Sommige wel jaquote:Op woensdag 28 juni 2006 11:55 schreef Shark.Bait het volgende:
OP?
TT toch?
Of je excuseert jezelf met: "Gelukkig heb ik meer verstand van fotograferen"
jaaaaa, met iedere maand een ander themaquote:Op woensdag 28 juni 2006 11:50 schreef Re het volgende:
ik niet dus maar we kunnen er een wedstrijdje van maken
nou kom maar op met die lekkere S&G foto van je. Ik soep wel wat in elkaarquote:Op woensdag 28 juni 2006 12:00 schreef Re het volgende:
nee openings post (OP), zie een
ShowChat #767: Dit is een naamtopic voor jou O+
[US/FUS/FUF/KUS] #281: Laten we gaan rondspoken
bijvoorbeeld
van mij?quote:Op woensdag 28 juni 2006 12:05 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
nou kom maar op met die lekkere S&G foto van je. Ik soep wel wat in elkaar
Van jou lekkere lichaam natuurlijkquote:
Tuurlijk welquote:Op woensdag 28 juni 2006 12:10 schreef Xilantof het volgende:
@VV: ing. is geen verplichte titel hoor
Ja dat wel, maar bij wet nietquote:Op woensdag 28 juni 2006 12:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Tuurlijk welJe bent er toch trots op
Geweldige OP hequote:Op woensdag 28 juni 2006 12:00 schreef Re het volgende:
bijvoorbeeld
Zoiets?quote:
Ik ben wel tegen usericons in de OP, dat werkt kliekjesvorming in de hand, dat is uit het verleden meerdere keren gebleken (zie de slowchats in ONZ, ook de Ex NAchtbardurs konden er wat van); en ook gescheld als iemand een nieuwe SC opende waar de "standaard door kliekje geaanvaarde OP" niet inzat, nou, dan werden er weer ettelijk pagina's gescholden over dat dat niet gebeurd was. En jeezus, alsof dat nou echt zoooooo belangrijk was/isquote:Op woensdag 28 juni 2006 12:00 schreef Re het volgende:
ShowChat #767: Dit is een naamtopic voor jou O+
bijvoorbeeld
Dámn, wat een mooie OPquote:Op woensdag 28 juni 2006 12:00 schreef Re het volgende:
ShowChat #767: Dit is een naamtopic voor jou![]()
quote:Op woensdag 28 juni 2006 08:58 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
yup. En zelfs 1 of 2 geshopped. En dan tevergeefs kijken of iemand in mijn MSN stond. En toen maar gaan slapen
Mkeej. Dan zal ik je wat resultaatjes laten zien (van wat ik al gedaan heb--niet zoveel, ik had het druk met vanalles en nogwat) .. misschien doe ik ff een verklein actie, mag jij de mooiste uitzoeken, ga ik daarmee aan den slag.quote:
Sounds like a plan!quote:Op woensdag 28 juni 2006 14:10 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Mkeej. Dan zal ik je wat resultaatjes laten zien (van wat ik al gedaan heb--niet zoveel, ik had het druk met vanalles en nogwat) .. misschien doe ik ff een verklein actie, mag jij de mooiste uitzoeken, ga ik daarmee aan den slag.
als ie kapot gaat kan je ook naar rofa-repair te den haag gaan. Ten tweede is het nog maar de vraag of zo'n kwaliteitsglas makkelijk kapot gaat-ik betwijfel het.quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:48 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Iemand al ervaring en of tips met http://www.2dehands.nl/li(...)-1d-mk-ii-euros.html
Scheelt veel geld op o.a. een Canon 5D en lenzen. Eerste nadeel is gelijk het niet ter reparatie kunnen aanbieden bij Canon Benelux.
Maar vraag me af of er verder nog iets is waar je op letten moet.
Daar gaat dus het SOTY geld heen?quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:24 schreef Toeps het volgende:
Oeh, ik ga morgen kamperen voor de Saturn in Rotterdam. EOS350D in de aanbieding!629 euri maar, met lens!
quote:
fantastische opquote:Op woensdag 28 juni 2006 18:28 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Stoute skaai
welk idee eigenlijk?
Echt, whaaaa! Die wuppiekill komt me mijn strot uit, hij is van een klasgenoot van mij, en ik kan het niet meer horen, Whaaaa! "Oh, Joran's spel staat op GS!quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:40 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Daar gaat dus het SOTY geld heen?
Suc6
Leuk tijdverdrijf voor je Toeps
Ja joh, word gewoon lekker een burgerlijk huisvrouwtje of zoquote:Op woensdag 28 juni 2006 19:15 schreef Toeps het volgende:
BTW, ik zit nu weer heel erg te twijfelen of ik die cam wel zal kopen, misschien binnenkort verhuizen, en dat is ook niet goedkoop...
Collega!quote:Op woensdag 28 juni 2006 19:29 schreef freud het volgende:
Euh, wedstrijd om geopende post toch?
[afbeelding]
Ach, welke zelfrespecterende student heeft niet bij de makro gewerktquote:
ikquote:Op woensdag 28 juni 2006 19:42 schreef freud het volgende:
[..]
Ach, welke zelfrespecterende student heeft niet bij de makro gewerkt.
Zo. Dus. Euh. *grijns*.quote:Op woensdag 28 juni 2006 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik
Ken je dit uitzicht? Check de filename
[afbeelding]
quote:
Why am I not surprised?quote:Bij AU is het chaos.
Wat is er mis met burgerlijke huisvrouwtjes?quote:Op woensdag 28 juni 2006 19:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja joh, word gewoon lekker een burgerlijk huisvrouwtje of zo
Wat niet?quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:10 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Wat is er mis met burgerlijke huisvrouwtjes?![]()
Nu kan ik natuurlijk vals worden...maar omdat burgerlijke huisvrouwtjes altijd de vrede proberen te bewaren doe ik dat nietquote:Op woensdag 28 juni 2006 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat niet?
Of kom je de aanvoerder spelen van het Trotse Burgerlijke Huisvrouwtjes Front?
Oh dan word ik wel vast bang, goed?
Goed zo jijquote:Op woensdag 28 juni 2006 20:15 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Nu kan ik natuurlijk vals worden...maar omdat burgerlijke huisvrouwtjes altijd de vrede proberen te bewaren doe ik dat niet![]()
Dat wil niet zeggen dat ik dan meteen wil zoenen natuurlijkquote:
Ga dan maar bier halen of zoquote:Op woensdag 28 juni 2006 20:18 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat ik dan meteen wil zoenen natuurlijk![]()
Daar zoek je je eigen huisvrouwtje maar voorquote:Op woensdag 28 juni 2006 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga dan maar bier halen of zoEn vlug wat
![]()
Ik loop zelf welquote:Op woensdag 28 juni 2006 20:25 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Daar zoek je je eigen huisvrouwtje maar voor![]()
Lichaamsbeweging...goed voor jequote:
Een slentertje naar de koelkast ja, een wereldrecord op de 100 meter is nog ff wat andersquote:
Ik weet niet waar je dat bier gaat halen...de slijter is vast verder....quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een slentertje naar de koelkast ja, een wereldrecord op de 100 meter is nog ff wat anders
Ow je begint te praten als een huisvrouwtjequote:Op woensdag 28 juni 2006 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
bier bij een slijter is duur. NOG duurder dan de spar
Ik denk ook dat dit wel meevalt wat het kapotgaan betreft, maar toch wel iets wat je niet zo maar ver weg haalt. Tuurlijk, via internet blijft dit toch altijd het zelfde 'probleem'. Thxquote:Op woensdag 28 juni 2006 16:21 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
als ie kapot gaat kan je ook naar rofa-repair te den haag gaan. Ten tweede is het nog maar de vraag of zo'n kwaliteitsglas makkelijk kapot gaat-ik betwijfel het.
jij maakt vrienden zoquote:Op woensdag 28 juni 2006 20:39 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ow je begint te praten als een huisvrouwtje
Ja, weer 430 fte dit jaar geloof ik...quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Why am I not surprised?
Al een paar maanden geen grote ontslaggolf meer langs zien komenZit er nog wat aan te komen?
Oeh, zal het me lukken om 300 posts lang niet te reageren?quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:33 schreef Toeps het volgende:
Volgende topic wordt een centraal huisvrouwtjestopic geloof ik.
Wil de laatste AU'er het licht uitdoen?quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:32 schreef freud het volgende:
[..]
Ja, weer 430 fte dit jaar geloof ik...
Genoeg mensen hier om dat tegen te werkenquote:Op woensdag 28 juni 2006 21:33 schreef Toeps het volgende:
Volgende topic wordt een centraal huisvrouwtjestopic geloof ik.
Zoiets ja...quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wil de laatste AU'er het licht uitdoen?
Zit jij er nog wel? Ik heb wel weer eens zin om een vrijdagmiddag ff langs te komen of zoquote:
en nu in het nederlands??quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Hasta la Canonista Victoria Siempre!!
Leve de Canon-gebruikers Overwinning voor Altijd!quote:
breek de dag ...koop een nikonquote:Op woensdag 28 juni 2006 23:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Leve de Canon-gebruikers Overwinning voor Altijd!![]()
Slaap er een nachtje over, de beslissing die je dan neemt zal de juiste wel zijnquote:Op woensdag 28 juni 2006 19:15 schreef Toeps het volgende:
BTW, ik zit nu weer heel erg te twijfelen of ik die cam wel zal kopen, misschien binnenkort verhuizen, en dat is ook niet goedkoop...
Ik zou pas breken als ik een hasselblad zou kopenquote:
ja tuluk, maar een beetje de bloedgroepenstrijd aanwakkeren, houdt wat leven in de brouwerijquote:Op woensdag 28 juni 2006 23:57 schreef prupke het volgende:
canon of nikon ...boeie
Nou had je me BIJNA zo ver dat ik ging toegeven dat Nikon eigenlijk ook best wel goed spul was.quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:57 schreef Shark.Bait het volgende:
Och, het zijn altijd de canon bezitters die hard schreeuwen hoe goed hun spullen zijjn, ik denk dat ze het anders zelf niet geloven.
De bezitters van de andere merken (en ik bedoel alle andere merken) weten dat hun camera's gewoon beter zijn.
je vergeet sapiens EIKELquote:Op donderdag 29 juni 2006 00:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou had je me BIJNA zo ver dat ik ging toegeven dat Nikon eigenlijk ook best wel goed spul was.
KUThomo
[disclaimer]quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:06 schreef blackbully het volgende:
en ik maar denken dat canon alleen papier maakt.
maken die ook camera's dan?
die wegwerp dingen zeker
Heej heej heejquote:
ja, leuk. Ik heb liever de helft van de pixels en het dubbele van de optische zoomquote:Op donderdag 29 juni 2006 00:09 schreef blackbully het volgende:
ze hebben zelfs prijzen gewonnen die mensen van canon
laatste prijzen zijn voor printers,
laatste camera is een [afbeelding]
![]()
leuk voor de vakantie
Ik ben een nikon gewend (van BB ) maar ik heb ook met de camera van Hmaster2 en Pdehoog geschoten en ik denk dat er aan beide voor en nadelen zullen zitten en qua gebruik is het gewenning..quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heej heej heejDat pik ik maar van HEEL weinig mensen
Nou ja, het is dat ik nou al een beetje voor Canon gekozen hebMaar Nikon was minstens zzo goed geweest. Kan je bij een Nikon DSLR het klepje open maken zonder dat de cam uit gaat? Ja hoor
Kan je bij een Nikon foto's maken zonder geheugenkaart erin? NEEJ
Ik heb al vaak genoeg *evensnel de eos gepakt voor een zonsondergang*
zonder bezwaar 30 keer afdrukken
maar oh ja, er zat eigenlijk helemaal geen kaartje in
Ik wil NOOIT meer een cam die kan afdrukken zonder kaartje erin
kan bij nikon ook hoor als je het graag wil, maar dat moet je dan in het menu aan zetten (bij de D70 dan)quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heej heej heejDat pik ik maar van HEEL weinig mensen
Nou ja, het is dat ik nou al een beetje voor Canon gekozen hebMaar Nikon was minstens zzo goed geweest. Kan je bij een Nikon DSLR het klepje open maken zonder dat de cam uit gaat? Ja hoor
Kan je bij een Nikon foto's maken zonder geheugenkaart erin? NEEJ
Ik heb al vaak genoeg *evensnel de eos gepakt voor een zonsondergang*
zonder bezwaar 30 keer afdrukken
maar oh ja, er zat eigenlijk helemaal geen kaartje in
Ik wil NOOIT meer een cam die kan afdrukken zonder kaartje erin
ik wil het dus HEEL graag NIETquote:Op donderdag 29 juni 2006 00:11 schreef blackbully het volgende:
[..]
kan bij nikon ook hoor als je het graag wil, maar dat moet je dan in het menu aan zetten (bij de D70 dan)
Ja, of 2 extra accu's en een lader, 5 extra geheugenkaartjes, en een serieus statiefjequote:Op donderdag 29 juni 2006 00:12 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik neem altijd mijn tas mee, en wat vind je dan zoal in de tas?
Spul om lenzen schoon te makenje weet maar nooit
Een extra VOLLE ACCU
Een extra geheugenkaartje, zo zit je er nooit zonder mee
lenzen schoon maken? dat draag ik (ooit nog zo'n doekje kopen)quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:12 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik neem altijd mijn tas mee, en wat vind je dan zoal in de tas?
Spul om lenzen schoon te makenje weet maar nooit
Een extra VOLLE ACCU
Een extra geheugenkaartje, zo zit je er nooit zonder mee
Ik kan met een 2 gig kaart 140 foto's schieten (raw) ongeveer dan he niet krek preciesquote:Op donderdag 29 juni 2006 00:17 schreef Dr_Flash het volgende:
NMisschien handig om je actieradius op elkaar aan te passen zeg maar. Je kunt namelijk zowel door je geheugen als door je accu's beperkt worden. En als die limieten een beetje bij elkaar in de buurt liggen doe je het goed
als ik in mijn 300D een 2 GB kaartje zet kan er ca 700 foto's op. Maar dan moet er wel een powergrip onder, anders is de accu na 300 al leeg zeg maar. 300 foto's op een dag is nog steeds best een boel
das afhankelijk van de dag of 300 foto's veel is.quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:17 schreef Dr_Flash het volgende:
NMisschien handig om je actieradius op elkaar aan te passen zeg maar. Je kunt namelijk zowel door je geheugen als door je accu's beperkt worden. En als die limieten een beetje bij elkaar in de buurt liggen doe je het goed
als ik in mijn 300D een 2 GB kaartje zet kan er ca 700 foto's op. Maar dan moet er wel een powergrip onder, anders is de accu na 300 al leeg zeg maar. 300 foto's op een dag is nog steeds best een boel
Ja ik heb net 300 bier en een fles wodka op, dan probeer ik altijd vreselijk mijn best te doen om te zorgen dat niemand het merkt. Is dat het misschien?quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:20 schreef blackbully het volgende:
ps. stop eens met ontopic gaan. ik geloof bijna niet dat je zelf achter de pc zit.
Mja, bruiloften doe ik niet zo vaak. Maar ik heb er een beetje moeite mee om onder welke condities dan ook 300 als weinig te beschouwen, hoewel ik er op een bruiloft recentelijk ook 500 gemaakt heb. 300 is gewoon VEEL. Ik ben inmiddels 1485 dagen bezig met digitale fotografie, en op 29 van die dagen heb ik 300 of meer foto's gemaakt. 2 % zeg maar. Dat is best weinig.quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:20 schreef blackbully het volgende:
[..]
das afhankelijk van de dag of 300 foto's veel is.
in de stad is het veel, op een bruiloft is het normaal tot weinig.
is wel 29 keer vloeken omdat je kaart vol zit.quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, bruiloften doe ik niet zo vaak. Maar ik heb er een beetje moeite mee om onder welke condities dan ook 300 als weinig te beschouwen, hoewel ik er op een bruiloft recentelijk ook 500 gemaakt heb. 300 is gewoon VEEL. Ik ben inmiddels 1485 dagen bezig met digitale fotografie, en op 29 van die dagen heb ik 300 of meer foto's gemaakt. 2 % zeg maar. Dat is best weinig,
Nee hoorquote:Op donderdag 29 juni 2006 00:26 schreef blackbully het volgende:
[..]
is wel 29 keer vloeken omdat je kaart vol zit.
das weer best veel naar mijn mening.
1 keer vloeken en dan oplossen
je kan ook beter met een digitank zeulen als met een laptop. (maar das mijn mening. )quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:31 schreef Dr_Flash het volgende:
als ik over een ruim jaar de Transsiberië ga doen, zal het waarschijnlijk een laptop worden, hoewel 20 GB dan ook aan de krappe kant gaat zijjn
Zodra je op een digitank ook een tekstverwerker, een webbrowser en eenFTP-client kan draaien, ben ik je manquote:Op donderdag 29 juni 2006 00:32 schreef blackbully het volgende:
[..]
je kan ook beter met een digitank zeulen als met een laptop. (maar das mijn mening. )
Ik mis een mooie Minolta!quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:29 schreef prupke het volgende:
[hapmodus]
er staat ook een kanon op hoor
[hapmodus]
De oplossing: rolletjes! Overal verkrijgbaar, ongelimiteerde oplage.quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:31 schreef Dr_Flash het volgende:
als ik over een ruim jaar de Transsiberië ga doen, zal het waarschijnlijk een laptop worden, hoewel 20 GB dan ook aan de krappe kant gaat zijjn
Dan kan er ook wel een Trust opquote:
Jij weet wel hoe je iemand moet beledigen he!?quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan kan er ook wel een Trust op
het wordt geen [CENTRAAL] Schroot-chat of zo hoor
Oh ja wacht ik sloop ff mijn sensor eruit, kutding namelijk, en ik ga hem weer geschikt maken voor rollekesquote:Op donderdag 29 juni 2006 00:36 schreef Subhuman het volgende:
[..]
De oplossing: rolletjes! Overal verkrijgbaar, ongelimiteerde oplage.
Maak er dan scrapheap vanquote:Op donderdag 29 juni 2006 00:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan kan er ook wel een Trust op
het wordt geen [CENTRAAL] Schroot-chat of zo hoor
quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:38 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Jij weet wel hoe je iemand moet beledigen he!?![]()
Mag ik dan die sensor, dan ga ik mijn een van mijn ouderwetse camera's digitaal maken!quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja wacht ik sloop ff mijn sensor eruit, kutding namelijk, en ik ga hem weer geschikt maken voor rollekes
Zou best cool zijn trouwens, als dat lukt
Dat lijkt me NOG moeilijkerquote:Op donderdag 29 juni 2006 00:39 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Mag ik dan die sensor, dan ga ik mijn een van mijn ouderwetse camera's digitaal maken!
Maar wel extreem cool! De achterwanden van mijn camera's zijn verwisselbaar, als iemand eens een digitale achterwand zou uitvinden, kon ik al m'n lenzen blijven gebruiken!quote:
Ja volgens mij hebben ze wel bestaan, maar geen idee of dat ook voor Minolta geweest is. Lijkt me ook wel lastig, de sensor heeft stroom nodig, moet een opslagkaartje in, USB poort, etc. etc. Zet dat maar eens op zo'n kleine achterwand. Maar het lijkt me wel zo ultiem gaaf!quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:46 schreef Dr_Flash het volgende:
digitale achterwanden had je vroeger toch? Brakke techno, schandalig duur etc
Als er een Minolta bij komt is ie helemaal perfect!quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:49 schreef prupke het volgende:
oi hallo is ik in beeld ?
joehoe zie mij
?
is die banner iets of kan ik um in de vuilbak pleuren?
quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoewel Minolta de eerste fabrikant was met een digitale SLR (in 1989 met de digitale achterwand voor de Minolta 9000, die zijn beelden opsloeg op videotape),
daarbegint het wikipedia artikel mee iig
proost zuipse.quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:56 schreef Subhuman het volgende:
Maar nu ga ik lekker slapen, trusten mensen!
Vooral niet bukken dan als je in mijn buurt bentquote:Op donderdag 29 juni 2006 00:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou had je me BIJNA zo ver dat ik ging toegeven dat Nikon eigenlijk ook best wel goed spul was.
KUThomo
Dan koop je een 60 GB HD en schroef je die in je noteboek; heb ik ook gedaan.quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Niet alleen dat, mijn analoge Canontje heeft 15 jaar met dezelfde batterij uitgehouden voordattie aan vervanging toe was.quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:36 schreef Subhuman het volgende:
De oplossing: rolletjes! Overal verkrijgbaar, ongelimiteerde oplage.
In dat geval krijg ik nog achterstallig cursusgeld van jequote:
Precies mijn idee. Maar ja, anderen doen het ook, ze willen hun icons in de OP, etc. kliekjes vorming, uitschelden, over en weer gezeik, SC permanent dicht, einde verhaal...quote:Op donderdag 29 juni 2006 07:26 schreef Puckzzz het volgende:
waarom moet er zo'n ding komen eigenlijk?Ik scroll er altjd meteen overheen en ga zeker niet een hele OP lezen over regeltjes van een SC
Wat is er mis met het huidige systeem? prima toch? iemand opent een nieuwe SC, brult een keer 'game on', linkje naar vorige SC eventueel (niet noodzakelijk vind ik ) en we lullen weer vrolijk verder. Daar heb ik geen plaatje voor nodig hoor....
Ja, maar je moet wel iets moois en kliekjesvormends hebben om overheen te scrollen natuurlijk. Als er straks een mooiste-OP-plaatjes-SC-topic-fokbreed-dinges-wedstrijd is, dan moet FOT wel winnen natuurlijk.quote:Op donderdag 29 juni 2006 07:26 schreef Puckzzz het volgende:
waarom moet er zo'n ding komen eigenlijk?Ik scroll er altjd meteen overheen en ga zeker niet een hele OP lezen over regeltjes van een SC
Wat is er mis met het huidige systeem? prima toch? iemand opent een nieuwe SC, brult een keer 'game on', linkje naar vorige SC eventueel (niet noodzakelijk vind ik ) en we lullen weer vrolijk verder. Daar heb ik geen plaatje voor nodig hoor....
Ik had een digitale achterwand voor mijn OM10, helaas kon die alleen maar de datum en de iso waarde op de film printen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:45 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Maar wel extreem cool! De achterwanden van mijn camera's zijn verwisselbaar, als iemand eens een digitale achterwand zou uitvinden, kon ik al m'n lenzen blijven gebruiken!
Hey, weggooien is zonde hoor!quote:
Perfecte camera om mee te beginnen en hij heeft me echt besmet met het filmvirus, maar als camera kan hij het niet winnen Yashica of Mamiya Schroefdraad jagers.quote:Op donderdag 29 juni 2006 08:53 schreef Re het volgende:
tof hè zo'n OM10
Nou dat gaat echt lukken dan met wat ik tot nu toe heb gezienquote:Op donderdag 29 juni 2006 08:33 schreef freud het volgende:
[..]
Ja, maar je moet wel iets moois en kliekjesvormends hebben om overheen te scrollen natuurlijk. Als er straks een mooiste-OP-plaatjes-SC-topic-fokbreed-dinges-wedstrijd is, dan moet FOT wel winnen natuurlijk.![]()
Zow! Leef jij ook nog!quote:Op donderdag 29 juni 2006 09:14 schreef Kleintje het volgende:
Goedemorgen allemaal.
Zo eens hard gaan designen, dan kan mijn fotopage online!
Zelfbouw of kant en klare php scipts? Ik zit zelf ook een beetje te twijfelen... Moet toch nog even php leren, dus misschien is zelf bouwen wel een aardig knutselprojectje.quote:Op donderdag 29 juni 2006 09:14 schreef Kleintje het volgende:
Goedemorgen allemaal.
Zo eens hard gaan designen, dan kan mijn fotopage online!
Ja hallo, en ik moet maar duf blijvenquote:Op donderdag 29 juni 2006 09:57 schreef Re het volgende:
zowww weer op het werk, morgen lekker festivallen
* Re paast eennaar puckzzz, en 4 naar mezelf
quote:Op donderdag 29 juni 2006
10:10 schreef Xilantof het volgende:
Straks de penetratie nog een keer houden met een architect
"t Staat er toch echt goed hoorquote:Op donderdag 29 juni 2006 10:28 schreef Kleintje het volgende:
![]()
![]()
Xil, ik las iets heeeeeeeel anders.
[..]
![]()
Djeez Eef, je moet je schamen!
Yup...She's back!quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:28 schreef Kleintje het volgende:
![]()
![]()
Xil, ik las iets heeeeeeeel anders.
[..]
![]()
Djeez Eef, je moet je schamen!
whehe koffie addictquote:Op donderdag 29 juni 2006 10:28 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja hallo, en ik moet maar duf blijven? HIER met die koffie!
gefeliciteerd Toeps!!quote:
Goeie beslissing gemaaktquote:
De kitlens van 18-55, een of andere uv-filter die ze me hebben aangesmeerd tegen krassen op mijn lens, en een hele vuile spiegel op de foto. (Of bedoelde je die niet?quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:56 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Goeie beslissing gemaakt
Wat voor glaswerk heb je?
rechthoekig met dun zwart montuur:quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:56 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Goeie beslissing gemaakt
Wat voor glaswerk heb je?
quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:07 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
rechthoekig met dun zwart montuur:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:07 schreef Puckzzz het volgende:
rechthoekig met dun zwart montuur:
[afbeelding]
nouja vooruit het is vast wel geslepen in een bepaalde sterkte... F1,25 ofzo Toeps?quote:
je objectief bedoelde ik iddquote:Op donderdag 29 juni 2006 11:05 schreef Toeps het volgende:
De kitlens van 18-55, een of andere uv-filter die ze me hebben aangesmeerd tegen krassen op mijn lens, en een hele vuile spiegel op de foto. (Of bedoelde je die niet?)
Je hebt een wijze keuze gemaakt denk ikquote:Mijn juffie fotografie (ik had weer een A) vond dat ik snel maar eens een SLR moest kopen, dus ik heb haar raad maar opgevolgd.
Ja, en het is vast nog van pentax ook?quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:14 schreef Puckzzz het volgende:
nouja vooruit het is vast wel geslepen in een bepaalde sterkte... F1,25 ofzo Toeps?
-3,5quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:14 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
nouja vooruit het is vast wel geslepen in een bepaalde sterkte... F1,25 ofzo Toeps?
heb je airco?quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:55 schreef freud het volgende:
Ik moet &^*#$$%*%$ gewoon het hele weekend werken. Is het lot van een ITer denk ik. Gelukkig wordt het heerlijk strandweer en zit ik in op de 5e verdieping in een of ander kantoorpand in Utrecht oost...
Jezus, zou ik ook niet vrolijk van worden. Sterktequote:Op donderdag 29 juni 2006 11:55 schreef freud het volgende:
Ik moet &^*#$$%*%$ gewoon het hele weekend werken. Is het lot van een ITer denk ik. Gelukkig wordt het heerlijk strandweer en zit ik in op de 5e verdieping in een of ander kantoorpand in Utrecht oost...
is ie al uit?quote:
Ja, ik heb hem maandag gescoord en werd aangenaam verrast toen ik op pagina 2 of 3 kleintje aantrof. Leuk verhaaltje ook, ook omdat kleintje natuurlijk op het forum ook vrij open is geweest over haar werk en zo. Positief artikeltjequote:Op donderdag 29 juni 2006 13:06 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
is ie al uit?
ow dan ga ik 'm vanmiddag ff halen!
Tja, voetbal is dood, dus dan maar weer de oude vertrouwde nemoquote:
quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:47 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Tja, voetbal is dood, dus dan maar weer de oude vertrouwde nemoterug
[afbeelding]
Ja daar staan ook PS hoogstandjes van mij tussenquote:Op donderdag 29 juni 2006 13:54 schreef Shark.Bait het volgende:
kheb em uit dit ubergave topic:
[PAINT] Portugal Foto Fuck hier de frustatie van je af
Nope, en ook geen koelkast/magnetron/tv/wireless/mechanische fan.quote:
Dan zuigt het helemaal kontquote:Op donderdag 29 juni 2006 14:50 schreef freud het volgende:
Nope, en ook geen koelkast/magnetron/tv/wireless/mechanische fan.
Groot en harig...quote:
quote:
Ja!quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:39 schreef skiczukie het volgende:
Ik ben trouwens wel eerder in FOT geweest, maar het valt nu wel een beetj op heh?
Dat werd tijdquote:Op donderdag 29 juni 2006 15:43 schreef skiczukie het volgende:
En ik heb het een beetje gehad met ONZ.
er kan wel weer eens wat leven in de tent komen jahquote:Op donderdag 29 juni 2006 15:39 schreef skiczukie het volgende:
Ik ben trouwens wel eerder in FOT geweest, maar het valt nu wel een beetj op heh?
Nee ik ben er ook niet echt veel meer, eigenlijkquote:Op donderdag 29 juni 2006 15:45 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Jij hier Flashski!Ik zie je bijna niet meer.
Je wilde zeggen dat er weer eens een noob nodig is?quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:46 schreef Re het volgende:
[..]
er kan wel weer eens wat leven in de tent komen jah
Waar ben je gebleven! Met je nummer 1 standen op de topscorerlijstjes enzo!quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik ben er ook niet echt veel meer, eigenlijk
neuh hoor, ik lul ook meestal maar watquote:Op donderdag 29 juni 2006 15:49 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Je wilde zeggen dat er weer eens een noob nodig is?
Pcies!quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:49 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Je wilde zeggen dat er weer eens een noob nodig is?
Je zou het bijna een Leven kunnen noemenquote:Op donderdag 29 juni 2006 15:49 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Waar ben je gebleven! Met je nummer 1 standen op de topscorerlijstjes enzo!
Precies.quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je zou het bijna een Leven kunnen noemen
quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:13 schreef Puckzzz het volgende:
Wat??? een buitenstaander in ons Heiligdom???
Eruit jij!![]()
post eerst maar eens een foto!
Inderdaad..quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:13 schreef Puckzzz het volgende:
Wat??? een buitenstaander in ons Heiligdom???
Eruit jij!![]()
post eerst maar eens een foto!
heb je al sok gegeten?quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:23 schreef skiczukie het volgende:
FOT is écht een kliekje heh?Gezellig.
Geprobeerd? Jij probeerde dus gewoon vals te spelen door net te doen alsof hij alweer op zijn weg naar buiten was...quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:26 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Nee. Ik heb wél een sok aan de andere kant proberen binnen te duwen.
Jij voelde 'm al aankomen he? Dus toen ging je maar snel hier vriendjes maken...quote:
Daar was ik nog niet eens van op de hoogte.quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:41 schreef Re het volgende:
[..]
Banmeldtopic, vind hier je rechten terug.
dat doe je goed
ach het is nog maar 2 mensen echt gelukt hier een ban te krijgen hoorquote:Op donderdag 29 juni 2006 16:50 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Daar was ik nog niet eens van op de hoogte.
Ja, hoiquote:Op donderdag 29 juni 2006 16:52 schreef Re het volgende:
[..]
ach het is nog maar 2 mensen echt gelukt hier een ban te krijgen hoor
Ja en er hebben twee anderen echt hun best gedaan, maar dat is niet gelukt!quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:52 schreef Re het volgende:
[..]
ach het is nog maar 2 mensen echt gelukt hier een ban te krijgen hoor
Zeker weer die paupers uit dat klitkliekjequote:Op donderdag 29 juni 2006 16:57 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja en er hebben twee anderen echt hun best gedaan, maar dat is niet gelukt!
ja maar die hebben vriendjesquote:Op donderdag 29 juni 2006 16:57 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja en er hebben twee anderen echt hun best gedaan, maar dat is niet gelukt!
Wie?quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zeker weer die paupers uit dat klitkliekje
wie dan?quote:
Zeker! Ik werd net door het uitzendbureau gebeld met de boodschap dat ik morgen geen varkensbuike hoef in te rollen.quote:
en was je daar blij om?quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:01 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Zeker! Ik werd net door het uitzendbureau gebeld met de boodschap dat ik morgen geen varkensbuike hoef in te rollen.
geilquote:Op donderdag 29 juni 2006 17:01 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Zeker! Ik werd net door het uitzendbureau gebeld met de boodschap dat ik morgen geen varkensbuike hoef in te rollen.
werkenquote:Op donderdag 29 juni 2006 17:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga morgen nog even een paar uurtjes werken
Jup. Daar zit ik geregeld op, worden veel audities gepost en zo, meerendeel is jonge meiden, wel heel aardig allemaal. Het zou kunnen dat ik jou eens genoemd heb als "die goede fotografe van mijn foto's". Hoezo?quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:15 schreef Puckzzz het volgende:
Toeps...zegt jou dit iets?
auditieforum.tk
Nog een rondje danquote:Op donderdag 29 juni 2006 21:56 schreef Xilantof het volgende:
Net terug van rondje hardlopen, en dat ging goed!
Phoe, nee dat red ik niet.quote:
Hoe groot is dat rondje dan? wat je gelopen hebt?quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:03 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Phoe, nee dat red ik niet.![]()
Maar 't gaat steeds sneller. En zodra ik deze afstand snel genoeg afleg ga ik de afstand pas verlengen.![]()
ong. 6,2 km en vandaag was dat in: 29.38.53quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:05 schreef prupke het volgende:
[..]
Hoe groot is dat rondje dan? wat je gelopen hebt?
* prupke alvast een zuurstoftank er bij pakt.quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:10 schreef Xilantof het volgende:
[..]
ong. 6,2 km en vandaag was dat in: 29.38.53
Mooi tempo toch?quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:10 schreef Xilantof het volgende:
[..]
ong. 6,2 km en vandaag was dat in: 29.38.53
Hahaha, gewoon trainen, dan lukt het welquote:Op donderdag 29 juni 2006 22:15 schreef prupke het volgende:
[..]
ik word al moe na 20 meter hard lopen
Klopt, hier ben ik ook zeker blij meequote:
Oh als ik echt zou willen lukt het me wel , maar ik loop al 40 uur in de week en dan ben ik blij als ik savonds lekker kan blijven zittenquote:Op donderdag 29 juni 2006 22:17 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Hahaha, gewoon trainen, dan lukt het wel
[..]
Klopt, hier ben ik ook zeker blij mee
Maar zou nog iets sneller willen kunnen
hahah ja dat snap ik ook wel.quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:21 schreef prupke het volgende:
[..]
Oh als ik echt zou willen lukt het me wel , maar ik loop al 40 uur in de week en dan ben ik blij als ik savonds lekker kan blijven zitten
quote:
U post, wij sjoppenquote:Op donderdag 29 juni 2006 22:41 schreef Xilantof het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Die mag er in!
Eigenlijk moet de andere mod er ook even in verwerkt worden. Ik heb nog wel een foto waarop Ronald erg boos kijkt
Ook de gewenste denk ikquote:Op donderdag 29 juni 2006 22:48 schreef Xilantof het volgende:
[afbeelding]
"FOT SC: Hier waak ik!"
als je deze erin verwerkt houdt je zeker ongewenste mensen buiten
quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:15 schreef prupke het volgende:
[..]
* prupke alvast een zuurstoftank er bij pakt.
ik word al moe na 20 meter hard lopen
En dan ben ik nog niet eens bewapend...quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:48 schreef Xilantof het volgende:
[afbeelding]
"FOT SC: Hier waak ik!"
als je deze erin verwerkt houdt je zeker ongewenste mensen buiten
Van je huidige baas?quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:59 schreef RonaldV het volgende:
[..]
En dan ben ik nog niet eens bewapend...
Ik kreeg deze week de vraag of ik niet terug wou naar de luchtmacht.
Mijn ex-collegas van de KLu. Maar ik denk niet dat het wijs is om mij weer in het wild te laten lopen met een Diemaco.quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:02 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Van je huidige baas?
Of van de luchtmacht zelf?
zowiezo in het wild laten lopen ( maakt niet uit of je gewapend bent of niet)quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:04 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Mijn ex-collegas van de KLu. Maar ik denk niet dat het wijs is om mij weer in het wild te laten lopen met een Diemaco.![]()
Zolang je hem maar thuis laat met de meetsquote:Op donderdag 29 juni 2006 23:04 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Mijn ex-collegas van de KLu. Maar ik denk niet dat het wijs is om mij weer in het wild te laten lopen met een Diemaco.![]()
Mwoah, het zorgt wel voor een zekere ruimte voor de groep. Zeker met MEET's in bijvoorbeeld Baghdad of Rahmalla worden een stuk interessanterquote:Op donderdag 29 juni 2006 23:09 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Zolang je hem maar thuis laat met de meets
Met of zonder modellen?quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:14 schreef freud het volgende:
[..]
Mwoah, het zorgt wel voor een zekere ruimte voor de groep. Zeker met MEET's in bijvoorbeeld Baghdad of Rahmalla worden een stuk interessanter.
't Idee van "modellen schieten tijdens een meet" krijgt dan ook ineens een nare bijsmaakquote:
En naderhand ff ergens neerploffen ook.quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:35 schreef Xilantof het volgende:
[..]
't Idee van "modellen schieten tijdens een meet" krijgt dan ook ineens een nare bijsmaak
ff een model sniperen wat met een wit vlaggetje staat te seinen : joehoe hier sta ikquote:Op donderdag 29 juni 2006 23:35 schreef Xilantof het volgende:
[..]
't Idee van "modellen schieten tijdens een meet" krijgt dan ook ineens een nare bijsmaak
neeeee, eerst rellen in fotowedstrijd topicquote:
cookies huhquote:Op vrijdag 30 juni 2006 01:40 schreef MissBliss het volgende:
[..]
neeeee, eerst rellen in fotowedstrijd topic
-edit- Ja, dat was Re dus
quote:
Blabal moggehhh gaap enzo...quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:00 schreef Debsterr het volgende:
Verder niemand wakker hier? Ik ben lekker een Engelse CV aan het schrijven. Ik ga misschien naar Australië en dat had ik al gezegd maar ik zeg het lekker nog een keer, want ik vind het heul tof
![]()
.
cheers matequote:Op vrijdag 30 juni 2006 08:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]. En verder ben ik heel blij enzo want ik kan misschien via m'n werk voor 2 maanden naar Australië
![]()
![]()
.
Ik ga dan helpen met het opbouwen van een nieuwe store, mensen opleiden enzo.. heul tof dus! Ennum, IKEA-addict soms, dat je die namen zo goed weetquote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:08 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Blabal moggehhh gaap enzo...![]()
![]()
![]()
Ga je dan Ausie-land bederven met Ikea meubeltjes??? Het moet daar wel goedkoper zijn die meubels, omdat je dan dichter bij de leverancier zit. Al die lieve schattige kindertjes in Tailand schuren en schaven aan de NILS en BJORN bedden.![]()
Hou ik er straks nog een accent aan over ookquote:
A Sheila, on her own in Oz?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 08:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]. En verder ben ik heel blij enzo want ik kan misschien via m'n werk voor 2 maanden naar Australië
![]()
![]()
.
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 08:24 schreef Debsterr het volgende:
![]()
![]()
.
Neeeeehhhhhh geen addict, totaal niet.. Maar Nils en Bjorn zijn ongeveer de meest voorkomende namen in Skandinafiequote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:22 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ga dan helpen met het opbouwen van een nieuwe store, mensen opleiden enzo.. heul tof dus! Ennum, IKEA-addict soms, dat je die namen zo goed weet?
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:00 schreef Debsterr het volgende:
Verder niemand wakker hier? Ik ben lekker een Engelse CV aan het schrijven. Ik ga misschien naar Australië en dat had ik al gezegd maar ik zeg het lekker nog een keer, want ik vind het heul tof
![]()
.
Alles rules, als het maar ver van huis is en ze er Engels pratenquote:
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:55 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Alles rules, als het maar ver van huis is en ze er Engels praten.
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:55 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Alles rules, als het maar ver van huis is en ze er Engels praten.
Wat kost zo'n ding nou?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:24 schreef prupke het volgende:
goedemorgen
net ff mijn koerier gebeld en als het goed is komt hij straks thuis met een :
DX Fisheye 10.5mm f/2.8G
Coolquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:24 schreef prupke het volgende:
goedemorgen
DX Fisheye 10.5mm f/2.8G
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:24 schreef prupke het volgende:
goedemorgen
DX Fisheye 10.5mm f/2.8G
Dat is ook echt leuk speelgoed hoorquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:14 schreef freud het volgende:
Stoer! Ik zit te denken over een Peleng 8mm...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |