Is het best hoor. Alleen niet zoals jij dat doetquote:Op donderdag 2 november 2006 14:59 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
tis kansloos wanneer volwassen mannen een bordje omhoog houden of met een vlaggetje zwaaien om de sfeer te verhogen![]()
Maargoed, blijkbaar is dit topic niet om een mening te geven over het onderwerp![]()
![]()
Als je het nou zo kansloos vind, wat doe je hier dan eigenlijk? Dat bedoel ik ermee... Je komt toch alleen maar om uit te lokken, dus blijf dan wegquote:Op donderdag 2 november 2006 15:02 schreef KansloosForEver het volgende:
Nee, je kan beter eromheen draaien. Een uitleg geven van 100 regels om dan uiteindelijk tot de conclusie komen dat je Tifo kansloos vindt
quote:Op donderdag 2 november 2006 14:41 schreef TheGHunter het volgende:
Hte gaat om t idee dat er toch ook nog wat in t zuiden bij Roda gedaan wordt he
Ik zie n kruisjequote:Op donderdag 2 november 2006 18:12 schreef DarkShine het volgende:
[afbeelding]
Zo ziet die er wat beter uit.
Ja, dat bedoelt hij ook. Dat kruisje ziet er beter uit dan die tifo van afgelopen zondag.quote:
Ik had het over de Eredivisiequote:
Toen ik hem postte deed die hetquote:
Daar zijn die andere Limburgse clubs niet meer zo bekend meequote:Op donderdag 2 november 2006 19:53 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
Ik had het over de Eredivisie
Hier doet ie het hoor. Maar ik vind het nog steeds nietsquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:13 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Toen ik hem postte deed die het
Zal hem opnieuw posten
Dat hoor je mij ook niet zeggen, 't was alleen vak om vak met kleur gedaan.quote:Op vrijdag 3 november 2006 08:24 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Hier doet ie het hoor. Maar ik vind het nog steeds niets
Ik dacht ik zou even zeggen dat ik hem wel kan zienquote:Op vrijdag 3 november 2006 08:33 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dat hoor je mij ook niet zeggen, 't was alleen vak om vak met kleur gedaan.
Ook niet gek dat die het doet als ik hem opnieuw gepost heb.
Programmaboekjes hequote:Op vrijdag 3 november 2006 08:37 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ik dacht ik zou even zeggen dat ik hem wel kan zien![]()
En het had zeker een mooi plaatje kunnen geven, vak om vak. Maar het komt er helaas niet echt uit.
Mooie opkomst (meer dan clubs als pak 'm beet az, rkc, psv)... Bengaals & matten, volgens andere nog een rookpot(ten) maar dat lijkt mij toch door die fakkels te komen.quote:Op donderdag 9 november 2006 08:16 schreef Kriebbel het volgende:
Behalve het bengaalse vuurwerk niet veel speciaals toch?
Deden ze ook niet.quote:Op donderdag 9 november 2006 08:50 schreef Superheld het volgende:
Tja, is ook naief om te denken wat bij het amateur voetbal allemaal wel kan ook in de echte stadions zomaar gaat, ziet er niet naar uit dat ze, ze doorgaven.
Klopt, inderdaad veel nitraten en ander vuurwerk. 8 confettishooters, 18 fakkels en inderdaad 2 rookbommen.quote:Op donderdag 9 november 2006 08:19 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Mooie opkomst (meer dan clubs als pak 'm beet az, rkc, psv)... Bengaals & matten, volgens andere nog een rookpot(ten) maar dat lijkt mij toch door die fakkels te komen.
Jammer dat die stewards van ons meteen de grote jongen moeten uithangen in dat vak.
We zijn niet gek natuurlijk.quote:Op donderdag 9 november 2006 08:50 schreef Superheld het volgende:
Tja, is ook naief om te denken wat bij het amateur voetbal allemaal wel kan ook in de echte stadions zomaar gaat, ziet er niet naar uit dat ze, ze doorgaven.
Respect!quote:Op donderdag 9 november 2006 12:02 schreef Panic_A het volgende:
[..]
Klopt, inderdaad veel nitraten en ander vuurwerk. 8 confettishooters, 18 fakkels en inderdaad 2 rookbommen.
Via het uitzendbureau. De gasten wat dus nergens anders aan de bak kunnen mogen bij ons een geel hesje aantrekken. Menen vervolgens ook dat ze het zijnquote:Stewards deden gelijk erg irritant ja. Ik weet niet waar ze die mensen vandaan halen maar ze hebben een IQ van een deurknop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |