Ik vroeg gewoon hoeveel man er waren, maar er kwam geen reactie.quote:Op donderdag 21 september 2006 18:18 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Jochies? Tsja... dat lijkt meer een soort frustatie van de havenslaven (gemiddeld 60 jaar ofzo?)...
Op 410 zijn de meesten 20-25, als je dat jochies noemt weet ik het niet meer...
En ze zorgen met één vak voor meer sfeer dan een heel jaar De Kuip, maar goed. Denk dat er vanavond veel minder Rotteradmmertjes zijn in Veendam.
vak 410? Waren dat niet die josti's met hun dansje?quote:Op donderdag 21 september 2006 18:18 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Jochies? Tsja... dat lijkt meer een soort frustatie van de havenslaven (gemiddeld 60 jaar ofzo?)...
Op 410 zijn de meesten 20-25, als je dat jochies noemt weet ik het niet meer...
En ze zorgen met één vak voor meer sfeer dan een heel jaar De Kuip, maar goed. Denk dat er vanavond veel minder Rotteradmmertjes zijn in Veendam.
Tot zover tel ik maar 6 kikkers?quote:Op donderdag 21 september 2006 17:45 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wij met vol uitvak op een woensdagsavond veel te vroeg, in de eerste ronde beker en tegen Jong RKC... diepe respect verdient dat gewoon![]()
Respect voor Joden?quote:Op donderdag 21 september 2006 17:45 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Wij met vol uitvak op een woensdagsavond veel te vroeg, in de eerste ronde beker en tegen Jong RKC... diepe respect verdient dat gewoon![]()
Wilde gok, stuk of 350-400. Uitvak zat niet vol, maar was goed gevuld voor zo'n kutwedstrijd.quote:Op donderdag 21 september 2006 18:35 schreef Erasmusch het volgende:
Maar hoeveel personen waren er gister nou?![]()
quote:Op donderdag 21 september 2006 19:39 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Respect voor Joden?
Ik dacht het niet!![]()
Nou diep respect voor zo'n massale invasie. Die Brabo's zijn nog aan het bijkomen.quote:Op donderdag 21 september 2006 19:52 schreef devv05 het volgende:
[..]
Wilde gok, stuk of 350-400. Uitvak zat niet vol, maar was goed gevuld voor zo'n kutwedstrijd.
Het was Jonk RKC hequote:Op donderdag 21 september 2006 21:02 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Nou diep respect voor zo'n massale invasie. Die Brabo's zijn nog aan het bijkomen.
Niet echt aansprekende wedstrijd he. Maar inderdaad, ik vind het juist wel lekker, goedkoop en vrij vervoer.quote:
Ach, je komt toch niet voor de tegenstander. Daarom.quote:Op donderdag 21 september 2006 21:44 schreef devv05 het volgende:
[..]
Niet echt aansprekende wedstrijd he. Maar inderdaad, ik vind het juist wel lekker, goedkoop en vrij vervoer.
Volgens mij zit er van jullie ook bijna niemand, of hebben ze gewoon massaal hun tong verloren?
Ach waren niet mijn woorden, het is gewoon een redelijk nette opkomst. Niet meer en niet minder.quote:Op donderdag 21 september 2006 22:06 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ach, je komt toch niet voor de tegenstander. Daarom.
Iets meer dan bij jullie. Ook verder weg en geen treinverkeer terug. Maar goed, ik vroeg gewoon hoeveel man er dan bij jullie zaten waarvoor wij diep respect moesten opbrengen.
wat is dat toch wat jullie (althans een groot aantal van jullie) tegen heracles hebben??quote:
Jullie waren de party-poopers die in 1965 niet mee wilden doen met hun bindingsclubjequote:Op vrijdag 29 september 2006 18:02 schreef Breemz het volgende:
[..]
wat is dat toch wat jullie (althans een groot aantal van jullie) tegen heracles hebben??
![]()
Ik had het over die sfeeractie.quote:Op vrijdag 29 september 2006 18:02 schreef Breemz het volgende:
[..]
wat is dat toch wat jullie (althans een groot aantal van jullie) tegen heracles hebben??
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |