Kwam me idd al gruwelijk bekend voorquote:Op vrijdag 1 september 2006 18:14 schreef Jill-RMC het volgende:
Ze hebben een nieuw nummer.
Wie komt er met een vertaling?
http://www.youtube.com/watch?v=ROpvzX3e5vw
Mocht je het je afvragen: Daddy DJ.
Met dank aan mn broertje want ik kon er niet opkomen
Lekker nummerquote:Op vrijdag 1 september 2006 18:14 schreef Jill-RMC het volgende:
Ze hebben een nieuw nummer.
Wie komt er met een vertaling?
http://www.youtube.com/watch?v=ROpvzX3e5vw
Mocht je het je afvragen: Daddy DJ.
Met dank aan mn broertje want ik kon er niet opkomen
Omgquote:Op vrijdag 1 september 2006 19:03 schreef znarch het volgende:
[..]
We zitten op ventrillo en spelen dota http://en.wikipedia.org/wiki/Defense_of_the_Ancients
Had je kunnen verwachten na eerst een nummer over een irc botquote:Op zaterdag 2 september 2006 17:51 schreef Esto het volgende:
[..]
OmgHet gaat dus om een computerspel
Doe dan.. ik wed dat het je niet luktquote:Op zondag 3 september 2006 12:43 schreef Nee het volgende:
Damn, ik ga ook maar eens zo'n nummer maken, tegenwoordig kun je wel heel gemakkelijk rijk worden.
Oh zeker wel.quote:Op zondag 3 september 2006 12:50 schreef Bigs het volgende:
[..]
Doe dan.. ik wed dat het je niet lukt![]()
http://www.youtube.com/watch?v=4uNVQZ1U7Ug&NRquote:Op zondag 3 september 2006 13:01 schreef Rocho het volgende:
LOL... een heel album.
03 strand tyloesand
Opzich wel een grappig album, heb em al in bezit.quote:Op zondag 3 september 2006 13:01 schreef Rocho het volgende:
LOL... een heel album.
01 vi sitter i ventrilo och spelar dota
02 boten anna
03 strand tyloesand
04 sverige
05 hallaa daer
06 mellan oss tvaa
07 var aer jag
08 utan stjaernorna
09 festfolk (2006 remix)
10 patrik och lillen-vifta med haenderna (basshunter remix)
11 professional party people
12 im your basscreator
13 boten anna (instrumental)
14 vi sitter i ventrilo och spelar dota (extended version)
Hij blijft zijn roots trouw <(^_^<)???quote:Op zondag 3 september 2006 14:28 schreef Esto het volgende:
Z'n album heet lol <(^-^)> ? wheheh
Jij hebt ook Gilles de la Tourette?quote:Op woensdag 6 september 2006 17:36 schreef Stikstof-tri-iodide het volgende:
Echt een grafkanker nummer, ik ben benieuwd of die nieuwe van hem van dezelfe teleurstellende kwaliteit is. Laat me raden, de totale tijd die hij daar in gestoken heeft is 3 uur in totaal met fruityloops.
Serieus, dan vind ik toppertje van die tropical danny nog grappiger want daar weet ik gewoon van dat ze ook niet eens een poging doen om een goed nummer te maken. Maar dit is zo ongeloofelijk tenenkrommend kut.
leuke / interessante site!quote:Op woensdag 6 september 2006 20:10 schreef wobniar het volgende:
verdomme, dacht dat je er nooit achter zou komen
Nee iderdaad, die zingen we dansen en we springen, maar staan er bij alsof ze al 20 jaar dood zijnquote:Op woensdag 6 september 2006 17:36 schreef Stikstof-tri-iodide het volgende:
Echt een grafkanker nummer, ik ben benieuwd of die nieuwe van hem van dezelfe teleurstellende kwaliteit is. Laat me raden, de totale tijd die hij daar in gestoken heeft is 3 uur in totaal met fruityloops.
Serieus, dan vind ik toppertje van die tropical danny nog grappiger want daar weet ik gewoon van dat ze ook niet eens een poging doen om een goed nummer te maken. Maar dit is zo ongeloofelijk tenenkrommend kut.
Ja als ze zouden bekennen dat ze in een lamme bui dat liedje hebben gemaakt dan voelt iedereen die dat nummer heeft gekocht (is het te koop ?quote:Op woensdag 6 september 2006 23:55 schreef DaMook het volgende:
[..]
OW en ze doen WEL een p[oging om een goed nummer te hebben. Hebben ze zelf op de radio gezegd
.
Dan weet ik waar ik in de toekomst ga wonenquote:Op zondag 3 september 2006 12:49 schreef BramKVO het volgende:
Het ziet er naar uit dat Boten Anna en Toppertje niet bekend gaan worden in Belgie. in mijjn stamcafe draaien we ze wel, dus de stamgasten kennen ze intussen wel, maar de rest van Belgie volgt niet![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |