Wat moet je precies doen dan?quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:31 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
och, valt wel mee, paginaatje of 20 denk ik, dat is niet zo moeilijk
stageverslag schrijvenquote:
vroegah....quote:
nou...quote:
ja, na volgende week wel mals het goed isquote:
ok, ik ga douchenquote:
goed idee! ik denk dat ik dat vanavond ook maar es ga doen! bier hier!quote:Op donderdag 29 juni 2006 18:03 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ok, ik ga douchen
en daarna zuipen
motivatie indrinken voor de nacht![]()
zooooo, leef jij ook nog?quote:Op donderdag 29 juni 2006 18:24 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
goed idee! ik denk dat ik dat vanavond ook maar es ga doen! bier hier!![]()
tis iig leuk genoeg om niet meer te reagerenquote:Op donderdag 29 juni 2006 22:15 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Is het leuk daar? Hoeveel mensen zijn er?![]()
bierquote:Op donderdag 29 juni 2006 18:24 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
goed idee! ik denk dat ik dat vanavond ook maar es ga doen! bier hier!![]()
is het zo erg?quote:
en daarom is deze nog niet vol, iedereen denkt zoquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:28 schreef pussydeluxe het volgende:
Mijn hemel, dez is nog steeds niet vol!
Goedemorgen allemaal!
Ik ga zo naar de waterkant. Zwemmen en zonnen.
Goedemogguh! Vertelquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:01 schreef XQZ-me het volgende:
mogguh!
Heerlijk avondje stappen achter de rug.....
![]()
ben heel braaf geweest!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:33 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Goedemogguh! Vertel. Wat heb je uitgespookt?
ik hoorde het tochquote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:49 schreef Muck het volgende:
swellus!
verwarren jullie dit topic niet met dat topic waar je zo lang mogelijk moet wachtenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 09:22 schreef Mobster273 het volgende:
tis zo wel een hele letterlijke Sc geworden...
hihi, ik ben maar niet wakker gebleven tot zo laat, dan ben ik dood op met trainingquote:
ik heb straks een barbecue met mijn huisgenootjesquote:Op zaterdag 1 juli 2006 09:38 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
hihi, ik ben maar niet wakker gebleven tot zo laat, dan ben ik dood op met training
Jullie vandaag nog plannen?
Ik eerst trainen , dna zwemmen bij de hoornse plas en dan uit in grunn!
Lekker zwemmenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 09:38 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
hihi, ik ben maar niet wakker gebleven tot zo laat, dan ben ik dood op met training
Jullie vandaag nog plannen?
Ik eerst trainen , dna zwemmen bij de hoornse plas en dan uit in grunn!
Wat een vrolijkheidquote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:51 schreef Gebs het volgende:
Ik heb half life 2 gekocht vandaagen ik heb bier
en ik ga zo film kijken na de reclame
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |