waarschijnlijk omdat het nergens over gaat en wel lekker wegluisterdquote:Op donderdag 29 juni 2006 11:30 schreef DrunkenMuncky het volgende:
Het gaat nergens over.. net zoiets als O-Zone.. Men.. Dat zulke simpele nummers een hit kunnen worden![]()
Onder welke naam post jij dan op futuremusicchartsquote:Op woensdag 5 juli 2006 22:30 schreef furanku het volgende:
[afbeelding]
Top 40 chart met allerlei nieuwe nummers.. op 14 nieuw![]()
Onder geen volgens mij?quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:37 schreef Wilfret het volgende:
[..]
Onder welke naam post jij dan op futuremusiccharts![]()
Futuremusicchartsquote:Op donderdag 6 juli 2006 00:37 schreef Wilfret het volgende:
[..]
Onder welke naam post jij dan op futuremusiccharts![]()
Staat hier nergens in dit topic hoorquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:40 schreef Daffodil31LE het volgende:
Kijk eens een paar postjes hoger...
haha naar Sunny Beach geweest toevallig ? Daar zit inderdaad gans Zweden en Noorwegen. Gyllene Tider met Sommar Tider ook vaak gehoord dan ?quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:42 schreef jap85 het volgende:
Ik kom net terug van vakantie uit Bulgarije (waar volgens mij zon beetje half scandinavie deze zomer vertoeft) en daar was dit nummer zwaar populair, vooral die zweden werden helemaal gek wanneer dit nummer gedraaid werd. Ik vond em ook bruut, vooral nu na vakantie leuke herinneringen aan. Had niet verwacht dat ie hier ook al bekend zou zijn, wel leuk!
Ja ik was idd in Sunny Beach, echt mooi daar vooral omdat er amper nederlanders zijnquote:Op donderdag 20 juli 2006 01:55 schreef BramKVO het volgende:
[..]
haha naar Sunny Beach geweest toevallig ? Daar zit inderdaad gans Zweden en Noorwegen. Gyllene Tider met Sommar Tider ook vaak gehoord dan ?
on-topic ; dit is een aanstekelijk nummer en zou wel eens een nazomerhit kunnen worden. Zoals ook de Ketchup Song pas in september een hit werd in West-Europa.
Ik ga 24 augustus 12 dagen naar Bulgarijequote:Op woensdag 19 juli 2006 11:42 schreef jap85 het volgende:
Ik kom net terug van vakantie uit Bulgarije (waar volgens mij zon beetje half scandinavie deze zomer vertoeft) en daar was dit nummer zwaar populair, vooral die zweden werden helemaal gek wanneer dit nummer gedraaid werd. Ik vond em ook bruut, vooral nu na vakantie leuke herinneringen aan. Had niet verwacht dat ie hier ook al bekend zou zijn, wel leuk!
Dies fout ja, over schaamhaarquote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:17 schreef Messenga het volgende:
Basshunter - Boten Anna (Nim And Wim Remix).
Waarschijnlijk wel...quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:28 schreef nonzz het volgende:
Als dit de Europeese zomer hit wordt...........
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:38 schreef Frutsel het volgende:
http://www.youtube.com/p.swf?video_id=3SldUmqczUU&*knip*
zeikwijfquote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:04 schreef Snelkookbami het volgende:
Wel geinig om dit liedje te horen na 1 jaar, lijkt wel Frankrijk hier..
Zoiets wordt dus een hit omdat er zoveel debielen zijn, die zonder schaamte woorden als 'wegluisterd' typen en die dientengevolge van dergelijke kansloze muziek houden.quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:50 schreef bas-beest het volgende:
[..]
waarschijnlijk omdat het nergens over gaat en wel lekker wegluisterd
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:14 schreef Friedel_Crafts het volgende:
[..]
Zoiets wordt dus een hit omdat er zoveel debielen zijn, die zonder schaamte woorden als 'wegluisterd' typen en die dientengevolge van dergelijke kansloze muziek houden.
Ja, "doh", het is Dance Smash dus zal wel elke twee uur gedraaid worden ofzoquote:Op zondag 23 juli 2006 12:25 schreef Ronaldsen het volgende:
net weer op radio 538
het is gewoon zoo fout dat het weer leuk wordtquote:Op maandag 24 juli 2006 11:24 schreef El_Rolando het volgende:
Wat vreselijk nummer, en het ergste is dat ik hem overal hoor.
je zit toch niet op campzone he? want ik hoor 'm hier de hele dag door, pfff rot liedquote:Op maandag 24 juli 2006 11:24 schreef El_Rolando het volgende:
Wat vreselijk nummer, en het ergste is dat ik hem overal hoor.
Nee, ik zit niet op campzone.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 03:20 schreef Party_P het volgende:
[..]
je zit toch niet op campzone he? want ik hoor 'm hier de hele dag door, pfff rot lied
Die van Gebroeders Ko is wel gaaf, maar deze..quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:11 schreef Duiveltja het volgende:
http://www.vkmag.com/media/jehebteenuitgewoondegrot/
triestquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:11 schreef Duiveltja het volgende:
vreemd, volgens jouw profiel ben je ouder dan 14quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:15 schreef Omkron het volgende:
Die uitgewoonde grot versie is dan ook wel weer leuk..
Dat is echt slechtquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:11 schreef Duiveltja het volgende:
Ben jij ook gay?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 01:25 schreef Staaf het volgende:
Die mannetje heeft hetzelfde kapsel als ik.
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 01:25 schreef Staaf het volgende:
Die mannetje heeft hetzelfde kapsel als ik.
inderdaad, overal waar je kwam Boten Anna. In de Havana Club zelfs meerdere keren op een avond in versies van tien minuten !quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:30 schreef steffan het volgende:
Dit nummer werd helemaal grijs gedraaid in Kreta!
Hahaha geweldiggggggggquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:11 schreef Duiveltja het volgende:
ach het gaat er toch om om je te amuseren. En ik weet enkel dat toen die plaat speelde in Kreta het publiek uit z'n dak ging. Gaat om ambiance niet om kwaliteit.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:47 schreef Stikstof-tri-iodide het volgende:
[..]
Hahaha geweldigggggggg![]()
![]()
![]()
![]()
Dit is echt 1000x keer beter dan het origineel. Wat een ongeinspireerd bagger nummer is het origineel. Het is gewoon de personificatie van alle pure inspiratieloze stront die je niet in een nummer wil hebben. Echt een nummer als je de blits wil maken op een schoolfeestje in groep 8.
Die simpele text door een vervormer, een goed kope euro dance beat van 10 jaar geleden eronder --> wohoooooooo we hebben een topperrrr van de week, dit zal aanslaan bij het publiek... dit wordt een hit... een klapper... het toppunt van geniale muziek ... zulks een geweldige beat eronder man man ik kan me voeten niet meer stilhouden.
Ik zeg het nog maar eens, dit is gewoon puur en puur slecht. Een parodie op alles wat met goede dance muziek te maken heeft.
Dat is misschien gedeeltelijk waar, leuke sfeer kan nooit kwaad natuurlijk. Maar in een tent waar ze deze muziek draaien wil ik zowieso niet gezien wordenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:20 schreef BramKVO het volgende:
[..]
ach het gaat er toch om om je te amuseren. En ik weet enkel dat toen die plaat speelde in Kreta het publiek uit z'n dak ging. Gaat om ambiance niet om kwaliteit.
Iedereen denkt dat het over een boot gaatquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:29 schreef Tiemie het volgende:
Wel cool dat zo'n irc-nerd-nummer een zomerhit kan worden.
tja daar kan je de gebroeders idioot (Ko) voor bedankenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:42 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Iedereen denkt dat het over een boot gaat![]()
Klopt, maar ook in de clip van Boten Anna komt een boot voorquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 02:40 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
tja daar kan je de gebroeders idioot (Ko) voor bedanken![]()
Tja maar die boot speelt een aanmerkelijk kleinere rol in de clip van Bass Hunter.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 03:23 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Klopt, maar ook in de clip van Boten Anna komt een boot voor
Ze zijn jullie vergeten. Toch vreemd met die overheerlijke frieten op elke hoek van de straat.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:23 schreef BramKVO het volgende:
in Belgie is ie nog altijd niet id hitlijsten te vinden en wordt ie niet gespeeld op de radio![]()
TV Oranjequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:10 schreef Jeweet het volgende:
Wat een verschrikkelijk nummer. Het nummer is simpel en irritant, niks bijzonders. De clip is al helemaal verschrikkelijk. Van hetzelfde niveau als de clips op oranje TV. Het playbacken lijkt nep en loopt heel scheef met de muziek. Heel amateuristisch allemaal. En die gast die draagt kindermode uit de jaren 90! De top 40 staat vol met rotzooi, als je ook ziet dat "toppertje" op nummer 1 staat/stond
Of je checkt gewoon de welbekende site waar de clip op staat, en selecteer je NL subsquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:56 schreef _Benneke_ het volgende:
Kent iemand eigenlijk de naam van de engelse remake van dit nummer?
Das wel beter als je weet wat ze zingen! Blijft een lekker nummer trouwens.
![]()
We zitten op ventrillo en spelen dota http://en.wikipedia.org/wiki/Defense_of_the_Ancientsquote:Op vrijdag 1 september 2006 18:36 schreef Jill-RMC het volgende:
We zitten hier bij Ventille en we spelen Dota?
ja sorry maar ik geef je groot gelijk,ik zag zojuist de clip voorbij komen van basshunter........wat een nerd hahahaha!!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:10 schreef Jeweet het volgende:
Wat een verschrikkelijk nummer. Het nummer is simpel en irritant, niks bijzonders. De clip is al helemaal verschrikkelijk. Van hetzelfde niveau als de clips op oranje TV. Het playbacken lijkt nep en loopt heel scheef met de muziek. Heel amateuristisch allemaal. En die gast die draagt kindermode uit de jaren 90! De top 40 staat vol met rotzooi, als je ook ziet dat "toppertje" op nummer 1 staat/stond
Kwam me idd al gruwelijk bekend voorquote:Op vrijdag 1 september 2006 18:14 schreef Jill-RMC het volgende:
Ze hebben een nieuw nummer.
Wie komt er met een vertaling?
http://www.youtube.com/watch?v=ROpvzX3e5vw
Mocht je het je afvragen: Daddy DJ.
Met dank aan mn broertje want ik kon er niet opkomen
Lekker nummerquote:Op vrijdag 1 september 2006 18:14 schreef Jill-RMC het volgende:
Ze hebben een nieuw nummer.
Wie komt er met een vertaling?
http://www.youtube.com/watch?v=ROpvzX3e5vw
Mocht je het je afvragen: Daddy DJ.
Met dank aan mn broertje want ik kon er niet opkomen
Omgquote:Op vrijdag 1 september 2006 19:03 schreef znarch het volgende:
[..]
We zitten op ventrillo en spelen dota http://en.wikipedia.org/wiki/Defense_of_the_Ancients
Had je kunnen verwachten na eerst een nummer over een irc botquote:Op zaterdag 2 september 2006 17:51 schreef Esto het volgende:
[..]
OmgHet gaat dus om een computerspel
Doe dan.. ik wed dat het je niet luktquote:Op zondag 3 september 2006 12:43 schreef Nee het volgende:
Damn, ik ga ook maar eens zo'n nummer maken, tegenwoordig kun je wel heel gemakkelijk rijk worden.
Oh zeker wel.quote:Op zondag 3 september 2006 12:50 schreef Bigs het volgende:
[..]
Doe dan.. ik wed dat het je niet lukt![]()
http://www.youtube.com/watch?v=4uNVQZ1U7Ug&NRquote:Op zondag 3 september 2006 13:01 schreef Rocho het volgende:
LOL... een heel album.
03 strand tyloesand
Opzich wel een grappig album, heb em al in bezit.quote:Op zondag 3 september 2006 13:01 schreef Rocho het volgende:
LOL... een heel album.
01 vi sitter i ventrilo och spelar dota
02 boten anna
03 strand tyloesand
04 sverige
05 hallaa daer
06 mellan oss tvaa
07 var aer jag
08 utan stjaernorna
09 festfolk (2006 remix)
10 patrik och lillen-vifta med haenderna (basshunter remix)
11 professional party people
12 im your basscreator
13 boten anna (instrumental)
14 vi sitter i ventrilo och spelar dota (extended version)
Hij blijft zijn roots trouw <(^_^<)???quote:Op zondag 3 september 2006 14:28 schreef Esto het volgende:
Z'n album heet lol <(^-^)> ? wheheh
Jij hebt ook Gilles de la Tourette?quote:Op woensdag 6 september 2006 17:36 schreef Stikstof-tri-iodide het volgende:
Echt een grafkanker nummer, ik ben benieuwd of die nieuwe van hem van dezelfe teleurstellende kwaliteit is. Laat me raden, de totale tijd die hij daar in gestoken heeft is 3 uur in totaal met fruityloops.
Serieus, dan vind ik toppertje van die tropical danny nog grappiger want daar weet ik gewoon van dat ze ook niet eens een poging doen om een goed nummer te maken. Maar dit is zo ongeloofelijk tenenkrommend kut.
leuke / interessante site!quote:Op woensdag 6 september 2006 20:10 schreef wobniar het volgende:
verdomme, dacht dat je er nooit achter zou komen
Nee iderdaad, die zingen we dansen en we springen, maar staan er bij alsof ze al 20 jaar dood zijnquote:Op woensdag 6 september 2006 17:36 schreef Stikstof-tri-iodide het volgende:
Echt een grafkanker nummer, ik ben benieuwd of die nieuwe van hem van dezelfe teleurstellende kwaliteit is. Laat me raden, de totale tijd die hij daar in gestoken heeft is 3 uur in totaal met fruityloops.
Serieus, dan vind ik toppertje van die tropical danny nog grappiger want daar weet ik gewoon van dat ze ook niet eens een poging doen om een goed nummer te maken. Maar dit is zo ongeloofelijk tenenkrommend kut.
Ja als ze zouden bekennen dat ze in een lamme bui dat liedje hebben gemaakt dan voelt iedereen die dat nummer heeft gekocht (is het te koop ?quote:Op woensdag 6 september 2006 23:55 schreef DaMook het volgende:
[..]
OW en ze doen WEL een p[oging om een goed nummer te hebben. Hebben ze zelf op de radio gezegd
.
Dan weet ik waar ik in de toekomst ga wonenquote:Op zondag 3 september 2006 12:49 schreef BramKVO het volgende:
Het ziet er naar uit dat Boten Anna en Toppertje niet bekend gaan worden in Belgie. in mijjn stamcafe draaien we ze wel, dus de stamgasten kennen ze intussen wel, maar de rest van Belgie volgt niet![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |