Welke actie was dan groter in Nederland?quote:Op maandag 13 november 2006 13:44 schreef 9christensen het volgende:
[..]
Grootste choreo actie ooit ja
quote:Op maandag 13 november 2006 15:06 schreef Nashje het volgende:
Al dat gezeik over wie de grootste is. [s]Ajax en[/s] Twente zijn is de grootste, daar is geen twijfel over.
Die Sander Boschker is echt vet.
Zag er goed uitquote:Op zondag 12 november 2006 20:30 schreef firecow het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zag er weer leuk uit.... Dat het op comando ging was wat jammer
Die actie met die megadoeken van Twente, tijdens de bekerfinale 2004. Of dat dan de grootste is weet ik niet, maar er zat zeker veel meer tijd in.quote:Op maandag 13 november 2006 15:59 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Welke actie was dan groter in Nederland?
Ach, laten we er maar over ophoudenquote:Op maandag 13 november 2006 17:13 schreef 9christensen het volgende:
[..]
Die actie met die megadoeken van Twente, tijdens de bekerfinale 2004. Of dat dan de grootste is weet ik niet, maar er zat zeker veel meer tijd in.
Al jaren nietquote:Op maandag 13 november 2006 22:03 schreef Staanplaats het volgende:
PSV niet eens uitvakkie vol? Aparte club toch..
Joods programma.quote:Op maandag 13 november 2006 17:23 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
http://www.rtvnh.nl/programmas/programma/uitzending.asp?showid=9
Na minuut 26.20, prachtige beelden en woorden...
Trieste user.quote:
Bij Roda-PSV vorig seizoen bijna 3/4 vak vol en het seizoen erna ga ik het nog niet eens over hebben. Dat is echt vies onwaardig voor hun (al helemaal op die afstand!).quote:Op maandag 13 november 2006 22:03 schreef Staanplaats het volgende:
PSV niet eens uitvakkie vol? Aparte club toch..
Jij wilt dit toch geen objectieve journalistiek noemen?quote:
Ik wil het helemaal niets noemen. Maar dat gedoe weer met "joods programma" vind ik triest. Dus vandaar.quote:Op dinsdag 14 november 2006 11:37 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jij wilt dit toch geen objectieve journalistiek noemen?![]()
2 gasten met een zwaar amsterdams accent met enkele quotes als:
"The hunter"
"Sneaky 0-1 daar hou ik normaal wel van, maar nu niet"
etc.
Tuurlijk was het subjectief. Dat valt niet te ontkennen. Maar wat voegt een opmerking als "Joods programma" toe aan dit topic? Wat betreft de Tifo kon je ze toch geen ongelijk geven. Het was ook erg mooi. Mag dus best gezegt worden.quote:Op dinsdag 14 november 2006 11:37 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jij wilt dit toch geen objectieve journalistiek noemen?![]()
2 gasten met een zwaar amsterdams accent met enkele quotes als:
"The hunter"
"Sneaky 0-1 daar hou ik normaal wel van, maar nu niet"
etc.
Nou wat ik er vooral mee wil zeggen is dat het gewoon een op ajax gefixeerd programma is en het dus logisch is dat ze het mooi vinden. En dat het dus eigenlijk niet zoveel toevoegt omdat het totaal niet objectief is.quote:Op dinsdag 14 november 2006 11:43 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Tuurlijk was het subjectief. Dat valt niet te ontkennen. Maar wat voegt een opmerking als "Joods programma" toe aan dit topic? Wat betreft de Tifo kon je ze toch geen ongelijk geven. Het was ook erg mooi. Mag dus best gezegt worden.
Wat vind je er triest aan dan? Argumenteren mag op een forum eh.quote:Op dinsdag 14 november 2006 11:42 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik wil het helemaal niets noemen. Maar dat gedoe weer met "joods programma" vind ik triest. Dus vandaar.
Inderdaad. Dingen afdoen als "joods programma" is niet echt beargumenteren.quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:14 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Wat vind je er triest aan dan? Argumenteren mag op een forum eh.
Nja, ik vond de woorden ook helemaal niet zo prachtig. De tekst Ik Ben Ajacied ook niet, die hele actie van Ajax vind ik trouwens beetje jammer. Maar die vaan was wel erg prachtig.quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:19 schreef TerroRobbie het volgende:
Natuurlijk gaat het vooral om de beelden, maar er werd door de poster ook gezegd prachtige woorden. Dat verbaasde me gezien de aard van het programma niet zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |