Nah niet ver boven hoorquote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:31 schreef sanderp het volgende:
[..]
jij bent zeker ook zo iemand die gibson ver boven epiphone stelt en fender ver boven squier.....
beterquote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:32 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Weer een 'nieuw' discussiepuntje, jeuh!
Jij bent zeker ook zo iemand die epiphone net zo goed vind als Gibson...
Als dat zo zal zijn zal ik geen jappaner hebben gekochtquote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:34 schreef Jorikjet het volgende:
maar bij brian gaat het volgens mij ook vaak gewoon om de naam van de gitaar...
heeft behringer geen reverb pedaaltje?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:34 schreef Doodmetaal het volgende:
Heeft iemand ervaring met de stetsbar? Ik wil graag een tremolo op mijn Gibson, maar vraag me af hoeveel het kost, of het klinkt en of het het wel waard is en waar het te krijgen is natuurlijk ook..
[afbeelding]
www.stetsbar.com
En wat is een goed(koop) reverb pedaal wat nog wel goed klinkt?
Waarom pak je niet gewoon een bowen handle? Hoef je ook niet te boren/schroeven!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:34 schreef Doodmetaal het volgende:
Heeft iemand ervaring met de stetsbar? Ik wil graag een tremolo op mijn Gibson, maar vraag me af hoeveel het kost, of het klinkt en of het het wel waard is.
[afbeelding]
www.stetsbar.com
Geen ervaring mee,quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:34 schreef Doodmetaal het volgende:
Heeft iemand ervaring met de stetsbar? Ik wil graag een tremolo op mijn Gibson, maar vraag me af hoeveel het kost, of het klinkt en of het het wel waard is en waar het te krijgen is natuurlijk ook..
[afbeelding]
www.stetsbar.com
en er binnen 24 uur gelijk an van af willenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:36 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Als dat zo zal zijn zal ik geen jappaner hebben gekocht
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:37 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
en er binnen 24 uur gelijk an van af willen
Klopt...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:34 schreef sanderp het volgende:
[..]
beter![]()
nee, ik ben van mening dat een epiphone niet persé slechter hoeft te zijn dan een gibson![]()
+1 Scherp!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:37 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
quote:
Heey nu hou ik hem wel hoorquote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:37 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
Asjeblieft, een mooi bod!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:40 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
[..]
Heey nu hou ik hem wel hoor
Tenzij ik een mooi bod krijg
Hahaha, wordt dat bijgeleverd?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:27 schreef guitarist.nl het volgende:
Oja en ik ging ff een plaatje van de big muff zoekenKLIK
Helaas niet te beluisteren!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:45 schreef Doodmetaal het volgende:
Heb je een goede site van die bowen handle waar ik het ook kan beluisteren misschien?
Geen behringer, bitte.
Je ziet ze weinig tot niet in Nederland, dus het zou wel heel toevallig zijn als er iemand op dit forum en in dit topic er een heeft!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:50 schreef Doodmetaal het volgende:
Maar niemand heeft er dus ervaring mee?
Het is stukken goedkoper dan de stetsbar.. maar het is een beetje jammer dat er zo weinig info over te vinden is en ik niet kan horen hoe het klinkt.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:52 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Je ziet ze weinig tot niet in Nederland, dus het zou wel heel toevallig zijn als er iemand op dit forum en in dit topic er een heeft!
Ik wil er ook één op mijn SG... die Maestro vibrola's zijn helemaal niet te koop los...![]()
Qua constructie lijkt het erg op de moderne (studs) tremelo van Fender, dus ik kan me voorstellen dat ie ongeveer zo werkt cq. klinkt!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:54 schreef Doodmetaal het volgende:
[..]
Het is stukken goedkoper dan de stetsbar.. maar het is een beetje jammer dat er zo weinig info over te vinden is en ik niet kan horen hoe het klinkt.
Ja, ik zou zeggen pak de Holy Grailquote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:03 schreef Doodmetaal het volgende:
Een reverb pedaal kost minsten 70/80 zo te zien.
Precies...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:55 schreef Doodmetaal het volgende:
Nee die prijs is best te doen.. Boven de 100 vind ik een beetje idioot voor een arme student als mijzelf.
Nou ja, aanbieding... ik heb nog een oude Boss DF-2, Super distortion and Feedbacker. Aardig collectable, doet op ebay.com tegen de 150 dollar (vintage guide zegt ook 100-125 dollar). Maar het geluid is niet bepaald mijn ding!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:13 schreef Doodmetaal het volgende:
Wat heb je in de aanbieding?
Ik heb nog een wah-pedaal Jimi Hendrix.
Ik heb godzijdank maar 1 studie, geen werk (afgezien van af en toe een studentassistentschap). Arme wij...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:18 schreef Thomzzzzz het volgende:
Nou ja, aan de andere kant, als je in 1 keer de goeie koopt, die je echt wil, dan hoef je niet over 2 jaar weer op zoek naar een nieuwe waar je uiteindelijk dan alsnog weer duurder voor uitbent...
Maar ik snap wat je bedoelt... ik heb hetzelfde probleem hoor, en die delay waar ik telkens over zeur kost 400, ik zit tussen 2 studies en ik werk tijdelijk fulltime, dus ik kan 't missen en dat doe ik dan ook maar! Maar ik ben bekend met je misère!
Ja, ik heb zoiets van na mijn studie als ik werk kan ik wel echte mooie dingen kopen, maar nu wil ik gewoon een goede koop die niet te duur is.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:18 schreef Thomzzzzz het volgende:
Nou ja, aan de andere kant, als je in 1 keer de goeie koopt, die je echt wil, dan hoef je niet over 2 jaar weer op zoek naar een nieuwe waar je uiteindelijk dan alsnog weer duurder voor uitbent...
Maar ik snap wat je bedoelt... ik heb hetzelfde probleem hoor, en die delay waar ik telkens over zeur kost 400, ik zit tussen 2 studies en ik werk tijdelijk fulltime, dus ik kan 't missen en dat doe ik dan ook maar! Maar ik ben bekend met je misère!
Ik gebruik ook veelal mijn DS-1 of FZ-3 (Fuzz). Voldoet voor mij prima, is 'ruig' genoeg!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:20 schreef Doodmetaal het volgende:
[..]
Die superdistortion lijkt me niet echt iets, ben blij met mijn gewoon boss distortion goedkoop en doch erg lekker.
Ik heb er op het moment geen, ik heb een studie afgerond en ik begin in september met een nieuwe studie, dus ik zit er echt tussenin! (werken rules, ik heb een nieuwe amp, nieuwe monitorspeakers en m'n motorrijbewijs+motor gekocht! best een aanrader, voor een jaar of 2)quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:20 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik heb godzijdank maar 1 studie, geen werk (afgezien van af en toe een studentassistentschap). Arme wij...![]()
En dat is niet met een pedaal na te bootsen?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:24 schreef TeleluvR het volgende:
Reverb gebruik ik ook veel, erg fijn. Alleen nu ik een andere versterker heb, mis ik de goede reverb van mijn Fender...
Toch ben ik erg bang, dat als ik er twee jaar tussen uit ga, ik niet meer aan studeren toe kom. Dan rennen er zo 2 koters hier rond...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:25 schreef Thomzzzzz het volgende:
[..]
Ik heb er op het moment geen, ik heb een studie afgerond en ik begin in september met een nieuwe studie, dus ik zit er echt tussenin! (werken rules, ik heb een nieuwe amp, nieuwe monitorspeakers en m'n motorrijbewijs+motor gekocht! best een aanrader, voor een jaar of 2)![]()
Ik hoop dus met de Holy Grail...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:28 schreef Doodmetaal het volgende:
[..]
En dat is niet met een pedaal na te bootsen?
Noooooit naar gekeken en nooit nagekeken en daarom misschien een domme opmerking: maakt Fender geen pedalen ofzo? ze staan bekend om hun spring reverbs, dus misschien is iets dergelijks ook wel zonder versterker te koop?quote:
Ja, maar zo'n Fender spring reverb unit kost ook iets in de richting van ¤ 500,-... En dan komen we weer op dat punt van student zijn enzo...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:32 schreef Thomzzzzz het volgende:
[..]
Noooooit naar gekeken en nooit nagekeken en daarom misschien een domme opmerking: maakt Fender geen pedalen ofzo? ze staan bekend om hun spring reverbs, dus misschien is iets dergelijks ook wel zonder versterker te koop?
Is dat niet de nieuwprijs?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:34 schreef Doodmetaal het volgende:
50 euro voor een gouden bowen handle is netjes toch?
Ik gebruikte het eigenlijk ook nooit maar het kan tussenstukjes in een nummer of natuurlijk een lekkere solo aanzienlijk beter maken.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:32 schreef sXe het volgende:
Ik gebruik nooit reverb eigenlijk...
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:33 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ja, maar zo'n Fender spring reverb unit kost ook iets in de richting van ¤ 500,-... En dan komen we weer op dat punt van student zijn enzo...![]()
Op die site is die 79,- en het lijkt me best redelijk als ze niet in Nederland verkrijgbaar zijn.quote:
Oh, ik dacht ze ooit eens gezien te hebben in de muziekwinkel voor 55 euro. Ik weet niet wat Feedback voor zo'n ding vraagt, maar dat lijkt me nog minder!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:36 schreef Doodmetaal het volgende:
[..]
Op die site is die 79,- en het lijkt me best redelijk als ze niet in Nederland verkrijgbaar zijn.
Ja maar het is nergens te vinden!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:38 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Oh, ik dacht ze ooit eens gezien te hebben in de muziekwinkel voor 55 euro. Ik weet niet wat Feedback voor zo'n ding vraagt, maar dat lijkt me nog minder!![]()
Dan lijkt 50 euro me een aardige prijs!quote:
Ik heb die Blues Overdrive al sinds oktober 2005 en die Distortion Modeler sinds maart 2006 en ze werken beide nog goed.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:48 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Hoe lang heb je ze al, en zijn ze al kapot ??
Dat zijn toch die 20¤ euro dingen van plastic ??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |