Ja daar doelde ik dus opquote:Op donderdag 29 juni 2006 13:35 schreef MalachiGroningen het volgende:
Weet niet? Hebben we daar wat mee? Behalve een aantal (jaja gejatte) mooie songs?
Owe Owa. Die springen als een boer heb ik nog nooit uitgevoerd zien worden.quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:01 schreef MalachiGroningen het volgende:
Welk? Van Ascoli hebben we er inmiddels maar liefst 2![]()
quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:38 schreef DeVinger het volgende:
tvp
Er zijn er meer dan genoeg op al die bussenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:55 schreef thunderice het volgende:
Het twentse ros heeft dit jaar weer veel geleden in Almelo.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:55 schreef thunderice het volgende:
Het twentse ros heeft dit jaar weer veel geleden in Almelo.
quote:Almelo paupers dat zie je zo!
mooi, stadion ook, jammer van die palenquote:Op zondag 27 augustus 2006 18:06 schreef MaxPower het volgende:
Noordkant:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zuidkant:
[afbeelding]
Jawel.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:27 schreef devv05 het volgende:
Ik zag bij fnoord gasten gewoon vol op tv met fakkels staan. Krijgen jullie daar geen SV's voor ofzo??
quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:40 schreef TerroRobbie het volgende:
Door Bavaria betaald doek bij NAC:
[[url=http://aycu31.webshots.com/image/3110/2005008369913735567_th.jpg]afbeelding][/URL]
para etc niet meegemaaktquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:27 schreef devv05 het volgende:
Ik zag bij fnoord gasten gewoon vol op tv met fakkels staan. Krijgen jullie daar geen SV's voor ofzo??
Tuurlijk wel maar dat was georganiseerd, zo zag het er daar niet uit. Ach ze moeten die zooi gewoon helemaal gedogen.quote:
Ik vroeg gewoon hoeveel man er waren, maar er kwam geen reactie.quote:Op donderdag 21 september 2006 18:18 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Jochies? Tsja... dat lijkt meer een soort frustatie van de havenslaven (gemiddeld 60 jaar ofzo?)...
Op 410 zijn de meesten 20-25, als je dat jochies noemt weet ik het niet meer...
En ze zorgen met één vak voor meer sfeer dan een heel jaar De Kuip, maar goed. Denk dat er vanavond veel minder Rotteradmmertjes zijn in Veendam.
vak 410? Waren dat niet die josti's met hun dansje?quote:Op donderdag 21 september 2006 18:18 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Jochies? Tsja... dat lijkt meer een soort frustatie van de havenslaven (gemiddeld 60 jaar ofzo?)...
Op 410 zijn de meesten 20-25, als je dat jochies noemt weet ik het niet meer...
En ze zorgen met één vak voor meer sfeer dan een heel jaar De Kuip, maar goed. Denk dat er vanavond veel minder Rotteradmmertjes zijn in Veendam.
Tot zover tel ik maar 6 kikkers?quote:Op donderdag 21 september 2006 17:45 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wij met vol uitvak op een woensdagsavond veel te vroeg, in de eerste ronde beker en tegen Jong RKC... diepe respect verdient dat gewoon![]()
Respect voor Joden?quote:Op donderdag 21 september 2006 17:45 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Wij met vol uitvak op een woensdagsavond veel te vroeg, in de eerste ronde beker en tegen Jong RKC... diepe respect verdient dat gewoon![]()
Wilde gok, stuk of 350-400. Uitvak zat niet vol, maar was goed gevuld voor zo'n kutwedstrijd.quote:Op donderdag 21 september 2006 18:35 schreef Erasmusch het volgende:
Maar hoeveel personen waren er gister nou?![]()
quote:Op donderdag 21 september 2006 19:39 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Respect voor Joden?
Ik dacht het niet!![]()
Nou diep respect voor zo'n massale invasie. Die Brabo's zijn nog aan het bijkomen.quote:Op donderdag 21 september 2006 19:52 schreef devv05 het volgende:
[..]
Wilde gok, stuk of 350-400. Uitvak zat niet vol, maar was goed gevuld voor zo'n kutwedstrijd.
Het was Jonk RKC hequote:Op donderdag 21 september 2006 21:02 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Nou diep respect voor zo'n massale invasie. Die Brabo's zijn nog aan het bijkomen.
Niet echt aansprekende wedstrijd he. Maar inderdaad, ik vind het juist wel lekker, goedkoop en vrij vervoer.quote:
Ach, je komt toch niet voor de tegenstander. Daarom.quote:Op donderdag 21 september 2006 21:44 schreef devv05 het volgende:
[..]
Niet echt aansprekende wedstrijd he. Maar inderdaad, ik vind het juist wel lekker, goedkoop en vrij vervoer.
Volgens mij zit er van jullie ook bijna niemand, of hebben ze gewoon massaal hun tong verloren?
Ach waren niet mijn woorden, het is gewoon een redelijk nette opkomst. Niet meer en niet minder.quote:Op donderdag 21 september 2006 22:06 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ach, je komt toch niet voor de tegenstander. Daarom.
Iets meer dan bij jullie. Ook verder weg en geen treinverkeer terug. Maar goed, ik vroeg gewoon hoeveel man er dan bij jullie zaten waarvoor wij diep respect moesten opbrengen.
wat is dat toch wat jullie (althans een groot aantal van jullie) tegen heracles hebben??quote:
Jullie waren de party-poopers die in 1965 niet mee wilden doen met hun bindingsclubjequote:Op vrijdag 29 september 2006 18:02 schreef Breemz het volgende:
[..]
wat is dat toch wat jullie (althans een groot aantal van jullie) tegen heracles hebben??
![]()
Ik had het over die sfeeractie.quote:Op vrijdag 29 september 2006 18:02 schreef Breemz het volgende:
[..]
wat is dat toch wat jullie (althans een groot aantal van jullie) tegen heracles hebben??
![]()
Zal wel dat paard zijnquote:Op zondag 1 oktober 2006 17:39 schreef Erasmusch het volgende:
idd, maar wat staat er allemaal op? Obelix, vak-p logo, wapen Enschede en...?
www.groningenfanatics.nlquote:Het gaat niet goed in Friesland. Het voetbal is niet om over naar huis te schrijven en gescoord wordt er ook al nauwelijks. En dan komt FC Groningen ook nog langs. Daar word je als veiligheidscoördinator van de Friese club natuurlijk niet vrolijker van. En dan ga je, zoals een echte Fries betaamt, dwarsliggen.
Wat is het geval? Wij hadden een mooie actie uitgedacht in het uitvak in Heerenveen. Over de hoofden van het 1200-koppige publiek zou een fraai megadoek rollen waarmee de Groninger trots uitgedragen zou worden. Uiteraard werd dit plan overlegd met FC Groningen die het verder zou overleggen met de Friese club. Daar lag veiligheidscoördinator Jan Wind al vrij snel dwars: er kon namelijk van alles gebeuren onder dat megadoek waar de Friese camera's geen zicht op hadden. Jan was niet te overtuigen: een megadoek kwam het uitvak niet binnen.
Dat is natuurlijk een lelijke streep door onze rekening. Maar de we lieten ons niet kisten. Er werd een nieuwe actie bedacht. Met een fraaie choreo van 1200 papieren en een bijpassende megabanner van een metertje of 20 zou de Groninger trots dan worden uitgebeeld. Er werd weer contact gezocht met FC Groningen of dit plan wel de goedkeuring kon wegdragen. Het antwoord laat zich wel raden: in verband met de brandveiligheid (papier dat in de fik gezet zou kunnen worden) kon voor deze actie geen toestemming verleend worden. Let even op: in verband met de brandveiligheid dus, dat is de reden die werd aangegeven.
Dat probleem leek snel opgelost, want wij impregneren al onze doeken zodat de kans geminimaliseerd wordt dat een doek vlam vat. Hetzelfde goedje is prima te gebruiken voor de pamfletten en dus stelden we voor de papieren voor de choreografie allemaal te impregneren. Wederom een telefoontje naar Friesland want nu waren er toch geen beren meer op de weg voor een fraaie Groninger actie in het uitvak?
Natuurlijk wel, want met papier kun je gooien! En dat vinden ze in Friesland niet leuk. Waar eerst de brandveiligheid als reden wordt gegeven waardoor de actie niet door mag gaan, zijn het nu weer de proppen die mogelijk op het veld belanden. Tja.
En zo kunnen we waarschijnlijk nog wel even doorgaan. Initiatieven tot het uitvoeren van een tifo-actie in het uitvak worden steevast de grond in geboord, want dat vindt men toch alleen maar lastig. Vanuit Groningen heeft men steeds geprobeerd een tussenweg te zoeken en heeft men zelfs niet moeilijk gedaan over het verbieden van de eerste actie, maar tegen zoveel Friese koppigheid valt niet te onderhandelen.
Wij laten dus zeer waarschijnlijk onze spullen thuis, maar laten de spelers dan graag het stokje overnemen en een actie op het veld laten zien: 0-2.
Hoorde ik vrijdag nu serieus "We're ... We're wonderfull, We're going crazy after every fucking goal"?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:21 schreef Afunados het volgende:
[afbeelding]
TVP, gaat qua sfeer lekker bij ons.
Als Heerenveensupporter had ik inderdaad liever gezien dat de Groningers hun actie ook uit mochten voeren. Wij hebben echter een mannetje op de positie veiligheidscoördinator die erg van zijn macht geniet. Op het Heerenveenforum kwam duidelijk naar buiten dat de overgrote meerderheid van de Heerenveensupporters het niet eens is met deze gang van zaken.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:03 schreef DarkShine het volgende:
Triest beleid in Friesland.
Kan er geen fakkel onder jullie doek worden afstoken trouwens?
dat is gewoon boertje pesten.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:03 schreef DarkShine het volgende:
Triest beleid in Friesland.
Kan er geen fakkel onder jullie doek worden afstoken trouwens?
Ziet er niet gezond uit die tribune. Welke club is dat eigenlijk?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:12 schreef numero_uno het volgende:
http://www.brainblog.de/movie/wmv/stimmung
Wel niet nederlands maar kon het andere tifo topic niet vinden
Inderdaad. Plus dat het een gedrukt doek is. Dat haalt toch een hoop schoonheid weg wat mij betreft.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 02:23 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
alleen verneukt de choreo het weer totaal.
tja, niet iedereen heeft zin om zo'n vel op te houdenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 02:23 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
alleen verneukt de choreo het weer totaal.
Dan moet je geen choreo doen.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:07 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
tja, niet iedereen heeft zin om zo'n vel op te houden
Mjah, zeg dat maar tegen die vellengeilers die ze iedere keer neerleggenquote:
misschien had het wel mooier geweest als het zelf gespoten wasquote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:10 schreef the_hunter het volgende:
Ruud-fr, wat vind jij dan van zo'n gedrukt doek? Heb je niet liever een zelfgespoten doek?
Kijk naar de doeken van Twente (handgemaakt) en je weet dat het onzin is wat je zegt.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:59 schreef Keltie het volgende:
Ik maak het niet, dus haal er 0,0% voldoening uit ...
+ Wat ik al eerder zei; ik denk dat het lelijk word als het gespoten zou zijn (blurry zegmaar)..
Dan is het toch anders dan gespoten?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:02 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Kijk naar de doeken van Twente (handgemaakt) en je weet dat het onzin is wat je zegt.
[afbeelding]
Deze is overigens ook handgemaakt, en toch ook behoorlijk gedetailleerd en scherp. Overigens niet gespoten maar gewoon geverfd.
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:25 schreef Yeahinho het volgende:
Niet echt TIFO, maar ik wist niet waar het anders geplaatst moest worden.
http://www.youtube.com/watch?v=08UNsMEEOpk > Vak 410 tegen ADO.
mwahahaquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:25 schreef Yeahinho het volgende:
Niet echt TIFO, maar ik wist niet waar het anders geplaatst moest worden.
http://www.youtube.com/watch?v=08UNsMEEOpk > Vak 410 tegen ADO.
En jij doet je naam eer aan! Alsof ze in Griekenland en Italië meteen vanaf het begin met hele tribunes werkten?quote:Op donderdag 2 november 2006 14:43 schreef KansloosForEver het volgende:
Tifo verpest de sfeer in de Nederlandse stadions. Tifo is mooi wanneer een heel stadion of een hele tribune meedoen (zie Italie, Griekenland), niet als maar 2 á 3 vakken naast elkaar een bordje omhoog houden
jawel, die kleuteracties niet organiserenquote:Op donderdag 2 november 2006 14:41 schreef TheGHunter het volgende:
Hte gaat om t idee dat er toch ook nog wat in t zuiden gedaan wordt he
Dat de meesten op de tribune te lam zijn om een blaadje omhoog te houden kunnen wij niks aan doen
daar heb ik niks mee te maken. Ik weet hoe het daar nu is. Dat begin heb ik daar niet meegemaakt, en jij ook niet dus daar kan ik niet over oordelenquote:Op donderdag 2 november 2006 14:44 schreef DarkShine het volgende:
[..]
En jij doet je naam eer aan! Alsof ze in Griekenland en Italië meteen vanaf het begin met hele tribunes werkten?
Jij bent zo iemand die zeker last ervan heeft als er gezwaaid word met een vlag tijdens de wedstrijd? Maar wel perse daar moet zitten waar je er 'last' van hebtquote:Op donderdag 2 november 2006 14:46 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
jawel, die kleuteracties niet organiseren. Tifo is totaal niet NEderlands, het past gewoon niet in de NEderlandse stadions.
tis kansloos wanneer volwassen mannen een bordje omhoog houden of met een vlaggetje zwaaien om de sfeer te verhogenquote:Op donderdag 2 november 2006 14:48 schreef DarkShine het volgende:
KansloosForEver, voor mij is het einde discussie. Je zeikt over sfeeracties hier om maar ergens over te zeiken.
Jij bent echt kansloos
Is het best hoor. Alleen niet zoals jij dat doetquote:Op donderdag 2 november 2006 14:59 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
tis kansloos wanneer volwassen mannen een bordje omhoog houden of met een vlaggetje zwaaien om de sfeer te verhogen![]()
Maargoed, blijkbaar is dit topic niet om een mening te geven over het onderwerp![]()
![]()
Als je het nou zo kansloos vind, wat doe je hier dan eigenlijk? Dat bedoel ik ermee... Je komt toch alleen maar om uit te lokken, dus blijf dan wegquote:Op donderdag 2 november 2006 15:02 schreef KansloosForEver het volgende:
Nee, je kan beter eromheen draaien. Een uitleg geven van 100 regels om dan uiteindelijk tot de conclusie komen dat je Tifo kansloos vindt
quote:Op donderdag 2 november 2006 14:41 schreef TheGHunter het volgende:
Hte gaat om t idee dat er toch ook nog wat in t zuiden bij Roda gedaan wordt he
Ik zie n kruisjequote:Op donderdag 2 november 2006 18:12 schreef DarkShine het volgende:
[afbeelding]
Zo ziet die er wat beter uit.
Ja, dat bedoelt hij ook. Dat kruisje ziet er beter uit dan die tifo van afgelopen zondag.quote:
Ik had het over de Eredivisiequote:
Toen ik hem postte deed die hetquote:
Daar zijn die andere Limburgse clubs niet meer zo bekend meequote:Op donderdag 2 november 2006 19:53 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
Ik had het over de Eredivisie
Hier doet ie het hoor. Maar ik vind het nog steeds nietsquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:13 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Toen ik hem postte deed die het
Zal hem opnieuw posten
Dat hoor je mij ook niet zeggen, 't was alleen vak om vak met kleur gedaan.quote:Op vrijdag 3 november 2006 08:24 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Hier doet ie het hoor. Maar ik vind het nog steeds niets
Ik dacht ik zou even zeggen dat ik hem wel kan zienquote:Op vrijdag 3 november 2006 08:33 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dat hoor je mij ook niet zeggen, 't was alleen vak om vak met kleur gedaan.
Ook niet gek dat die het doet als ik hem opnieuw gepost heb.
Programmaboekjes hequote:Op vrijdag 3 november 2006 08:37 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ik dacht ik zou even zeggen dat ik hem wel kan zien![]()
En het had zeker een mooi plaatje kunnen geven, vak om vak. Maar het komt er helaas niet echt uit.
Mooie opkomst (meer dan clubs als pak 'm beet az, rkc, psv)... Bengaals & matten, volgens andere nog een rookpot(ten) maar dat lijkt mij toch door die fakkels te komen.quote:Op donderdag 9 november 2006 08:16 schreef Kriebbel het volgende:
Behalve het bengaalse vuurwerk niet veel speciaals toch?
Deden ze ook niet.quote:Op donderdag 9 november 2006 08:50 schreef Superheld het volgende:
Tja, is ook naief om te denken wat bij het amateur voetbal allemaal wel kan ook in de echte stadions zomaar gaat, ziet er niet naar uit dat ze, ze doorgaven.
Klopt, inderdaad veel nitraten en ander vuurwerk. 8 confettishooters, 18 fakkels en inderdaad 2 rookbommen.quote:Op donderdag 9 november 2006 08:19 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Mooie opkomst (meer dan clubs als pak 'm beet az, rkc, psv)... Bengaals & matten, volgens andere nog een rookpot(ten) maar dat lijkt mij toch door die fakkels te komen.
Jammer dat die stewards van ons meteen de grote jongen moeten uithangen in dat vak.
We zijn niet gek natuurlijk.quote:Op donderdag 9 november 2006 08:50 schreef Superheld het volgende:
Tja, is ook naief om te denken wat bij het amateur voetbal allemaal wel kan ook in de echte stadions zomaar gaat, ziet er niet naar uit dat ze, ze doorgaven.
Respect!quote:Op donderdag 9 november 2006 12:02 schreef Panic_A het volgende:
[..]
Klopt, inderdaad veel nitraten en ander vuurwerk. 8 confettishooters, 18 fakkels en inderdaad 2 rookbommen.
Via het uitzendbureau. De gasten wat dus nergens anders aan de bak kunnen mogen bij ons een geel hesje aantrekken. Menen vervolgens ook dat ze het zijnquote:Stewards deden gelijk erg irritant ja. Ik weet niet waar ze die mensen vandaan halen maar ze hebben een IQ van een deurknop.
Mocht uiteindelijk weer wel, was allemaal gezeik om weinig. Zag er zo uit:quote:Op donderdag 9 november 2006 13:32 schreef Yeahinho het volgende:
Netjes, maar wel triest dat de choreo van Fortuna niet mocht.
Ja, was ook niet te begrijpen van de overkant. Jammer, want was knap gemaakt.quote:Op donderdag 9 november 2006 13:43 schreef Yeahinho het volgende:
Ah, ook netjes.
Dacht dat dat spandoek een stuk groter was trouwens.
Leuke herinneringenquote:Op donderdag 9 november 2006 15:22 schreef the_hunter het volgende:
Die vuilniszakkenactie is al een keer op 410 (en ook bij een klein gedeelte op Zuid) geweest. Toen was Bertje van Marwijk nog coach bij feyenoord.
Verder ziet het er leuk uit.
2-0quote:Op donderdag 9 november 2006 15:27 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Leuke herinneringenBeeeertje, neem je rotzooi meeee!
jammer van het "geregiseerde karakter" met die speaker vooraf. vond de sfeer verder trouwens bagger.quote:
zoals zo vaakquote:Op zondag 12 november 2006 18:56 schreef manny het volgende:
[..]
jammer van het "geregiseerde karakter" met die speaker vooraf. vond de sfeer verder trouwens bagger.
Ik vond de sfeer vandaag eigenlijk geweldigquote:Op zondag 12 november 2006 18:56 schreef manny het volgende:
[..]
jammer van het "geregiseerde karakter" met die speaker vooraf. vond de sfeer verder trouwens bagger.
Over het algemeen vind ik de sfeer in de Arena een stuk beter dan in de Kuip. De Kuip is van zichzelf een wat sfeervoller stadion, maar de supporters zijn er - de laatste jaren - veel stiller.quote:
ajax-Feyenoord zal toch wel het duel zijn met de meeste sfeer ?quote:
quote:Op zondag 12 november 2006 20:10 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ajax-Feyenoord zal toch wel het duel zijn met de meeste sfeer ?
valt al jaren tegen (de uitslag dan he )
Qua variatie vind ik Twente wel érg goedquote:Op zondag 12 november 2006 21:11 schreef devv05 het volgende:
We hadden wel een doek kunnen maken met als antwoord 'Een psv-hart klopt niet' oid
Goeie TIFO wel vandaag, we zijn duidelijk de nr.1 van NL op dat gebied. Al ziet dat van Twente er op kleinere schaal ook weer heel erg goed uit, top.
De choreo's bij Ajax altijd zijn echt topquote:Op zondag 12 november 2006 22:00 schreef devv05 het volgende:
Kwalitatief zijn ze zeker erg goed, alleen bij Ajax is het nog even wat grootschaliger vaak.
Vind hem nog enigzins misplaatst ookquote:
Duidelijk de nummer 1, laat me niet lachen. Twente loopt wat mij betreft mijlenver voor op een clubje als Ajax.quote:Op zondag 12 november 2006 21:11 schreef devv05 het volgende:
We hadden wel een doek kunnen maken met als antwoord 'Een psv-hart klopt niet' oid
Goeie TIFO wel vandaag, we zijn duidelijk de nr.1 van NL op dat gebied. Al ziet dat van Twente er op kleinere schaal ook weer heel erg goed uit, top.
Vaak genoeg. Dit was voor het eerst een choreo door het hele stadion. 50.000 man. Grootste actie ooit in Nederland. Vorig jaar tegen psv-thuis een choreo met 35.000 blaadjes. feyenoord thuis vorig jaar, choreo op Noord en op Zuid. Groningen thuis 2005-2006, choreo op Noord en Zuid. Dit zijn zomaar even wat voorbeelden van grote actie dmv een choreo. Dan vergeet ik voor het gemak de megadoeken nog maar even. Om maar even aan te geven dat wij zeker vaak een grote actie hebben. Verder wil ik ons niet gaan vergelijken met een andere Nederlandse club. Lijkt me duidelijk dat Ajax en Twente de beste tifo hebben van Nederland. Wie er écht de beste is, is moeilijk te zeggen. Twente en Ajax zijn wat mij betreft ongeveer gelijkwaardigquote:Op maandag 13 november 2006 02:31 schreef Evertje het volgende:
[..]
Duidelijk de nummer 1, laat me niet lachen. Twente loopt wat mij betreft mijlenver voor op een clubje als Ajax.
Hoe vaak heeft ajax nu eigenlijk zo'n grootse actie gedaan?
Klopt. 410 deed niet mee. Wij hadden vuurwerk, bandieri's en vlaggen. Vind overigens wel dat 410 gewoon mee had moeten doen. Maar er was voor dit gekozen. Volgende keer zal 410 gewoon wel mee doen ja. En als er 1200 man niet mee doen in een stadion van 50000 plekken, kun je nog wel spreken van het hele stadion natuurlijk.quote:Op maandag 13 november 2006 08:40 schreef MaxPower het volgende:
Door het hele stadion? 410 deed zelf niet mee![]()
Verder is het vaak alleen 410 die een actie heeft, en de kwaliteit daarvan valt me dit jaar gewoon tegen. De actie gisteren was de eerste die echt ok was. En in uitwedstrijden is het met jullie helemaal huilen met de pet op. Twente heeft daar regelmatig ook iets, en lopen wmb dus nog voor op ajax. Zeker qua creativiteit.
Dat magquote:Op maandag 13 november 2006 08:53 schreef MaxPower het volgende:
Die vond ik beide minder dan wat jullie vorig seizoen lieten zien.
Wij hebben dit seizoen uit ook een paar TIFO acties gehad, tegen Heracles nog met 4 mega bandieris. Maar goed, na Twente en Ajax valt er in ieder geval een groot gat. Al waren er vorig seizoen idd mooiere acties (op gisteren na dan, die was top) dat gaat nog wel komen dit seizoen.quote:Op maandag 13 november 2006 08:40 schreef MaxPower het volgende:
Door het hele stadion? 410 deed zelf niet mee![]()
Verder is het vaak alleen 410 die een actie heeft, en de kwaliteit daarvan valt me dit jaar gewoon tegen. De actie gisteren was de eerste die echt ok was. En in uitwedstrijden is het met jullie helemaal huilen met de pet op. Twente heeft daar regelmatig ook iets, en lopen wmb dus nog voor op ajax. Zeker qua creativiteit.
Grootste choreo actie ooit jaquote:Op maandag 13 november 2006 08:17 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Vaak genoeg. Dit was voor het eerst een choreo door het hele stadion. 50.000 man. Grootste actie ooit in Nederland.
Welke actie was dan groter in Nederland?quote:Op maandag 13 november 2006 13:44 schreef 9christensen het volgende:
[..]
Grootste choreo actie ooit ja
quote:Op maandag 13 november 2006 15:06 schreef Nashje het volgende:
Al dat gezeik over wie de grootste is. [s]Ajax en[/s] Twente zijn is de grootste, daar is geen twijfel over.
Die Sander Boschker is echt vet.
Zag er goed uitquote:Op zondag 12 november 2006 20:30 schreef firecow het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zag er weer leuk uit.... Dat het op comando ging was wat jammer
Die actie met die megadoeken van Twente, tijdens de bekerfinale 2004. Of dat dan de grootste is weet ik niet, maar er zat zeker veel meer tijd in.quote:Op maandag 13 november 2006 15:59 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Welke actie was dan groter in Nederland?
Ach, laten we er maar over ophoudenquote:Op maandag 13 november 2006 17:13 schreef 9christensen het volgende:
[..]
Die actie met die megadoeken van Twente, tijdens de bekerfinale 2004. Of dat dan de grootste is weet ik niet, maar er zat zeker veel meer tijd in.
Al jaren nietquote:Op maandag 13 november 2006 22:03 schreef Staanplaats het volgende:
PSV niet eens uitvakkie vol? Aparte club toch..
Joods programma.quote:Op maandag 13 november 2006 17:23 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
http://www.rtvnh.nl/programmas/programma/uitzending.asp?showid=9
Na minuut 26.20, prachtige beelden en woorden...
Trieste user.quote:
Bij Roda-PSV vorig seizoen bijna 3/4 vak vol en het seizoen erna ga ik het nog niet eens over hebben. Dat is echt vies onwaardig voor hun (al helemaal op die afstand!).quote:Op maandag 13 november 2006 22:03 schreef Staanplaats het volgende:
PSV niet eens uitvakkie vol? Aparte club toch..
Jij wilt dit toch geen objectieve journalistiek noemen?quote:
Ik wil het helemaal niets noemen. Maar dat gedoe weer met "joods programma" vind ik triest. Dus vandaar.quote:Op dinsdag 14 november 2006 11:37 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jij wilt dit toch geen objectieve journalistiek noemen?![]()
2 gasten met een zwaar amsterdams accent met enkele quotes als:
"The hunter"
"Sneaky 0-1 daar hou ik normaal wel van, maar nu niet"
etc.
Tuurlijk was het subjectief. Dat valt niet te ontkennen. Maar wat voegt een opmerking als "Joods programma" toe aan dit topic? Wat betreft de Tifo kon je ze toch geen ongelijk geven. Het was ook erg mooi. Mag dus best gezegt worden.quote:Op dinsdag 14 november 2006 11:37 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jij wilt dit toch geen objectieve journalistiek noemen?![]()
2 gasten met een zwaar amsterdams accent met enkele quotes als:
"The hunter"
"Sneaky 0-1 daar hou ik normaal wel van, maar nu niet"
etc.
Nou wat ik er vooral mee wil zeggen is dat het gewoon een op ajax gefixeerd programma is en het dus logisch is dat ze het mooi vinden. En dat het dus eigenlijk niet zoveel toevoegt omdat het totaal niet objectief is.quote:Op dinsdag 14 november 2006 11:43 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Tuurlijk was het subjectief. Dat valt niet te ontkennen. Maar wat voegt een opmerking als "Joods programma" toe aan dit topic? Wat betreft de Tifo kon je ze toch geen ongelijk geven. Het was ook erg mooi. Mag dus best gezegt worden.
Wat vind je er triest aan dan? Argumenteren mag op een forum eh.quote:Op dinsdag 14 november 2006 11:42 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik wil het helemaal niets noemen. Maar dat gedoe weer met "joods programma" vind ik triest. Dus vandaar.
Inderdaad. Dingen afdoen als "joods programma" is niet echt beargumenteren.quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:14 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Wat vind je er triest aan dan? Argumenteren mag op een forum eh.
Nja, ik vond de woorden ook helemaal niet zo prachtig. De tekst Ik Ben Ajacied ook niet, die hele actie van Ajax vind ik trouwens beetje jammer. Maar die vaan was wel erg prachtig.quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:19 schreef TerroRobbie het volgende:
Natuurlijk gaat het vooral om de beelden, maar er werd door de poster ook gezegd prachtige woorden. Dat verbaasde me gezien de aard van het programma niet zo.
Groetjes uit Kopenhagen?quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:27 schreef Sethje het volgende:
Ik verneder, Ik geniet, ik ben ajacied
mwah gewoon mooi doekkie in het rinus michels...quote:
Zal ik Berglund doen.quote:
Daar zijn ze toch voor, harteloos mannetjequote:Op dinsdag 21 november 2006 12:30 schreef Erwtensoep het volgende:
Jij lacht zeker ook om cliniclowns
bron: vakp.nlquote:De jeugd van tegenwoordig...
Stel je voor: Je bent 19 jaar, je woont in Lochem en bent supporter van Vitesse. Op een dag moet je voor je theorie-examen naar Enschede. Terwijl dit jochie met de trein langs het stadion komt fantaseert die hoe gaaf het wel niet zou zijn als hij op de dag van de wedstrijd FC Twente - Vitesse iets zou kunnen stelen uit het stadion.
"Dat zou echt gaaf zijn," denkt de jongen. Dan scoor ik pas echt punten bij mijn vriendjes en vriendinnetjes(?) Dan ben ik stoer. "Want ja, wat kan mij nu overkomen", denkt het jochie, "het hoort toch allemaal bij het 'spelletje'".
Dus zo gezegd, zo gedaan. Aangekomen bij het stadion (aan de kant van Vak-P natuurlijk, want dan heb je immers pas echt lef) blijkt dat het hek gewoon open staat, "beter kan niet, wat kan me nu nog overkomen", denkt het jochie. Hij loopt het stadion binnen en scheurt het eerste beste spandoek dat die kan vinden er zo snel mogelijk vanaf en maakt zich uit de voeten. "Zo, dat ging makkelijk zeg. Nu nog even het spandoek zolang verstoppen en dan terug naar Lochem. Nu kan ik echt niet meer kapot bij mijn vriendjes van Vak 113".
Het jochie loopt alweer rustig vanaf zijn verstopplekje richting het station, maar krijgt dan de schrik van zijn leven. Plotseling springen er twee jongens uit een auto en rennen op het jochie af. Het jochie schijt zeven kleuren stront en zet het op een lopen. Maar na een paraplu in zijn nek te hebben gehad geeft de jongen het op en stopt met rennen. Zo bang als en klein kind en met traantjes in zijn ogen kijkt het jochie om zich heen en zegt: " Maar jongens, dit hoort toch allemaal bij het spelletje?" Aangezien het jochie zo benauwd was als het maar kan mocht hij na een paar corrigerende tikken ( en na het ophalen van het spandoek) het op een lopen zetten richting het station. Bang en riekend naar angstzweet en de stront in zijn onderbroek loopt de jongen weer terug naar het station, terug naar mama…
Update:
De Jeugd van tegenwoordig.... Deel II
Het blijkt allemaal nog zieliger te zijn dan dat het nu al was. Ons lieve jochie was namelijk zo bang dat die niet eens voor zijn eigen club durfde uit te komen. Na een paar telefoontjes uit Lochem komen we namelijk tot de conclusie dat het hier om een echte stoere 410'er ging, zoals ze er daar wel meer hebben lopen.
Zo zie je maar weer, de jochie's van 410 raken maar niet uitgespeeld...
Ja terwijl MUFC zelf ook speelde die middag.quote:Op maandag 27 november 2006 20:13 schreef Grimm het volgende:
Hadden ze nou gister een MUFC vlag bij ajax in dat uitvak?
Die hangt er zo goed elke week...thuis op zuid 1quote:Op maandag 27 november 2006 20:13 schreef Grimm het volgende:
Hangt er al jaren, ook op zuid elke wedstrijdquote:Op maandag 27 november 2006 20:13 schreef Grimm het volgende:
Is volgens mij ook geen echte "grote" connectie, zullen wel individuen zijn, ook wel is Liverpool/AFCA vlag gezien geloof ikquote:Op maandag 27 november 2006 20:23 schreef Grimm het volgende:
Ik snap even de connectie man utd - ajax niet.
Laat de Liverpool supporters het niet horenquote:Op maandag 27 november 2006 20:25 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Is volgens mij ook geen echte "grote" connectie, zullen wel individuen zijn, ook wel is Liverpool/AFCA vlag gezien geloof ik
Ik geloof dat man utd ook niet echt blij met deze vlag zal zijn...quote:Op maandag 27 november 2006 20:26 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
Laat de Liverpool supporters het niet horen
Ja idd, daarom snapte ik die vlag ook al nietquote:Op maandag 27 november 2006 20:30 schreef PLAE@ het volgende:
man al die zielige aanpapperij met die Engelsen. Hou t bij 1 club per club en verder niet mekkeren.
Of hou het gewoon bij Ajax....quote:Op maandag 27 november 2006 20:30 schreef PLAE@ het volgende:
man al die zielige aanpapperij met die Engelsen. Hou t bij 1 club per club en verder niet mekkeren.
tja, dan hadden jullie jezelf geen joden moeten noemenquote:Op maandag 27 november 2006 20:41 schreef denthemen het volgende:
ik kan me ook mateloos aan dat maccabi gebeuren irriteren, opeens staan de "belangrijke" jongens van 410 met maccabi vesten en zo, rot een end op man, met je "brothers" en zo
daar is ook wat van gezegd en de match daaropvolgend was er geen maccabi trui meer te zien...quote:Op maandag 27 november 2006 20:41 schreef denthemen het volgende:
ik kan me ook mateloos aan dat maccabi gebeuren irriteren, opeens staan de "belangrijke" jongens van 410 met maccabi vesten en zo, rot een end op man, met je "brothers" en zo
Afgelopen wedstrijd tegen Twente thuis waren ze er toch welquote:Op maandag 27 november 2006 20:43 schreef Sethje het volgende:
[..]
daar is ook wat van gezegd en de match daaropvolgend was er geen maccabi trui meer te zien...
Nee joh, das onze vuurwerk machinequote:
Ja tegen psv waren er echt 30 van die knalgele maccabi trouwen, die waren er bij twente niet..die veste idd wel een paar..maar valt minder op natuurlijk. maar ik begrijp je punt en ben het daar ook mee eens!quote:Op maandag 27 november 2006 20:48 schreef denthemen het volgende:
[..]
Afgelopen wedstrijd tegen Twente thuis waren ze er toch wel
nee joh, zijn de "leiders"quote:Op maandag 27 november 2006 20:50 schreef Grimm het volgende:
Die lui met die blauwe vesten zijn de maccabi brothers?
gaat ie dan ontploffe?quote:Op maandag 27 november 2006 20:50 schreef denthemen het volgende:
[..]
Nee joh, das onze vuurwerk machine
Snap je de grap niet of kom je nooit in die kankerkuip van julliequote:
Denk dat het beide het geval is, maarre, liever een trommel dan zo'n vuurwerp apparaat en keer op keer mislukte sponsor tifo aktiesquote:Op maandag 27 november 2006 20:54 schreef Sethje het volgende:
[..]
Snap je de grap niet of kom je nooit in die kankerkuip van jullie
whehequote:Op maandag 27 november 2006 20:54 schreef Sethje het volgende:
[..]
Snap je de grap niet of kom je nooit in die kankerkuip van jullie
alle 3 nietsquote:Op maandag 27 november 2006 20:56 schreef denthemen het volgende:
maarre, liever een trommel dan zo'n vuurwerp apparaat en keer op keer mislukte sponsor tifo akties
Maar soms kan een trommel ook goed gebruikt worden, niet alles is zoals utrecht of twentequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |