abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 juli 2006 @ 23:39:58 #151
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_39491646
quote:
Op maandag 3 juli 2006 23:35 schreef TeleluvR het volgende:
Nader overeen te komen inderdaad.
Prijzen zijn waanzinnig, zelfs van de laatste (vintage) jaren durven ze nog 2000 euro te vragen, terwijl deze helemaal niet zo goed zijn...
Nee, ik koop wel een Reissue tzt, zijn een stuk goedkoper!
[afbeelding]
Ook mooi, jammer alleen dat ie niet die pearl inleg op de toets heeft.
Ik vind dit trouwens ook wel interessant, alleen weet ik niet wat het verschil in kwaliteit tussen een Mexicaan en een Japanner is.
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
  dinsdag 4 juli 2006 @ 01:03:13 #152
115209 NASDAQbastardo
Slaafzwepende blasfemie
pi_39494292
Menig Japanner doet niet onder voor een USA. Fender biedt hier geen Japanners aan omdat ze anders geen Mexicaanse en veel minder Amerikaanse gitaren zouden verkopen.

Dit komt van een gitaarnetter:

Jappanners hebben nou eenmaal een heel andere arbeidsethiek. Bij Amerikaanse bedrijven is het de norm om tot een goed eindproduct te komen, maar daarbij wordt 90% aangehouden als acceptabel. Dat wil zeggen dat 10% van de fabrieksgitaren schoonheidsfoutjes bevatten die toch verzonden worden.

Jappanners streven naar 100% perfectie. Dat is niet alleen zo bij gitaren, maar dat zie je ook terug bij auto's, electronica en eigenlijk alles wat er vandaan komt.

Kortom; Japan , Amerika
|: Emadd9 | Am6 :|
An amateur practices something until he can play it right, a pro practices it until he can't play it wrong
  dinsdag 4 juli 2006 @ 01:14:45 #153
145218 fokneger
é swa je weet toch
pi_39494509
.

[ Bericht 99% gewijzigd door fokneger op 04-07-2006 01:15:08 ]
Op dinsdag 28 maart 2006 17:58 schreef Stofje het volgende:
Ja, eigenlijk boeit het me ook geen reet wie je bent, je bent wel irritant.
pi_39494802
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 01:03 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Lange lap
Maar dan nog, in de USA's wordt ook veel meer geld in gestoken!
Ik bedoel duurdere / betere: hardware, hout soorten, PU's, lak..
Dat is gewoon veel beter bij een USA,
PS4 online: micro_nl
  dinsdag 4 juli 2006 @ 03:58:25 #155
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_39496410
Zie hier mijn Stagg L400 Les Paul Custom:

Ik speel nog maar zo'n 3 maanden gitaar en vind het nog steeds leuk en het gaat steeds beter.
The truth is relative, pick one that works!
  dinsdag 4 juli 2006 @ 04:28:56 #156
115209 NASDAQbastardo
Slaafzwepende blasfemie
pi_39496531
welkom, en wat speel je zoal?

Geen stagg-commentaar jongens

Brian: das waar ja. Maar afgaande op prijs/kwaliteit zou ik als ik behoefte had aan een Fender voor een Japanse gaan. Er moeten namelijk toch sc-sized humbuckers in hè, want wat heb je nou aan die flutdingen die er standaard inzitten ?
|: Emadd9 | Am6 :|
An amateur practices something until he can play it right, a pro practices it until he can't play it wrong
pi_39497404
tsja, stagg

Maar ik moet zeggen dat ie er erg geil uitziet, alleen de diamant-inleg op de kop hadden ze van mij weg mogen laten.
pi_39497803
quote:
Op maandag 3 juli 2006 20:04 schreef Hammet het volgende:

[..]

vette avatar
Thanks... ik geloof dat ik me vooral tot jou en Brian moet richten, merk ik, jullie posten wel behoorlijk

Nog nuttige tips aangaande een nieuwe delay??

is er iemand die weet hoe die gozer dat leuke schema'tje met die miniatuur stompboxjes enzo heeft gemaakt???
  dinsdag 4 juli 2006 @ 10:16:28 #159
138862 sXe
If I would, could you?
pi_39499106
Kan je niet beter gewoon een hele zwik delays gaan uitproberen in de winkel, want er zijn er zoi vreselijk veel en als je nogal veeleisend bent ontkom je er toch niet aan zelf te gaan testen lijkt me.
Look in my heart, kind friends, and tremble,
Since there your elements assemble
pi_39500913
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 08:40 schreef Hammet het volgende:
tsja, stagg

Maar ik moet zeggen dat ie er erg geil uitziet, alleen de diamant-inleg op de kop hadden ze van mij weg mogen laten.
hey, je moet ergens mee beginnen natuurlijk he. en voor een eerste gitaar lijkt me dit een hele mooie!

dinsdag 4 juli 2006 @ 11:25:55 #161
98135 TeleluvR
Maar een Gretsch is ook goed!
pi_39501021
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 01:33 schreef guitarist.nl het volgende:

[..]

Maar dan nog, in de USA's wordt ook veel meer geld in gestoken!
Ik bedoel duurdere / betere: hardware, hout soorten, PU's, lak..
Dat is gewoon veel beter bij een USA,
Tsja kwaliteit wisselt bij Fender. Over het algemeen zijn USA'ers de top, maar er zijn een paar uitzonderingen. Daarom geldt vooral: speel erop en luister!
Ik ben heel wat slechte USA Fenders tegengekomen die vol op hun bek zouden gaan ten opzichte van een goede mexicaan.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 11:32:00 #162
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_39501210
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 11:25 schreef TeleluvR het volgende:

[..]

Tsja kwaliteit wisselt bij Fender. Over het algemeen zijn USA'ers de top, maar er zijn een paar uitzonderingen. Daarom geldt vooral: speel erop en luister!
Ik ben heel wat slechte USA Fenders tegengekomen die vol op hun bek zouden gaan ten opzichte van een goede mexicaan.
Maar weet jij iets over eventuele verschillen tussen een Mexicaan en een Japanner? Die Thinline op speurders is nl een oude Japanner, terwijl de meeste die je tegenkomt uit Mexico komen... Ik heb stille hoop dat Japanse tele's net zo'n reputatie hebben als Japanse Squiers uit de jaren tachtig
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
  dinsdag 4 juli 2006 @ 11:36:42 #163
98135 TeleluvR
pi_39501349
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 11:32 schreef Svyatagor het volgende:

[..]

Maar weet jij iets over eventuele verschillen tussen een Mexicaan en een Japanner? Die Thinline op speurders is nl een oude Japanner, terwijl de meeste die je tegenkomt uit Mexico komen... Ik heb stille hoop dat Japanse tele's net zo'n reputatie hebben als Japanse Squiers uit de jaren tachtig
Wat ik hoor (en dus niet zeker weet), is dat de Japanse Thinlines wel een tikkeltje beter zijn dan de Mexicanen (alhoewel ik geen kwaad woord wil zeggen over de mexicanen, want ze zijn erg goed!)
Over het algemeen is de bouwkwaliteit van de Japanners erg constant, veel constanter dan die van de mexicanen of USA'ers. Die Jappen kunnen bouwen!!!
pi_39501732
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 10:16 schreef sXe het volgende:
Kan je niet beter gewoon een hele zwik delays gaan uitproberen in de winkel, want er zijn er zoi vreselijk veel en als je nogal veeleisend bent ontkom je er toch niet aan zelf te gaan testen lijkt me.
Ja weet ik, ik ben erachter gekomen... nooit geweten dat er zo evel waren... en testen is altijd nodig, en doe ik ook eigenlijk wel altijd... grondig! Ik wist niet zo goed wat ik wilde, daarom heb ik alle delays die ze bij Feedback Apeldoorn op voorraad hebben geprobeerd...

Tot nu toe heb ik deze allemaal al geprobeerd...

Boss DD-6
Carl Martin Red Repeat
Carl Martin Delayla XL
Digitech Digidelay
Electro Harmonix Stereo Memory Man
Electro Harmonix Deluxe Memory Man
Ibanez DE7
Ibanez AD9
Line 6 DL4
Visual Sound H2O

En hier zat eigenlijk nog steeds niet bij wat ik wil, een mooie oud klinkende delay, maar toch met een zeer grote delay tijd... qua sound was de Ibanez AD9 echt te gek, maar 300ms is veel te kort, en hij heeft geen TAP. De Delayla XL was ook nog wel oke, maar ook net niet waar ik kippenvel van krijg.

Daarom vraag ik me af of hier mensen zijn die meer ervaring hebben met wat "zwaardere" delays. Ik heb nu de TC Electronic Vintage Delay besteld om te testen, ik hoop dat dat is wat ik zoek... en gezien de gelijkenis met de T-Rex vroeg ik daarom ook of iemand deze 2 kent en me het verschil kan vertellen, omdat Feedback de T-Rex niet kan bestellen...
  dinsdag 4 juli 2006 @ 12:02:23 #165
47781 Jorikjet
Brother from another mother
pi_39502115
ik speel steeds met in toneport over een zang versterker, omdat dat een mooie clean geeft, en laten wij nu dus op zolder een grote 2x 50watt audio buizen versterker hebben. van de week ofzo eens proberen over een marshall 4x12 cabinet. volgens mij komt er ook een hele mooie clean uit
♥ ♥ ♥ ♥ ♥
  dinsdag 4 juli 2006 @ 12:04:43 #166
47781 Jorikjet
pi_39502191
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 11:32 schreef Svyatagor het volgende:

[..]

oude squiers

maar ik heb op verschillende japanse fenders gespeeld, en ik vind ze echt super! als ik geld heb, en behoefte aan een extra gitaar koop ik een japanse 57 reissue! enorm lekkere dikke hals hebben die harpen!
♥ ♥ ♥ ♥ ♥
  dinsdag 4 juli 2006 @ 12:16:16 #167
98135 TeleluvR
pi_39502559
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 12:04 schreef Jorikjet het volgende:
maar ik heb op verschillende japanse fenders gespeeld, en ik vind ze echt super! als ik geld heb, en behoefte aan een extra gitaar koop ik een japanse 57 reissue! enorm lekkere dikke hals hebben die harpen!
Klopt, ze hebben heerlijke halzen die Japanse 57RI's. Lekker dik, vintage frets, speelt heel fijn!
pi_39503769
Ik zal mezelf ook 'ns even voorstellen, ik lees dit topic regelmatig

Ik speel nu zo'n 10 jaar gitaar, waarvan 4 elektrisch. De muziek die ik speel is echt van alles, een paar bands om een idee te krijgen: Metallica, RHCP, Peter Pan Speedrock, Green Day, The Offspring, Beatles, Rolling Stones, Audioslave etc. etc. En natuurlijk zelf aanklooien!!

Ik speel niet echt in een vaste band, maar ik speel wel af en toe met een vriend die drumt. Vroeger heb ik ook vaak in de kerk enzo gespeeld .

Nu zijn jullie vast wel benieuwd op wat voor 'n spul ik speel Het stelt niet veel voor maar ik vermaak me er prima mee (heb zelf geen foto's dus deze zijn van internet geplukt)

Esteve 1GR3, 1997

Squier Super-Sonic, 1997
Een model van de Vista serie, hij wordt niet meer gemaakt en je ziet ze niet zo veel. Heeft dubbele humbuckers. Ik vind het een erg fijn gitaartje en hij bevalt me prima!

Samic LA30R

Boss DS-1
Eigenlijk geen plaatje nodig, maar toch.. :p

Dat was't wel zo'n beetje..
www.myspace.com/olk2006
  dinsdag 4 juli 2006 @ 13:01:20 #169
98135 TeleluvR
pi_39503910
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 12:57 schreef mberg86 het volgende:
Squier Super-Sonic, 1997
Een model van de Vista serie, hij wordt niet meer gemaakt en je ziet ze niet zo veel. Heeft dubbele humbuckers. Ik vind het een erg fijn gitaartje en hij bevalt me prima!
[afbeelding]
Mooie set zo...
Om even terug te komen op die Super-Sonic en het hele Japan/USA/Mexico verhaal:
Die Super-Sonic is waanzinnig, wat een gitaar. Supergeluid en bespeelbaarheid!
  dinsdag 4 juli 2006 @ 13:16:39 #170
47781 Jorikjet
pi_39504312
wilkommen
♥ ♥ ♥ ♥ ♥
pi_39504508
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 09:14 schreef Thomzzzzz het volgende:

[..]

Thanks... ik geloof dat ik me vooral tot jou en Brian moet richten, merk ik, jullie posten wel behoorlijk

Nog nuttige tips aangaande een nieuwe delay??

is er iemand die weet hoe die gozer dat leuke schema'tje met die miniatuur stompboxjes enzo heeft gemaakt???
Met delay's heb ik niet zo heel veel ervaring, maar een paar vrienden van me gebruiken de EH Memory Man Delux, en die is wel heel erg vet

Mijn JAP Heeft ook een hele dikke hals, een V nog wel
  dinsdag 4 juli 2006 @ 13:36:21 #172
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_39504943
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 04:28 schreef NASDAQbastardo het volgende:
welkom, en wat speel je zoal?

Geen stagg-commentaar jongens
Hahaha...ja Stagg is inderdaad niet zo'n heel geweldig merk, maar ach, ik moet toch ergens mee beginnen en niet al te duur. Een dure/goede gitaar koop ik later wel een keer ofzo.

Tijdens gitaarles speel ik vooral Pop en Rock muziek, maar als ik dan weer thuis ben zijn het vooral metal nummers die ik probeer te spelen, en wat nummers van Steve Vai en Joe Satriani.

Heb op mijn kamer een Marshall MG Series 15CD versterker staan van 15 Watt.
Heb ook nog 2 effectenpedaaltjes: Blues Overdrive en Distortion Modeler van Behringer.

Heb verder nog een zwarte klassieke gitaar maar die vind ik nogal redelijk bagger, maar ja wat wil je, hij is van Keiper en heeft me maar ¤30 gekost. Ik had hem via eBay gekocht dus kon hem niet eerst proberen.

Ik wil eigenlijk nog een fatsoenlijke Western gitaar hebben, die haal ik dan ook wel in de muziekwinkel waar ik mijn Les Paul heb gekocht.

[ Bericht 16% gewijzigd door SatanicWarrior op 04-07-2006 13:46:00 ]
The truth is relative, pick one that works!
pi_39505164
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 13:23 schreef guitarist.nl het volgende:

[..]

Met delay's heb ik niet zo heel veel ervaring, maar een paar vrienden van me gebruiken de EH Memory Man Delux, en die is wel heel erg vet
Ja klopt, de deluxe is ook te gek! Maar hij heeft volgens internet een delay tijd van 550 ms, volgens mij niet en is ie korter... ik wil een hele lange!! maar goed, thanks anyway!
pi_39505265
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 13:36 schreef SatanicWarrior het volgende:

[..]

Hahaha...ja Stagg is inderdaad niet zo'n heel geweldig merk, maar ach, ik moet toch ergens mee beginnen en niet al te duur. Een dure/goede gitaar koop ik later wel een keer ofzo.

Tijdens gitaarles speel ik vooral Pop en Rock muziek, maar als ik dan weer thuis ben zijn het vooral metal nummers die ik probeer te spelen, en wat nummers van Steve Vai en Joe Satriani.

Heb op mijn kamer een Marshall MG Series 15CD versterker staan van 15 Watt.
Heb ook nog 2 effectenpedaaltjes: Blues Overdrive en Distortion Modeler van Behringer.

Heb verder nog een zwarte klassieke gitaar maar die vind ik nogal redelijk bagger, maar ja wat wil je, hij is van Keiper en heeft me maar ¤30 gekost. Ik had hem via eBay gekocht dus kon hem niet eerst proberen.

Ik wil eigenlijk nog een fatsoenlijke Western gitaar hebben, die haal ik dan ook wel in de muziekwinkel waar ik mijn Les Paul heb gekocht.
Hoe lang heb je ze al, en zijn ze al kapot ??
Dat zijn toch die 20¤ euro dingen van plastic ??
  dinsdag 4 juli 2006 @ 13:54:00 #175
47781 Jorikjet
pi_39505437
boeiend dat die van plastic is... je hoeft er niet als een malloot op te gaan springen
♥ ♥ ♥ ♥ ♥
  dinsdag 4 juli 2006 @ 13:56:31 #176
98135 TeleluvR
pi_39505518
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 13:54 schreef Jorikjet het volgende:
boeiend dat die van plastic is... je hoeft er niet als een malloot op te gaan springen
En dan nog, dan koop je er 3, ben je nog goedkoper uit. Ik vind het helemaal geen gekke dingen: Kun je gewoon voordelig eens kijken welk effect je ligt. Daarna kun je dan altijd nog je Boss/Digitech of wat voor merk dan ook aanschaffen!
Bovendien overleeft menig pedaal de smaak van de gitarist...
pi_39505552
Ik ben alleen benieuwd hoelang die dingen nou meegaan
pi_39505625
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 13:57 schreef guitarist.nl het volgende:
mijn digitech RP50 gaat al jaren mee zonder schade (aan de pedalen tenminste) maar die is dan ook nooit door een schoenzool aangeraakt
  dinsdag 4 juli 2006 @ 14:00:24 #179
98135 TeleluvR
pi_39505632
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 13:57 schreef guitarist.nl het volgende:
Volgens mij valt dat reuze mee... je speelt toch gitaar?
Ik doe geen zwanenmeer op mijn pedaal tijdens een optreden...
Dus zoveel heeft het niet te lijden!
pi_39505682
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 14:00 schreef TeleluvR het volgende:

[..]

Volgens mij valt dat reuze mee... je speelt toch gitaar?
Ik doe geen zwanenmeer op mijn pedaal tijdens een optreden...
Dus zoveel heeft het niet te lijden!
Nee niet het zwanenmeer, maar als ik net toevallig niet in de buurt van mijn pedaaltje ben, en ik moet snel terug lopen wil ik nog wel eens te hard op dat ding trappen

Ow het klinkt nu net alsof ik op hele grote podia speel
  dinsdag 4 juli 2006 @ 14:03:49 #181
98135 TeleluvR
pi_39505741
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 14:02 schreef guitarist.nl het volgende:
Ow het klinkt nu net alsof ik op hele grote podia speel
Of gewoon veel loopt...
pi_39505829
is geluidskwaliteit niet van belang meer? sorry hoor, maar overdrive en distortions lopen al gauw tegen de 100 euro volgens mij voor een boss? dan kan een TERINGER toch niks zijn? ik heb sowieso al een hekel aan dat merkt, krakende plastic rommel!

Behringer

Talpa
  dinsdag 4 juli 2006 @ 14:11:32 #183
98135 TeleluvR
pi_39505981
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 14:06 schreef Thomzzzzz het volgende:
is geluidskwaliteit niet van belang meer? sorry hoor, maar overdrive en distortions lopen al gauw tegen de 100 euro volgens mij voor een boss? dan kan een TERINGER toch niks zijn? ik heb sowieso al een hekel aan dat merkt, krakende plastic rommel!

Behringer

Talpa
Uiteraard ook van belang, zo niet het belangrijkst. Probleem is dat die pedaaltjes van behringer helemaal niet slecht zijn of zelfs van binnen volledige klonen van Boss zijn!
pi_39506059
Ik kan me goed voorstellen als je een bepaald effect bijna nooit gebruikt, of gewoon een keer wil experimenteren. Dat je dan een wat goedkopere pedaal koopt.
www.myspace.com/olk2006
  dinsdag 4 juli 2006 @ 14:16:10 #185
98135 TeleluvR
pi_39506111
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 14:14 schreef mberg86 het volgende:
Ik kan me goed voorstellen als je een bepaald effect bijna nooit gebruikt, of gewoon een keer wil experimenteren. Dat je dan een wat goedkopere pedaal koopt.
Exactly!
Van het geld kun je samen met je vriendin naar de bios, that's it.
Dan is een nieuw pedaal toch veel leuker...
  dinsdag 4 juli 2006 @ 14:17:06 #186
47781 Jorikjet
pi_39506137
oja een vriend van me heeft zo'n tuner van berhinger. is best duidelijk en werkt gewoon goed. over hoe precies die is in vergelijking tot een boss weet ik eigenlijk niet... maar voor het vlugge werk op een podium is het wel voldoende
♥ ♥ ♥ ♥ ♥
  dinsdag 4 juli 2006 @ 14:18:00 #187
98135 TeleluvR
pi_39506165
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 14:17 schreef Jorikjet het volgende:
oja een vriend van me heeft zo'n tuner van berhinger. is best duidelijk en werkt gewoon goed. over hoe precies die is in vergelijking tot een boss weet ik eigenlijk niet... maar voor het vlugge werk op een podium is het wel voldoende
Daar ben ik ook wel benieuwd naar... Is een directe kloon van de Boss. Die Boss is heel fijn, maar wel een prijskaartje (100 euro!). Aan de andere kant, 1 keer aanschaffen en klaar!
pi_39506203
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 14:17 schreef Jorikjet het volgende:

@TL, Ik loop idd wel eens wat ja
pi_39506209
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 14:06 schreef Thomzzzzz het volgende:

Behringer

Talpa
ik ben anders uitermate tevreden met mijn 2x12 Vtone BEHRINGER amp zitten betere speakers in dan in mening duurdere versterker
pi_39506251
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 14:19 schreef sanderp het volgende:

[..]

ik ben anders uitermate tevreden met mijn 2x12 Vtone BEHRINGER amp zitten betere speakers in dan in mening duurdere versterker
Alsof de speakers het belangrijkst zijn
  dinsdag 4 juli 2006 @ 14:22:05 #191
98135 TeleluvR
pi_39506296
Ze hebben wel een aardige collectie inmiddels, zelfs een kopie van de tubescreamer en crybaby (hellbaby...)
Die kopien van de bekende pedalen zijn ook wel gaaf!

En ik wil toch ook deze wel eens testen:

Mijn huidige versterker heeft nogal een prutreverb en als opstapje naar de Holy Grail misschien niet gek!
  dinsdag 4 juli 2006 @ 14:22:32 #192
98135 TeleluvR
pi_39506312
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 14:20 schreef guitarist.nl het volgende:

[..]

Wel eindverantwoordelijk voor het geluid, dus niet onbelangrijk!
  dinsdag 4 juli 2006 @ 14:23:44 #193
47781 Jorikjet
pi_39506352
nou... ze bepalen wel heel veel van het geluid, een 12 inch speaker moet bijvoorbeeld veel meer geluid drukken, dus dan wordt de speaker 'overstuurd', bij 4x12 zijn ze veel minder belast. en dan heb je nog 100en verschillende speakers met allemaal een eigen geluid. zo betaal je voor een vox ac30 met blue alnico speakers al gauw zo'n 600 euro meer dan een normale vox....
♥ ♥ ♥ ♥ ♥
pi_39506396
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 14:22 schreef TeleluvR het volgende:
Ze hebben wel een aardige collectie inmiddels, zelfs een kopie van de tubescreamer en crybaby (hellbaby...)
Die kopien van de bekende pedalen zijn ook wel gaaf!
[afbeelding]
Ja die heb ik ook gezien, dat is een kopie van de biggmuf, sterker nog, toen ik mij BM kocht heb ik die nog ff geprobeerd, mijn conclusie: * NIET KOPEN *

dinsdag 4 juli 2006 @ 14:26:14 #195
98135 TeleluvR
pi_39506424
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 14:25 schreef guitarist.nl het volgende:

[..]

Ja die heb ik ook gezien, dat is een kopie van de biggmuf, sterker nog, toen ik mij BM kocht heb ik die nog ff geprobeerd, mijn conclusie: * NIET KOPEN *

[afbeelding]
Because....
pi_39506454
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 14:26 schreef TeleluvR het volgende:

[..]

Because....
Hij kut klinkt,
edit: en bovendien, als je een goedkope big muff wil, kun je net zo goed een russische kopen
Die zijn tegenwoordig nieuw nog maar 50¤

Oja en ik ging ff een plaatje van de big muff zoeken KLIK
  dinsdag 4 juli 2006 @ 14:29:23 #197
98135 TeleluvR
pi_39506508
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 14:27 schreef guitarist.nl het volgende:

[..]

Hij kut klinkt, [afbeelding]
Kijk, dat is al iets beter onderbouwd...
Misschien dat ik ook maar gelijk voor die Holy Grail moet gaan, schijnt een superpedaal te zijn!
  dinsdag 4 juli 2006 @ 14:30:15 #198
98135 TeleluvR
pi_39506532
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 14:27 schreef guitarist.nl het volgende:
Oja en ik ging ff een plaatje van de big muff zoeken KLIK
Zo, dus jij bent nogal fan van een 'Big Muff'?
pi_39506566
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 14:20 schreef guitarist.nl het volgende:

[..]

jij bent zeker ook zo iemand die gibson ver boven epiphone stelt en fender ver boven squier.....
  dinsdag 4 juli 2006 @ 14:32:52 #200
98135 TeleluvR
pi_39506595
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 14:31 schreef sanderp het volgende:

[..]

jij bent zeker ook zo iemand die gibson ver boven epiphone stelt en fender ver boven squier.....
Weer een 'nieuw' discussiepuntje, jeuh!
Jij bent zeker ook zo iemand die epiphone net zo goed vind als Gibson...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')