Groetjes uit Kopenhagen?quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:27 schreef Sethje het volgende:
Ik verneder, Ik geniet, ik ben ajacied
mwah gewoon mooi doekkie in het rinus michels...quote:
Zal ik Berglund doen.quote:
Daar zijn ze toch voor, harteloos mannetjequote:Op dinsdag 21 november 2006 12:30 schreef Erwtensoep het volgende:
Jij lacht zeker ook om cliniclowns
bron: vakp.nlquote:De jeugd van tegenwoordig...
Stel je voor: Je bent 19 jaar, je woont in Lochem en bent supporter van Vitesse. Op een dag moet je voor je theorie-examen naar Enschede. Terwijl dit jochie met de trein langs het stadion komt fantaseert die hoe gaaf het wel niet zou zijn als hij op de dag van de wedstrijd FC Twente - Vitesse iets zou kunnen stelen uit het stadion.
"Dat zou echt gaaf zijn," denkt de jongen. Dan scoor ik pas echt punten bij mijn vriendjes en vriendinnetjes(?) Dan ben ik stoer. "Want ja, wat kan mij nu overkomen", denkt het jochie, "het hoort toch allemaal bij het 'spelletje'".
Dus zo gezegd, zo gedaan. Aangekomen bij het stadion (aan de kant van Vak-P natuurlijk, want dan heb je immers pas echt lef) blijkt dat het hek gewoon open staat, "beter kan niet, wat kan me nu nog overkomen", denkt het jochie. Hij loopt het stadion binnen en scheurt het eerste beste spandoek dat die kan vinden er zo snel mogelijk vanaf en maakt zich uit de voeten. "Zo, dat ging makkelijk zeg. Nu nog even het spandoek zolang verstoppen en dan terug naar Lochem. Nu kan ik echt niet meer kapot bij mijn vriendjes van Vak 113".
Het jochie loopt alweer rustig vanaf zijn verstopplekje richting het station, maar krijgt dan de schrik van zijn leven. Plotseling springen er twee jongens uit een auto en rennen op het jochie af. Het jochie schijt zeven kleuren stront en zet het op een lopen. Maar na een paraplu in zijn nek te hebben gehad geeft de jongen het op en stopt met rennen. Zo bang als en klein kind en met traantjes in zijn ogen kijkt het jochie om zich heen en zegt: " Maar jongens, dit hoort toch allemaal bij het spelletje?" Aangezien het jochie zo benauwd was als het maar kan mocht hij na een paar corrigerende tikken ( en na het ophalen van het spandoek) het op een lopen zetten richting het station. Bang en riekend naar angstzweet en de stront in zijn onderbroek loopt de jongen weer terug naar het station, terug naar mama…
Update:
De Jeugd van tegenwoordig.... Deel II
Het blijkt allemaal nog zieliger te zijn dan dat het nu al was. Ons lieve jochie was namelijk zo bang dat die niet eens voor zijn eigen club durfde uit te komen. Na een paar telefoontjes uit Lochem komen we namelijk tot de conclusie dat het hier om een echte stoere 410'er ging, zoals ze er daar wel meer hebben lopen.
Zo zie je maar weer, de jochie's van 410 raken maar niet uitgespeeld...
Ja terwijl MUFC zelf ook speelde die middag.quote:Op maandag 27 november 2006 20:13 schreef Grimm het volgende:
Hadden ze nou gister een MUFC vlag bij ajax in dat uitvak?
Die hangt er zo goed elke week...thuis op zuid 1quote:Op maandag 27 november 2006 20:13 schreef Grimm het volgende:
Hangt er al jaren, ook op zuid elke wedstrijdquote:Op maandag 27 november 2006 20:13 schreef Grimm het volgende:
Is volgens mij ook geen echte "grote" connectie, zullen wel individuen zijn, ook wel is Liverpool/AFCA vlag gezien geloof ikquote:Op maandag 27 november 2006 20:23 schreef Grimm het volgende:
Ik snap even de connectie man utd - ajax niet.
Laat de Liverpool supporters het niet horenquote:Op maandag 27 november 2006 20:25 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Is volgens mij ook geen echte "grote" connectie, zullen wel individuen zijn, ook wel is Liverpool/AFCA vlag gezien geloof ik
Ik geloof dat man utd ook niet echt blij met deze vlag zal zijn...quote:Op maandag 27 november 2006 20:26 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
Laat de Liverpool supporters het niet horen
Ja idd, daarom snapte ik die vlag ook al nietquote:Op maandag 27 november 2006 20:30 schreef PLAE@ het volgende:
man al die zielige aanpapperij met die Engelsen. Hou t bij 1 club per club en verder niet mekkeren.
Of hou het gewoon bij Ajax....quote:Op maandag 27 november 2006 20:30 schreef PLAE@ het volgende:
man al die zielige aanpapperij met die Engelsen. Hou t bij 1 club per club en verder niet mekkeren.
tja, dan hadden jullie jezelf geen joden moeten noemenquote:Op maandag 27 november 2006 20:41 schreef denthemen het volgende:
ik kan me ook mateloos aan dat maccabi gebeuren irriteren, opeens staan de "belangrijke" jongens van 410 met maccabi vesten en zo, rot een end op man, met je "brothers" en zo
daar is ook wat van gezegd en de match daaropvolgend was er geen maccabi trui meer te zien...quote:Op maandag 27 november 2006 20:41 schreef denthemen het volgende:
ik kan me ook mateloos aan dat maccabi gebeuren irriteren, opeens staan de "belangrijke" jongens van 410 met maccabi vesten en zo, rot een end op man, met je "brothers" en zo
Afgelopen wedstrijd tegen Twente thuis waren ze er toch welquote:Op maandag 27 november 2006 20:43 schreef Sethje het volgende:
[..]
daar is ook wat van gezegd en de match daaropvolgend was er geen maccabi trui meer te zien...
Nee joh, das onze vuurwerk machinequote:
Ja tegen psv waren er echt 30 van die knalgele maccabi trouwen, die waren er bij twente niet..die veste idd wel een paar..maar valt minder op natuurlijk. maar ik begrijp je punt en ben het daar ook mee eens!quote:Op maandag 27 november 2006 20:48 schreef denthemen het volgende:
[..]
Afgelopen wedstrijd tegen Twente thuis waren ze er toch wel
nee joh, zijn de "leiders"quote:Op maandag 27 november 2006 20:50 schreef Grimm het volgende:
Die lui met die blauwe vesten zijn de maccabi brothers?
gaat ie dan ontploffe?quote:Op maandag 27 november 2006 20:50 schreef denthemen het volgende:
[..]
Nee joh, das onze vuurwerk machine
Snap je de grap niet of kom je nooit in die kankerkuip van julliequote:
Denk dat het beide het geval is, maarre, liever een trommel dan zo'n vuurwerp apparaat en keer op keer mislukte sponsor tifo aktiesquote:Op maandag 27 november 2006 20:54 schreef Sethje het volgende:
[..]
Snap je de grap niet of kom je nooit in die kankerkuip van jullie
whehequote:Op maandag 27 november 2006 20:54 schreef Sethje het volgende:
[..]
Snap je de grap niet of kom je nooit in die kankerkuip van jullie
alle 3 nietsquote:Op maandag 27 november 2006 20:56 schreef denthemen het volgende:
maarre, liever een trommel dan zo'n vuurwerp apparaat en keer op keer mislukte sponsor tifo akties
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |