden![]()
Hm, verkijk je er niet op, het is niet voor niets één van de populairste delays van dit moment. Die problemen waar Jorikjet het over heeft heb ik niet eerder gehoord.quote:Op maandag 3 juli 2006 17:38 schreef Thomzzzzz het volgende:
[..]
Oh ik vond 'm gewoon kut om wat ik ervan heb gemerkt toen ik 'm probeerde, maar deze info is altijd nuttig...
Line 6 delaydinges
Wat ik zelf al zei, ik vond het niet echt wat... ik heb eigenijk mijn laatste hoop eigenlijk gevestigd op die TC Electronic Vintage Delay, al is die dan 400 euro... 1 keer kopen, 10 jaar plezier, hoop ikquote:Op maandag 3 juli 2006 17:48 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Hm, verkijk je er niet op, het is niet voor niets één van de populairste delays van dit moment. Die problemen waar Jorikjet het over heeft heb ik niet eerder gehoord.
Maar goed, het gaat om wat jij vindt, natuurlijk.
Hee Teleluvrquote:Op maandag 3 juli 2006 15:08 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Dat zou kunnen ja!![]()
Maar jij gaat je strat toch houden, naar ik aanneem!
vette avatarquote:Op maandag 3 juli 2006 18:00 schreef Thomzzzzz het volgende:
[..]
Wat ik zelf al zei, ik vond het niet echt wat... ik heb eigenijk mijn laatste hoop eigenlijk gevestigd op die TC Electronic Vintage Delay, al is die dan 400 euro... 1 keer kopen, 10 jaar plezier, hoop ik
Bedankt, maar wil jij mijn sponsor zijn?quote:
Die is wel liefquote:
Ook mooi, jammer alleen dat ie niet die pearl inleg op de toets heeft.quote:Op maandag 3 juli 2006 23:35 schreef TeleluvR het volgende:
Nader overeen te komen inderdaad.
Prijzen zijn waanzinnig, zelfs van de laatste (vintage) jaren durven ze nog 2000 euro te vragen, terwijl deze helemaal niet zo goed zijn...
Nee, ik koop wel een Reissue tzt, zijn een stuk goedkoper!
[afbeelding]
Maar dan nog, in de USA's wordt ook veel meer geld in gestoken!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:03 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Lange lap
Thanks... ik geloof dat ik me vooral tot jou en Brian moet richten, merk ik, jullie posten wel behoorlijkquote:
hey, je moet ergens mee beginnen natuurlijk he. en voor een eerste gitaar lijkt me dit een hele mooie!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 08:40 schreef Hammet het volgende:
tsja, stagg
Maar ik moet zeggen dat ie er erg geil uitziet, alleen de diamant-inleg op de kop hadden ze van mij weg mogen laten.
Tsja kwaliteit wisselt bij Fender. Over het algemeen zijn USA'ers de top, maar er zijn een paar uitzonderingen. Daarom geldt vooral: speel erop en luister!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:33 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Maar dan nog, in de USA's wordt ook veel meer geld in gestoken!
Ik bedoel duurdere / betere: hardware, hout soorten, PU's, lak..
Dat is gewoon veel beter bij een USA,
Maar weet jij iets over eventuele verschillen tussen een Mexicaan en een Japanner? Die Thinline op speurders is nl een oude Japanner, terwijl de meeste die je tegenkomt uit Mexico komen... Ik heb stille hoop dat Japanse tele's net zo'n reputatie hebben als Japanse Squiers uit de jaren tachtigquote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:25 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Tsja kwaliteit wisselt bij Fender. Over het algemeen zijn USA'ers de top, maar er zijn een paar uitzonderingen. Daarom geldt vooral: speel erop en luister!
Ik ben heel wat slechte USA Fenders tegengekomen die vol op hun bek zouden gaan ten opzichte van een goede mexicaan.![]()
Wat ik hoor (en dus niet zeker weet), is dat de Japanse Thinlines wel een tikkeltje beter zijn dan de Mexicanen (alhoewel ik geen kwaad woord wil zeggen over de mexicanen, want ze zijn erg goed!)quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:32 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Maar weet jij iets over eventuele verschillen tussen een Mexicaan en een Japanner? Die Thinline op speurders is nl een oude Japanner, terwijl de meeste die je tegenkomt uit Mexico komen... Ik heb stille hoop dat Japanse tele's net zo'n reputatie hebben als Japanse Squiers uit de jaren tachtig![]()
Ja weet ik, ik ben erachter gekomen... nooit geweten dat er zo evel waren... en testen is altijd nodig, en doe ik ook eigenlijk wel altijd... grondig! Ik wist niet zo goed wat ik wilde, daarom heb ik alle delays die ze bij Feedback Apeldoorn op voorraad hebben geprobeerd...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:16 schreef sXe het volgende:
Kan je niet beter gewoon een hele zwik delays gaan uitproberen in de winkel, want er zijn er zoi vreselijk veel en als je nogal veeleisend bent ontkom je er toch niet aan zelf te gaan testen lijkt me.
oude squiersquote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:32 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Maar weet jij iets over eventuele verschillen tussen een Mexicaan en een Japanner? Die Thinline op speurders is nl een oude Japanner, terwijl de meeste die je tegenkomt uit Mexico komen... Ik heb stille hoop dat Japanse tele's net zo'n reputatie hebben als Japanse Squiers uit de jaren tachtig![]()
Klopt, ze hebben heerlijke halzen die Japanse 57RI's. Lekker dik, vintage frets, speelt heel fijn!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:04 schreef Jorikjet het volgende:
maar ik heb op verschillende japanse fenders gespeeld, en ik vind ze echt super! als ik geld heb, en behoefte aan een extra gitaar koop ik een japanse 57 reissue! enorm lekkere dikke hals hebben die harpen!
Mooie set zo...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:57 schreef mberg86 het volgende:
Squier Super-Sonic, 1997
Een model van de Vista serie, hij wordt niet meer gemaakt en je ziet ze niet zo veel. Heeft dubbele humbuckers. Ik vind het een erg fijn gitaartje en hij bevalt me prima!
[afbeelding]
Met delay's heb ik niet zo heel veel ervaring, maar een paar vrienden van me gebruiken de EH Memory Man Delux, en die is wel heel erg vetquote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:14 schreef Thomzzzzz het volgende:
[..]
Thanks... ik geloof dat ik me vooral tot jou en Brian moet richten, merk ik, jullie posten wel behoorlijk
Nog nuttige tips aangaande een nieuwe delay??
is er iemand die weet hoe die gozer dat leuke schema'tje met die miniatuur stompboxjes enzo heeft gemaakt???
Hahaha...ja Stagg is inderdaad niet zo'n heel geweldig merk, maar ach, ik moet toch ergens mee beginnen en niet al te duur. Een dure/goede gitaar koop ik later wel een keer ofzo.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 04:28 schreef NASDAQbastardo het volgende:welkom, en wat speel je zoal?
Geen stagg-commentaar jongens
Ja klopt, de deluxe is ook te gek! Maar hij heeft volgens internet een delay tijd van 550 ms, volgens mij niet en is ie korter... ik wil een hele lange!! maar goed, thanks anyway!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:23 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Met delay's heb ik niet zo heel veel ervaring, maar een paar vrienden van me gebruiken de EH Memory Man Delux, en die is wel heel erg vet
Hoe lang heb je ze al, en zijn ze al kapot ??quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:36 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Hahaha...ja Stagg is inderdaad niet zo'n heel geweldig merk, maar ach, ik moet toch ergens mee beginnen en niet al te duur. Een dure/goede gitaar koop ik later wel een keer ofzo.
Tijdens gitaarles speel ik vooral Pop en Rock muziek, maar als ik dan weer thuis ben zijn het vooral metal nummers die ik probeer te spelen, en wat nummers van Steve Vai en Joe Satriani.![]()
Heb op mijn kamer een Marshall MG Series 15CD versterker staan van 15 Watt.
Heb ook nog 2 effectenpedaaltjes: Blues Overdrive en Distortion Modeler van Behringer.
Heb verder nog een zwarte klassieke gitaar maar die vind ik nogal redelijk bagger, maar ja wat wil je, hij is van Keiper en heeft me maar ¤30 gekost.Ik had hem via eBay gekocht dus kon hem niet eerst proberen.
Ik wil eigenlijk nog een fatsoenlijke Western gitaar hebben, die haal ik dan ook wel in de muziekwinkel waar ik mijn Les Paul heb gekocht.
En dan nog, dan koop je er 3, ben je nog goedkoper uit. Ik vind het helemaal geen gekke dingen: Kun je gewoon voordelig eens kijken welk effect je ligt. Daarna kun je dan altijd nog je Boss/Digitech of wat voor merk dan ook aanschaffen!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:54 schreef Jorikjet het volgende:
boeiend dat die van plastic is... je hoeft er niet als een malloot op te gaan springen
mijn digitech RP50 gaat al jaren mee zonder schade (aan de pedalen tenminste) maar die is dan ook nooit door een schoenzool aangeraaktquote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:57 schreef guitarist.nl het volgende:
Ik ben alleen benieuwd hoelang die dingen nou meegaan
Volgens mij valt dat reuze mee... je speelt toch gitaar?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:57 schreef guitarist.nl het volgende:
Ik ben alleen benieuwd hoelang die dingen nou meegaan
Nee niet het zwanenmeer, maar als ik net toevallig niet in de buurt van mijn pedaaltje ben, en ik moet snel terug lopen wil ik nog wel eens te hard op dat ding trappenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:00 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat reuze mee... je speelt toch gitaar?
Ik doe geen zwanenmeer op mijn pedaal tijdens een optreden...
Dus zoveel heeft het niet te lijden!
Of gewoon veel loopt...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:02 schreef guitarist.nl het volgende:
Ow het klinkt nu net alsof ik op hele grote podia speel
Uiteraard ook van belang, zo niet het belangrijkst. Probleem is dat die pedaaltjes van behringer helemaal niet slecht zijn of zelfs van binnen volledige klonen van Boss zijn!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:06 schreef Thomzzzzz het volgende:
is geluidskwaliteit niet van belang meer? sorry hoor, maar overdrive en distortions lopen al gauw tegen de 100 euro volgens mij voor een boss? dan kan een TERINGER toch niks zijn? ik heb sowieso al een hekel aan dat merkt, krakende plastic rommel!
Behringer![]()
Talpa![]()
Exactly!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:14 schreef mberg86 het volgende:
Ik kan me goed voorstellen als je een bepaald effect bijna nooit gebruikt, of gewoon een keer wil experimenteren. Dat je dan een wat goedkopere pedaal koopt.
Daar ben ik ook wel benieuwd naar... Is een directe kloon van de Boss. Die Boss is heel fijn, maar wel een prijskaartje (100 euro!). Aan de andere kant, 1 keer aanschaffen en klaar!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:17 schreef Jorikjet het volgende:
oja een vriend van me heeft zo'n tuner van berhinger. is best duidelijk en werkt gewoon goed. over hoe precies die is in vergelijking tot een boss weet ik eigenlijk niet... maar voor het vlugge werk op een podium is het wel voldoende
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:17 schreef Jorikjet het volgende:
oja een vriend van me heeft zo'n tuner van berhinger. is best duidelijk en werkt gewoon goed. over hoe precies die is in vergelijking tot een boss weet ik eigenlijk niet... maar voor het vlugge werk op een podium is het wel voldoende
ik ben anders uitermate tevreden met mijn 2x12 Vtone BEHRINGER ampquote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:06 schreef Thomzzzzz het volgende:
is geluidskwaliteit niet van belang meer? sorry hoor, maar overdrive en distortions lopen al gauw tegen de 100 euro volgens mij voor een boss? dan kan een TERINGER toch niks zijn? ik heb sowieso al een hekel aan dat merkt, krakende plastic rommel!
Behringer![]()
Talpa![]()
Alsof de speakers het belangrijkst zijnquote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:19 schreef sanderp het volgende:
[..]
ik ben anders uitermate tevreden met mijn 2x12 Vtone BEHRINGER ampzitten betere speakers in dan in mening duurdere versterker
![]()
Wel eindverantwoordelijk voor het geluid, dus niet onbelangrijk!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:20 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Alsof de speakers het belangrijkst zijn
Ja die heb ik ook gezien, dat is een kopie van de biggmuf, sterker nog, toen ik mij BM kocht heb ik die nog ff geprobeerd, mijn conclusie: * NIET KOPEN *quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:22 schreef TeleluvR het volgende:
Ze hebben wel een aardige collectie inmiddels, zelfs een kopie van de tubescreamer en crybaby (hellbaby...)
Die kopien van de bekende pedalen zijn ook wel gaaf!
[afbeelding]
Because....quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:25 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook gezien, dat is een kopie van de biggmuf, sterker nog, toen ik mij BM kocht heb ik die nog ff geprobeerd, mijn conclusie: * NIET KOPEN *
[afbeelding]
Hij kut klinkt,quote:
Kijk, dat is al iets beter onderbouwd...quote:
Zo, dus jij bent nogal fan van een 'Big Muff'?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:27 schreef guitarist.nl het volgende:
Oja en ik ging ff een plaatje van de big muff zoekenKLIK
jij bent zeker ook zo iemand die gibson ver boven epiphone stelt en fender ver boven squier.....quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:20 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Alsof de speakers het belangrijkst zijn
Weer een 'nieuw' discussiepuntje, jeuh!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:31 schreef sanderp het volgende:
[..]
jij bent zeker ook zo iemand die gibson ver boven epiphone stelt en fender ver boven squier.....
Nah niet ver boven hoorquote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:31 schreef sanderp het volgende:
[..]
jij bent zeker ook zo iemand die gibson ver boven epiphone stelt en fender ver boven squier.....
beterquote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:32 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Weer een 'nieuw' discussiepuntje, jeuh!
Jij bent zeker ook zo iemand die epiphone net zo goed vind als Gibson...
Als dat zo zal zijn zal ik geen jappaner hebben gekochtquote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:34 schreef Jorikjet het volgende:
maar bij brian gaat het volgens mij ook vaak gewoon om de naam van de gitaar...
heeft behringer geen reverb pedaaltje?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:34 schreef Doodmetaal het volgende:
Heeft iemand ervaring met de stetsbar? Ik wil graag een tremolo op mijn Gibson, maar vraag me af hoeveel het kost, of het klinkt en of het het wel waard is en waar het te krijgen is natuurlijk ook..
[afbeelding]
www.stetsbar.com
En wat is een goed(koop) reverb pedaal wat nog wel goed klinkt?
Waarom pak je niet gewoon een bowen handle? Hoef je ook niet te boren/schroeven!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:34 schreef Doodmetaal het volgende:
Heeft iemand ervaring met de stetsbar? Ik wil graag een tremolo op mijn Gibson, maar vraag me af hoeveel het kost, of het klinkt en of het het wel waard is.
[afbeelding]
www.stetsbar.com
Geen ervaring mee,quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:34 schreef Doodmetaal het volgende:
Heeft iemand ervaring met de stetsbar? Ik wil graag een tremolo op mijn Gibson, maar vraag me af hoeveel het kost, of het klinkt en of het het wel waard is en waar het te krijgen is natuurlijk ook..
[afbeelding]
www.stetsbar.com
en er binnen 24 uur gelijk an van af willenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:36 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Als dat zo zal zijn zal ik geen jappaner hebben gekocht
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:37 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
en er binnen 24 uur gelijk an van af willen
Klopt...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:34 schreef sanderp het volgende:
[..]
beter![]()
nee, ik ben van mening dat een epiphone niet persé slechter hoeft te zijn dan een gibson![]()
+1 Scherp!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:37 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
quote:
Heey nu hou ik hem wel hoorquote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:37 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
Asjeblieft, een mooi bod!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:40 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
[..]
Heey nu hou ik hem wel hoor
Tenzij ik een mooi bod krijg
Hahaha, wordt dat bijgeleverd?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:27 schreef guitarist.nl het volgende:
Oja en ik ging ff een plaatje van de big muff zoekenKLIK
Helaas niet te beluisteren!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:45 schreef Doodmetaal het volgende:
Heb je een goede site van die bowen handle waar ik het ook kan beluisteren misschien?
Geen behringer, bitte.
Je ziet ze weinig tot niet in Nederland, dus het zou wel heel toevallig zijn als er iemand op dit forum en in dit topic er een heeft!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:50 schreef Doodmetaal het volgende:
Maar niemand heeft er dus ervaring mee?
Het is stukken goedkoper dan de stetsbar.. maar het is een beetje jammer dat er zo weinig info over te vinden is en ik niet kan horen hoe het klinkt.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:52 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Je ziet ze weinig tot niet in Nederland, dus het zou wel heel toevallig zijn als er iemand op dit forum en in dit topic er een heeft!
Ik wil er ook één op mijn SG... die Maestro vibrola's zijn helemaal niet te koop los...![]()
Qua constructie lijkt het erg op de moderne (studs) tremelo van Fender, dus ik kan me voorstellen dat ie ongeveer zo werkt cq. klinkt!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:54 schreef Doodmetaal het volgende:
[..]
Het is stukken goedkoper dan de stetsbar.. maar het is een beetje jammer dat er zo weinig info over te vinden is en ik niet kan horen hoe het klinkt.
Ja, ik zou zeggen pak de Holy Grailquote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:03 schreef Doodmetaal het volgende:
Een reverb pedaal kost minsten 70/80 zo te zien.
Precies...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:55 schreef Doodmetaal het volgende:
Nee die prijs is best te doen.. Boven de 100 vind ik een beetje idioot voor een arme student als mijzelf.
Nou ja, aanbieding... ik heb nog een oude Boss DF-2, Super distortion and Feedbacker. Aardig collectable, doet op ebay.com tegen de 150 dollar (vintage guide zegt ook 100-125 dollar). Maar het geluid is niet bepaald mijn ding!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:13 schreef Doodmetaal het volgende:
Wat heb je in de aanbieding?
Ik heb nog een wah-pedaal Jimi Hendrix.
Ik heb godzijdank maar 1 studie, geen werk (afgezien van af en toe een studentassistentschap). Arme wij...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:18 schreef Thomzzzzz het volgende:
Nou ja, aan de andere kant, als je in 1 keer de goeie koopt, die je echt wil, dan hoef je niet over 2 jaar weer op zoek naar een nieuwe waar je uiteindelijk dan alsnog weer duurder voor uitbent...
Maar ik snap wat je bedoelt... ik heb hetzelfde probleem hoor, en die delay waar ik telkens over zeur kost 400, ik zit tussen 2 studies en ik werk tijdelijk fulltime, dus ik kan 't missen en dat doe ik dan ook maar! Maar ik ben bekend met je misère!
Ja, ik heb zoiets van na mijn studie als ik werk kan ik wel echte mooie dingen kopen, maar nu wil ik gewoon een goede koop die niet te duur is.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:18 schreef Thomzzzzz het volgende:
Nou ja, aan de andere kant, als je in 1 keer de goeie koopt, die je echt wil, dan hoef je niet over 2 jaar weer op zoek naar een nieuwe waar je uiteindelijk dan alsnog weer duurder voor uitbent...
Maar ik snap wat je bedoelt... ik heb hetzelfde probleem hoor, en die delay waar ik telkens over zeur kost 400, ik zit tussen 2 studies en ik werk tijdelijk fulltime, dus ik kan 't missen en dat doe ik dan ook maar! Maar ik ben bekend met je misère!
Ik gebruik ook veelal mijn DS-1 of FZ-3 (Fuzz). Voldoet voor mij prima, is 'ruig' genoeg!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:20 schreef Doodmetaal het volgende:
[..]
Die superdistortion lijkt me niet echt iets, ben blij met mijn gewoon boss distortion goedkoop en doch erg lekker.
Ik heb er op het moment geen, ik heb een studie afgerond en ik begin in september met een nieuwe studie, dus ik zit er echt tussenin! (werken rules, ik heb een nieuwe amp, nieuwe monitorspeakers en m'n motorrijbewijs+motor gekocht! best een aanrader, voor een jaar of 2)quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:20 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik heb godzijdank maar 1 studie, geen werk (afgezien van af en toe een studentassistentschap). Arme wij...![]()
En dat is niet met een pedaal na te bootsen?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:24 schreef TeleluvR het volgende:
Reverb gebruik ik ook veel, erg fijn. Alleen nu ik een andere versterker heb, mis ik de goede reverb van mijn Fender...
Toch ben ik erg bang, dat als ik er twee jaar tussen uit ga, ik niet meer aan studeren toe kom. Dan rennen er zo 2 koters hier rond...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:25 schreef Thomzzzzz het volgende:
[..]
Ik heb er op het moment geen, ik heb een studie afgerond en ik begin in september met een nieuwe studie, dus ik zit er echt tussenin! (werken rules, ik heb een nieuwe amp, nieuwe monitorspeakers en m'n motorrijbewijs+motor gekocht! best een aanrader, voor een jaar of 2)![]()
Ik hoop dus met de Holy Grail...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:28 schreef Doodmetaal het volgende:
[..]
En dat is niet met een pedaal na te bootsen?
Noooooit naar gekeken en nooit nagekeken en daarom misschien een domme opmerking: maakt Fender geen pedalen ofzo? ze staan bekend om hun spring reverbs, dus misschien is iets dergelijks ook wel zonder versterker te koop?quote:
Ja, maar zo'n Fender spring reverb unit kost ook iets in de richting van ¤ 500,-... En dan komen we weer op dat punt van student zijn enzo...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:32 schreef Thomzzzzz het volgende:
[..]
Noooooit naar gekeken en nooit nagekeken en daarom misschien een domme opmerking: maakt Fender geen pedalen ofzo? ze staan bekend om hun spring reverbs, dus misschien is iets dergelijks ook wel zonder versterker te koop?
Is dat niet de nieuwprijs?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:34 schreef Doodmetaal het volgende:
50 euro voor een gouden bowen handle is netjes toch?
Ik gebruikte het eigenlijk ook nooit maar het kan tussenstukjes in een nummer of natuurlijk een lekkere solo aanzienlijk beter maken.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:32 schreef sXe het volgende:
Ik gebruik nooit reverb eigenlijk...
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:33 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ja, maar zo'n Fender spring reverb unit kost ook iets in de richting van ¤ 500,-... En dan komen we weer op dat punt van student zijn enzo...![]()
Op die site is die 79,- en het lijkt me best redelijk als ze niet in Nederland verkrijgbaar zijn.quote:
Oh, ik dacht ze ooit eens gezien te hebben in de muziekwinkel voor 55 euro. Ik weet niet wat Feedback voor zo'n ding vraagt, maar dat lijkt me nog minder!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:36 schreef Doodmetaal het volgende:
[..]
Op die site is die 79,- en het lijkt me best redelijk als ze niet in Nederland verkrijgbaar zijn.
Ja maar het is nergens te vinden!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:38 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Oh, ik dacht ze ooit eens gezien te hebben in de muziekwinkel voor 55 euro. Ik weet niet wat Feedback voor zo'n ding vraagt, maar dat lijkt me nog minder!![]()
Dan lijkt 50 euro me een aardige prijs!quote:
Ik heb die Blues Overdrive al sinds oktober 2005 en die Distortion Modeler sinds maart 2006 en ze werken beide nog goed.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:48 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Hoe lang heb je ze al, en zijn ze al kapot ??
Dat zijn toch die 20¤ euro dingen van plastic ??
Gewoon doen!quote:
whehehe, ja dat is voor jullie het voordeligste, maar het is wel mijn portemonnee.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:49 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Gewoon doen!
Probeer het uit, het schijnt wel kwaliteitsspul te zijn!![]()
En spui je bevindingen hier!
Volgens mij raak je dat ding echt wel kwijt, mocht het niet bevallen. Het is, zoals je hebt gezien, een van de weinige opties om een tremelo op je LP/SG/ES te krijgen!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:51 schreef Doodmetaal het volgende:
[..]
whehehe, ja dat is voor jullie het voordeligste, maar het is wel mijn portemonnee.
Kan de verkoper em niet even monteren, zodat je em kunt horen?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:55 schreef Doodmetaal het volgende:
Hm daar heb je wel een heel goed punt moet ik zeggen, maar jamer dat ik niet kan horen hoe het ding klinkt.
Er staat werkelijk niets op het Internet.
Utrecht, Apeldoorn en Eindhoven, meen ik mij te herinneren!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:58 schreef imported_sphinx het volgende:
heeft de Feedback ook nog andere filialen dan in Rotterdam? in of in de buurt van overijssel ofzo?
quote:
Schaam je!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:05 schreef Doodmetaal het volgende:
Weer 10 euro dichter bij de holy grail is dat(of een krat bier)
Ik wacht nu geduldig op de reply van Norbert.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:08 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Schaam je!
Mag je em nu hebben voor 40?![]()
Amsterdam als het goed is, maar niet mijn deal verpesten nou he.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:11 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Ik ken ook een Norbert, waar woont ie?
Schiet ook niet echt op...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:16 schreef Doodmetaal het volgende:
45,-!
Ik ben al afgestudeerd enzo, en al een jaar of drie aan het werk, en heb nog nooit zoveel zooi gekocht als in de afgelopen drie jaarquote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:25 schreef Thomzzzzz het volgende:
[..]
(werken rules, ik heb een nieuwe amp, nieuwe monitorspeakers en m'n motorrijbewijs+motor gekocht! best een aanrader, voor een jaar of 2)
Ik ben reuze benieuwd...!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:42 schreef Doodmetaal het volgende:
Yes, ik ga hem donderdag afhalen! Hij woont verdomme wel in Amsterdam Noord, maarja ga ik ook eens een keer met de veerpont. Ik laat wel weten hoe hij klinkt.
Even ter informatie:quote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:16 schreef Hammet het volgende:
Ik ben ook erg benieuwd! Ben ook benieuwd naar de stabiliteit.
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:14 schreef Thomzzzzz het volgende:
[..]
Thanks... ik geloof dat ik me vooral tot jou en Brian moet richten, merk ik, jullie posten wel behoorlijk
quote:
!!! Dat maakt het nog wat mooier.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:17 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Even ter informatie:
Als je de trem niet gebruikt, kun je em in ieder geval locken, waardoor je het idee van een vaste brug terug krijgt...
Wat is dat guitarport online dan precies.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:30 schreef Jorikjet het volgende:
ik zou gaan voor de toneport! ik heb hem ook (de UX1), en je kunt er een mic op aansluiten, bas gitaar en een gewone gitaar. de software is hetzelfde, plus dat de toneport dus bas versterkers heeft en zang versterkers. de koppeling naar guitarport online zit er niet in, maar is ook een overbodig iets naar mijn mening.
Feedback heeft ze ook, voor rond de ¤110 euroquote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:35 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wat is dat guitarport online dan precies.
En wat heb je voor die toneport betaald ? En zijn ze ook in Nederland te krijgen, bij feedback heb ik ze niet gezien.
Goed zo...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:41 schreef sanderp het volgende:
speciaal om jullie te pesten heb ik vanmiddag een behringer Blues overdrive pedaal gekocht, eerste indruk is redelijken dat voor 19,95 eu !
Ohquote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:42 schreef Hammet het volgende:
[..]
Feedback heeft ze ook, voor rond de ¤110 euro.
http://www.feedback.nl/?id=55&b=TPUX1quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:44 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ohdacht dat die dingen richting de 200 gingen ofzo dus het valt nog best mee
![]()
Ja weet je hoe relaxed!! Ik heb altijd lekkere apparatuur willen hebben, iets wat me aanstaat... maar dat kon ik nooit betalen, dus nu wel, echt super relaxed... als ik het geld ervoor heb, komen er ook echt nog wel een paar gitaren bij... ik wil nog steeds een keer zo'n Gibson ES, een Gretsch of een Rickenbacker ofzo, zo'n semi-electric hollowbody... schitterend! Niet dat ik jazz ofzo kan spelen... maar tochquote:
Mmm, dan moet je daar wel aan toe komen. Als ik eenmaal het werkende leven betreedt, dan zullen de eierstokken van mijn vriendin ook wel gaan rinkelen en voor je het weet heb je een hypotheek en geen tijd meer om te spelen. Dan kun je die mooie Gretsch weer verkopen...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:48 schreef Thomzzzzz het volgende:
[..]
Ja weet je hoe relaxed!! Ik heb altijd lekkere apparatuur willen hebben, iets wat me aanstaat... maar dat kon ik nooit betalen, dus nu wel, echt super relaxed... als ik het geld ervoor heb, komen er ook echt nog wel een paar gitaren bij... ik wil nog steeds een keer zo'n Gibson ES, een Gretsch of een Rickenbacker ofzo, zo'n semi-electric hollowbody... schitterend! Niet dat ik jazz ofzo kan spelen... maar toch![]()
Dat gaat wat voor m'n verjaardag worden ofozquote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:45 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
http://www.feedback.nl/?id=55&b=TPUX1
conclusie: het leven is hoe je het wendt of keert waardeloosquote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:49 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Mmm, dan moet je daar wel aan toe komen. Als ik eenmaal het werkende leven betreedt, dan zullen de eierstokken van mijn vriendin ook wel gaan rinkelen en voor je het weet heb je een hypotheek en geen tijd meer om te spelen. Dan kun je die mooie Gretsch weer verkopen...
Om maar even een doom-scenario te schetsen
Zoiets... Ik ben nu eenmaal een doom-denker...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:03 schreef sXe het volgende:
[..]
conclusie: het leven is hoe je het wendt of keert waardeloos
Het leven is toch zo waardeloos als je het zelf maakt? en als er wat begint te rinkelen, hop... amp harder!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:03 schreef sXe het volgende:
[..]
conclusie: het leven is hoe je het wendt of keert waardeloos
Dan heb jij nog nooit een full-blown eierstokken-orchestra gehoord...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:05 schreef Thomzzzzz het volgende:
[..]
Het leven is toch zo waardeloos als je het zelf maakt? en als er wat begint te rinkelen, hop... amp harder!![]()
Niet iedereen heeft al vakantie...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:06 schreef guitarist.nl het volgende:
Jezus, zitten jullie nou de hele dag al achter de pc ??
Op m'n werk wel, kom net van 't lokale "strand"...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:06 schreef guitarist.nl het volgende:
Jezus, zitten jullie nou de hele dag al achter de pc ??
Je moet als rockster ook wel een beetje getergd zijn natuurlijk, anders wordt het nooit wat. Ik ben in ieder geval vast begonnen!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:05 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Zoiets... Ik ben nu eenmaal een doom-denker...![]()
Met tergen?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:10 schreef sXe het volgende:
[..]
Je moet als rockster ook wel een beetje getergd zijn natuurlijk, anders wordt het nooit wat. Ik ben in ieder geval vast begonnen!
Ik denk dat ie bedoelt met getergd zijn... 'k kan me vergissen... ik denk dat hij op een Stagg speelt om zichzelf te straffenquote:
Volgens mij speelt 'ie op Deanquote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:16 schreef Thomzzzzz het volgende:
[..]
Ik denk dat ie bedoelt met getergd zijn... 'k kan me vergissen... ik denk dat hij op een Stagg speelt om zichzelf te straffen![]()
Hoho, getergd zijn is nog niet hetzelfde als suïcidaal zijn! Een Stagg, wat denk je wel niet...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:16 schreef Thomzzzzz het volgende:
[..]
Ik denk dat ie bedoelt met getergd zijn... 'k kan me vergissen... ik denk dat hij op een Stagg speelt om zichzelf te straffen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |