Kan je wel leuk ondertussen de teletubbies of de fresh prince kijken op tvquote:Op woensdag 28 juni 2006 16:46 schreef AudreyHepburn het volgende:. Gutenberg.
.
Want: fatsoendelijke koffie. Briljante zet, werkelijk waar. Als we kutkoffie willen trekken we wel een bakkie pleur uit de muur in de slurf.
Rietveld. Je weet toch.quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:49 schreef -skippybal- het volgende:
Waarom is dat huis in godsnaam werelderfgoed??
Van mij mogen ze 't wel bombarderen. 'T huis dan, Utrechters zijn namelijkquote:Op woensdag 28 juni 2006 16:50 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Rietveld. Je weet toch.
Bijkomend voordeel: als de derde wereldoorlog uitbreekt word ik niet gebombardeerd als het goed is.
Waarbij ik na opzoeken spontaan medelijden kreeg met iemand die Schröder-Schräder als achternaam moet dragen.quote:
Het zal de bluetooth zijnquote:Op woensdag 28 juni 2006 16:51 schreef AudreyHepburn het volgende:
Volgens mij steken Sjoewe en ik elkaar aan qua niet werken.
Al die rommel van 'm is beschermd!!??quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:54 schreef AudreyHepburn het volgende:
Uitleg van Meneer Unesco World Heritage Himself.
Dan wonen we dicht bij elkander.quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:56 schreef AudreyHepburn het volgende:
En in dit staaltje moderne architectuur woon ik.
Poepsjiek, klinkt coolquote:Op woensdag 28 juni 2006 17:14 schreef AudreyHepburn het volgende:
Maar jij zit in het poepsjieke stukje Utrecht aan de Singel. Ik zit aan de poepsjieke Waterlinieweg. Ook met water, maar dan anders..
- Dick Brunaquote:Op woensdag 28 juni 2006 18:02 schreef FloggingMolly het volgende:
Misschien moeten we ook een lijst met bekende Utrechters maken voor in de OP?
Ik trap af:
- Marco van Basten
- Anton Geesink
- Jochem Uytdehaage
Bij de gamma heb ik het gehaald, en ik heb nog een emmer groen staan (maar om het nou graskleurig te noemen)quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:17 schreef AudreyHepburn het volgende:
Als ik nou verf voor mijn huis wil kopen he, waar kan ik dat nou goedkoop doen met een beetje leuke keus ?
Ik ben op zoek naar grasgroene verf..
Helaas wel jaquote:Op woensdag 28 juni 2006 18:23 schreef FloggingMolly het volgende:
[..]
Allejezus, komt die verschrikking uit ons mooie stadje???
Jan Woutersquote:Op woensdag 28 juni 2006 18:20 schreef Orcaman1984 het volgende:
[..]
- Dick Bruna
- Henk westbroek
- Tineke Schouten
- Herman van Veen
- Marianne Weber
![]()
Whehe dat is de straat naast de Heringastraat.quote:Op woensdag 28 juni 2006 18:12 schreef Christine het volgende:
Hier ga ik wonen:
[afbeelding]
Nog zeven weken.
Waarom ik je dit niet in de UB gezegd heb weet ik nietquote:Op woensdag 28 juni 2006 17:17 schreef AudreyHepburn het volgende:
Als ik nou verf voor mijn huis wil kopen he, waar kan ik dat nou goedkoop doen met een beetje leuke keus ?
Kloptquote:Op woensdag 28 juni 2006 20:30 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Whehe dat is de straat naast de Heringastraat.![]()
Wat een incest bende worden we toch zo
Kom ook een dagje naar de UB, keus genoeg. Zoals het er nu voorstaat ben ik er morgen weer de hele dagquote:
Kening Redbadquote:Op woensdag 28 juni 2006 19:32 schreef ChrisM55 het volgende:
John van Loen
Ibrahim Affelay
Ismael Aisati
Hans Kraay Sr.
Wesley Schneider
Wim Sonneveld (hier om de hoek geboren)
Adrianus VI ( paus)
Rijk de Gooyer
Maarten van Rossem
Tineke Schouten
Rita Verdonk komt uit Lombok![]()
Ik moet morgen werken. Inquote:Op woensdag 28 juni 2006 21:19 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Kom ook een dagje naar de UB, keus genoeg. Zoals het er nu voorstaat ben ik er morgen weer de hele dag
Vooruit dan maar.quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:30 schreef Christine het volgende:
[..]
Kom maar op de housewarming BBQ en see for yourself.
Of beter: help me verhuizen..
Ik wacht wel op het antwoord van Sjoewe.quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:33 schreef Q. het volgende:
Bij die gebouwen enzo.
Heidelberglaan, groot, heel zwart en niet te missen.quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:33 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik wacht wel op het antwoord van Sjoewe.
Reigerstraat, tegenover de Albert Heijn, beste winkel van Utrecht.quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:17 schreef AudreyHepburn het volgende:
Kijk, bijvalquote:Op woensdag 28 juni 2006 21:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Reigerstraat, tegenover de Albert Heijn, beste winkel van Utrecht.
Is het je wel eens opgevallen dat er verschrikkelijk veel mooie vrouwen in de AH aan het begin van de straatweg lopen zo tussen 5 en 7? Het is echt opvallendquote:Op donderdag 29 juni 2006 08:46 schreef zatoichi het volgende:
Franz Ferdinand was goed in Tivoli! "Utrecht, do you want to?"
Nu zit ik weer te gapen op mijn werk
Ik heb de AH op de burgemeester reigerstraat altijd behoorlijk slecht gevonden; veel te krap, beperkte aantal artikelen en geen eens vers brood. Nee de beste is onbetwist die op winkelcentrum overvecht, die hebben alles, maar ja die ligt weer in overvecht
Ik vind de AH aan het begin van de straatweg ook erg relaxed, iets kleiner dan overvecht, maar wel goede spullen. Morgen vrij en weer lekker naar de markt!Toch altijd de beste plaats om boodschappen te doen
Dat vroeg ik me ook af. Overigens drumde de 'echte drummer' van FF ook mee met het voorprogramma.quote:Op donderdag 29 juni 2006 09:54 schreef AudreyHepburn het volgende:
Oh en Franz Ferdinand vond ik "wel leuk".
Maar:
- wie was die man die de hele tijd mee stond te karaoke'en ? (Die invaldrummert bedoel ik.)
Ik hou het plekje naast me wel vrij, dan gaat er niet weer iemand met stinkspul/leggings/dooie dieren zitten.quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:07 schreef Sjoewe het volgende:
Au3 ik heb me verslapen dus ik ben er pas tussen 11 en 12
Wakker om 6:40 dus ik dacht ik rol nog een keer om, wordt je om 9:40 pas weer wakker
Ik ga mijn boodschappenpatroon maar eens aanpassen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:14 schreef ioko het volgende:
[..]
Is het je wel eens opgevallen dat er verschrikkelijk veel mooie vrouwen in de AH aan het begin van de straatweg lopen zo tussen 5 en 7? Het is echt opvallend
Zijn in de Meern alle oranje vlaggetjes al opgeruimd?quote:
Sounds like fun. Sounds like Amersfoort.quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:34 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ja, de UB wordt het helemaal deze zomer..
Het uitzicht is hier beslist leukerquote:Op donderdag 29 juni 2006 14:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Sounds like fun. Sounds like Amersfoort..
He mijn vlaggetjes zijn al uit mijn tuin hoor; alleen mijn straat heeft ze nog allemaal hangen (pijlsweerd)quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:09 schreef kantoorslaaf het volgende:
[..]
Zijn in de Meern alle oranje vlaggetjes al opgeruimd?
In Zuilen, Ondiep en Pijlsweerd (route bus 16/36) kom ik ze in alle stadia van onttakeling nog tegen![]()
SSST ! Anders zit Q. hier morgen ook.quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:49 schreef Sjoewe het volgende:
Het verveelde meisje naast de jongen met pet heet mooie blauwe ogenAch in de context althans.
Dronken in je oor te tetteren over sexquote:Op donderdag 29 juni 2006 15:16 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
SSST ! Anders zit Q. hier morgen ook.
Ik zit morgen weer gewoon in Amersfoort hoor.quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:16 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
SSST ! Anders zit Q. hier morgen ook.
Sorry hee.quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:18 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dronken in je oor te tetteren over sexTja ik ga gewoon een afstandse Apple komen en dan de airport saboteren en dan macmeisjes vragen of ze mn wifi willen repareren
Ik ook. Gisteren waren er twee toffe concerten inquote:Op donderdag 29 juni 2006 15:23 schreef Q. het volgende:
Ik mag zometeen weer naar Utrecht toe.
Over een uurtje.
Helaas moet ik vanavond nog naarAmsterdam
toe.
Ook Melkweg. Ik ga naar Glenister & Pretty Girls Make Graves. Die speelden gisteren in De Helling, tegelijkertijd met FF.quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:27 schreef Q. het volgende:
Waar? Ik ga naar de Melkweg. Elbow.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |