echt wel.. hoe gaan we het zaterdag vieren dat we bij deel 100 zijn?quote:Op donderdag 29 juni 2006 19:46 schreef znarch het volgende:
Wat gaat dit snel zeg
Dat wil ik ook wel.quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:04 schreef Jorikjet het volgende:
en ik ga twee chicks gitaarles geven!
quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:04 schreef Jorikjet het volgende:
Pics ??quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:04 schreef Jorikjet het volgende:
yes, gitaren pimpen is cool! ik ga van de week misschien nog een spaanse gitaar pimpen van een vriend van me.
The Girls staat in haar lijstjequote:Op donderdag 29 juni 2006 20:14 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Pics ??
Ik kan het natuurlijk ook wel zeggen, maar stel je voor dat ze oerlelijk zeggen
O ja, ik ga soort van bandje beginnen met Sjarr
quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:48 schreef Jorikjet het volgende:
geen pics, binnenkort wel haha
en misschien een domme vraag, waarvan ik het antwoord denk ik al wel weet, maar zou je met een single coil ook een spaanse gitaar kunnen versterken? dus de nylon snaren... heb hier nog een setje liggen en zou wel vet zijn als ik die in me blokker gitaar zetanders zet ik ze misschien in me western gitaar
alleen bij de brug ofzo
eh nylon snaren zijn toch niet bepaald magnetischquote:Op donderdag 29 juni 2006 20:48 schreef Jorikjet het volgende:
geen pics, binnenkort wel haha
en misschien een domme vraag, waarvan ik het antwoord denk ik al wel weet, maar zou je met een single coil ook een spaanse gitaar kunnen versterken? dus de nylon snaren... heb hier nog een setje liggen en zou wel vet zijn als ik die in me blokker gitaar zetanders zet ik ze misschien in me western gitaar
alleen bij de brug ofzo
ja of je moet er stalen snaren op zetten natuurlijkquote:Op donderdag 29 juni 2006 21:10 schreef Jorikjet het volgende:
ow
Ziet dat er toevallig een beetje donker uit, had pas ook ergens patat gegeten en dacht dat ze er zand over hadden gestrooidquote:Op donderdag 29 juni 2006 21:36 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Even aan de Drentse mariachis, ja, dit is belangrijk: ooit in Borger geweest? Daar hebben (of hadden, ik ben er al meer dan 8 jaar niet geweest) ze een patatwinkel die paprikazout over de patat doet. Echt lekkâh!
Lijkt me niet verstandigquote:Op donderdag 29 juni 2006 21:39 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ja of je moet er stalen snaren op zetten natuurlijk![]()
![]()
zei de lamzak met een huilie-smileyquote:
Hulde!quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:59 schreef Big_Boss_Man het volgende:
http://ton87.tomaatnet.nl/droomgear.html Dit is mijn gepimpte gear, alles wat ik destijds had zit er ook bij behalve m'n gitaar.
Grapje zeker?!quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:59 schreef Big_Boss_Man het volgende:
http://ton87.tomaatnet.nl/droomgear.html Dit is mijn gepimpte gear, alles wat ik destijds had zit er ook bij behalve m'n gitaar.
haha, leuke plaatjes van guitargeek gejat?quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:59 schreef Big_Boss_Man het volgende:
nou die heb ik al en dat scheelt moeite enzo dergelijksquote:Op donderdag 29 juni 2006 22:38 schreef sXe het volgende:
[..]
haha, leuke plaatjes van guitargeek gejat?
Maar waarom in hemelsnaam DE7's als droomgear?Kan me wel wat betere delays voorstellen (hoewel ik zelf een DE7 en DL10 heb)
ja, klinkt wel grappig maar het zou wel vet zijn als je er een soort van lopend liedje van kan maken, aangezien het nu niet echt door looptquote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:43 schreef DuranK het volgende:
Een heel topic weg geweest maar ja ik ben er weer
Heb met guitar pro een leuk akkoorden schema dat ik verzonnen heb gemaakt
http://rapidshare.de/files/24510353/Rare_akkoorden.gp5.html
Ja ik moet ook zeggen dat ik nog niet echt master ben in het programma. Ik had er ook wel kleine solotjes overheen maar das volgens mij echt een hel omdat in dat programma te krijgenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 01:04 schreef -Beer- het volgende:
[..]
ja, klinkt wel grappig maar het zou wel vet zijn als je er een soort van lopend liedje van kan maken, aangezien het nu niet echt door loopt![]()
Whehe, ja volgens mij ook. Overigens is het volgens mij wel mogelijk je gitaar aan te sluiten op je pc, die dat vervolgens meteen omzet naar midi, wat weer om te zetten valt in tab.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:11 schreef DuranK het volgende:
[..]
Ja ik moet ook zeggen dat ik nog niet echt master ben in het programma. Ik had er ook wel kleine solotjes overheen maar das volgens mij echt een hel omdat in dat programma te krijgen![]()
Enig idee in hoeverre (jouw ervaring, Brian) over de prijs te praten valt? Hoe makkelijk (of moeilijk) doen ze over inruil?quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:30 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Heb ff voor je gebelt, 650¤ en hij ijs ongeveer 4 / 5 jaar oud., sunburst, japan!
Ingo Hampf.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:20 schreef Jorikjet het volgende:
wie vinden jullie een coole sound hebben?
ik stem voor John Mayer.
Op de cd Live in Hyde park bij Can't Stopquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:09 schreef Svyatagor het volgende:
En John Frusciante heeft ook vaak zo'n superlekkere-nét-oversturende strat-toon![]()
![]()
Check trouwens de playwear op zijn gitaarquote:
Afhankelijk natuurlijk voor welk genre metal je gaat maar ik stem voor het gitaargeluid van Auke en Tommie van Blind Sight gebruikt voor de cd The Tenderstrike Salvation: nummer waar het geluid het bruutste aanwezig is: Relentless ---> van grote klasse....quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:20 schreef Jorikjet het volgende:
wie vinden jullie een coole sound hebben?
ik stem voor John Mayer's clean en Kurt Cobains distortion op Nevermind.
Ik weet niet hoeveel er nog af te praten valt, maar inruil doet 'ie niet zo moeilijk over, wat wil je er op inruilen dan ??quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:39 schreef TeleluvR het volgende:
Om maar even hier op terug te komen:
[..]
Enig idee in hoeverre (jouw ervaring, Brian) over de prijs te praten valt? Hoe makkelijk (of moeilijk) doen ze over inruil?
Beide ben ik het mee eensquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:09 schreef Svyatagor het volgende:
Idd, AJ heeft een supermooi geluid. En John Frusciante heeft ook vaak zo'n superlekkere-nét-oversturende strat-toon![]()
![]()
Oja, tvp dus
Weet ik nog niet echt, misschien toch beter om (particulier) te verkopen, zullen beide partijen blijer mee zijn. Ik heb in ieder geval gemaild eens kijken wat ie te zeggen heeft...quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:35 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel er nog af te praten valt, maar inruil doet 'ie niet zo moeilijk over, wat wil je er op inruilen dan ??
Ja maar dan ben je weer een fortuin aan verzendskosten kwijt ??quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:38 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Weet ik nog niet echt, misschien toch beter om (particulier) te verkopen, zullen beide partijen blijer mee zijn. Ik heb in ieder geval gemaild eens kijken wat ie te zeggen heeft...
Of misschien voor het eerst in mijn leven een gitaar nieuw kopen, is net zo duur!![]()
http://www.thomann.de/thoiw7_artikel-153841.html
Ik heb een tijdje geleden een oude gehad uit '83 maar was ook niet mijn ding, daarna de strat gekochtquote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:01 schreef Jorikjet het volgende:
vriend van me heeft een goude jazzmaster gehad, en nu zo'n sunburst als op die site van thomann. jazzmasters zijn niet me ding is gebleken!
kijk eens op guitarfetish.comquote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:42 schreef Jorikjet het volgende:
hoe zit het trouwens met een treble/mid booster voor in je gitaar? kan dit passief, dus dat je geen batterijtje nodig hebt, en is het zelf te maken of moet het gelijk veel geld kosten... lijkt me een leuk iets voor in me gitaar voor onder de onderste toneknop, die gebruik ik namelijk toch nooit
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:05 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje geleden een oude gehad uit '83 maar was ook niet mijn ding, daarna de strat gekocht
Barbarenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:01 schreef Jorikjet het volgende:
vriend van me heeft een goude jazzmaster gehad, en nu zo'n sunburst als op die site van thomann. jazzmasters zijn niet me ding is gebleken!
Tsja, de akkoorden klinken allemaal erg willekeurig, er zit niet bepaald een logica in. Je wisselt van te vaak van toonsoort. Het stoort mij, vooral bij die 'break' maak je het wel erg bont (iets van maat 31 ofzo).quote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:34 schreef DuranK het volgende:
Ben weer bezig geweest met het zelfde spul als pagina 1. Nou heb ik hem iets langer gemaakt en op het einde wordt die 'iets ruiger'. Het begin wordt in principe 2 keer herhaald dan. Wel leuk projectje dit![]()
http://rapidshare.de/files/24584420/Rare_akkoorden.gp5.html
waarom zijn ze tóch roze dan? en wat moet dit in het gitaristentopicquote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:47 schreef NiteSpeed het volgende:
Hallo! Ik heb nieuwe slippers, en ze zijn heel stoer.
[afbeelding]
Wel eventjes onthouden dat ze niet roze maar rood zijn.
Er staat een meesterlijk coole strat op afgebeeld. En in het echt zijn ze roohooood. Komt door de flitser ofzo.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:42 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
waarom zijn ze tóch roze dan? en wat moet dit in het gitaristentopic![]()
wtf hebben converse schoenen met emo te maken? Meer studenten dan emo's hoor/quote:Op zaterdag 1 juli 2006 04:01 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Converse, al die emo's dragen ook converse. Maar dan de schoenen, he. Money for nothing and chicks for free...
hij zegt niet converse is voor emo's, hij zegt emo's dragen converse.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:46 schreef Hammet het volgende:
[..]
wtf hebben converse schoenen met emo te maken? Meer studenten dan emo's hoor/
Maar hij associeert die emo's direct met converse. Hij suggereert dus wel dat converse voor emo's is.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:50 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
hij zegt niet converse is voor emo's, hij zegt emo's dragen converse.
is verschil.![]()
oeh, dat gaat lastig worden. Veel geluk!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:28 schreef --H-I-M-- het volgende:
Ik zoek nog een paartje roze hoge converse, maatje 47................iemand?
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:59 schreef Even het volgende:
Weeping Demon doet het niet meer![]()
Hij geeft nog wel een lampje als ik het pedaal induw maar geen geluid.. Ook niet als het effect uitstaat maar wel de kabel er nog in zit..
Iemand enig idee wat er aan de hand is?
95Q CRYBABY® WAH WAH U.S. Suggested List Price: $215.97quote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:01 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Bij mij was het net zo kut WD, tip, laten reparenen, en verpatsen
Ik ga over een maandje de 95Q CRYBABY® WAH WAH kopen
Hij is hier 175¤quote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:09 schreef Even het volgende:
[..]
95Q CRYBABY® WAH WAH U.S. Suggested List Price: $215.97
Ik zat eerder te denken aan de dynamic wah van boss
Maar had jij het zelfde probleem?
Ik ben er juist heel voorzichtig mee... Enig idee hoe ik het moet repareren?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:12 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Hij is hier 175¤
Maar ja ik had hetzelfde probleem, ik had hem op de veer stand staan, en na een maand waren de rubbertjes versleten, volgens mij had het wat te maken met dat ik te hard op dat ding trapte
Dat is de mijne ook... Ik gebruik em ook niet zo veel dus het liefst mn geld terug maar dat doen ze nietquote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:23 schreef guitarist.nl het volgende:
Nee eigenlijk niet, was nog binnen de garantie periode, ik ben dan weer zo lui om hem gewoon weg te brengen
Weeping Demon kopen?!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:47 schreef sXe het volgende:
ik ga binnenkort ook voor een wah kijken. Misschien kunnen we wel korting krijgen als we er 5 tegelijk kopen
Waar heb je ze gehaald?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:47 schreef NiteSpeed het volgende:
Hallo! Ik heb nieuwe slippers, en ze zijn heel stoer.
[afbeelding]
Wel eventjes onthouden dat ze niet roze maar rood zijn.
Hoogstraat Rotterdam, bij de Coach, Footlocker of een ander schoenenwinkeltje wat daar zit.quote:
Ja mn pa netquote:Op zondag 2 juli 2006 16:36 schreef --H-I-M-- het volgende:
Gefeliciteerd! altijd een heel vet nummer om te spelen als mensen vragen "speel eens iets!"
Ja ik ook vandaar master of puppetsquote:Op zondag 2 juli 2006 17:55 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Ik moet eens leren om met 1 liedje bezig te blijven haha.
Nieuwe gitaar?quote:Gitaar met nieuwe snaren staat klaar bij Rock Palace, dinsdag halen denk ik![]()
Ik weet niet wat erger is: snaren op je gitaar laten zetten door een ander of 2 jaar met de zelfde snaren doenquote:Op zondag 2 juli 2006 19:43 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Was het maar zon feest.
Heb er maar nieuwe snaren op laten zetten na 2 jaar![]()
Snaren waren nog goed verder hoor. En ik breek het vast toch, daarom maar laten doen.quote:Op zondag 2 juli 2006 19:46 schreef Even het volgende:
[..]
Ik weet niet wat erger is: snaren op je gitaar laten zetten door een ander of 2 jaar met de zelfde snaren doen
Ik heb 3 weken met mn snaren gedaan en heb ze net vervangen (10 min werk)![]()
Ik snap niet dat je snaren na 2 jaar nog heel zijn. Na 2 tot 3 maanden knapt er bij mij altijd wel eentje.quote:Op zondag 2 juli 2006 20:06 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Snaren waren nog goed verder hoor. En ik breek het vast toch, daarom maar laten doen.
Ik snap niet dat ze naar 2 jaar nog klinkenquote:Op zondag 2 juli 2006 20:47 schreef DuranK het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je snaren na 2 jaar nog heel zijn. Na 2 tot 3 maanden knapt er bij mij altijd wel eentje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |