Ben jij ook gay?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 01:25 schreef Staaf het volgende:
Die mannetje heeft hetzelfde kapsel als ik.
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 01:25 schreef Staaf het volgende:
Die mannetje heeft hetzelfde kapsel als ik.
inderdaad, overal waar je kwam Boten Anna. In de Havana Club zelfs meerdere keren op een avond in versies van tien minuten !quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:30 schreef steffan het volgende:
Dit nummer werd helemaal grijs gedraaid in Kreta!
Hahaha geweldiggggggggquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:11 schreef Duiveltja het volgende:
http://www.vkmag.com/media/jehebteenuitgewoondegrot/
ach het gaat er toch om om je te amuseren. En ik weet enkel dat toen die plaat speelde in Kreta het publiek uit z'n dak ging. Gaat om ambiance niet om kwaliteit.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:47 schreef Stikstof-tri-iodide het volgende:
[..]
Hahaha geweldigggggggg![]()
![]()
![]()
![]()
Dit is echt 1000x keer beter dan het origineel. Wat een ongeinspireerd bagger nummer is het origineel. Het is gewoon de personificatie van alle pure inspiratieloze stront die je niet in een nummer wil hebben. Echt een nummer als je de blits wil maken op een schoolfeestje in groep 8.
Die simpele text door een vervormer, een goed kope euro dance beat van 10 jaar geleden eronder --> wohoooooooo we hebben een topperrrr van de week, dit zal aanslaan bij het publiek... dit wordt een hit... een klapper... het toppunt van geniale muziek ... zulks een geweldige beat eronder man man ik kan me voeten niet meer stilhouden.
Ik zeg het nog maar eens, dit is gewoon puur en puur slecht. Een parodie op alles wat met goede dance muziek te maken heeft.
Dat is misschien gedeeltelijk waar, leuke sfeer kan nooit kwaad natuurlijk. Maar in een tent waar ze deze muziek draaien wil ik zowieso niet gezien wordenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:20 schreef BramKVO het volgende:
[..]
ach het gaat er toch om om je te amuseren. En ik weet enkel dat toen die plaat speelde in Kreta het publiek uit z'n dak ging. Gaat om ambiance niet om kwaliteit.
Iedereen denkt dat het over een boot gaatquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:29 schreef Tiemie het volgende:
Wel cool dat zo'n irc-nerd-nummer een zomerhit kan worden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |