Gewoon doen!quote:
whehehe, ja dat is voor jullie het voordeligste, maar het is wel mijn portemonnee.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:49 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Gewoon doen!
Probeer het uit, het schijnt wel kwaliteitsspul te zijn!![]()
En spui je bevindingen hier!
Volgens mij raak je dat ding echt wel kwijt, mocht het niet bevallen. Het is, zoals je hebt gezien, een van de weinige opties om een tremelo op je LP/SG/ES te krijgen!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:51 schreef Doodmetaal het volgende:
[..]
whehehe, ja dat is voor jullie het voordeligste, maar het is wel mijn portemonnee.
Kan de verkoper em niet even monteren, zodat je em kunt horen?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:55 schreef Doodmetaal het volgende:
Hm daar heb je wel een heel goed punt moet ik zeggen, maar jamer dat ik niet kan horen hoe het ding klinkt.
Er staat werkelijk niets op het Internet.
Utrecht, Apeldoorn en Eindhoven, meen ik mij te herinneren!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:58 schreef imported_sphinx het volgende:
heeft de Feedback ook nog andere filialen dan in Rotterdam? in of in de buurt van overijssel ofzo?
quote:
Schaam je!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:05 schreef Doodmetaal het volgende:
Weer 10 euro dichter bij de holy grail is dat(of een krat bier)
Ik wacht nu geduldig op de reply van Norbert.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:08 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Schaam je!
Mag je em nu hebben voor 40?![]()
Amsterdam als het goed is, maar niet mijn deal verpesten nou he.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:11 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Ik ken ook een Norbert, waar woont ie?
Schiet ook niet echt op...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:16 schreef Doodmetaal het volgende:
45,-!
Ik ben al afgestudeerd enzo, en al een jaar of drie aan het werk, en heb nog nooit zoveel zooi gekocht als in de afgelopen drie jaarquote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:25 schreef Thomzzzzz het volgende:
[..]
(werken rules, ik heb een nieuwe amp, nieuwe monitorspeakers en m'n motorrijbewijs+motor gekocht! best een aanrader, voor een jaar of 2)
Ik ben reuze benieuwd...!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:42 schreef Doodmetaal het volgende:
Yes, ik ga hem donderdag afhalen! Hij woont verdomme wel in Amsterdam Noord, maarja ga ik ook eens een keer met de veerpont. Ik laat wel weten hoe hij klinkt.
Even ter informatie:quote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:16 schreef Hammet het volgende:
Ik ben ook erg benieuwd! Ben ook benieuwd naar de stabiliteit.
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:14 schreef Thomzzzzz het volgende:
[..]
Thanks... ik geloof dat ik me vooral tot jou en Brian moet richten, merk ik, jullie posten wel behoorlijk
quote:
!!! Dat maakt het nog wat mooier.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:17 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Even ter informatie:
Als je de trem niet gebruikt, kun je em in ieder geval locken, waardoor je het idee van een vaste brug terug krijgt...
Wat is dat guitarport online dan precies.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:30 schreef Jorikjet het volgende:
ik zou gaan voor de toneport! ik heb hem ook (de UX1), en je kunt er een mic op aansluiten, bas gitaar en een gewone gitaar. de software is hetzelfde, plus dat de toneport dus bas versterkers heeft en zang versterkers. de koppeling naar guitarport online zit er niet in, maar is ook een overbodig iets naar mijn mening.
Feedback heeft ze ook, voor rond de ¤110 euroquote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:35 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wat is dat guitarport online dan precies.
En wat heb je voor die toneport betaald ? En zijn ze ook in Nederland te krijgen, bij feedback heb ik ze niet gezien.
Goed zo...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:41 schreef sanderp het volgende:
speciaal om jullie te pesten heb ik vanmiddag een behringer Blues overdrive pedaal gekocht, eerste indruk is redelijken dat voor 19,95 eu !
Ohquote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:42 schreef Hammet het volgende:
[..]
Feedback heeft ze ook, voor rond de ¤110 euro.
http://www.feedback.nl/?id=55&b=TPUX1quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:44 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ohdacht dat die dingen richting de 200 gingen ofzo dus het valt nog best mee
![]()
Ja weet je hoe relaxed!! Ik heb altijd lekkere apparatuur willen hebben, iets wat me aanstaat... maar dat kon ik nooit betalen, dus nu wel, echt super relaxed... als ik het geld ervoor heb, komen er ook echt nog wel een paar gitaren bij... ik wil nog steeds een keer zo'n Gibson ES, een Gretsch of een Rickenbacker ofzo, zo'n semi-electric hollowbody... schitterend! Niet dat ik jazz ofzo kan spelen... maar tochquote:
Mmm, dan moet je daar wel aan toe komen. Als ik eenmaal het werkende leven betreedt, dan zullen de eierstokken van mijn vriendin ook wel gaan rinkelen en voor je het weet heb je een hypotheek en geen tijd meer om te spelen. Dan kun je die mooie Gretsch weer verkopen...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:48 schreef Thomzzzzz het volgende:
[..]
Ja weet je hoe relaxed!! Ik heb altijd lekkere apparatuur willen hebben, iets wat me aanstaat... maar dat kon ik nooit betalen, dus nu wel, echt super relaxed... als ik het geld ervoor heb, komen er ook echt nog wel een paar gitaren bij... ik wil nog steeds een keer zo'n Gibson ES, een Gretsch of een Rickenbacker ofzo, zo'n semi-electric hollowbody... schitterend! Niet dat ik jazz ofzo kan spelen... maar toch![]()
Dat gaat wat voor m'n verjaardag worden ofozquote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:45 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
http://www.feedback.nl/?id=55&b=TPUX1
conclusie: het leven is hoe je het wendt of keert waardeloosquote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:49 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Mmm, dan moet je daar wel aan toe komen. Als ik eenmaal het werkende leven betreedt, dan zullen de eierstokken van mijn vriendin ook wel gaan rinkelen en voor je het weet heb je een hypotheek en geen tijd meer om te spelen. Dan kun je die mooie Gretsch weer verkopen...
Om maar even een doom-scenario te schetsen
Zoiets... Ik ben nu eenmaal een doom-denker...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:03 schreef sXe het volgende:
[..]
conclusie: het leven is hoe je het wendt of keert waardeloos
Het leven is toch zo waardeloos als je het zelf maakt? en als er wat begint te rinkelen, hop... amp harder!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:03 schreef sXe het volgende:
[..]
conclusie: het leven is hoe je het wendt of keert waardeloos
Dan heb jij nog nooit een full-blown eierstokken-orchestra gehoord...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:05 schreef Thomzzzzz het volgende:
[..]
Het leven is toch zo waardeloos als je het zelf maakt? en als er wat begint te rinkelen, hop... amp harder!![]()
Niet iedereen heeft al vakantie...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:06 schreef guitarist.nl het volgende:
Jezus, zitten jullie nou de hele dag al achter de pc ??
Op m'n werk wel, kom net van 't lokale "strand"...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:06 schreef guitarist.nl het volgende:
Jezus, zitten jullie nou de hele dag al achter de pc ??
Je moet als rockster ook wel een beetje getergd zijn natuurlijk, anders wordt het nooit wat. Ik ben in ieder geval vast begonnen!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:05 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Zoiets... Ik ben nu eenmaal een doom-denker...![]()
Met tergen?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:10 schreef sXe het volgende:
[..]
Je moet als rockster ook wel een beetje getergd zijn natuurlijk, anders wordt het nooit wat. Ik ben in ieder geval vast begonnen!
Ik denk dat ie bedoelt met getergd zijn... 'k kan me vergissen... ik denk dat hij op een Stagg speelt om zichzelf te straffenquote:
Volgens mij speelt 'ie op Deanquote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:16 schreef Thomzzzzz het volgende:
[..]
Ik denk dat ie bedoelt met getergd zijn... 'k kan me vergissen... ik denk dat hij op een Stagg speelt om zichzelf te straffen![]()
Hoho, getergd zijn is nog niet hetzelfde als suïcidaal zijn! Een Stagg, wat denk je wel niet...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:16 schreef Thomzzzzz het volgende:
[..]
Ik denk dat ie bedoelt met getergd zijn... 'k kan me vergissen... ik denk dat hij op een Stagg speelt om zichzelf te straffen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |