Mwah ietsjesquote:Op woensdag 28 juni 2006 16:05 schreef Mobster273 het volgende:
Hoi!
Ben ik weer
pauze is iets uitgelopen
pauze van een kwartier, uiteindelijk een uur gewordenquote:
geweldigquote:Op woensdag 28 juni 2006 16:06 schreef Gebs het volgende:
Dus ik heb de LaPo en de FiPo wat ben ik toch goed he
Appeltje eitjequote:Op woensdag 28 juni 2006 16:06 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
pauze van een kwartier, uiteindelijk een uur geworden
quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:07 schreef Gebs het volgende:
[..]
Daar bestaat het grootste deel van me leven uit jeweet
nee, alleen cup-a-soup, mijn eten was al opquote:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op woensdag 28 juni 2006 16:07 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
nee, alleen cup-a-soup, mijn eten was al op
Briljantquote:
ik heb doorgaans geen mesjes bij op stage, dus het zal voor dadelijk zijnquote:
Okquote:Op woensdag 28 juni 2006 16:08 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ik heb doorgaans geen mesjes bij op stage, dus het zal voor dadelijk zijn
maar dat hoef je niet per se hier te meldenquote:
Tuurlijk wel, ik wil jullie niets onthoudenquote:Op woensdag 28 juni 2006 16:09 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
maar dat hoef je niet per se hier te melden
Nietquote:Op woensdag 28 juni 2006 16:09 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
maar dat hoef je niet per se hier te melden
vooruit plannen hequote:
achteruit plannen werkt ook niet zo bestquote:
cup-a-soup is zalig jaquote:
quote:
quote:
cultuurbarbaarquote:
ok, blijf dan maarquote:
*doosje mesjes koopt en aangeeftquote:Op woensdag 28 juni 2006 16:13 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dat is het niet!.
Ik HEB hier geen CUP A SOUP.
dat wist ik nietquote:
Hou op!quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:15 schreef Gebs het volgende:
[..]
Ik had ook cup-a-soup op me stage en ik peste hem er altijd mee
smeerlapquote:Op woensdag 28 juni 2006 16:15 schreef Gebs het volgende:
[..]
Ik had ook cup-a-soup op me stage en ik peste hem er altijd mee
ik heb toch medelijden met jequote:
Dat ging wel heel snel danquote:Op woensdag 28 juni 2006 16:16 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ik heb toch medelijden met je
dit uiteraard tot ik mij weer realiseer dat jij na vandaag klaar bent, dan haat ik je weer gewoon
toch wel binnen een paar milliseconden jaquote:
Lang dusquote:Op woensdag 28 juni 2006 16:18 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
toch wel binnen een paar milliseconden ja
echt hequote:
ben ik zo doorzichtigquote:
quote:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!quote:
Tss kun je niet beter krijgen?quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:22 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!
*nog een doosje meisjes koopt
jawel, maar Russische roulette is niet zo gezellig in je eentjequote:
* Kijkt nog een keer bij mesjesquote:Op woensdag 28 juni 2006 16:24 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
jawel, maar Russische roulette is niet zo gezellig in je eentje
oh wachtquote:
Altijd doenquote:Op woensdag 28 juni 2006 16:25 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
oh wacht
er stond een te lange reactie bij, dan kijk ik niet meer of de quote is aangepast
overigens is de reactie dan wel ongeveer hetzelfde, omgang met vrouwen is feitelijk ook Russische roulettequote:Op woensdag 28 juni 2006 16:25 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
oh wacht
er stond een te lange reactie bij, dan kijk ik niet meer of de quote is aangepast
Truequote:Op woensdag 28 juni 2006 16:26 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
overigens is de reactie dan wel ongeveer hetzelfde, omgang met vrouwen is feitelijk ook Russische roulette
Aleen bij russische roulette zit er maar 1 kogel in en bij vrouwen is er maar 1 leegquote:Op woensdag 28 juni 2006 16:26 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
overigens is de reactie dan wel ongeveer hetzelfde, omgang met vrouwen is feitelijk ook Russische roulette
hij was ook nog eens niet zo opvallendquote:
zo iets jaquote:Op woensdag 28 juni 2006 16:27 schreef Gebs het volgende:
[..]
Aleen bij russische roulette zit er maar 1 kogel in en bij vrouwen is er maar 1 leeg
ze zouden allemaal een zwaailicht op hun hoofd moeten dragenquote:
pciesquote:Op woensdag 28 juni 2006 16:29 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ze zouden allemaal een zwaailicht op hun hoofd moeten dragen
ik heb wel eens goede ideeënquote:
oi, laat mij in die waanquote:
ja, nu hoeft het al niet meer hequote:
"Vrouwmode activated"quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:33 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ja, nu hoeft het al niet meer he
wordt weer een gezellig weekend![]()
oh kut, nu had ik per ongeluk de vrouw-modus ingeschakeld
hem weer terug uitgezet, ik kreeg er bekant PMS vanquote:Op woensdag 28 juni 2006 16:34 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
"Vrouwmode activated"
Wat heb je nou gedaan?!
quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:35 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
hem weer terug uitgezet, ik kreeg er bekant PMS van
ik had net mijn periode gehad denk ikquote:Op woensdag 28 juni 2006 16:35 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
hem weer terug uitgezet, ik kreeg er bekant PMS van
veel plezierquote:
quote:
quote:
aha...quote:
waarvoor getraind?quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:24 schreef boem-dikkie het volgende:
daamn heel topic gemist !
vanavond lekker getrained
nee, natuurlijk nietquote:Op donderdag 29 juni 2006 08:05 schreef pussydeluxe het volgende:
En een hele goede morgen lieve Fok!kers.
Volgens mij heb ik gisteren 2 topics gemist...
Heb ik nog iets belangrijks gemist?![]()
quote:Op donderdag 29 juni 2006 08:43 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
nee, natuurlijk niet
er gebeuren hier geen belangrijke dingen
sommige mensen hebben overdag nog iets te doen, ik heb de afgelopen al vaak genoeg pas om 3 uur in bed gelegen, ik was blij dat het vandaag een keer half 1 wasquote:Op donderdag 29 juni 2006 03:27 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
waarom is er nooit iemand 's nachts? toch niet werken en/of stage enzo he
ik dacht ik help je ffquote:Op donderdag 29 juni 2006 08:43 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
! Ik wilde het zelf niet zeggen.
Jammer, maar veel succes met het schrijven van je verslagquote:Op donderdag 29 juni 2006 08:50 schreef Mobster273 het volgende:
maar goed, ik moet vandaag echt iets nuttigs doen, mijn stageverslag schrijven bijvoorbeeld, dus ik ben hier vandaag niet meer terug te zien, als het goed is
w8 ik heb wel een goed voorbeeld van die sportquote:
jawel, maar moet vrijwillig heen om dingen af te maken, anders moet ik dat na de zomer direct doen:Pquote:
ah op die manier. groot gelijkquote:Op donderdag 29 juni 2006 10:10 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
jawel, maar moet vrijwillig heen om dingen af te maken, anders moet ik dat na de zomer direct doen:P
kga nufijne ochtend nog!
niet van die vieze woorden gebruiken hierquote:Op donderdag 29 juni 2006 10:21 schreef Pheno het volgende:
'werk'
bierquote:Op donderdag 29 juni 2006 10:22 schreef Muck het volgende:
[..]
niet van die vieze woorden gebruiken hier![]()
alleen heb ik dit niet hier.quote:
ik hier welquote:
ik denk dat mijn collega's mij raar zouden aan kijkenquote:Op donderdag 29 juni 2006 10:32 schreef Muck het volgende:
[..]
ik hier wel
staan nog 2 blikjes in mijn koelkast
daar gok ik ook op jaquote:Op donderdag 29 juni 2006 10:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik denk dat mijn collega's mij raar zouden aan kijken
nee, maar ik had al zo'n vermoeden...quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:38 schreef Pheno het volgende:
Had ik al gezegd dat ik geen zin heb?
Bij deze
lolquote:Op donderdag 29 juni 2006 10:39 schreef Muck het volgende:
[..]
nee, maar ik had al zo'n vermoeden...
ik verveel me dood
ik heb tot half 3 films liggen kijken en mijn moeder belde me om half 9 wakker omdat ze met haar telefoon zat te pielen. Nu ben ik klaarwakker![]()
nou, zo lollig vond ik het anders nietquote:
zet je telefoon dan ook uitquote:Op donderdag 29 juni 2006 10:42 schreef Muck het volgende:
[..]
nou, zo lollig vond ik het anders niet
ik heb geen vaste telefoon, dus ik zet mijn mobiel nooit uit.quote:
ah, vandaarquote:Op donderdag 29 juni 2006 10:48 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb geen vaste telefoon, dus ik zet mijn mobiel nooit uit.
Als er een keer wat met mijn ouders ofzo gebeurt, wil ik dat graag ze snel mogelijk weten
hallo, ik ben nieuw hierquote:Op donderdag 29 juni 2006 11:01 schreef Gebs het volgende:
Hoi
oh wacht, die heb je natuurlijk niet... hooguit biertieten en die hoef ik niet te zien...quote:
Selectief hoorquote:Op donderdag 29 juni 2006 11:04 schreef Muck het volgende:
[..]
oh wacht, die heb je natuurlijk niet... hooguit biertieten en die hoef ik niet te zien...![]()
jaquote:
Ja ik vind die van mezelf ook niksquote:Op donderdag 29 juni 2006 11:08 schreef Muck het volgende:
[..]
ja
en eigenlijk vind ik tieten niet eens leuk...
ja, okee, die van mezelf, maar die van andere meisjes.....![]()
preciesquote:
ik ben amd nietquote:
notting hill, shrek 2 en een heleboel afleveringen van CSI seizoen 1:')quote:
dat mag altijd, maar je cavia, je kat of je hamster mag ookquote:
Ow ik heb nog wel een foto van me cavia en me konijn maar ja ik zit al in ja haremquote:Op donderdag 29 juni 2006 11:30 schreef Muck het volgende:
[..]
dat mag altijd, maar je cavia, je kat of je hamster mag ook
bij gebrek aan beesten bedenk je zelf maar wat leuks
post anders een foto van jezelf! als je lief bent mag je in mijn harem
maar ik wil je beestjes wel zien hoorquote:Op donderdag 29 juni 2006 11:35 schreef Gebs het volgende:
[..]
Ow ik heb nog wel een foto van me cavia en me konijn maar ja ik zit al in ja harem
Dat is mooi balen iddquote:Op donderdag 29 juni 2006 13:16 schreef Mobster273 het volgende:
goed, nu heb ik het officiëel helemaal gehad hier
nou verwijten ze mij gebrekkige communicatie, wat niet volledig onterecht is, maar om de vrede te bewaren heb ik er al lang geleden voor gekozen bepaalde mensen niet zo vaak te zien, soms mag je elkaar gewoon niet, so be it
maar nu blijkt dat die randdebiel van een stagebegeleider gewoon vandaag al op vakantie is gegaanen zijn vervanger voor zijn functies gaat morgen weg (dat wist ik overigens al wel)
en dan klaagt dat stuk vreten over MIJN gebrekkige communicatie
dat wordt nog lastig om hier iemand mijn eindbeoordeling te laten doen, niemand die ervaring heeft met mijquote:Op donderdag 29 juni 2006 13:36 schreef Gebs het volgende:
[..]
Dat is mooi balen idd. Mijn stage begeleider ging ook 2 weken op vakantie zonder mede te delen, maar ja daar werd er oko niet gezeurd
Je bent een hard werkende jongenmanquote:Op donderdag 29 juni 2006 13:38 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
dat wordt nog lastig om hier iemand mijn eindbeoordeling te laten doen, niemand die ervaring heeft met mij
quote:
Stuur ze een linkje door naar je MyAT dan geloven ze je meteenquote:
laat ik dat maar niet doenquote:Op donderdag 29 juni 2006 13:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Stuur ze een linkje door naar je MyAT dan geloven ze je meteen
het zou een mindere actie voor je cijfer zijnquote:
Vind dat hij vergeleken bij mij nog een bést nette MyaT heeft hoorquote:Op donderdag 29 juni 2006 14:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
het zou een mindere actie voor je cijfer zijn
ik zal het mailadres van betreffende betrokkenen dan ook niet openbaar makenquote:Op donderdag 29 juni 2006 14:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
het zou een mindere actie voor je cijfer zijn
Heb je vijanden op Fok!quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:02 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ik zal het mailadres van betreffende betrokkenen dan ook niet openbaar maken
jijquote:
niet dat ik weet, maar er lopen er wel zat rond die dat een leuke grap zouden vindenquote:
mja, als je met postaantallen opvalt kan dat. De reden dat ik collegas niet met het fenomeen fok introduceerquote:Op donderdag 29 juni 2006 14:08 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
niet dat ik weet, maar er lopen er wel zat rond die dat een leuke grap zouden vinden
wel een leuk grapje iddquote:Op donderdag 29 juni 2006 14:08 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
niet dat ik weet, maar er lopen er wel zat rond die dat een leuke grap zouden vinden
het valt wel mee met dat opvallen hoorquote:Op donderdag 29 juni 2006 14:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
mja, als je met postaantallen opvalt kan dat. De reden dat ik collegas niet met het fenomeen fok introduceer
zoals ik al zeiquote:
i kheb een lanparty vanavond! opzich wel leuk als t druk wordquote:
racespelletjes zijn goedquote:Op donderdag 29 juni 2006 14:18 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
i kheb een lanparty vanavond! opzich wel leuk als t druk wordanders minder leuk, al die stomme race spelletjes etc. ! ik wil BF2
![]()
mwaah vind racespelletjes wel wat minderquote:Op donderdag 29 juni 2006 14:21 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
racespelletjes zijn goed
BF2 heb ik niet eens, maar zou ook goed zijn
quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:39 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
mwaah vind racespelletjes wel wat minder![]()
Wat minder als schietspelletjes, k heb eigelijk nognooit race spelletjes online gedaan, behalve trackmania die is wel tof:Dquote:
racespelletjes doe ik ook nooit online, alleen op LAN tegen andere menselijke tegenstandersquote:Op donderdag 29 juni 2006 14:42 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Wat minder als schietspelletjes, k heb eigelijk nognooit race spelletjes online gedaan, behalve trackmania die is wel tof:D
nee, vond ik geen klap aanquote:Op donderdag 29 juni 2006 14:53 schreef Pheno het volgende:
racen met Carmageddon
quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:00 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
nee, vond ik geen klap aan
nou ja, toch mijn laatste twee uur van de dag maar ff nuttig gebruiken
misluktquote:
lolquote:Op donderdag 29 juni 2006 16:13 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
mislukt
dat wordt weer nachtwerk
niet echtquote:
Dan heb je nog wat te doenquote:Op donderdag 29 juni 2006 16:16 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
niet echt
het moet morgen wel voor de middag af zijn
och, valt wel mee, paginaatje of 20 denk ik, dat is niet zo moeilijkquote:
Wat moet je precies doen dan?quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:31 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
och, valt wel mee, paginaatje of 20 denk ik, dat is niet zo moeilijk
stageverslag schrijvenquote:
vroegah....quote:
nou...quote:
ja, na volgende week wel mals het goed isquote:
ok, ik ga douchenquote:
goed idee! ik denk dat ik dat vanavond ook maar es ga doen! bier hier!quote:Op donderdag 29 juni 2006 18:03 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ok, ik ga douchen
en daarna zuipen
motivatie indrinken voor de nacht![]()
zooooo, leef jij ook nog?quote:Op donderdag 29 juni 2006 18:24 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
goed idee! ik denk dat ik dat vanavond ook maar es ga doen! bier hier!![]()
tis iig leuk genoeg om niet meer te reagerenquote:Op donderdag 29 juni 2006 22:15 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Is het leuk daar? Hoeveel mensen zijn er?![]()
bierquote:Op donderdag 29 juni 2006 18:24 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
goed idee! ik denk dat ik dat vanavond ook maar es ga doen! bier hier!![]()
is het zo erg?quote:
en daarom is deze nog niet vol, iedereen denkt zoquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:28 schreef pussydeluxe het volgende:
Mijn hemel, dez is nog steeds niet vol!
Goedemorgen allemaal!
Ik ga zo naar de waterkant. Zwemmen en zonnen.
Goedemogguh! Vertelquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:01 schreef XQZ-me het volgende:
mogguh!
Heerlijk avondje stappen achter de rug.....
![]()
ben heel braaf geweest!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:33 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Goedemogguh! Vertel. Wat heb je uitgespookt?
ik hoorde het tochquote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:49 schreef Muck het volgende:
swellus!
verwarren jullie dit topic niet met dat topic waar je zo lang mogelijk moet wachtenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 09:22 schreef Mobster273 het volgende:
tis zo wel een hele letterlijke Sc geworden...
hihi, ik ben maar niet wakker gebleven tot zo laat, dan ben ik dood op met trainingquote:
ik heb straks een barbecue met mijn huisgenootjesquote:Op zaterdag 1 juli 2006 09:38 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
hihi, ik ben maar niet wakker gebleven tot zo laat, dan ben ik dood op met training
Jullie vandaag nog plannen?
Ik eerst trainen , dna zwemmen bij de hoornse plas en dan uit in grunn!
Lekker zwemmenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 09:38 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
hihi, ik ben maar niet wakker gebleven tot zo laat, dan ben ik dood op met training
Jullie vandaag nog plannen?
Ik eerst trainen , dna zwemmen bij de hoornse plas en dan uit in grunn!
Wat een vrolijkheidquote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:51 schreef Gebs het volgende:
Ik heb half life 2 gekocht vandaagen ik heb bier
en ik ga zo film kijken na de reclame
Nee het staat al zolang openquote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:09 schreef pussydeluxe het volgende:
Niet te geloven dat dit deel nog niet klaar is he?![]()
ook echt ! morgen word t super warm, en ik moet werkequote:Op maandag 3 juli 2006 11:28 schreef Mobster273 het volgende:
gelukkig welja, heb er behoefte aan na 3 jaar
leuk toch, eindelijk goed weerquote:Op maandag 3 juli 2006 11:57 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
ook echt ! morgen word t super warm, en ik moet werke! woensdag ook. maarja Donderdag JARIG!
ik wil altijd alleen mooi weer als ik vrij benquote:
tja, ik vrees dat dat niet altijd zo werktquote:Op maandag 3 juli 2006 12:24 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
ik wil altijd alleen mooi weer als ik vrij ben!
quote:Op maandag 3 juli 2006 12:25 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
tja, ik vrees dat dat niet altijd zo werkt
het zou verboden moeten wordenquote:
kutquote:Op maandag 3 juli 2006 14:17 schreef Jo0Lz het volgende:
Menschen!
Hoe gaat die hier?
Ik hem wat deeltjes gemist volgens mij
Maar goed ook, ik heb er totaal geen tijd voro allemaalquote:Op maandag 3 juli 2006 14:18 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
kut
ik denk dat je voorlopig niet snel een heel deel gaat missen, deze schiet totaal niet op
dat is er waarschijnlijk de belangrijkste reden van dat het niet meer zo wil lukkenquote:Op maandag 3 juli 2006 15:09 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Maar goed ook, ik heb er totaal geen tijd voro allemaal
Achja, komt wel weer.
De stages komen ook tot een eind denk ik zo, dus tjah...
Tjah, ik zit hier nog wel even, is ook geen stage, dus tjah...quote:Op maandag 3 juli 2006 15:59 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
dat is er waarschijnlijk de belangrijkste reden van dat het niet meer zo wil lukken
stront gebeurt zullen we maar zeggen danquote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:38 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Tjah, ik zit hier nog wel even, is ook geen stage, dus tjah...
poep jahquote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:42 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
stront gebeurt zullen we maar zeggen dan
wat jij wilquote:
neej had goeie vakantie!! en het was heerlijk weer... dan ga ik niet dagen zitten fokken!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:50 schreef Mobster273 het volgende:
lang niet gezien trouwens, had je weer eens een ban ofzo?
goed puntquote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:50 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
neej had goeie vakantie!! en het was heerlijk weer... dan ga ik niet dagen zitten fokken!![]()
het interesseert mij niks, vandaar wat jij wilquote:
vakantie, examens, andere zeverquote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:52 schreef ErwinEHVNL het volgende:
waar is de rest eigenlijk gebleven?!
moeten we daar een eind aan gaan maken?! want dat kan natuurlijk niet!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:54 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
vakantie, examens, andere zever
ik heb geen idee eigenlijk, maar dit is het langstdurende tpic uit de WOW/MEN SC-geschiedenis...
och het duurt niet lang meerquote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:56 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
moeten we daar een eind aan gaan maken?! want dat kan natuurlijk niet!![]()
kutkop bedoel jequote:
mannen en hihi enzo...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:59 schreef ErwinEHVNL het volgende:
hihi
ja, is vanmiddag wel af hoop ikquote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:59 schreef ErwinEHVNL het volgende:
moet je ook nog echt verslag maken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |