waarschijnlijk omdat het nergens over gaat en wel lekker wegluisterdquote:Op donderdag 29 juni 2006 11:30 schreef DrunkenMuncky het volgende:
Het gaat nergens over.. net zoiets als O-Zone.. Men.. Dat zulke simpele nummers een hit kunnen worden![]()
Onder welke naam post jij dan op futuremusicchartsquote:Op woensdag 5 juli 2006 22:30 schreef furanku het volgende:
[afbeelding]
Top 40 chart met allerlei nieuwe nummers.. op 14 nieuw![]()
Onder geen volgens mij?quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:37 schreef Wilfret het volgende:
[..]
Onder welke naam post jij dan op futuremusiccharts![]()
Futuremusicchartsquote:Op donderdag 6 juli 2006 00:37 schreef Wilfret het volgende:
[..]
Onder welke naam post jij dan op futuremusiccharts![]()
Staat hier nergens in dit topic hoorquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:40 schreef Daffodil31LE het volgende:
Kijk eens een paar postjes hoger...
haha naar Sunny Beach geweest toevallig ? Daar zit inderdaad gans Zweden en Noorwegen. Gyllene Tider met Sommar Tider ook vaak gehoord dan ?quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:42 schreef jap85 het volgende:
Ik kom net terug van vakantie uit Bulgarije (waar volgens mij zon beetje half scandinavie deze zomer vertoeft) en daar was dit nummer zwaar populair, vooral die zweden werden helemaal gek wanneer dit nummer gedraaid werd. Ik vond em ook bruut, vooral nu na vakantie leuke herinneringen aan. Had niet verwacht dat ie hier ook al bekend zou zijn, wel leuk!
Ja ik was idd in Sunny Beach, echt mooi daar vooral omdat er amper nederlanders zijnquote:Op donderdag 20 juli 2006 01:55 schreef BramKVO het volgende:
[..]
haha naar Sunny Beach geweest toevallig ? Daar zit inderdaad gans Zweden en Noorwegen. Gyllene Tider met Sommar Tider ook vaak gehoord dan ?
on-topic ; dit is een aanstekelijk nummer en zou wel eens een nazomerhit kunnen worden. Zoals ook de Ketchup Song pas in september een hit werd in West-Europa.
Ik ga 24 augustus 12 dagen naar Bulgarijequote:Op woensdag 19 juli 2006 11:42 schreef jap85 het volgende:
Ik kom net terug van vakantie uit Bulgarije (waar volgens mij zon beetje half scandinavie deze zomer vertoeft) en daar was dit nummer zwaar populair, vooral die zweden werden helemaal gek wanneer dit nummer gedraaid werd. Ik vond em ook bruut, vooral nu na vakantie leuke herinneringen aan. Had niet verwacht dat ie hier ook al bekend zou zijn, wel leuk!
Dies fout ja, over schaamhaarquote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:17 schreef Messenga het volgende:
Basshunter - Boten Anna (Nim And Wim Remix).
Waarschijnlijk wel...quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:28 schreef nonzz het volgende:
Als dit de Europeese zomer hit wordt...........
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:38 schreef Frutsel het volgende:
http://www.youtube.com/p.swf?video_id=3SldUmqczUU&*knip*
zeikwijfquote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:04 schreef Snelkookbami het volgende:
Wel geinig om dit liedje te horen na 1 jaar, lijkt wel Frankrijk hier..
Zoiets wordt dus een hit omdat er zoveel debielen zijn, die zonder schaamte woorden als 'wegluisterd' typen en die dientengevolge van dergelijke kansloze muziek houden.quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:50 schreef bas-beest het volgende:
[..]
waarschijnlijk omdat het nergens over gaat en wel lekker wegluisterd
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:14 schreef Friedel_Crafts het volgende:
[..]
Zoiets wordt dus een hit omdat er zoveel debielen zijn, die zonder schaamte woorden als 'wegluisterd' typen en die dientengevolge van dergelijke kansloze muziek houden.
Ja, "doh", het is Dance Smash dus zal wel elke twee uur gedraaid worden ofzoquote:Op zondag 23 juli 2006 12:25 schreef Ronaldsen het volgende:
net weer op radio 538
het is gewoon zoo fout dat het weer leuk wordtquote:Op maandag 24 juli 2006 11:24 schreef El_Rolando het volgende:
Wat vreselijk nummer, en het ergste is dat ik hem overal hoor.
je zit toch niet op campzone he? want ik hoor 'm hier de hele dag door, pfff rot liedquote:Op maandag 24 juli 2006 11:24 schreef El_Rolando het volgende:
Wat vreselijk nummer, en het ergste is dat ik hem overal hoor.
Nee, ik zit niet op campzone.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 03:20 schreef Party_P het volgende:
[..]
je zit toch niet op campzone he? want ik hoor 'm hier de hele dag door, pfff rot lied
Die van Gebroeders Ko is wel gaaf, maar deze..quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:11 schreef Duiveltja het volgende:
http://www.vkmag.com/media/jehebteenuitgewoondegrot/
triestquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:11 schreef Duiveltja het volgende:
vreemd, volgens jouw profiel ben je ouder dan 14quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:15 schreef Omkron het volgende:
Die uitgewoonde grot versie is dan ook wel weer leuk..
Dat is echt slechtquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:11 schreef Duiveltja het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |