abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 30 juni 2006 @ 17:49:36 #1
67385 ROG
Go on, say it.
pi_39397870
Aanstekelijk zomerdeuntje! Potentie om ook hier populair te worden?

Clip & nummer:
http://basshunter.m0o.eu/anna/index_nl.php

Van Wikipedia
quote:
Boten Anna

Cover of the single Boten AnnaBassHunter became a noted artist in Sweden, Denmark and Norway after the release of the single Boten Anna ("Anna, the bot") in 2006. The song topped hit charts and was on the 3rd of May 2006 named Norway's official Russ-song[2] It was also the most popular song at The Gathering (party) 2006.

The lyrics of Boten Anna is about an IRC user mistaken for an IRC bot by the vocalist who later finds out the truth, but states that she will always remain a bot in his eyes. Despite the esoteric subject of the lyrics, the song was well-received by mainstream media, albeit the word bot was frequently mistaken for boat, and the double meaning of channel (IRC channel mistaken for the water body with the same name - channel). The occurrence of Basshunter riding a boat in the music video may also be a source of confusion for many.

A bot named Anna currently resides in the #BassHunter.se channel on Quakenet, albeit due to the popularity of the song, the channel, as well as #Anna, have been filled up with bots.
Apart dat het over een bot/IRC user gaat, maar daar weet de meute dus (vrijwel) niks van en hoort boat.

En het Zweeds heeft wel wat, dus kom maar door.

[ Bericht 1% gewijzigd door ROG op 30-06-2006 18:34:11 (link klikbaar) ]
pi_39398473
Het nummer zit al twee weken in m'n mp3 speler in de auto en het verveelt nog steeds niet
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
  vrijdag 30 juni 2006 @ 18:20:09 #3
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_39398941
hoorde hem laatst ook, grappig bedacht
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
pi_39399053
Standaard aanstekelijk riedeltje, topic 25, kutnummer. Maar hey, er zullen vast zat mensen zijn die het superleuk vinden.
  vrijdag 30 juni 2006 @ 18:36:09 #5
67385 ROG
Go on, say it.
pi_39399478
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 18:23 schreef Maisnon het volgende:
Standaard aanstekelijk riedeltje, topic 25, kutnummer.
Het is een inderdaad een standaard aanstekelijk (zomer)nummer, maar da's juist wat er nu nog mist deze zomer.

En excuses als er al andere topics liepen, ik heb ze niet gezien.
pi_39400620
Ohja, ik heb het in ieder geval weer snel gehad met dit soort dingen, vooral door Dragosta din Tei, wat ik toen juist supervet vond, maar na 3 maanden was het ook weer kut. Toen vonden de amerikanen het zo nodig om de trend op de pakken waardoor ik de rest van het jaar erna op die fora waar ik wel eens kwam met "Numa Numa" opgescheept zat

Oh en Waterman van Olav Basoski is ook zoiets, net als Rubato, en die heb ik altijd okay gevonden Boten Anna is gewoon niet voor mijn oren bestemd
pi_39403634
Lekkah nummer
Een nichterige moslim, is een Islamietje.[/b] H. Finkers
[b]Die met de hoogste percentages gaan het eerst.[/b] B. B.
|[b]DASOO
| LastFM|
pi_39403758
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 20:09 schreef i2Them2 het volgende:
Lekkah nummer
kutpost.
Ik was die gast die op lego tript. Het met retroshit naar pedo flipt.
Zijn spits ook vaak in steno kickt
En alle tepels uit de playboy knipt.
  woensdag 5 juli 2006 @ 22:45:29 #9
67385 ROG
Go on, say it.
pi_39556441
Deze kan dicht, mijn excuses, door in Basshunter - Boten Anna!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')