Dan moet je geen choreo doen.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:07 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
tja, niet iedereen heeft zin om zo'n vel op te houden
Mjah, zeg dat maar tegen die vellengeilers die ze iedere keer neerleggenquote:
misschien had het wel mooier geweest als het zelf gespoten wasquote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:10 schreef the_hunter het volgende:
Ruud-fr, wat vind jij dan van zo'n gedrukt doek? Heb je niet liever een zelfgespoten doek?
Kijk naar de doeken van Twente (handgemaakt) en je weet dat het onzin is wat je zegt.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:59 schreef Keltie het volgende:
Ik maak het niet, dus haal er 0,0% voldoening uit ...
+ Wat ik al eerder zei; ik denk dat het lelijk word als het gespoten zou zijn (blurry zegmaar)..
Dan is het toch anders dan gespoten?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:02 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Kijk naar de doeken van Twente (handgemaakt) en je weet dat het onzin is wat je zegt.
[afbeelding]
Deze is overigens ook handgemaakt, en toch ook behoorlijk gedetailleerd en scherp. Overigens niet gespoten maar gewoon geverfd.
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:25 schreef Yeahinho het volgende:
Niet echt TIFO, maar ik wist niet waar het anders geplaatst moest worden.
http://www.youtube.com/watch?v=08UNsMEEOpk > Vak 410 tegen ADO.
mwahahaquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:25 schreef Yeahinho het volgende:
Niet echt TIFO, maar ik wist niet waar het anders geplaatst moest worden.
http://www.youtube.com/watch?v=08UNsMEEOpk > Vak 410 tegen ADO.
En jij doet je naam eer aan! Alsof ze in Griekenland en Italië meteen vanaf het begin met hele tribunes werkten?quote:Op donderdag 2 november 2006 14:43 schreef KansloosForEver het volgende:
Tifo verpest de sfeer in de Nederlandse stadions. Tifo is mooi wanneer een heel stadion of een hele tribune meedoen (zie Italie, Griekenland), niet als maar 2 á 3 vakken naast elkaar een bordje omhoog houden
jawel, die kleuteracties niet organiserenquote:Op donderdag 2 november 2006 14:41 schreef TheGHunter het volgende:
Hte gaat om t idee dat er toch ook nog wat in t zuiden gedaan wordt he
Dat de meesten op de tribune te lam zijn om een blaadje omhoog te houden kunnen wij niks aan doen
daar heb ik niks mee te maken. Ik weet hoe het daar nu is. Dat begin heb ik daar niet meegemaakt, en jij ook niet dus daar kan ik niet over oordelenquote:Op donderdag 2 november 2006 14:44 schreef DarkShine het volgende:
[..]
En jij doet je naam eer aan! Alsof ze in Griekenland en Italië meteen vanaf het begin met hele tribunes werkten?
Jij bent zo iemand die zeker last ervan heeft als er gezwaaid word met een vlag tijdens de wedstrijd? Maar wel perse daar moet zitten waar je er 'last' van hebtquote:Op donderdag 2 november 2006 14:46 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
jawel, die kleuteracties niet organiseren. Tifo is totaal niet NEderlands, het past gewoon niet in de NEderlandse stadions.
tis kansloos wanneer volwassen mannen een bordje omhoog houden of met een vlaggetje zwaaien om de sfeer te verhogenquote:Op donderdag 2 november 2006 14:48 schreef DarkShine het volgende:
KansloosForEver, voor mij is het einde discussie. Je zeikt over sfeeracties hier om maar ergens over te zeiken.
Jij bent echt kansloos
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |