VVD CDA zal het wel zover hebben laten komen zodat ze naderhand met het vingertje naar D'66 kunnen wijzen: "Kijk eens weer een chaos door D'66"quote:Op donderdag 29 juni 2006 19:36 schreef raistlin6 het volgende:
het meest geloofwaardige en nu de situatie zo gevormd is zou ik vinden als eerst de d66 ministers opstappen en dan balkenende het ontslag van het kabinet aanbiedt en dat er dan nieuwe verkiezingen worden gehouden. hoewel ik dus wel vind dat deze situatie in eerste instantie nooit had mogen en hoeven ontstaan.
14.gifquote:Op donderdag 29 juni 2006 19:04 schreef LXIV het volgende:
Ach, met al die vrouwen tegenwoordig in de politiek is de Tweede Kamer gewoon een kippenhok geworden.
IJzeren Rita, Femke -haal die tanden eens van elkaar- Halsema, Hirsi Ali Megan en bovenal Viezelous - wat een voorhoofd zeg- von der Wahn. Waar ze precies mee bezig zijn beseffen ze niet in hun PMS-waanzin, ze kakelen maar wat en de onderlinge kinnesinne is niet van de lucht.
Nu hoeft dit op zich geen probleem te zijn, het is nu eenmaal de logische consequentie van vrouwen laten mee-regeren, maar zo een kippenhok heeft wél behoefte aan een sterke haan: om de kippetjes af en toe een beurt te geven, en eens flink in de nek te pikken wanneer ze denken te ver te kunnen gaan. En juist dat haanjesgedrag, daar heeft Balkenende niks van begrepen.
Wat wij nodig hebben is een Lubbers, willen we ook vrouwen in de TK. Die weet daar wel mee om te gaan.
![]()
ja, een foto van bas van der vlies, hij is immers jarig.quote:Op donderdag 29 juni 2006 19:37 schreef Mtijn het volgende:
Weet iemand nog een leuk plaatje voor in de OP?
quote:Op donderdag 29 juni 2006 19:37 schreef Mtijn het volgende:
ja, denk het ook.quote:Op donderdag 29 juni 2006 19:38 schreef Ender_Wiggin het volgende:
[..]
VVD CDA zal het wel zover hebben laten komen zodat ze naderhand met het vingertje naar D'66 kunnen wijzen: "Kijk eens weer een chaos door D'66"
quote:Op donderdag 29 juni 2006 19:38 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
ja, een foto van bas van der vlies, hij is immers jarig.
haha ja, die is geweldig.quote:
De redenen van D'66 ontgaan mij ook, maar ze maken het zo wel weer makkelijker voor CDA en VVD.quote:Op donderdag 29 juni 2006 19:40 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
ja, denk het ook.
ik zie daar ook wel een kern van waarheid in overigens.
begrijp me niet verkeerd, ik ben allang blij als dit kabinet valt, maar om deze reden vind ik belachelijk.
d66 stuurt heel bewust aan op het vallen van het kabinet en eerlijk gezegd ontgaat de reden mij.
nou, eigenlijk denk ik niet dat dit het makkelijker voor cda en vvd maakt. als ze met zn tweeen door zouden gaan heeft d66 nog een jaartje om oppositie te voeren en wat zetels terug te winnen, maar als het kabinet valt neem ik aan dat d66 geen zetel meer haalt.quote:Op donderdag 29 juni 2006 19:42 schreef Ender_Wiggin het volgende:
[..]
De redenen van D'66 ontgaan mij ook, maar ze maken het zo wel weer makkelijker voor CDA en VVD.
Mischien is het wel de wraak van Losewies op Alexander?!? wie weet![]()
Tijd was half acht, maar ja het kabinet is er nog niet uit, dus zodra er nieuws is gaat het verder op ned3quote:Op donderdag 29 juni 2006 19:42 schreef Jojogirl het volgende:
Damn, mis ik precies hoe laat ze nou weer verder gaan en op welke zender
Gave foto trouwens.
Ik vind hem ook een van de betere politici, niet populistisch, altijd scherp.quote:Op donderdag 29 juni 2006 19:45 schreef raistlin6 het volgende:
rouvoet ben ik overigens fan van. ik vind hem echt zo gaaf. (en ja, dat meen ik)
Maar net was daar toch al Ferry Mingelen te zien met vd Vlies? Toen hebben ze dus geen tijd genoemd?quote:Op donderdag 29 juni 2006 19:44 schreef Ender_Wiggin het volgende:
[..]
Tijd was half acht, maar ja het kabinet is er nog niet uit, dus zodra er nieuws is gaat het verder op ned3
hahaha, uitstekend : )quote:
Het is wel iemand die zich doorgaans met de inhoud bezig houdt. Dat is wel fijn als je bedenkt dat tegenwoordig iedereen meer bezig is met hoe het overkomt....quote:Op donderdag 29 juni 2006 19:45 schreef raistlin6 het volgende:
rouvoet ben ik overigens fan van. ik vind hem echt zo gaaf. (en ja, dat meen ik)
Je kent Harry toch? altijd maar twijfelen en eromheen lullen, zal dus nog wel ff duren.quote:Op donderdag 29 juni 2006 19:47 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Maar net was daar toch al Ferry Mingelen te zien met vd Vlies? Toen hebben ze dus geen tijd genoemd?
Ik dacht ook 'die Christelijke invloed enzo heb ik niks mee dus heb ik niks aan die partij" maar als je dan bekiijkt wat voor punten er voortvloeien uit deze opvattiingen/levenswijze is het verdomd goed. Mijn stem kan hij alvast tellen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 19:45 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Rouvoet vind ik super. Alleen jammer dat hij bij de ChristenUnie zit.
zijn manier van politiek bedrijven is erg goed. Inderdaad, bepaalde standpunten zorgen ervoor dat ik er niet op zal stemmen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 19:45 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Rouvoet vind ik super. Alleen jammer dat hij bij de ChristenUnie zit.
20:00 uur heb ik gehoord.quote:Op donderdag 29 juni 2006 19:47 schreef SCH het volgende:
Ik wil weten hoe laat het begint.
Dat is nieuws dan. Partijen kunnen helemaal niet uit kabinetten stappen, er zitten geen partijen in het kabinet. Er zitten ministers in het kabinet, die toevallig wel of niet de steun hebben van de Kamer/partijen. De ministers gelieerd aan D66 zijn er ook nog niet eens uitgestapt, dus wat je zegt is bij voorbaat al niet waar.quote:Op donderdag 29 juni 2006 19:21 schreef Plato1980 het volgende:
D66 stapt er uit en dus komt er een kabinet van een andere samenstelling.
Noem eens wat concreets dan?quote:Op donderdag 29 juni 2006 19:49 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
zijn manier van politiek bedrijven is erg goed. Inderdaad, bepaalde standpunten zorgen ervoor dat ik er niet op zal stemmen.
Past natuurlijk wel in de huidige maatschappij, lekker egoïstischquote:Op donderdag 29 juni 2006 19:49 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
20:00 uur heb ik gehoord.
en de D66 ministers moeten er uit stappen als ze echt kerels zijn. En het kabinet moet eens stoppen met het verkeerde voorbeeld geven: als het niet loopt, moet je naar de koninging en vervroegde verkiezingen uitschrijven. Niet blijven zitten omdat jij dat wil. En dat is precies waar heel Nederland op kotst. En ik ook..
quote:Op donderdag 29 juni 2006 19:49 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
zijn manier van politiek bedrijven is erg goed. Inderdaad, bepaalde standpunten zorgen ervoor dat ik er niet op zal stemmen.
abortus, drugsbeleid.quote:
Juist daarom moeten ze het goede voorbeeld geven..quote:Op donderdag 29 juni 2006 19:51 schreef Ender_Wiggin het volgende:
[..]
Past natuurlijk wel in de huidige maatschappij, lekker egoïstisch![]()
Ik denk dat we al een tijdje kunnen zeggen dat de D'66 ministers geen kerels zijn.quote:Op donderdag 29 juni 2006 19:49 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
20:00 uur heb ik gehoord.
en de D66 ministers moeten er uit stappen als ze echt kerels zijn. En het kabinet moet eens stoppen met het verkeerde voorbeeld geven: als het niet loopt, moet je naar de koninging en vervroegde verkiezingen uitschrijven. Niet blijven zitten omdat jij dat wil. En dat is precies waar heel Nederland op kotst. En ik ook..
De meerderheid in de Tweede Kamer, dat is de meerderheid van het volk, wil dat het kabinet blijft zitten. Waar heb je het over?quote:Op donderdag 29 juni 2006 19:49 schreef zwaaibaai het volgende:
. En het kabinet moet eens stoppen met het verkeerde voorbeeld geven: als het niet loopt, moet je naar de koninging en vervroegde verkiezingen uitschrijven. Niet blijven zitten omdat jij dat wil.
Tsjah, ik zou het wel overwegen, maar de kans is vrij groot dat ik toch weer bij de VVD uitkom.quote:Op donderdag 29 juni 2006 19:48 schreef Senang het volgende:
[..]
Ik dacht ook 'die Christelijke invloed enzo heb ik niks mee dus heb ik niks aan die partij" maar als je dan bekiijkt wat voor punten er voortvloeien uit deze opvattiingen/levenswijze is het verdomd goed. Mijn stem kan hij alvast tellen.
Verdonk is toch de enige kerel?quote:Op donderdag 29 juni 2006 19:52 schreef Mtijn het volgende:
[..]
Ik denk dat we al een tijdje kunnen zeggen dat de D'66 ministers geen kerels zijn.
Aan mij vroeg je het niet, maar ik vind hun standpunt over abortus (wetgeving terugdraaien) echt niet kunnen.quote:
De VVD. Die hebben in al hun deelname aan al die kabinetten nog nooit iets kunnen uitrichten.quote:Op donderdag 29 juni 2006 19:52 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Tsjah, ik zou het wel overwegen, maar de kans is vrij groot dat ik toch weer bij de VVD uitkom.
Dit moet m' zijn. De val van kabinet Balkenende:quote:Op donderdag 29 juni 2006 18:56 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
check dit: http://dump.geenstijl.nl/mediabase/1538/1f6ad58d/index.html
het is geen stijl, ik weet het..
quote:Op donderdag 29 juni 2006 19:37 schreef Mtijn het volgende:
weet ik.quote:Op donderdag 29 juni 2006 19:55 schreef Solidius het volgende:
[..]
Dit moet m' zijn. De val van kabinet Balkenende:
http://dump.geenstijl.nl/mediabase/1161/46d0e699/index.html
Of waar meer gekonkeld werd in achterkamertjes?quote:Op donderdag 29 juni 2006 19:51 schreef SCH het volgende:
Is er wel eens eerder een kabinet geweest dat zo gehecht was aan het pluche?
quote:
Oja, hier zat ook nog een was in de machine.quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:03 schreef Mtijn het volgende:
[..]
Naja, heb ik nog ff de tijd om mn was op te hangen
Dat komt er toch nooit doorheenquote:Op donderdag 29 juni 2006 19:53 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Aan mij vroeg je het niet, maar ik vind hun standpunt over abortus (wetgeving terugdraaien) echt niet kunnen.
van As doet het niet slecht. Ik zou als ik van As was alleen wel fel reageren als mensen LPF weer als instabiel enzo afschilderfn. NEEEE LOUSEWIES, JOUW D66 is lekker stabielquote:Op donderdag 29 juni 2006 19:59 schreef One_of_the_few het volgende:
Ik ben benieuwd of van As in zijn volgende termijn nog gaat zeggen: ''zo had Pim het gewild''![]()
D'66 en LPF zijn allebei dooie papegaaien.quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:07 schreef Senang het volgende:
[..]
van As doet het niet slecht. Ik zou als ik van As was alleen wel fel reageren als mensen LPF weer als instabiel enzo afschilderfn. NEEEE LOUSEWIES, JOUW D66 is lekker stabiel![]()
Al met al heeft de LPF het de afgelopen 2 jaar niet slecht gedaan.
quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:05 schreef Harry_Sack het volgende:
Zalm op het nos journaal: Ik vermoed dat mevrouw van der Laan haar zware uurtje gaat krijgen
Geniaal, this time it's personal![]()
*plopt het flesje openquote:Op donderdag 29 juni 2006 20:12 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
en het was al zo'n dijenkletser vanmiddag![]()
*popcorn pakt
quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:01 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Half 9 waarschijnlijk weer verder.
Das waar, het is donderdag. Dan mag het weer.quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:13 schreef Ender_Wiggin het volgende:
*plopt het flesje open
quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:16 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ach, je wil niet weten hoe ik me vannacht voelde.3.05 --> 3.15 --> 3.30 --> 3.45 --> 4:30
PLOPT? OMG GROLSCHquote:
Wat ben ik achteraf blij dat ik om 0000 besloot dat het toch maar verstandig was te gaan slapen aangezien ik weer om 445 eruit moest voor werk.quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:16 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ach, je wil niet weten hoe ik me vannacht voelde.3.05 --> 3.15 --> 3.30 --> 3.45 --> 4:30
Ik dacht toen ik om 5 uur de tv aanzette in het nieuws te zijn beland, maar het bleek het live-debat te zijnquote:Op donderdag 29 juni 2006 20:16 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Hehe, toen het naar half 5 ging ben ik gaan slapen, dat ging me echt te ver. Ik moest er om kwart voor 8 uit. En was te laat.quote:
quote:
Drie krat wacht er hier op mequote:Op donderdag 29 juni 2006 20:19 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]er liggen er vijf op me te wachten en nog een verdwaalde HJ
Correctie, dat is een meerderheid van de volksvertegenwoordiging zoals deze drie jaar geleden is gekozen. Het mag staatsrechtelijk dan wel kloppen dat de meerderheid van het volk wil dat het kabinet blijft, geloofwaardig is het allerminst. Balkenende en zijn ministers zouden tot de conclusie, over beter gezegd, tot het inzicht moeten komen dat verder regeren in de ontstane puinhoop onverantwoord is.quote:Op donderdag 29 juni 2006 19:52 schreef Zelva het volgende:
De meerderheid in de Tweede Kamer, dat is de meerderheid van het volk, wil dat het kabinet blijft zitten.
Idd. doorregeren is blijk van verlies van contact met elke vorm van de realiteit en samenlevingquote:Op donderdag 29 juni 2006 20:21 schreef NewOrder het volgende:
[..]
Correctie, dat is een meerderheid van de volksvertegenwoordiging zoals deze drie jaar geleden is gekozen. Het mag staatsrechtelijk dan wel kloppen dat de meerderheid van het volk wil dat het kabinet blijft, geloofwaardig is het allerminst. Balkenende en zijn ministers zouden tot de conclusie, over beter gezegd, tot het inzicht moeten komen dat verder regeren in de ontstane puinhoop onverantwoord is.
In hoeverre is het verantwoord net voor de behandeling van de nieuwe begroting het land politiek onbestuurbaar te maken?quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:21 schreef NewOrder het volgende:
[..]
Correctie, dat is een meerderheid van de volksvertegenwoordiging zoals deze drie jaar geleden is gekozen. Het mag staatsrechtelijk dan wel kloppen dat de meerderheid van het volk wil dat het kabinet blijft, geloofwaardig is het allerminst. Balkenende en zijn ministers zouden tot de conclusie, over beter gezegd, tot het inzicht moeten komen dat verder regeren in de ontstane puinhoop onverantwoord is.
Als ze dat doen worden ze met de verkiezingen hard afgestraft denk ik. Dat wordt dan tot inzet van de campagne gemaakt. En Balkenende heeft behoorlijk geblunderd in deze zaak. Dat zal geen zetelwinst worden.quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:21 schreef NewOrder het volgende:
[..]
bier kopen... ja, dat ga ik na de eerste termijn van het kabinet bij de avondwinkel doen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:19 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]er liggen er vijf op me te wachten en nog een verdwaalde HJ
als je slim bent haal je gelijk voor morgen. Dit gaat nog wel even duren.quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:24 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
bier kopen... ja, dat ga ik na de eerste termijn van het kabinet bij de avondwinkel doen.
Pechtold heeft dan wel wat tijd over om met Lousewies een kopje thee te drinken en het uit te praten...quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:24 schreef Toad het volgende:
Het Radio 1 Journaal meldt dat Pechtold en Brinkhorst zijn opgestapt.
Naja, dan hebben ze iig geen motie van wantrouwen aan hun broek gekregen. Dat scheelt weer enig gezichtsverlies. Of zou het juist positief werken voor D66?quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:24 schreef Toad het volgende:
Het Radio 1 Journaal meldt dat Pechtold en Brinkhorst zijn opgestapt.
haha uitstekend idee, vanmiddag ook al in een onderbreking naar de winkel gerend om eten te halen (soort van popcorn)quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:25 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
als je slim bent haal je gelijk voor morgen. Dit gaat nog wel even duren.
als het kabinet niet valt nu, dan kan d66 nog een jaar oppositie voeren en redden wat er te redden valt.quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:26 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Naja, dan hebben ze iig geen motie van wantrouwen aan hun broek gekregen. Dat scheelt weer enig gezichtsverlies. Of zou het juist positief werken voor D66?
Met de aantrekkende economie valt het nog maar te zien in hoeverre dat positief zou zijn.quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:26 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
als het kabinet niet valt nu, dan kan d66 nog een jaar oppositie voeren en redden wat er te redden valt.
Niet mee eens. Als mensen niet wilden dat bepaalde personen hen voor vier jaar blijven vertegenwoordigen, hadden ze niet moeten stemmen (en emigreren). Als ze het niet eens zijn met het kabinetsbeleid, want daar hebben we het in feite over, dan moeten ze aankloppen bij hun volksvertegenwoordiger en die vragen of deze het kabinetsbeleid niet meer wil steunen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:21 schreef NewOrder het volgende:
Het mag staatsrechtelijk dan wel kloppen dat de meerderheid van het volk wil dat het kabinet blijft, geloofwaardig is het allerminst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |